Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1084 posts, 304384 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 1” și a cheltuielilor legate de proiect:
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 10” și a cheltuielilor legate de proiect:
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 1” și a cheltuielilor legate de proiect:
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 10” și a cheltuielilor legate de proiect:
04_20181018.pdf
04_20181018.pdf (455.04 KB; downloaded 241 times)
05_20181018.pdf
05_20181018.pdf (448.49 KB; downloaded 196 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Victor92
Montarea gardurilor pe linia circulara s-a dovedit a fi una eficienta pe portiunile in care lucrarea este finalizata.
In altele (de exemplu - Soseaua Oltenitei), timpii de parcurgere dintre statii creste considerabil.
Daca ar fi sa tragem linie, acest proiect este pe plus, dar un mare minus il au cei care se depleaseaza cu masina. Sunt persoane care opteaza pentru acest mijloc de deplasare din varii motive (personale, intalniri, masini de serviciu), dar a iesi dimineata din cartierul Drumul Taberei a devenit o intreaga aventura.
Deoarece Bulevardul General Vasile Milea a fost proiectat la doua benzi pe sens, numarul mare de masini da peste cap calculele facute in trecut. In conditii actuale in care s-au montat gardurile de protectie, ar mai fi necesara inca o banda pe sens. Din pacate, este greu sa se realizeze acest lucru pentru ca nu ar mai ramane spatiu pentru trotuar, iar toti copacii ar fi taiati (cei putini ramasi).
Dimineata se formeaza coada de masini inca de la Favorit pentru ca in intersectia Drumul Taberei/Vasile Milea nu se poate efectua virajul la stanga. Invers, dinspre Centru, este dificil de facut la dreapta. Din acest motiv, troleibuzele si autobuzele au intarzieri pe traseu. Degeaba politistii de la Locala stau in intersectia de la AFI ... sunt prea multe masini.
Singura solutie pe care o vad fezabila si repede de pus in practica este modificarea timpiilor de semaforizare de la AFI si adapatati in functie de nivelul de trafic.
Montarea gardurilor pe linia circulara s-a dovedit a fi una eficienta pe portiunile in care lucrarea este finalizata.
In altele (de exemplu - Soseaua Oltenitei), timpii de parcurgere dintre statii creste considerabil.
Daca ar fi sa tragem linie, acest proiect este pe plus, dar un mare minus il au cei care se depleaseaza cu masina. Sunt persoane care opteaza pentru acest mijloc de deplasare din varii motive (personale, intalniri, masini de serviciu), dar a iesi dimineata din cartierul Drumul Taberei a devenit o intreaga aventura.
Deoarece Bulevardul General Vasile Milea a fost proiectat la doua benzi pe sens, numarul mare de masini da peste cap calculele facute in trecut. In conditii actuale in care s-au montat gardurile de protectie, ar mai fi necesara inca o banda pe sens. Din pacate, este greu sa se realizeze acest lucru pentru ca nu ar mai ramane spatiu pentru trotuar, iar toti copacii ar fi taiati (cei putini ramasi).
Dimineata se formeaza coada de masini inca de la Favorit pentru ca in intersectia Drumul Taberei/Vasile Milea nu se poate efectua virajul la stanga. Invers, dinspre Centru, este dificil de facut la dreapta. Din acest motiv, troleibuzele si autobuzele au intarzieri pe traseu. Degeaba politistii de la Locala stau in intersectia de la AFI ... sunt prea multe masini.
Singura solutie pe care o vad fezabila si repede de pus in practica este modificarea timpiilor de semaforizare de la AFI si adapatati in functie de nivelul de trafic.
44062898_163441724593220_7663802139604418560_n.jpg (470.66 KB; downloaded 1852 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
cris_m
Solutia ar fi modificarea timpilor de semaforizare in functie de trafic si implementarea benzilor reversibile de circulatie.... suna SF, stiu, dar se poate rezolva cat decat rapid.
Solutia ar fi modificarea timpilor de semaforizare in functie de trafic si implementarea benzilor reversibile de circulatie.... suna SF, stiu, dar se poate rezolva cat decat rapid.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Vor fi licitatii separate deci? Mai sunt inca vreo 6 nu? pt 21, 32 etc... deci prin absurd (si nu prea) putem avea castigatori diferiti?
punmeister wrote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 1” și a cheltuielilor legate de proiect:
Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ”Modernizarea și dotarea liniei de tramvai nr. 10” și a cheltuielilor legate de proiect:
Vor fi licitatii separate deci? Mai sunt inca vreo 6 nu? pt 21, 32 etc... deci prin absurd (si nu prea) putem avea castigatori diferiti?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
Va fi o singura licitatie unica.
Va fi o singura licitatie unica.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Ah, ma gandeam ca daca nr de mysmis e diferit, se merge si pe licitatii diferite. E bine atunci.
Ah, ma gandeam ca daca nr de mysmis e diferit, se merge si pe licitatii diferite. E bine atunci.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Cristy
Oare care o fi acum explicația pentru faptul că la ora de vârf 1 și 10 vin la intervale de peste 10 minute?
Fie ca e dimineață sau seară, peroanele stațiilor cu flux mare de călători sunt pline, ajungandu-se sa se astepte chiar și 15-20 de minute după un tramvai.
Ca o parere personală, nu există nicio îmbunătățire de cand s-au montat gardurile. Efectul este 0 (zero).
Oare care o fi acum explicația pentru faptul că la ora de vârf 1 și 10 vin la intervale de peste 10 minute?
Fie ca e dimineață sau seară, peroanele stațiilor cu flux mare de călători sunt pline, ajungandu-se sa se astepte chiar și 15-20 de minute după un tramvai.
Ca o parere personală, nu există nicio îmbunătățire de cand s-au montat gardurile. Efectul este 0 (zero).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Parerea mea e ca:
1. Nu e tot gardul montat asa ca nu prea putem face o analiza pertinenta (cat de cat si aia...)
2. In intersectiile mari nu ai cum sa pui gard si tramvaiele sunt in continuare blocate de cei care vor sa faca stanga sau dreapta si se baga in intersectie ca meltenii. Asta doar daca va intra serios Politia in ei sa se mai reduca (si cum nu o va face, e cauza pierduta). Plus circulatia pe banda de tramvai acolo unde nu e gard (am vazut destule situatii pe Oltenitei mai ales).
3. Ce-i drept rar, am mai trecut si eu prin zona lui 1/10 si nu am sesizat intervalele astea mari. Poate sunt exceptii nu regula, poate sunt doar la orele de varf cand oricum traficul e colapsat si aici intervine si pct 1. Poate se mai strica vreun tramvai, mai e vreun incident, creste intervalul de urmarire. Tramvaiele nu sunt mai multe, orice picat e bun picat.
Parerea mea e ca:
1. Nu e tot gardul montat asa ca nu prea putem face o analiza pertinenta (cat de cat si aia...)
2. In intersectiile mari nu ai cum sa pui gard si tramvaiele sunt in continuare blocate de cei care vor sa faca stanga sau dreapta si se baga in intersectie ca meltenii. Asta doar daca va intra serios Politia in ei sa se mai reduca (si cum nu o va face, e cauza pierduta). Plus circulatia pe banda de tramvai acolo unde nu e gard (am vazut destule situatii pe Oltenitei mai ales).
3. Ce-i drept rar, am mai trecut si eu prin zona lui 1/10 si nu am sesizat intervalele astea mari. Poate sunt exceptii nu regula, poate sunt doar la orele de varf cand oricum traficul e colapsat si aici intervine si pct 1. Poate se mai strica vreun tramvai, mai e vreun incident, creste intervalul de urmarire. Tramvaiele nu sunt mai multe, orice picat e bun picat.
- George
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
George
Deci aceasta este explicația înrăutățirii dramatice a traficului în Dr Taberei, dacă se mai putea.... bravo, Firea...
Deci aceasta este explicația înrăutățirii dramatice a traficului în Dr Taberei, dacă se mai putea.... bravo, Firea...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Sa speram ca poate se va imbunatati ceva cand se va da drumul la metrou. Doar ca mai avem mult pana acolo.
Sa speram ca poate se va imbunatati ceva cand se va da drumul la metrou. Doar ca mai avem mult pana acolo.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Victor92
Ideea montarilor gardurilor de protectie este una foarte buna avand in vedere bizonii din trafic pe care ii avem. Totodata, aduc ambuteiaje acolo unde arterele nu suporta un numar mai mare de masini.
Problema ramane (valabil si in cazul linie 21) in intersectii unde se baga anumiti soferi, tramvaiele nu pot inainta si iata cum se pierd secunde pretioase ...
In fiecare dimineata, la AFI sunt 2 politisti de la Locala - asa cum am punctat ieri. Dar parca tot nu fac fata ...
Ideea montarilor gardurilor de protectie este una foarte buna avand in vedere bizonii din trafic pe care ii avem. Totodata, aduc ambuteiaje acolo unde arterele nu suporta un numar mai mare de masini.
Problema ramane (valabil si in cazul linie 21) in intersectii unde se baga anumiti soferi, tramvaiele nu pot inainta si iata cum se pierd secunde pretioase ...
In fiecare dimineata, la AFI sunt 2 politisti de la Locala - asa cum am punctat ieri. Dar parca tot nu fac fata ...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Este nevoie ca tramvaiele sa primeasca verde in intersectii cu 3-5 secunde inaintea masinilor. Stiu ca este si propusa aceasta masura in documentele PMB. Ce se asteapta oare...
Astfel cand masinile au verde, tramvaiul aproape a terminat traversarea intersectiei.
Este nevoie ca tramvaiele sa primeasca verde in intersectii cu 3-5 secunde inaintea masinilor. Stiu ca este si propusa aceasta masura in documentele PMB. Ce se asteapta oare...
Astfel cand masinile au verde, tramvaiul aproape a terminat traversarea intersectiei.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Victor92
ByOnu - De acord cu tine. La Arad asa sunt majoritatea semafoarelor din oras. Daca nu ma insel, pe linia 1/10 doar la Grozavesti este acest sistem ...
ByOnu - De acord cu tine. La Arad asa sunt majoritatea semafoarelor din oras. Daca nu ma insel, pe linia 1/10 doar la Grozavesti este acest sistem ...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Costin
Voi realizati ca ati dus discutia in punctul "traficul este ingreunat deoarece nu se mai pot face ilegalitati", nu? Absolut de acord cu semaforizarea preferentiala si inteligenta, ca solutie pe termen scurt. Si cu metroul ca solutie pe termen lung. Dar discutia in sine nu se poate sustine cata vreme pleaca de la ipoteza ca "era mai bine cand depaseam coloana pe linia de tramvai".
Legat de intervalele pe 1/10, Cristy, tu ai observat asta constant, sau doar punctual? Parerea mea e ca vin mai bine de atat, poate a fost un incident fix atunci cand ai observat tu asta...
Voi realizati ca ati dus discutia in punctul "traficul este ingreunat deoarece nu se mai pot face ilegalitati", nu? Absolut de acord cu semaforizarea preferentiala si inteligenta, ca solutie pe termen scurt. Si cu metroul ca solutie pe termen lung. Dar discutia in sine nu se poate sustine cata vreme pleaca de la ipoteza ca "era mai bine cand depaseam coloana pe linia de tramvai".
Legat de intervalele pe 1/10, Cristy, tu ai observat asta constant, sau doar punctual? Parerea mea e ca vin mai bine de atat, poate a fost un incident fix atunci cand ai observat tu asta...
📖 Pagination options