Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 179423 views
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Eu am propus celor de la PMB, Luxten, Compania Municipala de iluminat public in repetate randuri sa preia sectorul de drum Sos. Bucuresti-Ploiesti dintre DNCB si pasajul subteran Baneasa si sa faca o instalatie noua acolo. Cea veche are probleme si acum o tot carpesc cum pot. Nu inteleg de ce nu pot face asa ceva.  Birocratie? Rea vointa? Nepasare? Bani au, costa f putin raportat la bugetul PMB (maxim 1-1.5 milioane de Euro)

Este o rusine pentru Sectorul 1, Bucuresti si Romania. Daca Duamna Firea nu vede si nu raspunde la mesajele mele insistente n-am ce sa fac. Poate un protest cu poza dumneaiei pe stalp unde sa scrie: "Va rog reparati lumina aici!"

Toata vara m-am rugat de autoritati sa lucreze cat era traficul redus si ziua lunga. Nimic. Contractul de mentenanta propus de CNAIR este si acum in acelasi stadiu: analiza oferte. Clar anul acesta nu se intampla nimic.

M-am resemnat, repar cat pot ce este acolo sa trecem iarna. Asta este tara in care traim.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) serbanandrei

Este exact cum spui.  MULTA PROSTIE ,NEPASARE SI MULTA  MULTA INDOLENTA. Toti se spala pe maini sau se ingroapa in harti de justificare.
Auzi explicatii : sunt la stadiul de oferta. !!!!
Si tarile din AMERICA DE SUD  NE DEPASESC LA ACEST CAPITOL (INFRASTRUCTURA)

Ca  si la autostrazi ,drumuri si altele : ANALIZEAZA OFERTE  si la sfarsit constatam ca nu se intampla nimic.
Suntem UNICATI IN LUME  la capitolul asta. Daca a-si avea cum i as impusca. Rabdare cu asemenea personaje care nu stiu nimic nu ii intereseaza nu mai am demult. Si asta se intampla in toate companiile de stat.
Dar toti asteapta zile libere cat mai multe si bani cat mai multi.

SUNTEM LA ANI LUMINA DE CIVILIZATIE SI NU VREM SA INVATAM DE LA ALTII.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) Costin

Mai usor, te rog, forumul nu e loc de varsat frustrari (chiar si justificate).

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) punmeister

Usor cu caps lock-ul ala frate...

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) serbanandrei

Scuze pentru caps ,dar cand vezi cum ne trateaza cand ii anunta cineva de probleme, cand  de fapt este jobul lor ?

Si crede ma nu sunt frustrari.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Este foarte frustrant cand vad ca nu evoluam. Cu toate acestea azi am scris din nou la PMB si le-am cerut sa solicite la guvern transferul sectorului de drum de la CNAIR la PMB (prin hotarare de guvern asa cum a fost predat in urma cu 12-13 ani la CNADNR). Sansele sunt mici dar poate vor sa arate ca pot si sa toace niste bani. Macar sa o faca cu folos. Pasajul Bucur Obor a fost modernizat de Compania municipala de iluminat public, poate intervin si aici.

Eu m-am implicat cat am putut de mult sa refac lumina pe Sos. Bucuresti-Ploiesti si DN1, atat ca timp cat si financiar. Pe masura ce inaintam se stricau altele in urma. Totusi am mers inainte. E greu de explicat dar trebuie mers inainte cu nervi de fier.  Ieri i-am scris din nou domnului Peste de la ENEL Muntenia, sper sa repare retelele ce le apartin in Otopeni. Altfel degeaba schimb eu lampi si corpuri daca nu este alimentat circuitul.

Ma doare sufletul cand vad cum arata podurile cu gropi, ruginite, pline de graffiti si fara lumina. Nu este doar aici pe DN1 ci peste tot (intersectie DNCB cu A2, Pasajul  Basarab, Pasajul Unirii sunt doar cateva exemple). NU exista mentenanta.

Cand vin straini in Romania isi fac imediat o imagine asupra tarii noastre pornind din parcarea aeroportului Otopeni, taxi si  drum. De ce nu inteleg cei din conducere ca trebuie sa schimbam prima impresie? Nu le pasa....

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) serbanandrei

Cu atat mai mult este enervant cand te - ai implicat si financiar tu personal. Adica le mai dai si bani si tot nu vor. Culmea tupeului.
Si este exact cum am spus. Isi paseaza responsabilitatile de la unii la altii dar nimeni nu face nimic concret. Te intrebi de mentenenta ? Ce termen este asta la ei  ????? Probabil ca trebuie sa se intample ceva urat ca sa se miste ceva.
Imaginea Romaniei de la intrarea in tara (OTOPENI ) si pana la intrarea in Bucuresti nu mai intereaza pe nimeni de la conducerea executiva.In viteza masini sau daca este si ziua si nu au lumini aprinse  nu se baga de seama.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Sa fim optimisti, mai ales ca avem motive. Am o veste buna: Iluminatul public pe pasajul Otopeni de la aeroportul Henri Coanda este functional.

Pe firul 1(spre Ploiesti) functioneaza 19 lampi din 26. Pe firul 2 (spre Bucuresti) functioneaza 15 lampi din 28. NU este perfect dar avem tensiune in stalpi. Inca  nu este gata. Imi doresc sa urmeze o relampare si montarea celor 2 corpuri lipsa ca sa functioneze toate cele 54 de corpuri de iluminat cu care a fost proiectat. Acum merg 34 din 54.

Multumesc domnilor Peste, Enciu si intregii echipe ENEL, domnului Primar al orasului Otopeni Constantin Silviu Gheorghe, SDN Nord domnilor Covali si Dobre.

Iata mai jos cateva imagini:









































Pozele sunt aici pe Imgur: https://imgur.com/a/i7yD350

Revin cu mesaj separat in legatura cu situatia de la IKEA - aeroportul Baneasa si Pasajul Otopeni peste DNCB

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) serbanandrei

Ca sa fiu optimist ar trebui sa vad ca se intampla urmatorul lucru.
Domnii la la toate autoritatile implicate in toata aceasta nebunie ,ar trebui sa hotarasca (dar scris) ca incepand de la o anumita data vor schimba toate lampile de pe aceasta portiune de drum,cu lampi cu led moderne care sunt deja montate in alte zone ,si inlocuirea sau montarea noilor stalpi acolo unde nu sunt.

Asta ar insemna dupa mine optimism ,altfel se cheama doar un efort urias din partea ta si multa nesimtire din partea lor.

Asa o vad eu toata aceasta problema.
Nu in ultimul rand ar fi si economie de energie ,si aspect si luminozitate.
Sa speram ca toate astea se vor intampla candva ......

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Acest lucru sper sa se intample cand se va desemna castigatorul licitatiei pentru mentenanta iluminatului public la DRDP Bucuresti. Doar ca acest proces dureaza f mult si riscam sa intram in iarna fara lumina. De asta prefer sa repar ce este. E mult mai simplu sa se faca o instalatie noua.

Ledat de LED vs. Sodiu:

Lampile cu LED de 150W au maxim 18000 lumeni (120 lumeni/Watt) dar corpurile sunt usoare si consuma mai putin

Lampile cu sodiu de 250W au undeva la 33000 lumeni (132 lumeni /Watt) dar corpurile sunt grele si consuma mult.

Teoretic pe ploaie si ceata temperatura de culoare mai scazuta este mai buna (cea ,mai calda in jur de 4000K-4500K nu 6000-6500K)

Un alt exemplu despre DN1: I-am scris in urma cu ceva timp domnului Pretorian primar la Balotesti si Saftica sa inlocuiasca becurile arse de pe DN1.  Omul este extraordinar, a reusit sa schimbe toate corpurile pe DN1 de la iesirea din Otopeni pana la capatul localitatii Saftica (exceptand zona Bilancia care apartine de Corbeanca) cu LED-uri de 150W@ 4000K intr-o luna. Deci se poate si consum mai mic si o lumina f buna. I-am spus sa-mi zica si mie firma cu care a lucrat ca mi se par buni. In plus a montat si o pasarela pietonala peste DN1 in dreptul scolii sau gradinitei pe banii primariei. La fel a procedat si primarul din Otopeni care a montat o pasarela pietonala cu lift. CNAIR are o pasarela distrusa la Tancabesti de 10 ani pe care nici acum nu au inlocuit-o. Traversarea pe DNCB intre Mogosoaia si Otopeni este sinucidere noaptea.

Dar trebuie sa-ti doresti. Toate aceste aspecte ajuta la imbunatatirea sigurantei rutiere. Sper ca CNAIR-ul sa faca ceva unitar si repede.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) andrei11

faraonul wrote:
Traversarea pe DNCB intre Mogosoaia si Otopeni este sinucidere noaptea.

Surpriză ( foarte ) neplăcută.
Între Mogoșoaia și Otopeni NU este DNCB, șoseaua respectivă aparține în totalitate de Primăria Sectorului 1 ( deci toate clădirile și pe o parte și pe alta a șoselei ) și se numeșteȘos Odăi, stradă ce aparține, repet, de București, respectiv Sectorul 1.
Așadar respectivele treceri de pietoni sunt în interiorul localității, respectiv București / S 1.
______________
PS :  Că sunt criminale, atât ziua cât și noaptea e altă poveste. Primăria sectorului 1 are bani  gârlă, acolo trebuie pasaje sub/supraterane.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Multumesc, ii scriu domnului Tudorache, primarul Sectorului 1. Eu știam de la CNAIR că nu a fost predata la PS1 la fel ca și Sos.Bucuresti-Ploiesti intre Otopeni și Ion Ionescu de la Brad.

Aici așa scrie că este centura București la ei: http://bucuresti.cnadnr.ro/sites/defaul ... esti_0.pdf

O lămurim repede.

Într-adevăr acele treceri de pietoni nu au ce căuta acolo, in proiect erau pasarele și pasaj suprateran.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) andrei11

Colega, unii din spațiu virtual sunt cretini rău de tot.
Unul din sediile ADP - ului sector 1 e taman pe șos Odăi, pe partea exterioară ( deci dincolo de DNCB cum ar veni, dacă vii din București pe jos - teoretic evident - trebuie să traversezi centura ). Uite dovada, dar mai am și altele.
adp.jpg (280.07 KB; downloaded 4237 times)
Îți spun absolut sigur că șos Odăi ține de Sectorul 1.
Uită-te la adresă, e superlimpede, Șos Odăi nr 3-5 sector 1.
adp.jpg (136.31 KB; downloaded 4238 times)
Să fie și mai clar, dacă ești pe DNCB sensulOtopeni - Mogoșoaia sunt pedreapta.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Asta spun și eu că poate fi in Sectorul 1 dar administratorul drumului sa nu fie PS1 sau PMB ci CNAIR. Drumul trece prin Sectorul 1 dar face parte din centura Bucureștiului administrată de SDN Nord de la Km 0+00 la KM 72+00.

Dar cel mai bine pun o întrebare la PS1.

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422636 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use