Topic: Știri, noutăți, perspective
679 posts, 252516 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Nu e nici un plan, da camera de vigneta au stiut sa puna la intrarea in Slobozia, dati si voi cu pietre in ea.
Nu e nici un plan, da camera de vigneta au stiut sa puna la intrarea in Slobozia, dati si voi cu pietre in ea.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
133 313
Apropo de dat cu pietre... Uitasem de ce nu circul pe DN1... dar mi-am amintit.
Apropo de dat cu pietre... Uitasem de ce nu circul pe DN1... dar mi-am amintit.
Cataroaie cat oul de strut pentru toata lumea. Noroc cu... "pericol raportat in fata".
snapshot30.jpeg (37.88 KB; downloaded 5262 times)
snapshot31.jpeg (37.39 KB; downloaded 5269 times)
snapshot32.jpeg (45.21 KB; downloaded 5262 times)
Suspecti principali: agregate pentru concasare de la astia.
snapshot29.jpeg (38.45 KB; downloaded 5262 times)
Sau...
snapshot33.jpeg (54.45 KB; downloaded 5261 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Stadiul lucrarilor pe Viaductul Carligul Mic, Valea Oltului.
Parcurgere astazi in directia Sibiu, mai e mult pana departe, stadiul de finalizare este undeva sub 40%.
Stadiul lucrarilor pe Viaductul Carligul Mic, Valea Oltului.
Parcurgere astazi in directia Sibiu, mai e mult pana departe, stadiul de finalizare este undeva sub 40%.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
O stire tot de aici, pentru continuarea lucrarilor constructorul cere o inchidere totala a circulatiei timp de 6 ore, cel mai probabil va avea loc in noaptea de sambata spre duminica, daca intentionati sa circulati pe aici atunci sa va informati.
O stire tot de aici, pentru continuarea lucrarilor constructorul cere o inchidere totala a circulatiei timp de 6 ore, cel mai probabil va avea loc in noaptea de sambata spre duminica, daca intentionati sa circulati pe aici atunci sa va informati.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Pe Carligul Mic au dus pana la capat suprabetonarea pe partea inceputa.
Pe Carligul Mic au dus pana la capat suprabetonarea pe partea inceputa.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
DocOctavius
încă un masterplan așa... să fie:
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...expres.htm
Ținând cont că viteza mea de upload e demnă de 1997 las pe alții mai dotați să copieze și graficele pe forum în caz că HotNews își curăță serverele.
încă un masterplan așa... să fie:
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...expres.htm
HotNews wrote:
FOTO Master Planul de Transport, gata de aprobare in Guvern. Vezi proiectele prioritare pe rutier si feroviar si de cati bani ar mai avea nevoie Romania pentru implementarea lor
de Victor Cozmei HotNews.ro
Marţi, 13 septembrie 2016, 16:35 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole
Proiectele rutiere din Master Planul de Transport
Proiectele rutiere din Master Planul de Transport
Foto: MT
Master Planul General de Transport (MPGT), documentul strategic pentru investitiile din domeniul transporturilor pe urmatorii 15 ani a fost transmis de catre Ministerul Transporturilor pentru a fi adoptat printr-o Hotarare de Guvern. Documentul cotnine principalele proiecte de autostrazi, drumuri expres, investitii in cai ferate si cai navale pe care are nevoie Romania sa le implementeze, insa vine cu partea negativa a paharului. Numai pe rutier, pana in 2020, sunt planificate proiecte in valoare de 13 miliarde de euro, dar exista fonduri disponibile doart pentru o treime. Pentru 2020-2030, doar jumatate din fondurile necesare pot fi identificate.
Descarca de aici Sinteza MPGT (.pdf, ~1MB)
Descarca de aici Strategia de Implementare a proiectelor din MPGT. (.pdf, ~7MB)
Pe sectorul rutier, cel mai voluminos dintre domeniile tratate in Master Plan, strategia prevede pana in orizontul 2030 nu mai putin de 11 autostrazi si 19 drumuri expres, la pachet cu alte zeci de modernizari de drumuri actuale si variante de ocolire.
Per total, pe toata perioada acoperita de Master Plan, sectorul rutier are planificat investitii unde ar fi necesare fonduri de circa 27 miliarde de euro ce se impart dupa cum urmeaza: autostrazi (13,3 mld. euro), drumuri expres (10,8 mld euro), alte drumuri si reabilitari (2,5 mld euro) si variante ocolitoare (0,46 mld euro). Cu toate acestea, majoritatea fondurilor necesare nu pot fi identificate.
Foto - HARTA proiectelor rutiere din MasterPlanul de Transport:
Foto - Autostrazile planificate conform MPGT:
Foto - Drumurile expres conform MPGT:
----
Prioritatile pana in orizontul anului 2020 pe rutier
Autostrazile Sibiu - Pitesti, Comarnic - Brasov, Tg Neamt - Iasi - Ungheni, Pitesti - Craiova, legatura A3 de langa Cluj pana la Bors, finalizarea actualelor autostrazi in constructie, modernizarea Centurii Sud a Capitalei, precum si drumul expres pe relatia Nord-Sud in Moldova (Ploiesti-Buzau-Bacau-Pascani) sunt principalele proiecte rutiere planificate pe perioada 2014 - 2020 (cu extindere cativa ani si dupa acest termen pentru implementare).
Foto - Proiectele rutiere planificate pentru perioada 2014 - 2020:
Pentru perioada 2014 - 2020, doar 1/3 din fonduri exista pentru proiectele din sectorul rutier
Documentul stabileste ca pentru implementarea tuturor proiectelor aferente perioadei de programare 2014 - 2020 doar pe rutier e nevoie de circa 12,8 mld euro, iar totalul fondurilor disponibile ajunge doar la 4,6 mld euro (fonduri europene, cofinantari si alocari bugetare). Cu alte cuvinte, ramane un deficit de acoperit de 8,21 mld euro, suma pe care Romania are sanse minime s-o poata garanta din imprumuturi sau din alte surse.
Mai exact, fata de ce-si propune sa realizeze, statul roman dispune de resurse financiare doar pentru o treime.
Foto - Fondurile necesare pentru investitiile rutiere in perioada 2014 - 2020 si deficitul calculat:
Pentru 2020-2030, jumatate din fondurile necesare nu sunt identificate
Situatia e similara si pentru perioada 2021-2030 unde deficitiul de fonduri este apropae jumatate din cat prevede MPGT-ul pentru toate investitiile. Pentru perioada 2021-2030 strategia de implementare preconizeaza un total de 16,7 miliarde de euro necesari pentru toate proiectele pe rutier, dar cu toate acestea circa 7,9 miliarde nu pot fi identificati ca sursa de finantare, deci sunt trecuti ca deficit.
Foto - Proiectele rutiere planificate pentru perioada 2020-2030:
---
Pe sectorul feroviar, 25 de mari proiecte - Din nou finantare insuficienta...
Pe sectorul feroviar MPGT-ul prevede 25 de proiecte de modernizare a caii ferate care au un cost estimat la peste 10 miliarde de euro.
Pentru perioada 2014-2020, strategia de implementare prevede proiecte cu o valoare cumulata de 6,7 miliarde de euro, din care din fondurile europene si bugetare pot acoperi doar 4,1 miliarde. Cu alte cuvinte, circa 2,6 miliarde raman trecuti ca deficit de finantare.
Foto - Proiectele feroviare trecute in MasterPlan:
Ținând cont că viteza mea de upload e demnă de 1997 las pe alții mai dotați să copieze și graficele pe forum în caz că HotNews își curăță serverele.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
bercenicity
Hartile rutiere relevante
Hartile rutiere relevante
mpgt-2016-dn.gif (545.12 KB; downloaded 5015 times)
mpgt-2016-dn2.gif (781.75 KB; downloaded 5015 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Astia sunt batuti in cap, arunca 4 autostrazi si 2 expresuri imaginare peste munti, si pentru Moldova doar un express, adica ala care este deja, adica nimic.
Astia sunt batuti in cap, arunca 4 autostrazi si 2 expresuri imaginare peste munti, si pentru Moldova doar un express, adica ala care este deja, adica nimic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
Stii ce a spus colegul sss dincolo, la infrastructura feroviara ?
Stii ce a spus colegul sss dincolo, la infrastructura feroviara ?
sss wrote:
... asta ce o mai insemna
Ca incepe campania electorala
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
abc_XC
@shoppy Referitor la regiunea Moldovei, acel drum va fi nou, construit de la zero (nu are legatura cu actualul amplasament al lui DN2) iar studiul de fezabilitate va stabili daca e necesar drum expres sau autostrada in functie de traficul actual si de previziunile de crestere a traficului (ar fi logic sa faca direct autostrada deoarece constructia va dura 7-8 ani iar pana la finalizarea ei riscam sa avem deja un drum nou sufocat de trafic).
Mi se pare nerealista abordarea cu 4 autostrazi peste Carpati, in primul rand din punct de vedere al costurilor (multe miliarde de euro) iar valorile actuale de trafic nu cred ca ar justifica o asemenea investitie. Dar pana in 2050 se pot schimba multe.
Oricum, harta trebuie salvata si pastrata bine, pentru comparatie cu urmatoarele harti care vor aparea in timp
@shoppy Referitor la regiunea Moldovei, acel drum va fi nou, construit de la zero (nu are legatura cu actualul amplasament al lui DN2) iar studiul de fezabilitate va stabili daca e necesar drum expres sau autostrada in functie de traficul actual si de previziunile de crestere a traficului (ar fi logic sa faca direct autostrada deoarece constructia va dura 7-8 ani iar pana la finalizarea ei riscam sa avem deja un drum nou sufocat de trafic).
Mi se pare nerealista abordarea cu 4 autostrazi peste Carpati, in primul rand din punct de vedere al costurilor (multe miliarde de euro) iar valorile actuale de trafic nu cred ca ar justifica o asemenea investitie. Dar pana in 2050 se pot schimba multe.
Oricum, harta trebuie salvata si pastrata bine, pentru comparatie cu urmatoarele harti care vor aparea in timp
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PinkyHog
No comment.
No comment.
404663_337095422976354_803708498_n.jpg (81.03 KB; downloaded 4974 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
TibiV
Pinky,
Harta aia nu are legatura cu absolut nimic...
Nici cu MPGT, nici cu ce ar trebui MPGT sa fie....
Pinky,
Harta aia nu are legatura cu absolut nimic...
Nici cu MPGT, nici cu ce ar trebui MPGT sa fie....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
Ba are, si asta a vrut sa scoata in evidenta colegul...Carioci existau si pe vremea lui Dej, a lui Ceausescu, exista si acum...Când ne vom satura de carioci si ne vom apuca de treaba ? Multe din autostrazile visate in 1969 se regasesc si in autostrazile visate in 2016. A 1 si A 3 sunt conturatre destul de exact, precum si autostrada Moldavă.
Si inca ceva, daca unii nu ar fi construit podurile de la Cernavoda pentru profil autostrada n-am fi vazut noi nici acum A 2 la mare.
Pentru A 3 eu m-as fi apucat cu partea cea mai dificila, Ploiesti - Brasov. Sa vad daca sunt sau nu profesionist, inclusiv financiar. Se pare ca in 2016 nu mai avem profesionisti. Nu se pare, este aproape o certitudine.
Ba are, si asta a vrut sa scoata in evidenta colegul...Carioci existau si pe vremea lui Dej, a lui Ceausescu, exista si acum...Când ne vom satura de carioci si ne vom apuca de treaba ? Multe din autostrazile visate in 1969 se regasesc si in autostrazile visate in 2016. A 1 si A 3 sunt conturatre destul de exact, precum si autostrada Moldavă.
Si inca ceva, daca unii nu ar fi construit podurile de la Cernavoda pentru profil autostrada n-am fi vazut noi nici acum A 2 la mare.
Pentru A 3 eu m-as fi apucat cu partea cea mai dificila, Ploiesti - Brasov. Sa vad daca sunt sau nu profesionist, inclusiv financiar. Se pare ca in 2016 nu mai avem profesionisti. Nu se pare, este aproape o certitudine.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Astazi intersectia DNCB de la Pasajul Pipera s-a transformat in giratoriu improvizat din balize.
Astazi intersectia DNCB de la Pasajul Pipera s-a transformat in giratoriu improvizat din balize.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination