Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188201 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Again... pe la Piata Muncii cazuri semnalate.
Again... pe la Piata Muncii cazuri semnalate.
Intersectia Progresului cu Nasaud.
IMG1538.jpg (162.44 KB; downloaded 3715 times)
In stanga stalpul nou cu semaforul pietonal iar in dreapta, stalpul vechi sectionat in bataie de joc si daca nu esti atent dai in ciot. Cablurile vechi taiate in lene absoluta la sfic.
IMG1539.jpg (136.23 KB; downloaded 3715 times)
Trecerea de pietoni semaforizata de pe Calea Rahovei, intre Progresului si Sebstian.
IMG1541.jpg (128.82 KB; downloaded 3714 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
aztec
Pentru discutile cu politia rutiera...informatii via hotnews privind parcul auto al politiei, sectiunea radare
Politia Rutiera a Capitalei a precizat pentru HotNews.ro ca doar un sfert din masinile sale cu radar sunt functionale, 10 din 36.
"Din cele 36 de echipamente de supraveghere , 10 sunt de tipul Autovision Compact Traffipax Python II, iar restul de 26 sunt model Autovision TSS, de ultima generatie. [...] In prezent, din cele 10 autospeciale ce au montat sistemul de tipul Autovision Compact Traffipax Python II, doar una functioneaza , restul prezentand defectiuni tehnice survenite din cauza uzurii excesive. In ceea ce priveste autospecialele ce sunt echipate cu sisteme model Autovision TSS, mentionam ca treisprezece functioneaza in parametri optimi , cinci prezinta defectiuni tehnice la sistemul de supraveghere a traficului si doisprezece nu sunt functionale din cauza starii tehnice a vehiculelor", au precizat reprezentantii Politiei Capitalei la solicitarea HotNews.ro
Pentru discutile cu politia rutiera...informatii via hotnews privind parcul auto al politiei, sectiunea radare
Politia Rutiera a Capitalei a precizat pentru HotNews.ro ca doar un sfert din masinile sale cu radar sunt functionale, 10 din 36.
"Din cele 36 de echipamente de supraveghere , 10 sunt de tipul Autovision Compact Traffipax Python II, iar restul de 26 sunt model Autovision TSS, de ultima generatie. [...] In prezent, din cele 10 autospeciale ce au montat sistemul de tipul Autovision Compact Traffipax Python II, doar una functioneaza , restul prezentand defectiuni tehnice survenite din cauza uzurii excesive. In ceea ce priveste autospecialele ce sunt echipate cu sisteme model Autovision TSS, mentionam ca treisprezece functioneaza in parametri optimi , cinci prezinta defectiuni tehnice la sistemul de supraveghere a traficului si doisprezece nu sunt functionale din cauza starii tehnice a vehiculelor", au precizat reprezentantii Politiei Capitalei la solicitarea HotNews.ro
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
TibiV
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20987397-bucuresti-sat-fara-caini-sistemul-inteligent-semafoare-functioneaza-partial-aparitia-problemelor.htm
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20987397-bucuresti-sat-fara-caini-sistemul-inteligent-semafoare-functioneaza-partial-aparitia-problemelor.htm
La aproape un an de la defectarea sistemului de management al traficului din Bucuresti, doar 72% dintre intersectiile integrate in acest sistem functioneaza si dirijeaza inteligent traficul, respectiv 124 din 171 de intersectii, potrivit datelor furnizate de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Din cele 171 de intersectii, doar din 98 se primesc imagini video. Reprezentantii municipalitatii promiteau ca tot sistemul va fi functional pana la finalul anului 2015, insa acest lucru nu s-a intamplat. Sistemul de management al traficului a fost implementat in perioada 2007-2009 si a costat circa 20 milioane de euro.
Intre timp, Primaria Capitalei a anuntat ca va face un parteneriat cu Waze, iar datele primite de la aceasta platforma ar putea fi folosite pentru optimizarea timpilor de semaforizare in intersectiile care nu sunt conectate la sistemul inteligent de dirijare a traficului.
Intrebati de ce nu este functional nici pana acum sistemul si din cauza nu a mai functionat, reprezentantii Primariei Capitalei spun ca a fost vorba despre o neintelegere intre parti, legat de costurile de mentenanta si ca aceasta s-a rezolvat.
"In data de 16.12.2014 Administratia Strazilor a semnat un acord cadru pentru o perioada de 36 de luni in valoare de 57 milioane lei. In data de 03.04.2015 s-a semnat un contract subsecvent de service, mentemanta si un alt contract subsecvent de service in 01.09.2015. Problemele aparute anul trecut au avut nevoie de o perioada mai lunga de rezolvare datorita unor neintelegeri legate de costurile prea mari a unor operatiuni ce urmau a fi desfasurate intre partile contractante. In decursul lunii februarie, in urma unei dezbateri la care a participat Domnul Primar General, reprezentatii Administratiei Strazilor cat si reprezentatii ai SC Uti SA, am reusit ajustarea preturilor astfel incat pana la finalizarea Acordului Cadru semnat in data de 16.12.2014, sa putem desfasura toate activitatile mentionate in acesta. Administratia urmeaza sa semneze un contract subsecvent de mentenanta si service pentru o perioada de doua luni, de asemenea are in curs de derulare un contract de reparatii, care va fi pus in aplicare dupa confirmarea bugetului pe anul 2016, in vederea remedierii problemelor existente (fibra optica si bucle inductive distruse in urma reparatiilor de drumuri si edilitare de pe raza Municipiului Bucuresti)", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.
La finalul anului trecut, tot la solicitarea HotNews, reprezentantii municipalitatii spun ca sistemul a cazut din cauza lucrarilor la retelele edilitare.
"Din cauza numeroaselor lucrari edilitare desfasurate de Apa Nova, Enel, Luxten sau a firmelor care au executat lucrari de reabilitare a partii carosabile a strazii, avem un numar semnificativ de bucle inductive nefunctionale (bucla inductiva este un senzor instalat pe carosabil, pe fiecare banda de circulatie, inainte de intrarea in intersectiile cuprinse in BTMS, astfel incat, prin acest sistem, sunt numarate masinile care intra in intersectie, informatia ajunge la semafoarele de acolo iar acestea se coreleaza pentru fluidizarea traficului). Administratia Strazilor are pregatita documentatia pentru reparatia acestora, urmand ca odata cu inceperea noului an sa incheiem un contract subsecvent avand drept obiectiv repararea acestora", se arata in raspunsul Primariei Capitalei.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Ia de la phUTI.
Ia de la phUTI.
Oare o exista vreun oras prin tara care sa fie cu semaforizarea tandari mai rau ca Bucurestiul?
IMG1705.jpg (107.56 KB; downloaded 3448 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
De pe Mihai Bravu. Sunt mai multe in situatia asta.
De pe Mihai Bravu. Sunt mai multe in situatia asta.
IMG1738.jpg (185.98 KB; downloaded 3391 times)
IMG1739.jpg (126.44 KB; downloaded 3393 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
cris_m
Of of... si pe urma ne mai miram ca se strica semaforizarea la prima ploaie...
Of of... si pe urma ne mai miram ca se strica semaforizarea la prima ploaie...
- TibiV
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Fara numar...
Fara numar...
Pe Vacaresti. Curand ne infloreste BTMS-ul, deja a inverzit.
IMG1831.jpg (178.17 KB; downloaded 3238 times)
IMG1832.jpg (102.89 KB; downloaded 3240 times)
Oho... din ce in ce mai bine.
IMG1833.jpg (151.95 KB; downloaded 3237 times)
La Timpuri Noi.
IMG1879.jpg (66.27 KB; downloaded 3240 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Treaba a la phUTI... semafor pe stalp nou la intersectia Morarilor cu Pantelimon. Ai daca ar definitiva o treaba, e asa de peste doua saptamani.
In poza doi... RMFOMB, la rond Chisinau.
Treaba a la phUTI... semafor pe stalp nou la intersectia Morarilor cu Pantelimon. Ai daca ar definitiva o treaba, e asa de peste doua saptamani.
In poza doi... RMFOMB, la rond Chisinau.
IMG1884.jpg (81 KB; downloaded 3161 times)
IMG1891.jpg (134.59 KB; downloaded 3159 times)
- 1984
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
1984
Orice problema referitoare la capacele de camin de pe canalizatiile de semaforizare trebuie semnalata la dispeceratul Administratiei Strazilor.
Semaforul din poza cu conexiunile electrice la vedere este in mod cert unul de acum 30-40 de ani, cu bec. Deci nu apartine de BTMS sau de vreo una din intersectiile modernizate care sunt facute toate pe dispozitive optice cu led.
Semaforul de la Pantelimon - Morarilor se afla intr-o zona de santier deci este o solutie temporara pina se vor termina lucrarile acolo.
Orice problema referitoare la capacele de camin de pe canalizatiile de semaforizare trebuie semnalata la dispeceratul Administratiei Strazilor.
Semaforul din poza cu conexiunile electrice la vedere este in mod cert unul de acum 30-40 de ani, cu bec. Deci nu apartine de BTMS sau de vreo una din intersectiile modernizate care sunt facute toate pe dispozitive optice cu led.
Semaforul de la Pantelimon - Morarilor se afla intr-o zona de santier deci este o solutie temporara pina se vor termina lucrarile acolo.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Pardon? Semafoarele (UTI) Swarco sunt toate cu leduri? Ce vorbiti moncher?
Orice problema cu semafoarele sa puna mana administratia strazilor sa si-o depisteze singura, ca de aia au buget. Nu sa faca cetatenii munca voluntara. Becurile (si ledurile) si orice fel de fixture care le utilizeaza au durata de functionare prescrisa, cand a trecut durata de functionare prescrisa mentenanta angajata sa binevoiasca sa le schimbe chiar daca nu s-au ars. Si cu ocazia asta sa constate starea generala a sistemului. Asa se face in tarile cu apa calda.
Semafoarele cu led sunt pasare rara in cantitatea totala de semafoare din Bucuresti. Si de-a lungul timpului nu s-au dovedit prea fiabile, cel putin cele de la Piata Cosbuc si de pe Maniu cu siguranta nu...
P.S. Am consemnat ca semafoarele de la Morarilor cu Basarabia si Campia Libertatii cu Baba Novac nu sunt in BTMS. Restul raman (adica cele cu "capacanele" pietonale).
Pardon? Semafoarele (UTI) Swarco sunt toate cu leduri? Ce vorbiti moncher?
Orice problema cu semafoarele sa puna mana administratia strazilor sa si-o depisteze singura, ca de aia au buget. Nu sa faca cetatenii munca voluntara. Becurile (si ledurile) si orice fel de fixture care le utilizeaza au durata de functionare prescrisa, cand a trecut durata de functionare prescrisa mentenanta angajata sa binevoiasca sa le schimbe chiar daca nu s-au ars. Si cu ocazia asta sa constate starea generala a sistemului. Asa se face in tarile cu apa calda.
Semafoarele cu led sunt pasare rara in cantitatea totala de semafoare din Bucuresti. Si de-a lungul timpului nu s-au dovedit prea fiabile, cel putin cele de la Piata Cosbuc si de pe Maniu cu siguranta nu...
P.S. Am consemnat ca semafoarele de la Morarilor cu Basarabia si Campia Libertatii cu Baba Novac nu sunt in BTMS. Restul raman (adica cele cu "capacanele" pietonale).
Tineretului.
IMG1976.jpg (176.51 KB; downloaded 4470 times)
- 1984
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
1984
Da. Toate semafoarele de pe BTMS si intersectiile modernizate din 2008 incoace sunt cu dispozitive optice LED . Mai exact cu HIGH POWER LED -uri . Adica nu ai nevoie de 50 de leduri clasice pentru un dispozitiv optic ci doar de cateva care sunt dotate cu o lentila ce disperseaza lumina lor.
Cele de la Piata Cosbuc si Iuliu Maniu (exceptand intersectia cu Rasaritului ) sunt cu ceva generatii mai vechi.
Da. Toate semafoarele de pe BTMS si intersectiile modernizate din 2008 incoace sunt cu dispozitive optice LED . Mai exact cu HIGH POWER LED -uri . Adica nu ai nevoie de 50 de leduri clasice pentru un dispozitiv optic ci doar de cateva care sunt dotate cu o lentila ce disperseaza lumina lor.
Cele de la Piata Cosbuc si Iuliu Maniu (exceptand intersectia cu Rasaritului ) sunt cu ceva generatii mai vechi.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Ok.
In continuare... Soseaua Oltenitei, Scoala de Politie, trecere de pietoni cu buton, pe galben intermitent de o vesnicie.
Tot pe galben intermitent de ceva vreme dar de data aceasta un lucru aparent bun caci traficul aparent este mult usurat: giratoruiul de sub Pasajul Mihai Bravu. Aici la giratoriul asta practic solutia galben intermitent este varianta sublima. Totusi solutia asta survine ca urmare a faptului ca "inteligenta" intersectiei nu prea functiona si nu se depista care este zona cea mai aglomerata ce trebuie sa primeasca verde mai mult timp. O situatie similara la Cantemir cu Marasesti, unde se formeaza niste cozi kilometrice pentru stanga (semaforizata) iar pentru N-S sunt momente cand este verde dar nu trece absolut nici o masina.
Ok.
In continuare... Soseaua Oltenitei, Scoala de Politie, trecere de pietoni cu buton, pe galben intermitent de o vesnicie.
Tot pe galben intermitent de ceva vreme dar de data aceasta un lucru aparent bun caci traficul aparent este mult usurat: giratoruiul de sub Pasajul Mihai Bravu. Aici la giratoriul asta practic solutia galben intermitent este varianta sublima. Totusi solutia asta survine ca urmare a faptului ca "inteligenta" intersectiei nu prea functiona si nu se depista care este zona cea mai aglomerata ce trebuie sa primeasca verde mai mult timp. O situatie similara la Cantemir cu Marasesti, unde se formeaza niste cozi kilometrice pentru stanga (semaforizata) iar pentru N-S sunt momente cand este verde dar nu trece absolut nici o masina.
IMG2052.jpg (103.54 KB; downloaded 4378 times)
IMG2053.jpg (89.34 KB; downloaded 4378 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Am descoperit si motivul disparitiei de capace metalice si inlocuirea lor cu zdrentele alea de "beton"... tot din cauza de lucrari de mantuiala.
Bai nene sunt prin centru capace carosabile de canal de la 1923, pe camine tot de pe vremea aia, sa fie ale daca au vreo problema, o sa pozez din ele.
Am descoperit si motivul disparitiei de capace metalice si inlocuirea lor cu zdrentele alea de "beton"... tot din cauza de lucrari de mantuiala.
Bai nene sunt prin centru capace carosabile de canal de la 1923, pe camine tot de pe vremea aia, sa fie ale daca au vreo problema, o sa pozez din ele.
IMG2099.jpg (139.78 KB; downloaded 4335 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination