Topic: Accidente / incidente
2562 posts, 602812 views
📖 Pagination options
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Dragos Tanase
Aveti idee de ce trenurile de pe M2 erau pline de noroi (geamuri, usi), in aceasta dimineata?
Precizez ca intre statiile C. Brancoveanu si Eroii Revolutiei s-a oprit, iar dupa ce a plecat... a sarit noroi pe geamuri.
Aveti idee de ce trenurile de pe M2 erau pline de noroi (geamuri, usi), in aceasta dimineata?
Precizez ca intre statiile C. Brancoveanu si Eroii Revolutiei s-a oprit, iar dupa ce a plecat... a sarit noroi pe geamuri.
-
- Costin
-
Posted:
-
-
- icee
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
icee
Si a cedat si hidroizolatia tunelului ...
Sau poate au vreo teava de pompaj de apa freatica pe acolo.
Si a cedat si hidroizolatia tunelului ...
Sau poate au vreo teava de pompaj de apa freatica pe acolo.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Radu Stanescu
via facebook (Cristi Voinea)
via facebook (Cristi Voinea)
11009127_941168799249056_298775521997713113_o.jpg (299.09 KB; downloaded 2183 times)
11080728_941168855915717_31388605869806082_o.jpg (367.31 KB; downloaded 2186 times)
- florin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
florin
Mă întreb ce fel de crăpături există în tuneluri de au ajuns in halul ăla trenurile?
"Primăria Capitalei construieşte un pasaj la Piaţa Sudului. Din cauza lucrărilor la acest pasaj s-a scurs bentonita folosită pe şantier şi astfel s-au murdărit trenurile de metrou. Această substanţă care este ca un ciment mai subţire s-a scurs şi a ajuns până pe trenurile de metrou. Noi am spălat deja 10 trenuri, am luat legătura cu Primăria şi s-a oprit lucrarea până când găsim o soluţie să nu se mai întâmple asta, dar s-ar putea să mai fie nevoie să le spălăm o dată sau de două ori pentru că bentonita nu se curăţă aşa uşor, după ce se întăreşte. Sperăm să rezolvăm situaţia cât putem de repede. Bentonita s-a infiltrat probabil prin unele crăpături, iar trenurile de metrou care au trecut prin acea zonă au fost murdărite de bentonită", a declarat, pentru B365.ro, un reprezentant Metrorex.Sursa
Mă întreb ce fel de crăpături există în tuneluri de au ajuns in halul ăla trenurile?
-
- icee
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
icee
Suficient de mari pentru a se infiltra... Sunt presiuni și de 2 bari pe acolo.
Suficient de mari pentru a se infiltra... Sunt presiuni și de 2 bari pe acolo.
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Dragos Tanase
deci... exista vreun pericol real sau nu de fisura sau chiar prabusire, mai ales pentru tunelurile de la metrou? totusi, e destul de dubioasa tb. nu s-au aruncat prea mult la pasaj rutier si pietonal, cu metrou sub ele?
deci... exista vreun pericol real sau nu de fisura sau chiar prabusire, mai ales pentru tunelurile de la metrou? totusi, e destul de dubioasa tb. nu s-au aruncat prea mult la pasaj rutier si pietonal, cu metrou sub ele?
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Dragos Tanase
Scuze, dar am scris eronat mai sus "Precizez ca intre statiile C. Brancoveanu si Eroii Revolutiei s-a oprit, iar dupa ce a plecat... a sarit noroi pe geamuri".
Evident, corect era intre Piata Sudului si Brancoveanu. Iar acum am aflat de unde si de la ce era...
Scuze, dar am scris eronat mai sus "Precizez ca intre statiile C. Brancoveanu si Eroii Revolutiei s-a oprit, iar dupa ce a plecat... a sarit noroi pe geamuri".
Evident, corect era intre Piata Sudului si Brancoveanu. Iar acum am aflat de unde si de la ce era...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
133 313
Sa fie oare... noroi bentonitic?
Dar parca sa zic ca nu mai este Kelly acolo. Nasol foarte. Pentru lucrari adica.
Sa fie oare... noroi bentonitic?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Pasajul cu metroul au fost din proiect de dinainte de 1989, asta chiar daca se vor gasi "voci" care sa sustina contrariul. Drept dovada, se vede foarte usor,metroul cand pleaca din Piata Sudului o ia la vale.
Exemplu identic pana-n maduva oaselor metroul la Lujerului cu pasajul aferent. Atentie, prin pasaj s-ar fi "plimbat" si trenuri ! ( ma refer la greutate ).
Pasajul cu metroul au fost din proiect de dinainte de 1989, asta chiar daca se vor gasi "voci" care sa sustina contrariul. Drept dovada, se vede foarte usor,metroul cand pleaca din Piata Sudului o ia la vale.
Exemplu identic pana-n maduva oaselor metroul la Lujerului cu pasajul aferent. Atentie, prin pasaj s-ar fi "plimbat" si trenuri ! ( ma refer la greutate ).
- Jackush
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Jackush
Doua incidente pe doua magistrale in aceasi calatorie,azi dimineata.Pe M4 IVA s-a chinuit sa ajunga de la Jiului (de ce nu se schimba si numele statiei cand este anuntat? ) la Basarab.Nu cunosc tainele metrourilor dar se oprea mereu dupa ce cred ca se pierdea ceva (suna ca atunci cand se deschid usile).Apoi pe M3 inainte de Gara de Nord o frana brusca si,pentru prima oara in viata aud ca mecanicul anunta ca "trenul a fost frant datorita unei defectiuni tehnice minore.Va cerem scuze".Frumos gest.
Doua incidente pe doua magistrale in aceasi calatorie,azi dimineata.Pe M4 IVA s-a chinuit sa ajunga de la Jiului (de ce nu se schimba si numele statiei cand este anuntat? ) la Basarab.Nu cunosc tainele metrourilor dar se oprea mereu dupa ce cred ca se pierdea ceva (suna ca atunci cand se deschid usile).Apoi pe M3 inainte de Gara de Nord o frana brusca si,pentru prima oara in viata aud ca mecanicul anunta ca "trenul a fost frant datorita unei defectiuni tehnice minore.Va cerem scuze".Frumos gest.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Lasa-l, ca a recunoscut omul ca nu le are cu metroul, e evident GdN 1.
La mine la Iancului scrie in continuare la accesul de la suprafata M 3, nici o problema.
Lasa-l, ca a recunoscut omul ca nu le are cu metroul, e evident GdN 1.
La mine la Iancului scrie in continuare la accesul de la suprafata M 3, nici o problema.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Stirea de la miezul noptii :
Din surse absolut sigure, nu e banc,
Citez :
<< Intre punctul in care se lucra si punctul unde s-a infiltrat bentonita sunt 75m !!!
Si nu pe tunelul cel mai apropiat, ci pe celalalt!>>
Comentarii placute si constructive !
Stirea de la miezul noptii :
Dragos Tanase wrote:
Aveti idee de ce trenurile de pe M2 erau pline de noroi (geamuri, usi)...
Din surse absolut sigure, nu e banc,
Citez :
<< Intre punctul in care se lucra si punctul unde s-a infiltrat bentonita sunt 75m !!!
Si nu pe tunelul cel mai apropiat, ci pe celalalt!>>
Comentarii placute si constructive !
📖 Pagination options