Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4919 posts, 1314788 views
 
Go to page:  1  ... 335 336 337 338 339 340 341  ... 352
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente idk_vlad

De banii pentru un corp nou iei un Autentic nou, nu cred că va cumpăra STB un corp nou din banii lor. Vedem după Anul Nou ce se va întâmpla mai exact cu 3851.

 


Re: Accidente / incidente ANTENA

TPB wrote here:
Dacă 3851 nu se poate repara, s-ar putea comanda de la Astra, un nou corp A? Întreb deoarece nu știu exact și mi s-ar părea ciudat să rămânem doar cu 99/100 Astre disponibile. Chiar și așa, un tramvai nou în minus încurcă destul de tare.


Să il trimită la URAC și cu siguranță profesioniștii de acolo vor restaura într-un fel sau altul corpul A. Chair să aruncăm 2 milioane de euro pe fereastră?

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

URAC nu e în stare să repare V3A cum trebuie. Imperio pentru URAC sunt OZN. În plus, dacă repară URAC, sigur se rupe după primii km. În plus, ne gândim și la siguranța pe care o mai are. Există variantele:
1) Casat, daună totală. Înlocuit tot tramvaiul
2) Reparat de profesioniști sau înlocuit segmentul 1. De observat că este și sistemul electric și electronic făcut praf.
3) Resemnare . Asta e, a pierdut Bucureștiul un tramvai. 2.000.000 E.

Mai în glumă mai în serios: Împărțim 2.000.000 E la numărul de locuitori ai capitalei. Care e cam 2.000.000 groso modo. Rezultă cam 1 E  de locuitor. Hai să facem chetă să reparăm sau luăm altul 😀. A se înțelege că glumesc. Orice interpretare este pur opțiunea fiecăruia.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

3) Resemnare . Asta e, a pierdut Bucureștiul un tramvai. 2.000.000 E.


Si te trezesti cu OLAF la usa.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

Pe lângă starea victimelor, pe care nu o cunosc (intuiesc că cel puțin vatmanii s-au ales cu răni mai mari, deci nu știu ce să zic dacă sunt foarte recuperabili, un alt accident frontal vechi din vara lui 2008 cu troleul 5229 și autobuzul 4235 la Straja, șoferul ultimului a rămas fără picioare), prevenirea unui astfel de accident intuiesc că se putea evita dacă vatmanul V3A-ului era mai mult atent la meserie decât la conferință. Nu de puține ori pe o parte dintre conducătorii bucureșteni i-am văzut la discuțiile telefonice, cu unele lucruri făcute incorect sau nefăcute, iar unii nu înțeleg că nu pot face aceste 2 lucruri simultan bune.

Prin 2014 eram în tramvaiul 1 la Bd. Ferdinand, după ce avuseseră loc o ploaie care a acoperit complet calea de rulare, vatmanul deși semaforul era verde - a coborât să verifice poziția linii care puțin surprinzător, nu era în direcția corectă. Iar alții nu se uită nici măcar de la post... Prin primăvara lui 2014 (cred) a mai fost un accident similar pe Șos. Giurgiului tot din cauza unui vatman "neatent", a unui T4R cuplat care a luat-o spre intrarea Dep. Giurgiu, acesta lovindu-se frontal cu un alt T4R cuplat evident ambele pe linia 25. Atunci circulația autobuzelor 102 și 116 a fost deviată pe străzile Anghel Moldoveanul respectiv Tudor Gociu, până la eliberarea liniei, iar vagoanele au fost duse șontârg-șontârg la depoul din proximitate.

Cât despre repararea vagoanelor în cauză, intuiesc că la amândouă este posibil (pentru unul are STB un corp frontal în stare bună, n-ar fi singurul care se repară așa, iar pentru celălalt este discutabil cred că mai mult din cauza prețului, deși probabil că se va face deoarece este nevoie de el, nu înțeleg de ce n-ar prezenta siguranță cu un corp identic fabricat ulterior, ele oricum vin de la Arad "în bucăți"). Doar nu-i convine nimănui un tramvai nou - mult așteptat - să-l fi folosit doar o perioadă scurtă, chiar dacă a fost foarte avariat, însă reparația în cauză nu pare posibilă, sau nu-i permis din câte știu acum (mai ales vehiculelor noi), să se facă un inventar cu ce nu a fost distrus de pe tronsonul respectiv și să se comande corpul întreg unde cel în cauză a fost avariat, dacă îmi înțelegeți ideea...

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

@punmeister

Soarta neică. Nu mă trezesc eu...primăria în frunte cu STB. Vatmanului ce îi ia, boii de la bicicletă? Ăla nu are el bunuri de 2.000.000 E. Și dacă-i vinde casa, mașina și altele, nici 5% din pagubă nu acoperă iar ăla în viața lui nu strânge atâta. Dosar penal...mare realizare. Stau și mă întreb, dacă în loc de V3A era un Imperio pe 10... atunci era nu trist, foarte trist.

Oricum ăla nu este un macaz de uz curent, adică nu este niciun traseu care face stânga acolo. Accesul lui 5 la Sf Gheorghe se face facil prin Piața Gemeni. Deci acolo putea face dreapta lejer. Observ totuși pe filmare că există niște flame la pantograf. Nu există posibilitatea ca atunci să fi comutat macazul și să nu fi observat, să se fi schimbat în ultima clipă? Sau ăla nu este automat?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

E posibil să fi fost un vagon utilitar în față, de macazul era către URAC.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Nenea_titi wrote here:
Oricum ăla nu este un macaz de uz curent, adică nu este niciun traseu care face stânga acolo. Accesul lui 5 la Sf Gheorghe se face facil prin Piața Gemeni. Deci acolo putea face dreapta lejer.


Nu esti la curent, din pacate.

STB a refuzat in repetate randuri propunerea Asociatiei Metrou Usor: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

Insista sa faca accesul si retragerea prin Str. Reînvierii / Obor, în loc să o faca prin Str. Viitorului.

 


Re: Accidente / incidente 1689

Sa inteleg in concluzie ca V3A-ul chiar trebuia sa vireze stinga ?
In filmare se vad mai multe autoturisme deplasindu-se dinspre Bucur Obor spre Dinamo, caz in care supozitia ca Imperio are fi traversat intersectia pe rosu nu (prea) se sustine…

LE: intre timp am studiat imaginile de pe Google Street View…

Pe sensul Dinamo - Obor (captura aug 2023), semaforul de tramvaie nu pare sa fie functional, insa exista semafor cu faza dedicata virajului stinga pentru autoturisme, pe acelasi pilon.

Pe sensul Obor - Dinamo (captura aug 2023), situatia este identica (semaforul de tramvaie nu pare sa fie functional).

Pe ambele directii exista si un semafor - pe peron - cu doua culori (verde/rosu) care este sincronizat cu trecerea de pietoni.

V3A-ul pare sa fi trecut de acesta insa nu s-a oprit la cel de-al doilea…

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Nu. Nu trebuie sa intelegi asta. Pur si simplu sunt 2 modalitati de acces:

- la Sf. Gh. prin Sos. Stefan cel Mare si dreapta la Obor pe Mosilor.
- la Baneasa prin Sos. Stefan cel Mare, stanga pe Lizeanu, Reinvierii, Obor, dreapta pe Sos. Stefan cel Mare, dreata pe Str. Barbu Vacarescu.

Ambele trasee sunt ridicole din pricina configuratiilor deficitare a macazurilor din intersectia cu Barbu Vacarescu si a refuzului de a face accesul si retragerea prin Viitorului.

 


Re: Accidente / incidente 1689

Atunci o intrebare importanta este unde facea acces V3A-ul la acea ora… Baneasa sau Sf. Gheorghe ?

 


Re: Accidente / incidente Dragos31

Tramvaiul facea acces la Sf. Gheorghe. Macazul era (probabil) ramas facut spre stanga de la alt vagon pe acces la Baneasa.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Amintiti-mi, automatizarea macazului mai functiona sau era exclusiv la ranga?

 


Re: Accidente / incidente Dragos31

La inceputul lunii cel putin se facea la ranga.

 


Go to page:  1  ... 335 336 337 338 339 340 341  ... 352
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2320 forum members have written 424039 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use