Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 622809 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dr2005
La ritmul de lucru, probabil vor mai rămâne 10 ani IVA pe M4. Ce nu înţeleg eu e de ce se mai cumpără echipamente Dimetronic, dacă noile trenuri oricum nu vor fi compatibile cu ele. De fapt, întrebarea e de ce nu s-a mers pe toată reţeaua pe sistemul Dimetronic, dar acum e mai ieftin să pui ATP de la Bombardier pe M4 decât Dimetronic pe restul. Şi, totuşi, pe extensia lui M4 tot Dimetronic se pune.
Utilizator anonim wrote:
Din pacate pe M4 vor mai ramane trenuri IVA minim un an dupa inlcouirea totala a celor de pe M3. Cel mai probabil o decizie in acest sens va fi luata in momentul prelungirii pana la Straulesti
La ritmul de lucru, probabil vor mai rămâne 10 ani IVA pe M4. Ce nu înţeleg eu e de ce se mai cumpără echipamente Dimetronic, dacă noile trenuri oricum nu vor fi compatibile cu ele. De fapt, întrebarea e de ce nu s-a mers pe toată reţeaua pe sistemul Dimetronic, dar acum e mai ieftin să pui ATP de la Bombardier pe M4 decât Dimetronic pe restul. Şi, totuşi, pe extensia lui M4 tot Dimetronic se pune.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dominatrix
Logica ar spune ca M4 si viitorul M6 sa foloseasca ambele sistemul Dimetronic, din moment ce vor avea un tronson comun.
Oricum, e clar ca la un moment dat vor exista trei sisteme diferite:
ATP Bombardier de tip "distance to go" pe M1, M2, M3
Dimetronic pe M4 (eventual si pe M6).
ATP "moving block" pe M5.
Logica ar spune ca M4 si viitorul M6 sa foloseasca ambele sistemul Dimetronic, din moment ce vor avea un tronson comun.
Oricum, e clar ca la un moment dat vor exista trei sisteme diferite:
ATP Bombardier de tip "distance to go" pe M1, M2, M3
Dimetronic pe M4 (eventual si pe M6).
ATP "moving block" pe M5.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri
aztec
Motivul inchideri Electroputere este imobiliar, din cate am auzit, ca a dat faliment este doar o etapa in care a fost impinsa de patroni.
Ca peste tot in romania, este extrem de rentabil sa cumperi o fabrica/uzina, sa o mentii cativa ani facandu-te ca faci ceva, apoi sa o vinzi la fier vechi si demolezi, urmand sa vinzi terenul.
Motivul inchideri Electroputere este imobiliar, din cate am auzit, ca a dat faliment este doar o etapa in care a fost impinsa de patroni.
Ca peste tot in romania, este extrem de rentabil sa cumperi o fabrica/uzina, sa o mentii cativa ani facandu-te ca faci ceva, apoi sa o vinzi la fier vechi si demolezi, urmand sa vinzi terenul.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dr2005
Arabii au cheltuit 3,2 milioane de euro pe fabrică şi au vândut terenul de sub 1/4 din ea cu 30 de milioane de euro. D'aia sunt arabii bogaţi
Arabii au cheltuit 3,2 milioane de euro pe fabrică şi au vândut terenul de sub 1/4 din ea cu 30 de milioane de euro. D'aia sunt arabii bogaţi
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri
subway guru
Metroul are program special de Paste
http://www.ziare.com/stiri/metrou/metro ... te-1160882
Metrourile vor circula in perioada 14-16 aprilie dupa intervalul specific zilelor de sarbatoare, iar in noaptea de 14-15 aprilie la un interval de circa 20 de minute, si in functie de traficul de calatori se vor suplimenta trenurile, se arata intr-un comunicat transmis luni de companie.
"In noaptea de 14-15 aprilie 2012, trenurile de metrou vor circula la un interval de circa 20 de minute (intreaga noapte). In zilele de 14, 15, 16 aprilie 2012, trenurile vor circula dupa un interval specific zilelor de sarbatoare. In functie de numarul calatorilor inregistrati, Metrorex va introduce trenuri suplimentare pentru micsorarea intervalului de succesiune dintre trenuri, in scopul satisfacerii in conditii optime a cererii de transport cu metroul in aceasta perioada", se precizeaza in comunicat.
In zilele 14, 15 si 16 aprilie, trenurile vor circula la un interval de 8-10 minute pe Magistrala 1, Pantelimon - Dristor si pe Magistrala 3, Preciziei - Anghel Saligny, iar la un interval de 7-8 minute pentru Magistrala 2, Berceni - Pipera.
Pe Magistrala 4, Gara de Nord - 1 Mai, trenurile vor circula la un interval de 9-10 minute.
Pe 17 aprilie, trenurile vor circula dupa intervalul orar specific zilelor lucratoare.
Metroul are program special de Paste
http://www.ziare.com/stiri/metrou/metro ... te-1160882
Metrourile vor circula in perioada 14-16 aprilie dupa intervalul specific zilelor de sarbatoare, iar in noaptea de 14-15 aprilie la un interval de circa 20 de minute, si in functie de traficul de calatori se vor suplimenta trenurile, se arata intr-un comunicat transmis luni de companie.
"In noaptea de 14-15 aprilie 2012, trenurile de metrou vor circula la un interval de circa 20 de minute (intreaga noapte). In zilele de 14, 15, 16 aprilie 2012, trenurile vor circula dupa un interval specific zilelor de sarbatoare. In functie de numarul calatorilor inregistrati, Metrorex va introduce trenuri suplimentare pentru micsorarea intervalului de succesiune dintre trenuri, in scopul satisfacerii in conditii optime a cererii de transport cu metroul in aceasta perioada", se precizeaza in comunicat.
In zilele 14, 15 si 16 aprilie, trenurile vor circula la un interval de 8-10 minute pe Magistrala 1, Pantelimon - Dristor si pe Magistrala 3, Preciziei - Anghel Saligny, iar la un interval de 7-8 minute pentru Magistrala 2, Berceni - Pipera.
Pe Magistrala 4, Gara de Nord - 1 Mai, trenurile vor circula la un interval de 9-10 minute.
Pe 17 aprilie, trenurile vor circula dupa intervalul orar specific zilelor lucratoare.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dominatrix
Interviu cu Udriste. S-au strecurat (evident) si inexactitati, dar merge:
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 64428.html
Interviu cu Udriste. S-au strecurat (evident) si inexactitati, dar merge:
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 64428.html
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri
sab
Ce mai gasim la metrou ? Serpi... Oare venise de pe M1 sau de pe M3 ?
http://life.hotnews.ro/stiri-fun-119739 ... roilor.htm
Ce mai gasim la metrou ? Serpi... Oare venise de pe M1 sau de pe M3 ?
http://life.hotnews.ro/stiri-fun-119739 ... roilor.htm
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri
subway guru
Topul celor mai aglomerate staţii de metrou din Bucureşti. 16 milioane de călători în martie
http://www.zf.ro/companii/topul-celor-m ... ie-9499197
ieri, 00:05 Autor: Andreea Neferu
Topul celor mai aglomerate staţii de metrou din Bucureşti. 16 milioane de călători în martie
Peste 16 milioane de călători (se ia în calcul numărul de validări ale cartelelor de călătorie la aparatele de metrou) au folosit metroul bucureştean în luna martie, potrivit informaţiilor transmise de Metrorex la solicitarea ZF. Astfel, traficul a crescut uşor chiar şi faţă de luna februarie, când Capitala s-a confruntat cu o iarnă aprigă care i-a obligat pe mulţi să prefere mijloacele de transport în comun în defavoarea maşinilor personale.
În ultimele 15 luni, cel mai redus trafic s-a înregistrat în luna august a anului trecut, puţin sub 12 milioane de călători, explicabil prin faptul că este o lună de concedii.
În perioada ianuarie 2011-februarie 2012 cele mai aglomerate staţii de metrou, după numărul de călători, au fost Obor, Crângaşi, Piaţa Unirii 1, Universitate, Piaţa Sudului, Piaţa Romană, Gara de Nord, Eroii Revoluţiei şi Aviatorilor. Piaţa Victoriei nu apare în topul celor mai circulate staţii de metrou, cel mai probabil motiv fiind că în general este folosită ca staţie de tranzit.
P.S.
Vezi tabelul cu nr lunar de validari la sursa...
Topul celor mai aglomerate staţii de metrou din Bucureşti. 16 milioane de călători în martie
http://www.zf.ro/companii/topul-celor-m ... ie-9499197
ieri, 00:05 Autor: Andreea Neferu
Topul celor mai aglomerate staţii de metrou din Bucureşti. 16 milioane de călători în martie
Peste 16 milioane de călători (se ia în calcul numărul de validări ale cartelelor de călătorie la aparatele de metrou) au folosit metroul bucureştean în luna martie, potrivit informaţiilor transmise de Metrorex la solicitarea ZF. Astfel, traficul a crescut uşor chiar şi faţă de luna februarie, când Capitala s-a confruntat cu o iarnă aprigă care i-a obligat pe mulţi să prefere mijloacele de transport în comun în defavoarea maşinilor personale.
În ultimele 15 luni, cel mai redus trafic s-a înregistrat în luna august a anului trecut, puţin sub 12 milioane de călători, explicabil prin faptul că este o lună de concedii.
În perioada ianuarie 2011-februarie 2012 cele mai aglomerate staţii de metrou, după numărul de călători, au fost Obor, Crângaşi, Piaţa Unirii 1, Universitate, Piaţa Sudului, Piaţa Romană, Gara de Nord, Eroii Revoluţiei şi Aviatorilor. Piaţa Victoriei nu apare în topul celor mai circulate staţii de metrou, cel mai probabil motiv fiind că în general este folosită ca staţie de tranzit.
P.S.
Vezi tabelul cu nr lunar de validari la sursa...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Stiri
mradulescu
Da, m-am uitta pe tabel si n-am inteles de ce martie 2012 este pusa ca estimat.
Ce, trebuie sa faca inchiderea contabila ca sa vada cate validari au fost?
In alta ordine de idei, incarcarea asta functie de validari ne spune UNDE S-AU URCAT calatorii, nu cat au mers si unde au coborat.
Poti sa asumi ca cine se duce la serviciu zilnic foloseste aceeasi pereche de statii dus-intors, dar la cati studenti, pensionari, fara ocupatie, alte situatii sunt in orasul asta nu poti sa generalizezi.
In general, daca ajung prin centru pe la pranz si vad atata lume pe strada sau in magazine, de toate felurile, ma intreb: "Dar in orasul asta oare mai munceste cineva?"
Da, m-am uitta pe tabel si n-am inteles de ce martie 2012 este pusa ca estimat.
Ce, trebuie sa faca inchiderea contabila ca sa vada cate validari au fost?
In alta ordine de idei, incarcarea asta functie de validari ne spune UNDE S-AU URCAT calatorii, nu cat au mers si unde au coborat.
Poti sa asumi ca cine se duce la serviciu zilnic foloseste aceeasi pereche de statii dus-intors, dar la cati studenti, pensionari, fara ocupatie, alte situatii sunt in orasul asta nu poti sa generalizezi.
In general, daca ajung prin centru pe la pranz si vad atata lume pe strada sau in magazine, de toate felurile, ma intreb: "Dar in orasul asta oare mai munceste cineva?"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri
subway guru
Statistica publicata spune foarte clar cati calatori (nefraudulosi) au utilizat efectiv sistemul...
Incearca tu sa obti asa ceva de la RATB si sa-mi spui si mie ce ti-au dat...
Ba mai mult, incearca sa afli de la ei incarcarea pe linii, pe zile ale saptamanii sau pe intervale orare...
Dupa aia mai...vorbim...altfel...doar carcoteala inutila...
Restul...e treaba de 'consultanti specializati...sau de 'Big Brother'...
care 'Big Brother' o sa-ti spuna nu numai cand si de unde si pana unde te-ai plimbat cu metroul...ci si ce ai mancat astazi la pranz cu familia...
Statistica publicata spune foarte clar cati calatori (nefraudulosi) au utilizat efectiv sistemul...
Incearca tu sa obti asa ceva de la RATB si sa-mi spui si mie ce ti-au dat...
Ba mai mult, incearca sa afli de la ei incarcarea pe linii, pe zile ale saptamanii sau pe intervale orare...
Dupa aia mai...vorbim...altfel...doar carcoteala inutila...
Restul...e treaba de 'consultanti specializati...sau de 'Big Brother'...
care 'Big Brother' o sa-ti spuna nu numai cand si de unde si pana unde te-ai plimbat cu metroul...ci si ce ai mancat astazi la pranz cu familia...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Stiri
mradulescu
Oricum tocmai criticam pe topicul respectiv Sistemul Automat de Taxare al RATB.
Pe de alta parte, lasand abilitatile de PR diferite ale celor doi conducatori de institutii, la RATB, dat fiind ca abonamentul nu este obligatoriu sa-l validezi (cel putin deocamdata), nici nu ai cum sa obtii vreo statistica reala de incarcare.
Oricum am fost dezamagit cand am aflat ca datele din validatoarele RATB se descarca in server abia la depou, noaptea, de unde eu credeam ca dispeceratul vede practic "on-line" cum se valideaza...
Oricum tocmai criticam pe topicul respectiv Sistemul Automat de Taxare al RATB.
Pe de alta parte, lasand abilitatile de PR diferite ale celor doi conducatori de institutii, la RATB, dat fiind ca abonamentul nu este obligatoriu sa-l validezi (cel putin deocamdata), nici nu ai cum sa obtii vreo statistica reala de incarcare.
Oricum am fost dezamagit cand am aflat ca datele din validatoarele RATB se descarca in server abia la depou, noaptea, de unde eu credeam ca dispeceratul vede practic "on-line" cum se valideaza...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri
subway guru
Ce ti-am zis eu nu e de PR, e de 'management'...
Cea mai tare 'intrebare' pentru RATB e:
'Cati pensionari utilizeaza efectiv sistemul de transport, pe ce rute, in ce zile ale saptamanii, in ce intervale orare, pe ce distante, de cate ori pe zi, etc...' validand cu 'talonul de pensie'...
Probabil ai sa afli...la Pastele cailor!
Ce ti-am zis eu nu e de PR, e de 'management'...
Cea mai tare 'intrebare' pentru RATB e:
'Cati pensionari utilizeaza efectiv sistemul de transport, pe ce rute, in ce zile ale saptamanii, in ce intervale orare, pe ce distante, de cate ori pe zi, etc...' validand cu 'talonul de pensie'...
Probabil ai sa afli...la Pastele cailor!
📖 Pagination options