Topic: Accidente / incidente
5245 posts, 1504722 views
📖 Pagination options
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
STB Spotting 21
Liniile 14, 55 si 104, alaturi de intregul trafic, sunt blocate dupa Spitalul Pantelimon, pe sensul spre Cora Pantelimon, din cauza unui accident destul de grav, in urma careia o masina a patruns si pe calea de rulare a tramvaielor.
Liniile 14, 55 si 104, alaturi de intregul trafic, sunt blocate dupa Spitalul Pantelimon, pe sensul spre Cora Pantelimon, din cauza unui accident destul de grav, in urma careia o masina a patruns si pe calea de rulare a tramvaielor.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
V2A
6462 va lipsi o perioadă după ce, azi noapte, o bucată de șină OR i-a străpuns podeaua... Circula pe linia N109.
(știre văzută acum câteva minute pe Digi24)
6462 va lipsi o perioadă după ce, azi noapte, o bucată de șină OR i-a străpuns podeaua... Circula pe linia N109.
(știre văzută acum câteva minute pe Digi24)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andreiiul
Si stirea respectiva. Sina era de fapt o bucata din tabla de pe marginea canalului placii de beton.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/incident-socant-in-bucuresti-o-sina-de-tramvai-a-strapuns-podeaua-unui-autobuz-2390593
Si stirea respectiva. Sina era de fapt o bucata din tabla de pe marginea canalului placii de beton.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/incident-socant-in-bucuresti-o-sina-de-tramvai-a-strapuns-podeaua-unui-autobuz-2390593
Incident șocant, care s-ar fi putut transforma într-o tragedie, în Capitală. O șină de tramvai a străpuns podeaua unui autobuz, aproape de centrul orașului.
O bucată de șină a străpuns podeaua unui autobuz din București, care circula pe linia de tramvai. Incidentul a avut loc pe strada Călărași, aproape de stația Alexandru Sihleanu. Autobuzul de noapte 109 se îndrepta spre centru Capitalei când o bucată de cornier s-a desprins de pe șosea și a intrat prin podea.
Șoferul autobuzului a fost cel care a postat imaginile pe o rețea socială. Acesta susține că a avertizat în repetate rânduri că există acest risc și spune că nu ar trebui să fie obligați să circule cu autobuzele pe șina de tramvai.
Bărbatul nu a menționat dacă la momentul incidentului era vreun pasager în autobuz.
Digi24 a cerut și un punct de vedere de la conducerea STB, însă până la ora transmiterii acestei știri nu s-a primit un răspuns.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Ma uitam la unele imagini cu autobuzul imediat dupa accident, pneul stanga spate exterior era situat pe linie. Ori stiindu-se ca pneul preia o masa in jur de 3000-4500 kg, inmultind cu acceleratia gravitationala g=10 m/s^2 (aproximare), rezulta ca pneul apasa calea de rulare cu o forta de 30 000 - 45 000 Newton... Nici nu e de mirare ca a "sarit" linia.
Intrebare naturala (pe care eu cel putin mi-o pun) este de ce soferul nu circula cu pneurile stanga intre liniile de tramvai? In acest fel putea sa evite acest accident nefericit ce putea sa se lase cu victime. E de vazut ce s-a intamplat exact, daca autobuzul era sau nu angajat intr-o manevra. Personal circul cu autoturismul in zona respectiva si de fiecare data am grija sa nu calc cu pneul respectiva linie, cel mult in situatii exceptionale (depasire/ocolire, viraj stanga etc).
Ma uitam la unele imagini cu autobuzul imediat dupa accident, pneul stanga spate exterior era situat pe linie. Ori stiindu-se ca pneul preia o masa in jur de 3000-4500 kg, inmultind cu acceleratia gravitationala g=10 m/s^2 (aproximare), rezulta ca pneul apasa calea de rulare cu o forta de 30 000 - 45 000 Newton... Nici nu e de mirare ca a "sarit" linia.
Intrebare naturala (pe care eu cel putin mi-o pun) este de ce soferul nu circula cu pneurile stanga intre liniile de tramvai? In acest fel putea sa evite acest accident nefericit ce putea sa se lase cu victime. E de vazut ce s-a intamplat exact, daca autobuzul era sau nu angajat intr-o manevra. Personal circul cu autoturismul in zona respectiva si de fiecare data am grija sa nu calc cu pneul respectiva linie, cel mult in situatii exceptionale (depasire/ocolire, viraj stanga etc).
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cosminduru
Ce nu spune este că șoferii de noapte gonesc cu viteza maximă prin traseu, nu au nici cea mai mică intenție de a opri prin stații sau altceva util, doar bagă raliu să prindă somnul de la capăt.
Pe de altă parte, șina aia ar trebui închisă rapid și tramvaiele să întoarcă cumva pe la hala Traian, deci 55 cu 40 să fie unite și să facă bucla, este inutil să meargă acel segment spre Sf. Vineri, se poate măcar asfalta strada peste liniile de tramvai până la noi lucrări de înlocuire.
Ce nu spune este că șoferii de noapte gonesc cu viteza maximă prin traseu, nu au nici cea mai mică intenție de a opri prin stații sau altceva util, doar bagă raliu să prindă somnul de la capăt.
Pe de altă parte, șina aia ar trebui închisă rapid și tramvaiele să întoarcă cumva pe la hala Traian, deci 55 cu 40 să fie unite și să facă bucla, este inutil să meargă acel segment spre Sf. Vineri, se poate măcar asfalta strada peste liniile de tramvai până la noi lucrări de înlocuire.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
bgd70
Toata portiunea dintre Morarilor si Sf. VIneri ar trebui inchisa pana la reabilitare si 40 suspendat/scurtat la Faur. Probabil nu sunt destule autobuze pt. un 640 ca altfel nu vad de ce se incapataneaza sa lase 40 sa circule pe mizeria aia.
LE: Ar fi bine de fapt sa inchida si Morarilor-Republica, au fost probleme multe si aici.
Toata portiunea dintre Morarilor si Sf. VIneri ar trebui inchisa pana la reabilitare si 40 suspendat/scurtat la Faur. Probabil nu sunt destule autobuze pt. un 640 ca altfel nu vad de ce se incapataneaza sa lase 40 sa circule pe mizeria aia.
LE: Ar fi bine de fapt sa inchida si Morarilor-Republica, au fost probleme multe si aici.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Realitatea este ca RATB, prin sectia linii, a inlocuit punctual prin anii '90-'2000 sectoare intregi de sina cu o alta solutie tehnica.
Vezi Str. Vasile Lascar (intre Maria Rosetti si Gemeni).
Macar pe tronsoanele comune cu traficul general (ex. Cal. Calarasilor veche) în ultimii 15 ani ar fi putut lucra la ele internalizat.
Realitatea este ca RATB, prin sectia linii, a inlocuit punctual prin anii '90-'2000 sectoare intregi de sina cu o alta solutie tehnica.
Vezi Str. Vasile Lascar (intre Maria Rosetti si Gemeni).
Macar pe tronsoanele comune cu traficul general (ex. Cal. Calarasilor veche) în ultimii 15 ani ar fi putut lucra la ele internalizat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Bine ca au tinut-o in familie, ca daca era vreun particular cu o marca premium ii plateau 100.000€ dauna totala la masina.
Bine ca au tinut-o in familie, ca daca era vreun particular cu o marca premium ii plateau 100.000€ dauna totala la masina.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Gabi23
Și când nu sunt „obligați” să circule pe linia de tramvai cu dale degradate, sunt unii care o fac. Sâmbătă, pe Bd. Ion Mihalache linia 381:
Și când nu sunt „obligați” să circule pe linia de tramvai cu dale degradate, sunt unii care o fac. Sâmbătă, pe Bd. Ion Mihalache linia 381:
7007 - 381 - 17.06.2023.jpg (395.17 KB; downloaded 2219 times)
- chrisu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
chrisu
Pai acum, ca au ramas cu autobuze in plus, dupa ce a preluat STV-ul atatea rute preorasenesti recent, ar putea sa gaseasca destule pt un 640 decent...
bgd70 wrote here:
Toata portiunea dintre Morarilor si Sf. VIneri ar trebui inchisa pana la reabilitare si 40 suspendat/scurtat la Faur. Probabil nu sunt destule autobuze pt. un 640 ca altfel nu vad de ce se incapataneaza sa lase 40 sa circule pe mizeria aia.
LE: Ar fi bine de fapt sa inchida si Morarilor-Republica, au fost probleme multe si aici.
Pai acum, ca au ramas cu autobuze in plus, dupa ce a preluat STV-ul atatea rute preorasenesti recent, ar putea sa gaseasca destule pt un 640 decent...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Gabi23
Autobuzele „în plus”, au ajuns pe liniile din București, Autobaza Titan primind fix același nr de ture „disponibilizate”.
Autobuzele „în plus”, au ajuns pe liniile din București, Autobaza Titan primind fix același nr de ture „disponibilizate”.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Valentin
Ce bune sunt filmarile.
https://clubferoviar.ro/deraierea-tramvaiului-imperio-la-gara-progresul/
Ce bune sunt filmarile.
https://clubferoviar.ro/deraierea-tramvaiului-imperio-la-gara-progresul/
Directorul general al STB, Adrian Criț, a dezvăluit însă pentru Club Feroviar adevărata cauză deraierii tramvaiului Astra Imperio.
Ei bine, la momentul ieșirii din curba de la bucla de întoarcere, tramvaiul avea o viteză prea mare, de 19 km/oră, fapt ce a provocat ieșirea de pe șine a vehiculului, în partea din spate. De fapt, momentul accidentului poate fi văzut și în filmarea alăturată, obținută în exclusivitate de Club Feroviar.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TrainWrecker
19km/h e viteza mare? Pai atunci care e viteza maxima pentru acea curba, 10/12km/h???
19km/h e viteza mare? Pai atunci care e viteza maxima pentru acea curba, 10/12km/h???
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination