Topic: Accidente / incidente
5211 posts, 1470091 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Jumătate din taxiurile din București au airbagurile deja sărite, reparate cu piese de la dezmembrări fără airbaguri noi și merg cu lampa de eroare airbag aprinsă sau becul scos.
Jumătate din taxiurile din București au airbagurile deja sărite, reparate cu piese de la dezmembrări fără airbaguri noi și merg cu lampa de eroare airbag aprinsă sau becul scos.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
alliens
Din ce s-a scris, nu era nimeni in autobuz, probabil venea de la garaj pentru prima cursa de noapte, afisajul era N114. Totusi nu exista si varianta ca taximetristului sa i se fi facut rau? Cat despre viteza, nu pare sa fie diferenta mare intre vehicule.
Din ce s-a scris, nu era nimeni in autobuz, probabil venea de la garaj pentru prima cursa de noapte, afisajul era N114. Totusi nu exista si varianta ca taximetristului sa i se fi facut rau? Cat despre viteza, nu pare sa fie diferenta mare intre vehicule.
- Media
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Media
Aseară pe Bradu Văcărescu la intersecție cu Sos Pipera, tramvaiele liniei 5 erau blocate de un tir care a urcat pe bordura care separa linia de tramvai de sosea.
Aseară pe Bradu Văcărescu la intersecție cu Sos Pipera, tramvaiele liniei 5 erau blocate de un tir care a urcat pe bordura care separa linia de tramvai de sosea.
tramvai blocat barbiu vacarescu.jpeg (1.42 MB; downloaded 3424 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Off topic
Trecem peste amănuntul că de fapt TIR a fost o Convenţie Vamală care excludea controlul vamal la graniţă, acesta efectuându-se la destinaţie. Nu se mai aplică în cadrul UE.
Ceea ce ştim noi despre "Camioanele TIR" denumirea corectă este Cap tractor + o semireorcă pe trei axe.
În poză nu este o remorcă ci o semiremorcă pe 2 axe.
CONVENŢIA TIR a fost încheiată la Geneva, în anul 1975.
România a aderat la Convenţia TIR în 1979,
Operaţiunea TIR permite transportul marfurilor efectuat fără descărcare şi reîncărcare, peste una sau mai multe frontiere, de la un birou vamal de plecare al unei părţi contractante până la un birou vamal de destinaţie al unei alte părţi contractante, sau al aceleiaţi părţi contractante, în vehicule rutiere, ansamble de vehicule sau în containere, cu condiţia ca o parte din traseu între începutul operaţiunii T.I.R. şi terminarea ei să fie un traseu rutier.
Mărfurile circulă sub acoperirea unui carnet TIR, care are dublă valoare: declaraţie vamală de tranzit şi document de garanţie. Acest carnet este eliberat transportatorilor de către asociaţiile garante agreate de autoritatea vamală din fiecare ţară semnatară.
Deci TIR n-are nicio legătură cu camioanele respective.
E fix cum m-aş duce la un copiator CANON să fac o copie xerox.
Off topic
Trecem peste amănuntul că de fapt TIR a fost o Convenţie Vamală care excludea controlul vamal la graniţă, acesta efectuându-se la destinaţie. Nu se mai aplică în cadrul UE.
Ceea ce ştim noi despre "Camioanele TIR" denumirea corectă este Cap tractor + o semireorcă pe trei axe.
În poză nu este o remorcă ci o semiremorcă pe 2 axe.
CONVENŢIA TIR a fost încheiată la Geneva, în anul 1975.
România a aderat la Convenţia TIR în 1979,
Operaţiunea TIR permite transportul marfurilor efectuat fără descărcare şi reîncărcare, peste una sau mai multe frontiere, de la un birou vamal de plecare al unei părţi contractante până la un birou vamal de destinaţie al unei alte părţi contractante, sau al aceleiaţi părţi contractante, în vehicule rutiere, ansamble de vehicule sau în containere, cu condiţia ca o parte din traseu între începutul operaţiunii T.I.R. şi terminarea ei să fie un traseu rutier.
Mărfurile circulă sub acoperirea unui carnet TIR, care are dublă valoare: declaraţie vamală de tranzit şi document de garanţie. Acest carnet este eliberat transportatorilor de către asociaţiile garante agreate de autoritatea vamală din fiecare ţară semnatară.
Deci TIR n-are nicio legătură cu camioanele respective.
E fix cum m-aş duce la un copiator CANON să fac o copie xerox.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
aztec
Din pacate..folosim stereotipuri sau cuvinte ce nu sunt intodeauna corecte, dar au intrat in limbajul comun..
TIR=camion
XEROX=copiator
Adidasi=încălțăminte sport
Din pacate..folosim stereotipuri sau cuvinte ce nu sunt intodeauna corecte, dar au intrat in limbajul comun..
TIR=camion
XEROX=copiator
Adidasi=încălțăminte sport
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Andi_C
299 a fost implicat intr-un accident, l-am văzut recent la Depoul Alexandria:
299 a fost implicat intr-un accident, l-am văzut recent la Depoul Alexandria:
20221128_122038.jpg (921.55 KB; downloaded 2827 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ADK
Mai degrabă cred că într-un incident. Probabil pentru prima dată văd un parbriz spart la propriu, fără acea foiță care să nu permită cioburilor să se desprindă. Să fie cumva decupat din vreo lunetă de autobuz? Dacă da, nu-i cea mai inspirată idee pentru un parbriz, fiindcă există riscul de a răni mai mult conducătorul auto si de la o piatră sărită dintr-o basculă...
Mai degrabă cred că într-un incident. Probabil pentru prima dată văd un parbriz spart la propriu, fără acea foiță care să nu permită cioburilor să se desprindă. Să fie cumva decupat din vreo lunetă de autobuz? Dacă da, nu-i cea mai inspirată idee pentru un parbriz, fiindcă există riscul de a răni mai mult conducătorul auto si de la o piatră sărită dintr-o basculă...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Sunt mai multe tipui de "spargeri". Cele fără "foiţă" sunt destul de întâlnite, cioburile care rezultă nu sunt periculoase, având muchiile rotunjite, practic nu te tai în ele.
Sunt mai multe tipui de "spargeri". Cele fără "foiţă" sunt destul de întâlnite, cioburile care rezultă nu sunt periculoase, având muchiile rotunjite, practic nu te tai în ele.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ADK
Probabil mai mult ca sigur, fiindcă am analizat mai atent fotografia ulterior iar parbrizul pare să fie unul din cele menționate de dvs, adică fără foiță și fără a prezenta vre-un pericol în caz de accident/incident. Însă având în vedere că tramvaiul e al celor din STB, iar la ei cârpelile se poartă de multe decenii, luam în calcul și variantele mai "românești" (cu tot cu cel care ar fi "aprobat" un parbriz decupat dintr-o lunetă de autobuz), însă de data aceasta nu cred că-i cazul.
Repet, accident nu cred că este, mai degrabă un incident cu un clasic "supărat" din cine știe ce motiv, că aparent sunt doar parbrizul și un dispersor distruse, soclul e înfundat (semn că pare să fi fost dat greu cu pumnul de pe partea cu peronul), iar parbrizul cu vreo piatră mai grea, mă gândesc că agresorul nu s-a mai "obosit" și cu farurile crezând că sunt de sticlă și ar urma să se taie, dacă era vorba de un eveniment rutier trebuiau logic să mai fie afectate (cât de puțin) tabla și farurile.
Probabil mai mult ca sigur, fiindcă am analizat mai atent fotografia ulterior iar parbrizul pare să fie unul din cele menționate de dvs, adică fără foiță și fără a prezenta vre-un pericol în caz de accident/incident. Însă având în vedere că tramvaiul e al celor din STB, iar la ei cârpelile se poartă de multe decenii, luam în calcul și variantele mai "românești" (cu tot cu cel care ar fi "aprobat" un parbriz decupat dintr-o lunetă de autobuz), însă de data aceasta nu cred că-i cazul.
Repet, accident nu cred că este, mai degrabă un incident cu un clasic "supărat" din cine știe ce motiv, că aparent sunt doar parbrizul și un dispersor distruse, soclul e înfundat (semn că pare să fi fost dat greu cu pumnul de pe partea cu peronul), iar parbrizul cu vreo piatră mai grea, mă gândesc că agresorul nu s-a mai "obosit" și cu farurile crezând că sunt de sticlă și ar urma să se taie, dacă era vorba de un eveniment rutier trebuiau logic să mai fie afectate (cât de puțin) tabla și farurile.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Andi_C
Este avariat și in partea de jos dreapta, lângă mască, sub far. Tabla este indoită si masca asemenea.
Este avariat și in partea de jos dreapta, lângă mască, sub far. Tabla este indoită si masca asemenea.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ADK
Am observat, însă am zis că o fi de altcândva, tot în stilul STB-ului de a circula cu vehiculele avariate, plus luând în considerare și linia 32, unde se întâmplă mai deseori incidente....
Am observat, însă am zis că o fi de altcândva, tot în stilul STB-ului de a circula cu vehiculele avariate, plus luând în considerare și linia 32, unde se întâmplă mai deseori incidente....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Așa sunt toate geamurile la tramvaie, securizate dar nu și laminate.
Așa sunt toate geamurile la tramvaie, securizate dar nu și laminate.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ADK
E de azi? Persoană prinsă sub tramvai, posibil decedat. Vagon V3A pe linia 36, filmulețul poate fi puțin deranjant.
https://vm.tiktok.com/ZMFXtLNBm/
E de azi? Persoană prinsă sub tramvai, posibil decedat. Vagon V3A pe linia 36, filmulețul poate fi puțin deranjant.
https://vm.tiktok.com/ZMFXtLNBm/
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination