Topic: Propuneri de noi trasee
1467 posts, 412318 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
punmeister
Da, dar asta presupune eliminarea inventiei RATB-iste numita peretele despartitor dintre salon si cabina soferului.
Da, dar asta presupune eliminarea inventiei RATB-iste numita peretele despartitor dintre salon si cabina soferului.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Ba nu. Ia uite-te putin la topicul de Cluj la pozele mele cu interiorul Solarisului Urbino 18
Ba nu. Ia uite-te putin la topicul de Cluj la pozele mele cu interiorul Solarisului Urbino 18
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Stiu ca suna a SF, dar as propune ca după terminarea lucrărilor de la Sudului sa se înființeze linia 75 (sau 72) pe traseul Bd. Alex. Obregia - Piața Unirii via Piața Sudului, adică un 74 prelungit la Unirii. Ori 75 (72) pana la Sudului si 74 la Unirii. Parcul ar putea fi format prin luarea a 1 (sau 2) troleibuz(e) din 74, 1 troleibuz din 73 (sau niciunul, daca se iau 2 din 74), 2 troleibuze din 76. Ajung 4 având in vedere ca in Berceni rămâne 74, iar pentru Unirii exista 76.
Stiu ca suna a SF, dar as propune ca după terminarea lucrărilor de la Sudului sa se înființeze linia 75 (sau 72) pe traseul Bd. Alex. Obregia - Piața Unirii via Piața Sudului, adică un 74 prelungit la Unirii. Ori 75 (72) pana la Sudului si 74 la Unirii. Parcul ar putea fi format prin luarea a 1 (sau 2) troleibuz(e) din 74, 1 troleibuz din 73 (sau niciunul, daca se iau 2 din 74), 2 troleibuze din 76. Ajung 4 având in vedere ca in Berceni rămâne 74, iar pentru Unirii exista 76.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Victor92
@GPS: De ce atata bataie de cap cand poti prelungi doar 74 la Piata Unirii ?! ...
@GPS: De ce atata bataie de cap cand poti prelungi doar 74 la Piata Unirii ?! ...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
S-ar putea sa fie prea putine troleibuze pentru un traseu prea lung, deci intervale prea mari de succedare. Daca aceasta problema este evitata atunci desigur e de-ajuns doar 74 la Unirii!
S-ar putea sa fie prea putine troleibuze pentru un traseu prea lung, deci intervale prea mari de succedare. Daca aceasta problema este evitata atunci desigur e de-ajuns doar 74 la Unirii!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Florinds
Eu as propune mai degraba un troleibuz in locul lui 381, dar nu cu infrastructura asta si fara sa rezolve problema cu cei care parcheaza pe prima banda. Cei de pe linia lui 74 pot schimba ca sa ia troleul "381" sau invers. Oricum, daca se pun console, 381 trebuie desfiintat, se calca pe picioare. Si oricum, nu sunt troleibuze, se tot propun trasee pana la Unirii degeaba, e a nu stiu cata oara...
Eu as propune mai degraba un troleibuz in locul lui 381, dar nu cu infrastructura asta si fara sa rezolve problema cu cei care parcheaza pe prima banda. Cei de pe linia lui 74 pot schimba ca sa ia troleul "381" sau invers. Oricum, daca se pun console, 381 trebuie desfiintat, se calca pe picioare. Si oricum, nu sunt troleibuze, se tot propun trasee pana la Unirii degeaba, e a nu stiu cata oara...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Mda, sincer m-am cam saturat sa tot schimb 313 sau 381 cu 312 când vin din Tineretului...
Plus ca pentru "troleul 381" mai trebuie construită rețea, care va mai dura muuuuult pana va fi gata. Ceea ce propusesem eu era pentru rețeaua actuala de care beneficiază RATB.
P.S.: Stiu ca e off, dar doream sa va întreb daca se mai are de gând montarea acelui macaz nou 73/74 la loc. Stiu ca se defecta-se, a fost înlocuit cu unul de tip vechi si asa a rămas. Păcat, a fost bun mai ales ca troleibuzele mergeau destul de repede in zona.
Mda, sincer m-am cam saturat sa tot schimb 313 sau 381 cu 312 când vin din Tineretului...
Plus ca pentru "troleul 381" mai trebuie construită rețea, care va mai dura muuuuult pana va fi gata. Ceea ce propusesem eu era pentru rețeaua actuala de care beneficiază RATB.
P.S.: Stiu ca e off, dar doream sa va întreb daca se mai are de gând montarea acelui macaz nou 73/74 la loc. Stiu ca se defecta-se, a fost înlocuit cu unul de tip vechi si asa a rămas. Păcat, a fost bun mai ales ca troleibuzele mergeau destul de repede in zona.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Daddy
In acest caz se poate intampla ce s-a intamplat si cu 76, sa se infiinteze la scurt timp o dublura pana la Pta Sudului, pe motiv ca apar intarzieri mari pe traseu, cererea mare fiind pana la Piata Sudului, unde cea mai mare parte din calatori din zona schimba cu 313/381/M2. Sunt de acord cu userul @GPS, 4 troleibuze pe linia propusa ar fi suficient, sa nu uitam ca acolo mai avem si un 312 care ar trebui reconfigurat si se circule si in sensul de dus pe Calea Vacaresti - Timpuri Noi.
Victor92 wrote:
De ce atata bataie de cap cand poti prelungi doar 74 la Piata Unirii ?! ...
In acest caz se poate intampla ce s-a intamplat si cu 76, sa se infiinteze la scurt timp o dublura pana la Pta Sudului, pe motiv ca apar intarzieri mari pe traseu, cererea mare fiind pana la Piata Sudului, unde cea mai mare parte din calatori din zona schimba cu 313/381/M2. Sunt de acord cu userul @GPS, 4 troleibuze pe linia propusa ar fi suficient, sa nu uitam ca acolo mai avem si un 312 care ar trebui reconfigurat si se circule si in sensul de dus pe Calea Vacaresti - Timpuri Noi.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Puss in Boots
Sa vedem cum vor regandi traseele dupa ce dau drumul la circulatie la Piata Sudului. 381 se dubleaza cu orice troleu ar circula pana la Unirii. Se dubleaza oricum pana la Piata Sudului. Nu cred ca in viitorul apropiat sau indepartat se va lungi linia de troleu spre Piata Victoriei ca 381 sa fie transformat in troleu. Plus ca ar trebui destul de multe, traseul fiind urias. Si totusi, daca va ramane un traseu oricum i-or zice lui intre Resita si Sudului unde va intoarce la Piata Sudului? Ma refer la un troleu. Pentru ca sincer, sa aiba capat acolo la Nitu Vasile ca acum si apoi sa faca rondul si sa se intoarca nu e o chestie viabila, parerea mea, pentru cei care vor sa lege cu metroul. Mai e o painica de mancat de acolo pana la gura de metrou. Inainte de pasaj pe acea straduta unde intorceau troleele pica la fix legatura, acum? O solutie ar fi sa faca cumva noul rond la Piata Sudului prin mijlocul intersectiei unde va fi tramvaiul. Dar se va putea? e loc? au cum sa intoarca? Sau poate sa intoarca fix deasupra pasajului trecand de pe banda de dus pe banda de intors. Altfel, eu unul n-as veni cu troleul pana la Nitu Vasile ca sa mai merg inca vreo 5 minute pe jos cand pot lua 381 si sa ma lase langa piata unde e si statie acum. Dar exista infrastructura care ar putea sustine asa ceva? adica stalpi ce pot fi utilizati pt asa ceva, de exemplu.
Idem problema pentru 73/74. Inainte intorceau in intersectia de la Sudului. Acum intorc la giratoriul de la Nitu Vasile/Obregia. Si troleele astea nu ajung unde trebuie si lasa oamenii departe de metrou. Pe ploaie si zapada sa mergi de acolo pana la metrou nu e deloc placut. Am mers de multe ori si stiu cum e.
Sa vedem cum vor regandi traseele dupa ce dau drumul la circulatie la Piata Sudului. 381 se dubleaza cu orice troleu ar circula pana la Unirii. Se dubleaza oricum pana la Piata Sudului. Nu cred ca in viitorul apropiat sau indepartat se va lungi linia de troleu spre Piata Victoriei ca 381 sa fie transformat in troleu. Plus ca ar trebui destul de multe, traseul fiind urias. Si totusi, daca va ramane un traseu oricum i-or zice lui intre Resita si Sudului unde va intoarce la Piata Sudului? Ma refer la un troleu. Pentru ca sincer, sa aiba capat acolo la Nitu Vasile ca acum si apoi sa faca rondul si sa se intoarca nu e o chestie viabila, parerea mea, pentru cei care vor sa lege cu metroul. Mai e o painica de mancat de acolo pana la gura de metrou. Inainte de pasaj pe acea straduta unde intorceau troleele pica la fix legatura, acum? O solutie ar fi sa faca cumva noul rond la Piata Sudului prin mijlocul intersectiei unde va fi tramvaiul. Dar se va putea? e loc? au cum sa intoarca? Sau poate sa intoarca fix deasupra pasajului trecand de pe banda de dus pe banda de intors. Altfel, eu unul n-as veni cu troleul pana la Nitu Vasile ca sa mai merg inca vreo 5 minute pe jos cand pot lua 381 si sa ma lase langa piata unde e si statie acum. Dar exista infrastructura care ar putea sustine asa ceva? adica stalpi ce pot fi utilizati pt asa ceva, de exemplu.
Idem problema pentru 73/74. Inainte intorceau in intersectia de la Sudului. Acum intorc la giratoriul de la Nitu Vasile/Obregia. Si troleele astea nu ajung unde trebuie si lasa oamenii departe de metrou. Pe ploaie si zapada sa mergi de acolo pana la metrou nu e deloc placut. Am mers de multe ori si stiu cum e.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Capătul de la Piața Sudului va fi refăcut si este in proiect. Acum se întoarce la Nițu Vasile pentru ca nu exista alt loc posibil pentru a nu desființa troleibuzul in Berceni, asta daca nu ar fi întors in depou...
Capătul de la Piața Sudului va fi refăcut si este in proiect. Acum se întoarce la Nițu Vasile pentru ca nu exista alt loc posibil pentru a nu desființa troleibuzul in Berceni, asta daca nu ar fi întors in depou...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Adica unde era si inainte, doar ca circulatia pe bretea va fi in sens invers (vezi mai sus).
Adica unde era si inainte, doar ca circulatia pe bretea va fi in sens invers (vezi mai sus).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination