MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Interstatia Academia Militara-Orizont

614 posts, 195169 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Budy187

A scos capu' la lumina ? :lol:

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Filofteia e parcata aproape lipit de PM.
Break-out in statie dupa Sf. ion.
Sarbatori fericite!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

Da... asa inteleg si eu din multe locuri, ca tara si-a facut norma pe anul asta.  :|
Deci Varvara sta si ea (in continuare) tot cam pana pe atunci. Tocmai bine cand sa reinceapa lucrul parca vad viscole duium, drumuri blocate, linii electrice rupte si toate cele necesare prelungirii vacantei. Asadar mai vorbim la primavara.
Ce sper eu este sa nu-i fete mintea cuiva sa mai inceapa M5 pe Pantelimon. Decat in ritmul asta mai bine deloc. Se reface acum bulevardul, va fi tramvai nou si gata. Stiu ca la noi sarbatorile (mai ales cele religioase) sunt un subiect sensibil dar asta deja...
Sarbatori fericite, la anul si la multi ani.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Nightwolf

dinudr wrote:
Pt . Nightwolf : Nu , nu sunt carcotas, ce fac este doar sa constat faptul ca dupa  parerea mea s-a mers mai greu, si aici nu ma refer la avansul celor 2 TBM-uri care a fost ok, ci la faptul ca din start au pornit cu cateva luni bune intarziere( au fost aduse la sfarsitul lui 2012 si a pornit Varvara in 25 sept 2013iar Filofteia la aproape 2 luni mai tarziu . Este asa sau nu??? ) Iarasi, ma intreb,in ce stat membru al UE aceste utilaje ar fi stat degeaba aproape un an??? Sigur,cauzele sunt discutabile,subiective si obiective.
De cand a constata ceva este egal cu a fi carcotas??? O constatare are rolul de a trage niste concluzii si de a imbunatati ceva si sunt sigur ca sunt multe lucruri de imbunatatit. Am mai spus ca mi se pare oarecum ilogic ca aceste utilaje( TBM-uri) sa lucreze o luna sau o luna si jumatate si apoi sa stea doua luni( din 9 noiembrie cand a ajuns Varvara la Orizont pana in 9 ianuarie cand se estimeaza ca va pleca din nou ,cate luni sunt??? ) Termenul initial estimat de dl Subwayguru era de 2-3 saptamani pt translatia Varvarei in statia Orizont  si sunt sigur ca nu era un termen ,,scos din burta,, ,dansul avand o mare experienta in spate , deci , sunt sigur ca a stiut ce a spus. Daca la statia Orizont aceasta translatie dureaza 2 luni,cat va dura  translatia la statiile mai lungi ca Orizont???
Am inteles ca ar fi ceva probleme cu alimentarea cu energie electrica a celor 2 TBM-uri, cred ca impreuna cu cei de la ENEL trebuiau gasite niste solutii pt ca aceste utilaje nu merg la priza de 220V si curentul nu poate fi tras nici de la stalpul de troleibuz. Dar asta trebuia facut inainte de venirea TBM-urilor.
Si iarasi mi s-a parut ciudat faptul ca o statie mult mai mare si mai adanca ,ma refer aici la Eroilor 2 ,deci care necesita un volum mult mai mare de munca nu a fost inceputa.E normal asa ceva???Deranj acolo oricum se va face,macar sa se fi facut de la inceput,ca sa fie cat mai repede gata. La Moghioros -disputa mare in legatura cu iesirile, cate o sa fie,unde o sa fie, iar lucrarile sunt intr-un stadiu incipient. Si orice intarziere implica un discomfort mai mare pt locuitorii acestui cartier si un trafic rutier aproape sufocat.
Cu tristete constat ca,in timp ce in tari ca Germania , Franta , Austria sau chiar Rusia,etc  multe orase mari si nu doar capitalele respectivelor tari au retele de metrou extinse , noi avem probleme la constructia unei magistrale de 6,5 km. Ca de facut mishto stiu ca suntem buni , toti vrem sa castigam si sa ducem o viata ca in tarile occidentale, dar oare muncim ca ei,c u aceeasi seriozitate si punctualitate???
Si ca sa inchei intr-o nota optimista sper ca macar de la anul lucrurile vor merge mai bine .


AM frunzarit repede postul tau si nu am decat ceva scurt sa-ti spun -- ceea ce "concluzionezi" tu acilea singurel, noi am "concluzionat" de mult, de pe vremea cand eram o mana de oameni -- vreo 10 parca, si urmaream cu ani in urma constructia pasajului Basarab. Este adevarat HILAR sa vii tu acum, in 2013, si sa ne spui ceva ce ORICUM am discutat si ras-discutat pe forumul asta. Boala noastra, a romanilor, din care faci si tu parte, si eu, si colegii de pe forum, este aceea ca nu ne uitam in spate si vorbim sa ne aflam in treaba, adica fara sa ne documentam. Toti ne-am nascut invatati. Tragem concluzii fara sa fim specialisti, desenam trasee fara sa fim ingineri si arhitecti, culmea! mai facem si prognoze de parca am fi psiho-geologi. In Romnia anului 2013 lucrurile abia incep sa scartaie spre un normal minim. Pana acum nu au mers deloc, au fost intepenite. Lasa-le sa se unga singure. Nu putem sa renastem din cenusa in 24 de ani, ne trebuie cel putin o generatie...

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Adrian Rosca

133 313 wrote:
Ce sper eu este sa nu-i fete mintea cuiva sa mai inceapa M5 pe Pantelimon. Decat in ritmul asta mai bine deloc. Se reface acum bulevardul, va fi tramvai nou si gata.


:mrgreen: Da' de unde! Cu cateva luni inainte sa inceapa lucrarile de la Straulesti si Laminorului au schimbat tot stratul de uzura de pe Bucurestii Noi, asa ca traditia trebuie respectata.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Ideile astea tampe, ca 'doreii' dupa ce au lucrat non-stop tot anul ar trebui sa lucreze si de Sfintele sarbatori, doar asa ca sa se simta 'confortabil' niste functionari bugetari ce au puturosit tot anul, ma 'nerveaza' la culme!
Chiar atata lipsa de bun simt?
Nu se gaseste nimeni sa exprime o urare traditionala romaneasca neaosa?  :twisted:
Pana atunci...Sarbatori Fericite si un An Nou Bun!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

Stati oleaca, incurcam ciorbele. Pai ni s-a turnat in farfurie cum ca TBM nu pot sa zaboveasca in sol. Acum descoperim ca pot si inca 2 saptamani in cap. Pai in cazul asta putea si Varvara sa zaboveasca in vacanta binemeritata undeva mai spre Favorit. Sau stai... nu se poate pe motiv de Enel. Personal ma indoiesc ca nu face fata reteaua de prin Razoare cererii a 2 TBM la cate uzine energofage si poduri rulante s-au demolat pe Trafic Greu. Bai mai este si CET Grozavesti la o aruncatura de batz.
Nesimtire nesimtire, dar nu ne place cand suntem dusi de nas. Acum se jongleaza din buric cu drumul critic . O tinem din post in pos-t.  :lol:
Happy new year!

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont andrei11

# 133 313 are perfecta dreptate.
Caut eu posturile de dinainte si ni s-a spus clar - foarte clar ca una bucata TBM la sfarsit de an trebuie sa fie in statia Favorit si una bucata TBM trebuie sa fie in statia Orizont.
Mai apoi ni s-a spus ca TBM - urile pot lucra - si trebuie sa lucreze - unul in spatele celuilalt la vreo suta de metri, si hopa, ca sa vezi, nu prea e asa.
Asadar nu putem - practic - sa asiguram functionarea a 2 TBM - uri in paralel ? De ce nu ni s-a spus ?
Anul trecut am patit-o la fel, dupa sarbatori s-a stat cam juma de an. Poate patim la fel si anul acesta, mai stii ?
Cam cand se preconizeaza ca se termina statia Parc Dr. Taberei la rosu ?
De acum e clar ca TBM - urile nu vor ajunge ( ambele ) la cap in 10 luni de cand au pornit de la Academie.
Nici un cuvant, dar nici un cuvant despre statia Eroilor ( M 5 ), despre tunelele de la Academie la PSS Opera, si nici macar despre PSS Opera, care PSS Opera e cam 90 % o statie, ca si volum de munca.
Asta daca se ia hotararea istorica ca PSS Opera sa se transforme la Sf Asteapta in PLS Opera, si fara sa se distruga din tunele.
Cam multa ceata pe aici, desi se lucreaza la minus 10 metri adancime.
subway guru wrote:
Ideile astea tampe, ca 'doreii' dupa ce au lucrat non-stop tot anul ar trebui sa lucreze si de Sfintele sarbatori...

Stai ca nu e chiar asa, duminicile au avut liber si au luat si o caruta de bani, ca nu se lucreaza pe 800 lei / luna. Si sa nu uitam ca pana-n vara trecuta au cam stat pe acasa.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Robert24

Patetic... Doar suntem in Romania :(
Asta e... Acum chiar nu putem avea pretentia sa lucreze in perioada asta. Dar pana acum, e clar ca ceva a scartait. Rau!
Sarbatori fericite!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

andrei11 wrote:
Nici un cuvant, dar nici un cuvant despre statia Eroilor ( M 5 ), despre tunelele de la Academie la PSS Opera, si nici macar despre PSS Opera, care PSS Opera e cam 90 % o statie, ca si volum de munca.
Asta daca se ia hotararea istorica ca PSS Opera sa se transforme la Sf Asteapta in PLS Opera, si fara sa se distruga din tunele.
Cam multa ceata pe aici, desi se lucreaza la minus 10 metri adancime.

O sa mi se reproseze ca aberez dar eu miros ca la Eroilor si Opera se prefigureaza modificarea modificarii modificate. Si miros ca nu va mai fi nici un PSS. Si ce mai pleaca (daca mai pleaca) de la Academie ajunge mult mai departe. Repet, o sa mi se reproseze ca aberez. Imi miroase a taraganare pana se aproba restul de magistrala ca sa se poata jongla mai bine.
Sa revedem cum s-au adjudecat.
viewtopic.php?f=233&t=1649
viewtopic.php?f=233&t=1188

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont andrei11

Imposibil. Ca sa se ajunga de la Opera la Iancului ori consolidezi 100 de blocuri de pe traseu - sau cate or fi - sau le dărâmi.
Si la Opera iti trebuie PSS / PLS pentru ca trebuie sa dai in functiune tronsonul Dr. Taberei - Eroilor.
Da, evident ca nu se lucreaza in aceasta perioada, dar una bucata TBM trebuia sa fie la Favorit si una bucata la Orizont. Asta e.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont laur_visan

133 313 wrote:
Stati oleaca, incurcam ciorbele. Pai ni s-a turnat in farfurie cum ca TBM nu pot sa zaboveasca in sol. Acum descoperim ca pot si inca 2 saptamani in cap.



Da asa s-a spus,dar Filofteea este imediat in spatele peretelui mulat.Si aici acesta se poate ataca din statie nu cu TBM-ul,poate acesta este motivul pt care l-au oprit acolo,sa nu se mai intample ca cu Varvara,sa fie nevoie de piese de schimb.Stim cu totii din postari ca TBM-urile noastre sunt echipate cu elemente de forare pt sol moale si se poate ca peretii mulatii de la intrari si iesiri din statii sa afecteze aceste elemente.Asa ca Filofteea nu este oprita in sol ci intr-o zona sigura,parerea mea.Cei care se ocupa se aceste TBM-uri nu erau atat de novice pt o zi in plus de munca sa il oreasca intr-o zona nesigura,astfel dand nastere unor nenumarate probleme.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Ai intuit corect, Filofteia e parcata in terenul consolidat pregatit la exteriorul peretilor frontali...cu freza aproape lipita de PM.
Ca sa fi intrat complet in statie, mai era nevoie de o saptamana de lucru, ca sa se execute inchiderea etansa in jurul golului circular de intrare.
Am mai spus o data ca momentele cele mai delicate sunt la iesire/intrare in statii, ca la avioane la deco large/aterizare, pe traseu se pune pe pilot automat.
Planul B era sa se opreasca in zona consolidata cu jet-grouting din dreptul CV interstatie, dar nu a fost cazul...
In ce priveste pe Varvara, translatarea propriu-zisa a durat cat s-a estimat, restul cu refacerea danturii nu a fost prevazut.
Referitor la alimentarea cu energie electrica, deranjante sunt fluctuatiile frecvente de tensiune ce dau peste cap calculatoarele de bord, ce se reseteaza din aceasta cauza...
Raman la parerea ca restul comentariilor sunt absolut penibile...s-au pierdut opt luni din lipsa de finantare, dar vrem sa ingrasam porcul in ajun, noi sa stam sa digeram sarmaua iar doreii sa 'recupereze' la lopata de Craciun
:(
Tipic romanesc!
:)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

Ca tot suntem la capitolul penibile. Ce se mai aude cu Parc, Raul Doamnei, Eroilor si Opera/Hasdeu/Universitate?
P.S.
http://www.mediafun.ro/Stabilizatoare-d...3godyVAABQ
Sper ca nu sunt computere de bord trifazate pe 110 kV, ca pentru tensiunea asta nu avem solutii. Accesibile.
Doar suntem oameni practici. Vezi liftul cu AC.

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423941 posts in 5276 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use