Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2494 posts, 561131 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Inglobarea comunei Cernica in cine ?
Daca te gandesti in Bucuresti, e prea departe. Oricum Cernica are legaturi cu Pantelimonul si in curand si cu A 2. E suficient.
Inglobarea comunei Cernica in cine ?
Daca te gandesti in Bucuresti, e prea departe. Oricum Cernica are legaturi cu Pantelimonul si in curand si cu A 2. E suficient.
-
- Montezuma
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Montezuma
Cu placere clt !
Eu am intrat pe acest forum sa va felicit pentru munca voastra si sugestiile pe care le postati pe forumul : Modernizare sistem rutier si a liniilor de tramvai pe BD Liviu Rebreanu .
Eu sper sa facem un pic mai mult si vin cu propunere concreta:
Asa cum ve-ti vedea in PUZ -ul atasat in toata zona supusa studiului de PUZ care este cit un intreg cartierul nu exista nici o artera prevazuta cu tramvai. Mai ales strada Bratarii. care este in prelungirea Bd Liviu Rebreanu.
Si asta inca din faza de PUZ .....!!!!! deci inca din faza de proiectare.....!!!!
Deci sa nu ne intrebam de ce nu se face una sau alta din lucrarile de modernizare ,extindere infrastructura de tramvai etc daca ele nu sunt prinse in PUZ uri si nu este lasat loc pe bulevard sau strada sa incapa o linie de tramvai.!!
Pai atata zona studiata in PUZ care este cit cartierul Militari ca suprafata , tu Arhitectule care ai a facut si desenat PUZ -ul sa nu prevezi macar o linie de Tramvai pe mijloc ....
Daca tot se va moderniza linia de tramvai pe Bd Liviu Rebreanu de ce sa nu prevezi linia in continuare spre extindere ca este suficient loc pe mijloc.
De ce sa nu fie tramvai in continuare macar acum in stadiul de PUZ ? Nu spun sa se faca dar macar sa-l prevezi pe hartie macar. Daca se prinde de pe acum in PUZ in viitorul indepartat si foarte indepartat poate se va face bulevardul cu linie de tramvai.
Eu recunosc ca nu am fost pe faza in perioada de consultare a publicului de 15 Zile din Iulie 2013 in care cetatenii puteau sa-si spuna parerile si imi recunosc greseala dar macar acum cind inca PUZ -ul nu este pe ordinea de zi a CGMB -ului poate putem face impreuna ceva agitatie pe acest forum si poate ne-o auzi cineva din consilierii generali si vor reintoarce spre reproiectare PUZ-ul.
Eu unul nu accept ca o zona asa mare din sectorul 3 sa nu aiba tramvai mai ales ca uite si va folosesc argumentele din PUZ , zona Cb adica zona Dotari Centru de cartier are o suprafata de 8,28 hectare unde vor fi magazine , centre comerciale etc pentru copii copiilor nostri. vor fi numai Autobuze ? .
Nu este suficienta experienta altor cartiere fara tramvai care acum macar spera sa ajunga Metroul ?
Dar aici sunt magistralele de gaze si nu se va putea face Metrou
Este zona suficient de mare intre cele doua bretele ale str Bratarii sa se introduca liniile de tramvai dar asta trebuie facuta ACUM inca din faza de proiectare!
Deci va rog sa va spuneti parerea pe forum sau sa dezaprobati sa se introduca liniile de tramvai in continuare de pe Bulevardul Liviu Rebreanu pe strada Bratarii catre Drumul intre Tarlale cu conexiune posibila cu zona Bd Palady
Oricum proiectarea gresita de la inceput este sursa tuturor problemelor actuale si viitoare de trafic, etc.
Degeaba ne spunem noi toate parerile ca daca este PUZ -ul iese asa cum este, se aproba si apoi se dau autorizatii de constructie numai conform PUZ-ului in timp nu se mai poate face mare lucru.
Dom Primar Negoita , acum ca trebuie sa platesti PUZ -ul daca tot l-ai comandat macar spune-le sa puna si tramvai pe strada ca altfel.....
clt wrote:
Multumesc pt. PUZ. Mi se pare o idiotenie sa nu prelungeasca bulevardul, si mai ales sa nu puna tramvai. Prelungirea acestui bulevard facilita inglobarea comunei Cernica (mergea facut un pod peste acel lac de langa Padurea Cernica). Zona este una cu potential, apar constructii noi in fiecare luna, iar daca s-ar investi in ea, ar iesi ceva frumos.
Cu placere clt !
Eu am intrat pe acest forum sa va felicit pentru munca voastra si sugestiile pe care le postati pe forumul : Modernizare sistem rutier si a liniilor de tramvai pe BD Liviu Rebreanu .
Eu sper sa facem un pic mai mult si vin cu propunere concreta:
Asa cum ve-ti vedea in PUZ -ul atasat in toata zona supusa studiului de PUZ care este cit un intreg cartierul nu exista nici o artera prevazuta cu tramvai. Mai ales strada Bratarii. care este in prelungirea Bd Liviu Rebreanu.
Si asta inca din faza de PUZ .....!!!!! deci inca din faza de proiectare.....!!!!
Deci sa nu ne intrebam de ce nu se face una sau alta din lucrarile de modernizare ,extindere infrastructura de tramvai etc daca ele nu sunt prinse in PUZ uri si nu este lasat loc pe bulevard sau strada sa incapa o linie de tramvai.!!
Pai atata zona studiata in PUZ care este cit cartierul Militari ca suprafata , tu Arhitectule care ai a facut si desenat PUZ -ul sa nu prevezi macar o linie de Tramvai pe mijloc ....
Daca tot se va moderniza linia de tramvai pe Bd Liviu Rebreanu de ce sa nu prevezi linia in continuare spre extindere ca este suficient loc pe mijloc.
De ce sa nu fie tramvai in continuare macar acum in stadiul de PUZ ? Nu spun sa se faca dar macar sa-l prevezi pe hartie macar. Daca se prinde de pe acum in PUZ in viitorul indepartat si foarte indepartat poate se va face bulevardul cu linie de tramvai.
Eu recunosc ca nu am fost pe faza in perioada de consultare a publicului de 15 Zile din Iulie 2013 in care cetatenii puteau sa-si spuna parerile si imi recunosc greseala dar macar acum cind inca PUZ -ul nu este pe ordinea de zi a CGMB -ului poate putem face impreuna ceva agitatie pe acest forum si poate ne-o auzi cineva din consilierii generali si vor reintoarce spre reproiectare PUZ-ul.
Eu unul nu accept ca o zona asa mare din sectorul 3 sa nu aiba tramvai mai ales ca uite si va folosesc argumentele din PUZ , zona Cb adica zona Dotari Centru de cartier are o suprafata de 8,28 hectare unde vor fi magazine , centre comerciale etc pentru copii copiilor nostri. vor fi numai Autobuze ? .
Nu este suficienta experienta altor cartiere fara tramvai care acum macar spera sa ajunga Metroul ?
Dar aici sunt magistralele de gaze si nu se va putea face Metrou
Este zona suficient de mare intre cele doua bretele ale str Bratarii sa se introduca liniile de tramvai dar asta trebuie facuta ACUM inca din faza de proiectare!
Deci va rog sa va spuneti parerea pe forum sau sa dezaprobati sa se introduca liniile de tramvai in continuare de pe Bulevardul Liviu Rebreanu pe strada Bratarii catre Drumul intre Tarlale cu conexiune posibila cu zona Bd Palady
Oricum proiectarea gresita de la inceput este sursa tuturor problemelor actuale si viitoare de trafic, etc.
Degeaba ne spunem noi toate parerile ca daca este PUZ -ul iese asa cum este, se aproba si apoi se dau autorizatii de constructie numai conform PUZ-ului in timp nu se mai poate face mare lucru.
Dom Primar Negoita , acum ca trebuie sa platesti PUZ -ul daca tot l-ai comandat macar spune-le sa puna si tramvai pe strada ca altfel.....
-
- Montezuma
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Montezuma
Atasez si Panoul de informare si consultare a cetatenilor si pozele de la Zona unde a fost panoul expus in teren spre informarea cetatenilor .
Bine ca nu l-au pus intr-un tufis ...
Atasez si Panoul de informare si consultare a cetatenilor si pozele de la Zona unde a fost panoul expus in teren spre informarea cetatenilor .
Bine ca nu l-au pus intr-un tufis ...
Panou de informare.zip
Panou de informare.zip (348.32 KB; downloaded 149 times)
Poze panou de informare.zip
Pozele , scuze compilate intr-un fisier pdf
Poze panou de informare.zip (1.66 MB; downloaded 136 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Nu se mai termina odata si santierul asta si asa partial?
Nu se mai termina odata si santierul asta si asa partial?

- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Decat sa se inglobeze Cernica mai degraba inglobam altele... dar nu se vrea inca... e vb de impozite ...
Decat sa se inglobeze Cernica mai degraba inglobam altele... dar nu se vrea inca... e vb de impozite ...
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
Sa inteleg ca pana la sfarsit va fi PTM pe noua artera si 6 semafoare de pietoni(langa statii de tramvai) nu sunt in zadar?
Cum autobuzele,troleele si vehiculele de interventie pot fi prioritizate in intersectie, daca banda separata a tramvaiului este plina de iarba?
In situatia pe care o vom avea dupa terminarea reabilitarii, pentru a creea unda verde autobuzelor,troleelor si vehiculelor de interventie, va trebui sa dai drumul la toata coloana de masini(in care sta vehiculul "special"), deci despre ce prioritate a RATB-ului vorbim?
De aici pot sa inteleg ca tramvaiul e un fel de caruta, care e incompatibila cu niste difuzoare si mai ales cu AC?
Documentatie tehnica wrote:
Am gasit ceva in documentatia tehnica
"b) Extensia Sistemului de Management al Transportului Public – PTM va cuprinde un număr de vehicule ce va fi stabilit şi comunicat de către Regia Autonomă de Transport Bucureşti, în funcţie de numărul de vehicule ce au cel puţin o staţie pe bd. Liviu Rebreanu."
Sa inteleg ca pana la sfarsit va fi PTM pe noua artera si 6 semafoare de pietoni(langa statii de tramvai) nu sunt in zadar?
Documentatie tehnica wrote:
"b)II. Componenta PTM
a. In cadrul furniturii de intersectie se vor include echipamente similare cu cele din BTMS pentru asigurarea functionalitatilor de PTM – prioritizarea transportului public public, precum si a vehiculelor de interventie. Criteriile de prioritizare a traficului vor fi integrate cu sistemul de prioritizare a traficului din cadrul BTMS, ducand astfel la stabilirea unor politici consistente la nivelul intregului sistem.
b. Se vor echipa vehiculele (tramvaie, troleibuze şi autobuze) aparţinând R.A.T.B., care au cel puţin o staţie pe bd. Liviu Rebreanu, cu echipamente de prioritizare în intersecţii şi se vor integra în sistemul PTM central."
Cum autobuzele,troleele si vehiculele de interventie pot fi prioritizate in intersectie, daca banda separata a tramvaiului este plina de iarba?
In situatia pe care o vom avea dupa terminarea reabilitarii, pentru a creea unda verde autobuzelor,troleelor si vehiculelor de interventie, va trebui sa dai drumul la toata coloana de masini(in care sta vehiculul "special"), deci despre ce prioritate a RATB-ului vorbim?
Documentatie tehnica wrote:
"2.2 SUBSISTEME
Subsistem de informare a calatorilor si supraveghere video pe traseu
a) Acest sistem face parte integranta din sistemul de management al traficului. Pe reteaua de transport tramvaie se va utiliza protocolul VECOM. Echipamentele vor fi urmatoarele:
i. In statiile de autobuz/troleibuz/tramvai:
a. panou de informare calatori in statiile de autobuz/troleibuz;
b. camere de supraveghere video;
ii. In fiecare vehicul:
a. panou de informare calatori (indicator interior)
b. unitate de voce (cu exceptia tramvaielor)
c. difuzoare de interior (cu exceptia tramvaielor)
d. microfon (cu exceptia tramvaielor)
e. computer de bord
f. camere de supraveghere video (cu exceptia tramvaielor)."
De aici pot sa inteleg ca tramvaiul e un fel de caruta, care e incompatibila cu niste difuzoare si mai ales cu AC?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
Apropo referitor la semafoarele pietonale in +:
Precum poti sa citesti mai sus am intuit corect, si pe linie se va aplica PTM-ul ce e o parte a BTMS-ului, adica toate semafoarele din pozele de jos nu sunt in +:


Iar pe aceste poze se pot vedea semafoarele solicitate de @Nightwolf:


Apropo referitor la semafoarele pietonale in +:
Nightwolf wrote:ADY881 wrote:
Inteleg din aceasta poza, ca sunt intrebari referitor la nr de semafoare pietonale, adica "nu o fi ele prea multe?"
Daca se planifica instalarea pe linie a unui sistem de semaforizare dedicata ptr RATB (ceva de gen cum se vroia pe 41), 6 semafoare nu sunt deloc multe, fiecare pereche deserveste sensul sau.
Da, numai ca singura MARE problema e ca din poza LIPSESTE semafoarELE pt RATB
Precum poti sa citesti mai sus am intuit corect, si pe linie se va aplica PTM-ul ce e o parte a BTMS-ului, adica toate semafoarele din pozele de jos nu sunt in +:
Iar pe aceste poze se pot vedea semafoarele solicitate de @Nightwolf:


- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Din primele foto nu se vedeau srry
d`aia am facut si observatia aia
Din primele foto nu se vedeau srry


-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Hai sa ne aflam in treaba. De câţi zeci de ani stiu eu artera aia de circulatie nu s-a ambuteizat niciodata, nu are cum. Unde nu ai semafoare nu ai cum sa ai ambuteiaje, mai ales in Balta Alba - unde spre deosebire de Pipera comunistii au prevazut artere largi, cu 2 / 3 / 4 benzi / sens.
Astept sa implatam nu stiu ce sistem de management al traficului pe arterele intr-adevar cu probleme, de ce nu se incepe cu tramvaiul 41 bunaoara ? Ce, va e frica ? Bine ca vi s-a pus pata pe Rebreanu, un bulevard lejer.
Si la cate tramvaie circula pe acolo, plus 2 autobuze ( dintre care unul e autobuz fantoma ), + un troleu fantoma numai sistem de management al traficului trebuia pe Rebreanu.
Hai sa ne aflam in treaba. De câţi zeci de ani stiu eu artera aia de circulatie nu s-a ambuteizat niciodata, nu are cum. Unde nu ai semafoare nu ai cum sa ai ambuteiaje, mai ales in Balta Alba - unde spre deosebire de Pipera comunistii au prevazut artere largi, cu 2 / 3 / 4 benzi / sens.
Astept sa implatam nu stiu ce sistem de management al traficului pe arterele intr-adevar cu probleme, de ce nu se incepe cu tramvaiul 41 bunaoara ? Ce, va e frica ? Bine ca vi s-a pus pata pe Rebreanu, un bulevard lejer.
Si la cate tramvaie circula pe acolo, plus 2 autobuze ( dintre care unul e autobuz fantoma ), + un troleu fantoma numai sistem de management al traficului trebuia pe Rebreanu.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
Astazi am fost in vizita pe santierul patriei, eram curios sa vad cum se vor detecta tramvaiele ce vor avea nevoie de verde. Ma asteptam sa vad bucle inductive montate intre sine, insa nimic de acest gen nu am gasit, am descoperit ca nu exista o statie pentru viitorul mall Parklake Plaza(desi dpvd a distantelor intre intersectiile cu Campia Libertatii si C.Ressu, sunt cam 300m din ambele parti), insa am observat ca pe acel loc inca nu e iarba, (poate vor face-o mai tarziu).
Deabia cand am ajuns la intersectia L.Rebreanu cu C.Ressu, am vazut in statia de tramvai de pe C.Ressu(sensul spre centura), ce vor face in statiile de pe L.Rebreanu, pentru a detecta SMT-ul, prezenta tramvaiului in statie. Deci inainte de peronul statiei de pe C.Ressu(sensul spre centura), era instalat un stalp pe care erau montate 2 "chestii", prima era asemanatoare cu un semafor RATB, iar a 2-a nustiu cu ce pot sa o aseman :lol. Eu presupun ca una din ele joaca rolul de senzor, asemenea stalpi (deocamdata fara "chestiile" montate pe ele) am vazut si in celelalte statii.
Nustiu daca anume acele 2 "chestii" permit SMT-ului sa vada tramvaiele, dar daca ele nu indeplinesc aceasta functie, atunci nu va fi nici o prioritizare a TP, ci se va creea situatia in care TP sa nu se incurce cu traficul.
Nu sunt deacord cu tine, desi probabil te-ai lovit pana acum de efectele negtive a SMT-ului, ele sunt asemeni unor efecte adverse a unui antibiotic.
SMT-ul e un sistem foarte bun, care fiind aplicat la noi (ca si in cazul liniei 41, gard au facut dar unda verde nu) acum nu functioneaza chiar atat de bine.
E alta intrebare de ce el are acele efecte negative, eu pot identifica cateva cauze:
a)Lipsa totala a culturii in domeniul sofatului - putin cine respecta codul rutier
b)din a) => parcarea oriunde => reducerea capacitatii arterelor
c)din a) => blocarea intersectiei - poti sa ai cel mai bun program instalat pe SMT, el nicicum nu se poate pune cu cretinismul omenesc
d)Ar putea sa fie si un porgram mai putin bun(pe care ruleaza SMT-ul), insa chiar daca e asa, se poate rezolva oricand
Si toate cauzele efectelor negative sunt hotarabile, tot prin SMT (cu mici modificari firesc):
Pentru a) si b) se pot adauga pe artere cu "potenial" un sir de camere CCTV, care sa fixeze pe toti ce au incalcat codul si pe cei ce s-au parcat neregulamentar =>amenda acasa
Pentru c) am propus eu o solutie, o bariera montata la semafor si conectata cu el, cum se face rosu - gata nimeni nu mai trece:

Deci e foarte bine ca se va instala SMT-ul pe Rebreanu, chiar daca el nu va functiona perfect, important e ca avem "hardul" montat, iar softul se poate corecta oricand.
Sper si pe viitor cand vor reabilita liniile de tramvai, sa faca la fel(sa le includa in sistemul PTM =>SMT), nu ca in cazul liniei de pe Berzei-Buzesti, unde au reconstruit linia dupa tiparele secolului 19(fara a fi separata de trafic, cu statii inaintea intersesctiilor, fara semafoare separate pentru RATB), este noaptea mintii ce se va primi cu acea linie. Insa nu imi place cum au configurat intersesctiile, desi nimeni nu ma intrebat
, eu voi afisa mai jos cum vad eu configurarea intersectiilor:






Astazi am fost in vizita pe santierul patriei, eram curios sa vad cum se vor detecta tramvaiele ce vor avea nevoie de verde. Ma asteptam sa vad bucle inductive montate intre sine, insa nimic de acest gen nu am gasit, am descoperit ca nu exista o statie pentru viitorul mall Parklake Plaza(desi dpvd a distantelor intre intersectiile cu Campia Libertatii si C.Ressu, sunt cam 300m din ambele parti), insa am observat ca pe acel loc inca nu e iarba, (poate vor face-o mai tarziu).
Deabia cand am ajuns la intersectia L.Rebreanu cu C.Ressu, am vazut in statia de tramvai de pe C.Ressu(sensul spre centura), ce vor face in statiile de pe L.Rebreanu, pentru a detecta SMT-ul, prezenta tramvaiului in statie. Deci inainte de peronul statiei de pe C.Ressu(sensul spre centura), era instalat un stalp pe care erau montate 2 "chestii", prima era asemanatoare cu un semafor RATB, iar a 2-a nustiu cu ce pot sa o aseman :lol. Eu presupun ca una din ele joaca rolul de senzor, asemenea stalpi (deocamdata fara "chestiile" montate pe ele) am vazut si in celelalte statii.
Nustiu daca anume acele 2 "chestii" permit SMT-ului sa vada tramvaiele, dar daca ele nu indeplinesc aceasta functie, atunci nu va fi nici o prioritizare a TP, ci se va creea situatia in care TP sa nu se incurce cu traficul.
andrei11 wrote:
Hai sa ne aflam in treaba. De câţi zeci de ani stiu eu artera aia de circulatie nu s-a ambuteizat niciodata, nu are cum. Unde nu ai semafoare nu ai cum sa ai ambuteiaje, mai ales in Balta Alba - unde spre deosebire de Pipera comunistii au prevazut artere largi, cu 2 / 3 / 4 benzi / sens.
Astept sa implatam nu stiu ce sistem de management al traficului pe arterele intr-adevar cu probleme, de ce nu se incepe cu tramvaiul 41 bunaoara ? Ce, va e frica ? Bine ca vi s-a pus pata pe Rebreanu, un bulevard lejer.
Si la cate tramvaie circula pe acolo, plus 2 autobuze ( dintre care unul e autobuz fantoma ), + un troleu fantoma numai sistem de management al traficului trebuia pe Rebreanu.
Nu sunt deacord cu tine, desi probabil te-ai lovit pana acum de efectele negtive a SMT-ului, ele sunt asemeni unor efecte adverse a unui antibiotic.
SMT-ul e un sistem foarte bun, care fiind aplicat la noi (ca si in cazul liniei 41, gard au facut dar unda verde nu) acum nu functioneaza chiar atat de bine.
E alta intrebare de ce el are acele efecte negative, eu pot identifica cateva cauze:
a)Lipsa totala a culturii in domeniul sofatului - putin cine respecta codul rutier
b)din a) => parcarea oriunde => reducerea capacitatii arterelor
c)din a) => blocarea intersectiei - poti sa ai cel mai bun program instalat pe SMT, el nicicum nu se poate pune cu cretinismul omenesc
d)Ar putea sa fie si un porgram mai putin bun(pe care ruleaza SMT-ul), insa chiar daca e asa, se poate rezolva oricand
Si toate cauzele efectelor negative sunt hotarabile, tot prin SMT (cu mici modificari firesc):
Pentru a) si b) se pot adauga pe artere cu "potenial" un sir de camere CCTV, care sa fixeze pe toti ce au incalcat codul si pe cei ce s-au parcat neregulamentar =>amenda acasa
Pentru c) am propus eu o solutie, o bariera montata la semafor si conectata cu el, cum se face rosu - gata nimeni nu mai trece:

Deci e foarte bine ca se va instala SMT-ul pe Rebreanu, chiar daca el nu va functiona perfect, important e ca avem "hardul" montat, iar softul se poate corecta oricand.
Sper si pe viitor cand vor reabilita liniile de tramvai, sa faca la fel(sa le includa in sistemul PTM =>SMT), nu ca in cazul liniei de pe Berzei-Buzesti, unde au reconstruit linia dupa tiparele secolului 19(fara a fi separata de trafic, cu statii inaintea intersesctiilor, fara semafoare separate pentru RATB), este noaptea mintii ce se va primi cu acea linie. Insa nu imi place cum au configurat intersesctiile, desi nimeni nu ma intrebat







-
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Pe bune ? Care a fost dobitocul bizon si neprins pana la aceasta ora care a "testat" iarba ?
> download/file.php?id=94705
Pe bune ? Care a fost dobitocul bizon si neprins pana la aceasta ora care a "testat" iarba ?

-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Probabil cand a dat zapada vreun dobitoc cu o duba ceva s-a gandit ca a gasit o parcare bestiala...
Probabil cand a dat zapada vreun dobitoc cu o duba ceva s-a gandit ca a gasit o parcare bestiala...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
O sa fiti uimti... urmele alea sunt de la o ambulanta SMURD C1 de terapie intensiva care intervenea... sau ma rog... a incercat sa intervina la salvarea unui spanzurat saptamana trecuta ... a trebuit sa fie adusa o APCA Roman s-o traga de acolo....
O sa fiti uimti... urmele alea sunt de la o ambulanta SMURD C1 de terapie intensiva care intervenea... sau ma rog... a incercat sa intervina la salvarea unui spanzurat saptamana trecuta ... a trebuit sa fie adusa o APCA Roman s-o traga de acolo....
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
Si eu ce am spus anterior, ca ar fi mult mai bine ca in loc de iarba sa fie asfalt, sa circule si 23 si 331 si SMURD-ul.
Cu gazon e frumos, dar practic deloc.
Nightwolf wrote:
O sa fiti uimti... urmele alea sunt de la o ambulanta SMURD C1 de terapie intensiva care intervenea... sau ma rog... a incercat sa intervina la salvarea unui spanzurat saptamana trecuta ... a trebuit sa fie adusa o APCA Roman s-o traga de acolo....
Si eu ce am spus anterior, ca ar fi mult mai bine ca in loc de iarba sa fie asfalt, sa circule si 23 si 331 si SMURD-ul.
Cu gazon e frumos, dar practic deloc.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)
•
Choose destination