Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 331053 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Acolo s-a decapat, nu doar s-a frezat. Daca e cineva interesat de termenii de specialitate, ii poate gasi de exemplu in aceasta lucrare: http://www.ct.upt.ro/users/GheorgheLuca...utiere.pdf
Acolo s-a decapat, nu doar s-a frezat. Daca e cineva interesat de termenii de specialitate, ii poate gasi de exemplu in aceasta lucrare: http://www.ct.upt.ro/users/GheorgheLuca...utiere.pdf
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Revin la ce am scris ultima data, pentru ca am trecut din nou pe acolo si m-am uitat mai bine: zonele decapate sunt in interiorul giratoriului si la marginea lui (deja unele din ele sunt reasfaltate), iar in continuare spre pasaj doar s-a frezat.
Revin la ce am scris ultima data, pentru ca am trecut din nou pe acolo si m-am uitat mai bine: zonele decapate sunt in interiorul giratoriului si la marginea lui (deja unele din ele sunt reasfaltate), iar in continuare spre pasaj doar s-a frezat.
- siciltir
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
siciltir
Azi la nodul Dragomiresti se asfalta, la giratoriul cu cartierului era un excavator, pe traseu era si unul cu un teodolit, per ansamblu cam palida miscarea...
Am si cateva poze dar nu pot/stiu sa le incarc
Azi la nodul Dragomiresti se asfalta, la giratoriul cu cartierului era un excavator, pe traseu era si unul cu un teodolit, per ansamblu cam palida miscarea...
Am si cateva poze dar nu pot/stiu sa le incarc
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
31 Mai
Au inceput lucrarile de excavare/balastare in zona pe care o s-o numesc rampa/apeduct Rompetrol.
La Dragomiresti se asfalta.
31 Mai
Au inceput lucrarile de excavare/balastare in zona pe care o s-o numesc rampa/apeduct Rompetrol.
La Dragomiresti se asfalta.
DSC04389.JPG (483.45 KB; downloaded 4449 times)
DSC04390.JPG (439.74 KB; downloaded 4465 times)
DSC04391.JPG (372.66 KB; downloaded 4450 times)
DSC04392.JPG (359.46 KB; downloaded 4458 times)
DSC04393.JPG (359.59 KB; downloaded 4453 times)
DSC04394.JPG (352.56 KB; downloaded 4449 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
S-au reluat decopertarile in zona unitatatii de productie Tehnologica Radion, teava de gaze troneaza in continuare.
Balastul de la Petrom e tot acolo, neatins(bine, au inceput sa fure din el pasarile daunatoare, dar asta nu se pune).
S-a decopertat sensul spre Otopeni intre strada Cartierului si pasajul peste CF asa ca se circula pe o banda, blocajul era intre strada Cartierului si DN7.
S-au reluat decopertarile in zona unitatatii de productie Tehnologica Radion, teava de gaze troneaza in continuare.
Balastul de la Petrom e tot acolo, neatins(bine, au inceput sa fure din el pasarile daunatoare, dar asta nu se pune).
S-a decopertat sensul spre Otopeni intre strada Cartierului si pasajul peste CF asa ca se circula pe o banda, blocajul era intre strada Cartierului si DN7.
DSC04395.JPG (579.72 KB; downloaded 4441 times)
DSC04396.JPG (397.07 KB; downloaded 4440 times)
DSC04397.JPG (422.6 KB; downloaded 4443 times)
DSC04398.JPG (367.97 KB; downloaded 4442 times)
DSC04399.JPG (383.13 KB; downloaded 4448 times)
- Ahyle
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Ahyle
Deci de aia azi era haos pe Sisesti, Chitila, Bucuresti-Targoviste. Intr-un cuvant: constructii made in Romania
Dupa ce am enumerat toate cuvintele de "drag" din dictionarul meu pe Sisesti, ca sa nu imbatranesc pana in Chiajna am facut stanga pe Bucurestii Noi si apoi am apreciat ca niciodata traficul de ora 19:30 din Crangasi .
Are careva idee daca au terminat cu asflatalul sau si maine va fi ceva similar?
shoppy wrote:
S-au reluat decopertarile in zona unitatatii de productie Tehnologica Radion, teava de gaze troneaza in continuare.
Balastul de la Petrom e tot acolo, neatins(bine, au inceput sa fure din el pasarile daunatoare, dar asta nu se pune).
S-a decopertat sensul spre Otopeni intre strada Cartierului si pasajul peste CF asa ca se circula pe o banda, blocajul era intre strada Cartierului si DN7.
Deci de aia azi era haos pe Sisesti, Chitila, Bucuresti-Targoviste. Intr-un cuvant: constructii made in Romania
Dupa ce am enumerat toate cuvintele de "drag" din dictionarul meu pe Sisesti, ca sa nu imbatranesc pana in Chiajna am facut stanga pe Bucurestii Noi si apoi am apreciat ca niciodata traficul de ora 19:30 din Crangasi .
Are careva idee daca au terminat cu asflatalul sau si maine va fi ceva similar?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Pana balasteaza, compacteaza, asfalteaza, poate se muta si pe sensul opus, eu zic sa te inarmezi cu rabdare.
Pana balasteaza, compacteaza, asfalteaza, poate se muta si pe sensul opus, eu zic sa te inarmezi cu rabdare.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Merci mult shoppy. Pe cand un update la harta ta frumos colorata cu statiul intregii portiuni?
Multa rabdare in viitoarele luni pe aceasta bucata. Se blochaeza frecvent si la intersectia cu A1, din cauza lucrarilor pe autostrada.
Luati Bucurestiul daca puteti pana nu incep si la Podul Constanta. Dupa ce il blocheaza si pe acesta, luati un concediu fara plata ca tot Nord-Vestul se va bloca concomitent.
Daca nu ocol prin Chitila, Sabareni, Dragomiresti, Chiajna pt Militari, sau Chitila, Sabareni, Dragomiresti, DJ 602 peste A1, Ciorogarla, Domnesti, DNCB spre sud. Nu va blocati ca veniti pe prioritate din Domnesti.
E mult mai lung, dar macar nu stati in trafic. Nu va fie frica, calitatea drumurilor e buna. Un pic de atentie pe DJ 602 ca e genul de drum in care s-a turnat asfalt peste tarana direct si mai are gropi adanci de ramaneti in ele cu masina cu tot.
Pentru mai multe detalii despre drumurile judetene din Ilfov si Giurgiu e un forum al biciclistilor care are foarte multe informatii.
Merci mult shoppy. Pe cand un update la harta ta frumos colorata cu statiul intregii portiuni?
Multa rabdare in viitoarele luni pe aceasta bucata. Se blochaeza frecvent si la intersectia cu A1, din cauza lucrarilor pe autostrada.
Luati Bucurestiul daca puteti pana nu incep si la Podul Constanta. Dupa ce il blocheaza si pe acesta, luati un concediu fara plata ca tot Nord-Vestul se va bloca concomitent.
Daca nu ocol prin Chitila, Sabareni, Dragomiresti, Chiajna pt Militari, sau Chitila, Sabareni, Dragomiresti, DJ 602 peste A1, Ciorogarla, Domnesti, DNCB spre sud. Nu va blocati ca veniti pe prioritate din Domnesti.
E mult mai lung, dar macar nu stati in trafic. Nu va fie frica, calitatea drumurilor e buna. Un pic de atentie pe DJ 602 ca e genul de drum in care s-a turnat asfalt peste tarana direct si mai are gropi adanci de ramaneti in ele cu masina cu tot.
Pentru mai multe detalii despre drumurile judetene din Ilfov si Giurgiu e un forum al biciclistilor care are foarte multe informatii.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Userul Hory1987 a postat pe PUM cateva poze foarte bune facute ieri:
Toate pozele aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg118758#msg118758
Userul Hory1987 a postat pe PUM cateva poze foarte bune facute ieri:
Toate pozele aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg118758#msg118758
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Deci au bagat excavatorul in balastul de la Petrom, se avanseaza si cu balastarile.
Deci au bagat excavatorul in balastul de la Petrom, se avanseaza si cu balastarile.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Schema:
Neatacat
Inceput decopertari/balastari
Inceput asfaltari
Schema:
Neatacat
Inceput decopertari/balastari
Inceput asfaltari
21.png (1.53 MB; downloaded 4016 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Bun, a fost emisa Decizia de Expropriere, dar in continuare se lucreaza doar in doua locuri si doar intr-unul mobilizarea este cu adevarat buna si anume intre Cartierului si pasajul Chitila. Acolo insa lucreaza un subantreprenor care se pare ca vrea sa faca treaba. In schimb, intre Petrom si Tehnologica lucreaza vechea echipa Delta ACM in acelasi ritm lent, iar la Dragomiresti de cateva zile e liniste totala. Au fost retrase toate utilajele si toti oamenii desi nici macar asfaltarea rampei nu e gata. La fel si in zona dintre Dragomiresti si Rompetrol, unde lucrarile de sapatura au inceput in forta, dar s-au fasait repede. Nu mai zic nici de trotuarele dintre Rompetrol si Alpine/Alas care au fost abandonate desi mai era putin de lucru la ele.
Slab, foarte slab.
Bun, a fost emisa Decizia de Expropriere, dar in continuare se lucreaza doar in doua locuri si doar intr-unul mobilizarea este cu adevarat buna si anume intre Cartierului si pasajul Chitila. Acolo insa lucreaza un subantreprenor care se pare ca vrea sa faca treaba. In schimb, intre Petrom si Tehnologica lucreaza vechea echipa Delta ACM in acelasi ritm lent, iar la Dragomiresti de cateva zile e liniste totala. Au fost retrase toate utilajele si toti oamenii desi nici macar asfaltarea rampei nu e gata. La fel si in zona dintre Dragomiresti si Rompetrol, unde lucrarile de sapatura au inceput in forta, dar s-au fasait repede. Nu mai zic nici de trotuarele dintre Rompetrol si Alpine/Alas care au fost abandonate desi mai era putin de lucru la ele.
Slab, foarte slab.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Goldmund
O rezolvare relativ simpla(doua poduri a 2 benzi+banda de refugiu) aici primul pod
http://www.google.de/maps/@44.449924,25...a=!3m1!1e3
peste CF ptr. sensul A1-DN1
si aici celalalt pod
http://www.google.de/maps/@44.4314561,2...a=!3m1!1e3
de revenire langa celalalt sens de pe DNCB, cu bretelele de intrare/iesire pentru fiecare sens de DNCB cu A1, separat de CF.
Aici
http://www.google.de/maps/@44.4475512,2...a=!3m1!1e3
chiar avem o strada(din pamant?!) deja construita, pe cealalata parte a DNCB de acum, trebuie doar folosita...intre cele doua poduri si sub A1. Eu nu cred ca ar fi o problema pentru renumitii specialisti ingineri constructori de la CNADNR, iar problemele rezolvate astfel ar face ca transporturile din zona sa economiseasca timp/bani pe an poate si de zeci de milioane euro. Atunci care sa fie morala celor care chiar nu fac nimic pentru o circulatie atractiva de a ocoli normal o capitala din UE?!
O rezolvare relativ simpla(doua poduri a 2 benzi+banda de refugiu) aici primul pod
http://www.google.de/maps/@44.449924,25...a=!3m1!1e3
peste CF ptr. sensul A1-DN1
si aici celalalt pod
http://www.google.de/maps/@44.4314561,2...a=!3m1!1e3
de revenire langa celalalt sens de pe DNCB, cu bretelele de intrare/iesire pentru fiecare sens de DNCB cu A1, separat de CF.
Aici
http://www.google.de/maps/@44.4475512,2...a=!3m1!1e3
chiar avem o strada(din pamant?!) deja construita, pe cealalata parte a DNCB de acum, trebuie doar folosita...intre cele doua poduri si sub A1. Eu nu cred ca ar fi o problema pentru renumitii specialisti ingineri constructori de la CNADNR, iar problemele rezolvate astfel ar face ca transporturile din zona sa economiseasca timp/bani pe an poate si de zeci de milioane euro. Atunci care sa fie morala celor care chiar nu fac nimic pentru o circulatie atractiva de a ocoli normal o capitala din UE?!
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Offtopic. Scuze andrei11.
Nu este nici o morala imho. Ei merg la birou ca sa faca banuti nu ca sa faca ceva pentru tara.
Diferenta intre judete este data de oamenii locali din CNADNR. In unele zone mai sunt in functii niste oameni cu mai mult bun simt, in altele cu mai putin.
Este foarte vizibila diferenta: de exemplu: cand treci din Arges in Brasov. Imediat apare marcajul de circulatie, calitatea drumului este mult mai buna. Acelasi CNADNR, aceeasi structura. Pe unii insa ii mai intereseaza si ce fac, nu doar ce incaseaza. In general Brasov-ul are cea mai buna infrastructura din cate cunosc eu. Nu se misca nici ei repede, dar ceeace fac e sensibil mai bun decat in alte parti. Noua centrura a Brasovului, care sigur nu este inca justificata de trafic (am trecut de Paste pe ea - era goala, dar impecabila). E drept ca nu este inca terminta, odata terminata va prelua si mai mult trafic.
La fel si Prahova. Am mers pe niste drumuri judetene spre munti si am fost foarte placut surprins. Canalizare pe marginea drumului. Calitatea asfaltului foarte buna chiar si in creierii muntilor.
Din pacate, Bucurestiul se bate cu Argesul la cele mai proaste drumuri si la cel mai mare dezinteres.
Un alt exemplu este la intretinere. A1 este mai prost instretinuta decat DN7 spre Targoviste. Pur si simplu cred ca seful de la Racari inca mai vrea sa faca ceva. Oamenii lui sunt mereu pe marginea drumului mesterind la ceva, ba calea de rulare, ba spatiile verzi. Dezapezirea este mereu impecabila. Niciodata nu s-a auzit ca DN7 se blocheaza in apropiere de Bucuresti. Unii au trimere pe benzina, altii doar coase si sape. Nu m-am bagat niciodata sa ii fotografiez. Chiar si echipati precar nu ii vezi niciodata stand. E chiar o incantare sa ii vezi muncind. Bravo lor.
De e nu este la fel peste tot? Nu stiu raspunsul.
Diferente erau si inainte de 89. Nu e ceva nou. Cum ieseai din Buzau spre Ialomita, calitatea drumului era sensibil mai buna. Doar un exemplu.
Si societatea civila (adica noi) avem o vina teribila. Se poate observa ca oamenii din Ardeal se concentreaza mai mult pe pus presiune pe autoritati. In consecinta nu exista nici un santier de drumuri in afara Ardealului. Asta daca nu socotiti 8 km din DNCB (cu sanse sa se finalizeze la fix 5 ani de la incepere) si proiectarea a 3 km la intrarea in Bucuresti, si centura Bacaului care nici aia nu a incepe.
In consecinta, un amarat de rond la Pipera dureaza mai mult decat un sector de autostrada in Ardeal.
Un exemplu foarte bun in acest sens este Planul de Mobilitate Durabila, acum in dezbatere publica. Am incercat sa cresc interesul pentru el. Nu intereseaza pe nimeni. Pana si participarea la vot in Bucuresti 3x% vs 5x% in Ardeal spune multe.
Offtopic. Scuze andrei11.
Nu este nici o morala imho. Ei merg la birou ca sa faca banuti nu ca sa faca ceva pentru tara.
Diferenta intre judete este data de oamenii locali din CNADNR. In unele zone mai sunt in functii niste oameni cu mai mult bun simt, in altele cu mai putin.
Este foarte vizibila diferenta: de exemplu: cand treci din Arges in Brasov. Imediat apare marcajul de circulatie, calitatea drumului este mult mai buna. Acelasi CNADNR, aceeasi structura. Pe unii insa ii mai intereseaza si ce fac, nu doar ce incaseaza. In general Brasov-ul are cea mai buna infrastructura din cate cunosc eu. Nu se misca nici ei repede, dar ceeace fac e sensibil mai bun decat in alte parti. Noua centrura a Brasovului, care sigur nu este inca justificata de trafic (am trecut de Paste pe ea - era goala, dar impecabila). E drept ca nu este inca terminta, odata terminata va prelua si mai mult trafic.
La fel si Prahova. Am mers pe niste drumuri judetene spre munti si am fost foarte placut surprins. Canalizare pe marginea drumului. Calitatea asfaltului foarte buna chiar si in creierii muntilor.
Din pacate, Bucurestiul se bate cu Argesul la cele mai proaste drumuri si la cel mai mare dezinteres.
Un alt exemplu este la intretinere. A1 este mai prost instretinuta decat DN7 spre Targoviste. Pur si simplu cred ca seful de la Racari inca mai vrea sa faca ceva. Oamenii lui sunt mereu pe marginea drumului mesterind la ceva, ba calea de rulare, ba spatiile verzi. Dezapezirea este mereu impecabila. Niciodata nu s-a auzit ca DN7 se blocheaza in apropiere de Bucuresti. Unii au trimere pe benzina, altii doar coase si sape. Nu m-am bagat niciodata sa ii fotografiez. Chiar si echipati precar nu ii vezi niciodata stand. E chiar o incantare sa ii vezi muncind. Bravo lor.
De e nu este la fel peste tot? Nu stiu raspunsul.
Diferente erau si inainte de 89. Nu e ceva nou. Cum ieseai din Buzau spre Ialomita, calitatea drumului era sensibil mai buna. Doar un exemplu.
Si societatea civila (adica noi) avem o vina teribila. Se poate observa ca oamenii din Ardeal se concentreaza mai mult pe pus presiune pe autoritati. In consecinta nu exista nici un santier de drumuri in afara Ardealului. Asta daca nu socotiti 8 km din DNCB (cu sanse sa se finalizeze la fix 5 ani de la incepere) si proiectarea a 3 km la intrarea in Bucuresti, si centura Bacaului care nici aia nu a incepe.
In consecinta, un amarat de rond la Pipera dureaza mai mult decat un sector de autostrada in Ardeal.
Un exemplu foarte bun in acest sens este Planul de Mobilitate Durabila, acum in dezbatere publica. Am incercat sa cresc interesul pentru el. Nu intereseaza pe nimeni. Pana si participarea la vot in Bucuresti 3x% vs 5x% in Ardeal spune multe.
📖 Pagination options