Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524525 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
Da maestre, totul trebuie sa fie legal, dar ma intrebam si eu ca un carcotas ce ma aflu zilele astea - am avut mult de munca si sunt usor cu capsa pusa, trebuie sa recunosc - daca ne trebuie chiar acu' metrou la lacul Straulesti.
Altfel, pe principiul facem sanie vara, ideea nu e rea, daca se lucreaza si la chestiile care "ard".
Da maestre, totul trebuie sa fie legal, dar ma intrebam si eu ca un carcotas ce ma aflu zilele astea - am avut mult de munca si sunt usor cu capsa pusa, trebuie sa recunosc - daca ne trebuie chiar acu' metrou la lacul Straulesti.
Altfel, pe principiul facem sanie vara, ideea nu e rea, daca se lucreaza si la chestiile care "ard".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Ca de la 'maestru' la 'magister':
La explicatiile 'personale' te intzeleg perfect, si eu sunt 'carcotas' de cand ma stiu si 'cu capsa pusa' cat cuprinde si mai tot timpul...
In ceea ce priveste 'fronturile de lupta', sunt trei 'deschise', M5, M6 si M4 la care se pregateste si deschiderea celui de-al patrulea M7 pe PPP...
Din punct de vedere 'ingineresc' (nici haiducesc, nici avocatzesc), vorba poetului, 'bucurosi le-om duce toate', doar sa fie in 'interesul public'...Doamne ajuta!
Ca de la 'maestru' la 'magister':
La explicatiile 'personale' te intzeleg perfect, si eu sunt 'carcotas' de cand ma stiu si 'cu capsa pusa' cat cuprinde si mai tot timpul...
In ceea ce priveste 'fronturile de lupta', sunt trei 'deschise', M5, M6 si M4 la care se pregateste si deschiderea celui de-al patrulea M7 pe PPP...
Din punct de vedere 'ingineresc' (nici haiducesc, nici avocatzesc), vorba poetului, 'bucurosi le-om duce toate', doar sa fie in 'interesul public'...Doamne ajuta!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Sa ne vina cineva in ajutor, e caldura mare in subteran !!!!!. Sariti ca arde !!!!!!!
Underground revolutioneaza investitiile in Romania. Apropos, sti ce vreau sa spun, kilometrii aia de autostrada unde sunt ? Or fi prin tunele, numai ca noi nu stim.
In ceea ce priveste 'fronturile de lupta', sunt trei 'deschise', M5, M6 si M4 la care se pregateste si deschiderea celui de-al patrulea M7 pe PPP...
Sa ne vina cineva in ajutor, e caldura mare in subteran !!!!!. Sariti ca arde !!!!!!!
Underground revolutioneaza investitiile in Romania. Apropos, sti ce vreau sa spun, kilometrii aia de autostrada unde sunt ? Or fi prin tunele, numai ca noi nu stim.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
Doamne ajuta!
Apropo, @sguru, te-am notat cu 30 % realizat anul asta din M5 prima parte...azi pe bicla la Razoare ma gandeam ca slabe sanse, daca nu va apucati curand...
subway guru wrote:
Ca de la 'maestru' la 'magister':
La explicatiile 'personale' te intzeleg perfect, si eu sunt 'carcotas' de cand ma stiu si 'cu capsa pusa' cat cuprinde si mai tot timpul...
In ceea ce priveste 'fronturile de lupta', sunt trei 'deschise', M5, M6 si M4 la care se pregateste si deschiderea celui de-al patrulea M7 pe PPP...
Din punct de vedere 'ingineresc' (nici haiducesc, nici avocatzesc), vorba poetului, 'bucurosi le-om duce toate', doar sa fie in 'interesul public'...Doamne ajuta!
Doamne ajuta!
Apropo, @sguru, te-am notat cu 30 % realizat anul asta din M5 prima parte...azi pe bicla la Razoare ma gandeam ca slabe sanse, daca nu va apucati curand...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Nu ma nota pe mine, noteaza-i pe alde Astaldi...
Eu tzi-am spus cat ar trebui sa faca pt a fi 'in grafic'...
P.S.
Oricum, deja toata lumea e 'nervoasa' ca nu se hotarasc odata sa 'atace' lucrarile 'frontal' si pe toate 'fronturile'...
'Presam' cat putem, daca nu...trecem la 'represalii' (citeste 'penalitatzi de intarziere')...
Nu ma nota pe mine, noteaza-i pe alde Astaldi...
Eu tzi-am spus cat ar trebui sa faca pt a fi 'in grafic'...
P.S.
Oricum, deja toata lumea e 'nervoasa' ca nu se hotarasc odata sa 'atace' lucrarile 'frontal' si pe toate 'fronturile'...
'Presam' cat putem, daca nu...trecem la 'represalii' (citeste 'penalitatzi de intarziere')...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
Penalizati-i, mama lor, ca pe Fetesti - Baneasa au facut o porcarie, aia de la Swietelsky au lucrat cinstit, mecanizat, snapanii de la Astaldi, cu sapa, ca snapanii si mai mari de la PORR, de parca eram in sec.XIX...
Gata, noapte buna!
Penalizati-i, mama lor, ca pe Fetesti - Baneasa au facut o porcarie, aia de la Swietelsky au lucrat cinstit, mecanizat, snapanii de la Astaldi, cu sapa, ca snapanii si mai mari de la PORR, de parca eram in sec.XIX...
Gata, noapte buna!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
De maine...continuam, dar la locul 'potrivit'...adica pe M5, nu pe M4...
De maine...continuam, dar la locul 'potrivit'...adica pe M5, nu pe M4...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
1) Aeroportul Baneasa nu mai exista de ceva vreme.
2) Ced ca a facut insolatie careva, extensia lui M 4 spre SUD nu e din era noastra, deci discutam aiurea.
Si nu inteleg de ce sunt 2 magistrale - M 4 si M 6. Ce, la M 5 care lucreaza la 3 capete sunt 2 magistrale ? E una singura. Nu inteleg de ce aceasta inversunare constanta pentru M 4 si M 6. Cand e de fapt M 6 ( Otopeni - Progresu ) si care are un apendice pentru depoul Straulesti.
Sa vad ca ma combate cineva pe aceasta tema ! ( Cu argumente, evident ).
1) Aeroportul Baneasa nu mai exista de ceva vreme.
2) Ced ca a facut insolatie careva, extensia lui M 4 spre SUD nu e din era noastra, deci discutam aiurea.
Si nu inteleg de ce sunt 2 magistrale - M 4 si M 6. Ce, la M 5 care lucreaza la 3 capete sunt 2 magistrale ? E una singura. Nu inteleg de ce aceasta inversunare constanta pentru M 4 si M 6. Cand e de fapt M 6 ( Otopeni - Progresu ) si care are un apendice pentru depoul Straulesti.
Sa vad ca ma combate cineva pe aceasta tema ! ( Cu argumente, evident ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Draga #andrei11, ma incumet sa-ti raspund eu...
Indiferent cum vor fi liniile de metrou organizate/botezate in exploatare, magistralele primesc un indicativ atunci cand sunt aprobate SF-urile si indicatorii tehnico-economici de constructie...
Din punctul asta de vedere situatia se prezinta dupa cum urmeaza (discutam numai despre investitii aprobate prin Hotarare de Guvern):
M1-TR I (tronsonul 1) = Semanatoarea-Timpuri Noi;
M1-TR II = Mihai Bravu - Republica;
M1-TR III = Eroilor - Dep. Militari;
M1-TR IV = Semanatoarea - Crangasi;
M2-Tr I+II = Dep. IMGB - Pta. Unirii 2;
M2-Tr III-IV = Pta. Unirii 2 - Pipera;
TL (tronsonul de legatura) = Crangasi - GN1;
M3 = GN1 - Dristor2 + tunel Republica - Pantelimon si Parcare Pantelimon;
M4-R1 (racordul 1) = Grigorescu - Linia de Centura;
M4-R2 = GN2 - 1Mai - Bazilescu - Dep. Straulesti;
M5-Tr I = Dr. Taberei - Universitate;
M5-Tr II = Universitate - Pantelimon + Dep. V. Ialomitei;
M6 = 1Mai - Aeroport Otopeni.
De aici concluzia, continuarea de la GN2 spre sud e alt tronson lipit la M4 si nu la M6...
Cine vrea sa schimbe toate astea trebuie sa mearga si sa modifice hotararile de guvern (lucru absolut inutil...)
La fel e si cu denumirile de statii, pentru constructie sunt valabile denumirile din hotararile de guvern, in exploatare pot sa le schimbe dupa cum cred de cuviintza...
Sper ca am 'clarificat' pe deplin situatia...
P.S.
Mai sunt si alte 'inconsecvente' istorice, de exemplu pe majoritatea liniilor 'vechi', tunelul '1' de constructie e 'linia 2' de circulatie si vice-versa!!!
Dumnezeu sa ne mai inteleaga...
Noroc ca cei care raspund de aceste lucruri au grija si nu 'incurca borcanele', zapaceala e doar pt. 'nestiutori'...
Draga #andrei11, ma incumet sa-ti raspund eu...
Indiferent cum vor fi liniile de metrou organizate/botezate in exploatare, magistralele primesc un indicativ atunci cand sunt aprobate SF-urile si indicatorii tehnico-economici de constructie...
Din punctul asta de vedere situatia se prezinta dupa cum urmeaza (discutam numai despre investitii aprobate prin Hotarare de Guvern):
M1-TR I (tronsonul 1) = Semanatoarea-Timpuri Noi;
M1-TR II = Mihai Bravu - Republica;
M1-TR III = Eroilor - Dep. Militari;
M1-TR IV = Semanatoarea - Crangasi;
M2-Tr I+II = Dep. IMGB - Pta. Unirii 2;
M2-Tr III-IV = Pta. Unirii 2 - Pipera;
TL (tronsonul de legatura) = Crangasi - GN1;
M3 = GN1 - Dristor2 + tunel Republica - Pantelimon si Parcare Pantelimon;
M4-R1 (racordul 1) = Grigorescu - Linia de Centura;
M4-R2 = GN2 - 1Mai - Bazilescu - Dep. Straulesti;
M5-Tr I = Dr. Taberei - Universitate;
M5-Tr II = Universitate - Pantelimon + Dep. V. Ialomitei;
M6 = 1Mai - Aeroport Otopeni.
De aici concluzia, continuarea de la GN2 spre sud e alt tronson lipit la M4 si nu la M6...
Cine vrea sa schimbe toate astea trebuie sa mearga si sa modifice hotararile de guvern (lucru absolut inutil...)
La fel e si cu denumirile de statii, pentru constructie sunt valabile denumirile din hotararile de guvern, in exploatare pot sa le schimbe dupa cum cred de cuviintza...
Sper ca am 'clarificat' pe deplin situatia...
P.S.
Mai sunt si alte 'inconsecvente' istorice, de exemplu pe majoritatea liniilor 'vechi', tunelul '1' de constructie e 'linia 2' de circulatie si vice-versa!!!
Dumnezeu sa ne mai inteleaga...
Noroc ca cei care raspund de aceste lucruri au grija si nu 'incurca borcanele', zapaceala e doar pt. 'nestiutori'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Cine ia peste picior SF - urile nu stie despre ce vorbeste.
Daca imi aduc aminte si pe vremea cealalta erau SF - uri, numai ca le spunea altcumva, parca ''Nota de Fundamentare". Si se lucra destul de mult la ele.
Mi-am amintit de o intamplare de mult de tot, dar o sa ti-o spun pe MP ca e off topic / off forum total.
Cine ia peste picior SF - urile nu stie despre ce vorbeste.
Daca imi aduc aminte si pe vremea cealalta erau SF - uri, numai ca le spunea altcumva, parca ''Nota de Fundamentare". Si se lucra destul de mult la ele.
Mi-am amintit de o intamplare de mult de tot, dar o sa ti-o spun pe MP ca e off topic / off forum total.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Nu prea am inteles cum M4 R2 este pana la Straulesti, cand in 1989 (cand s-a aprobat inceperea lucrarilor si s-a alocat acest "ïndicativ") nici prin gand ca Ceausescu sa viseze metrou pana la Straulesti, ci doar pana la Laromet, dar in fine.... Se mai pot adauga ulterior extensii ("lipiri") la investitii cu nume deja aprobate ? Ca pe aceeasi logica TL trebuia sa fie M1 TR5, iar fosta M3 trebuia sa fie M1 TR6 in momentul in care n-a mai fost magistrala distincta si s-a aprobat lipirea la M1.
Este bine ca se fac studii de prefezabilitate si studii de fezabilitate . Dar intrebare...Ele au dat "cu plus" la M6 si M4 extensia spre Straulesti ? Ca altfel se fac...ca sa fie...si li se potriveste mai bine abrevierea SF .
Nu prea am inteles cum M4 R2 este pana la Straulesti, cand in 1989 (cand s-a aprobat inceperea lucrarilor si s-a alocat acest "ïndicativ") nici prin gand ca Ceausescu sa viseze metrou pana la Straulesti, ci doar pana la Laromet, dar in fine.... Se mai pot adauga ulterior extensii ("lipiri") la investitii cu nume deja aprobate ? Ca pe aceeasi logica TL trebuia sa fie M1 TR5, iar fosta M3 trebuia sa fie M1 TR6 in momentul in care n-a mai fost magistrala distincta si s-a aprobat lipirea la M1.
Este bine ca se fac studii de prefezabilitate si studii de fezabilitate . Dar intrebare...Ele au dat "cu plus" la M6 si M4 extensia spre Straulesti ? Ca altfel se fac...ca sa fie...si li se potriveste mai bine abrevierea SF .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@andrei11:
Echivalentul de pe vremuri al SF-ului se numea STE (studiu tehnico-economic), Nota de Fundamentare era un soi de SPF...
@sab:
Orice hotarare de guvern se poate modifica tot prin hotarare de guvern.
Concret, ultimul HG referitor la M4 este:
Hotarâre nr. 598 din 08/06/2011
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 421 din 16/06/2011
Intrare in vigoare: 16/06/2011
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sălăjan-Linia de centură şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet"
Publicat în 16/06/2011
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Hotărârea Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sălăjan-Linia de centură şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 295 din 21 noiembrie 1992, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Titlul hotărârii va avea următorul cuprins:
"HOTĂRÂRE
pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti"
2. Articolul unic se renumerotează şi va deveni articolul 1.
3. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 2, care va avea următorul cuprins:
"Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii, ai cărui indicatori tehnico-economici sunt prevăzuţi în anexa la prezenta hotărâre, se face din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti Metrorex - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii."
4. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 8 iunie 2011.
Nr. 598.
In anexa sunt indicatorii:
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII
"Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Societatea Comercială "Metrorex" - S.A.
Amplasament: Bucureşti, sectoarele 1 şi 3
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 noiembrie 2010; 1 euro = 4,2664 lei),
din care: mii lei 1.939.204*)
- construcţii+montaj (C+M),
din care: mii lei 1.304.453
- Valoarea totală de finanţat, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 noiembrie 2010; 1 euro = 4,2664 lei),
din care: mii lei 1.223.999
- construcţii+montaj (C+M) mii lei 832.145
Eşalonarea valorii totale de finanţat, inclusiv TVA
Anul I INV
C+M mii lei
mii lei 164.199
111.605
Anul II INV
C+M
mii lei
mii lei
370.160
251.659
Anul III INV
C+M
mii lei
mii lei
426.105
289.702
Anul IV INV
C+M
mii lei
mii lei
263.535
179.179
din care:
- racordul I km 4,7
staţii 4
- racordul II km 7,8
staţii 8
Capacitate maximă de transport călători/oră/sens 50.000
Viteză comercială km/oră 36
Durata de realizare a investiţiei: luni 48
___________
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
Factori de risc:
Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Finanţarea investiţiei:
Finanţarea obiectivului de investiţii s-a făcut din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. Valoarea totală de finanţat se asigură de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
@andrei11:
Echivalentul de pe vremuri al SF-ului se numea STE (studiu tehnico-economic), Nota de Fundamentare era un soi de SPF...
@sab:
Orice hotarare de guvern se poate modifica tot prin hotarare de guvern.
Concret, ultimul HG referitor la M4 este:
Hotarâre nr. 598 din 08/06/2011
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 421 din 16/06/2011
Intrare in vigoare: 16/06/2011
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sălăjan-Linia de centură şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet"
Publicat în 16/06/2011
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Hotărârea Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sălăjan-Linia de centură şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 295 din 21 noiembrie 1992, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Titlul hotărârii va avea următorul cuprins:
"HOTĂRÂRE
pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti"
2. Articolul unic se renumerotează şi va deveni articolul 1.
3. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 2, care va avea următorul cuprins:
"Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii, ai cărui indicatori tehnico-economici sunt prevăzuţi în anexa la prezenta hotărâre, se face din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti Metrorex - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii."
4. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 8 iunie 2011.
Nr. 598.
In anexa sunt indicatorii:
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII
"Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Străuleşti"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Societatea Comercială "Metrorex" - S.A.
Amplasament: Bucureşti, sectoarele 1 şi 3
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 noiembrie 2010; 1 euro = 4,2664 lei),
din care: mii lei 1.939.204*)
- construcţii+montaj (C+M),
din care: mii lei 1.304.453
- Valoarea totală de finanţat, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 noiembrie 2010; 1 euro = 4,2664 lei),
din care: mii lei 1.223.999
- construcţii+montaj (C+M) mii lei 832.145
Eşalonarea valorii totale de finanţat, inclusiv TVA
Anul I INV
C+M mii lei
mii lei 164.199
111.605
Anul II INV
C+M
mii lei
mii lei
370.160
251.659
Anul III INV
C+M
mii lei
mii lei
426.105
289.702
Anul IV INV
C+M
mii lei
mii lei
263.535
179.179
din care:
- racordul I km 4,7
staţii 4
- racordul II km 7,8
staţii 8
Capacitate maximă de transport călători/oră/sens 50.000
Viteză comercială km/oră 36
Durata de realizare a investiţiei: luni 48
___________
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
Factori de risc:
Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Finanţarea investiţiei:
Finanţarea obiectivului de investiţii s-a făcut din împrumuturile acordate de Banca Europeană de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. Valoarea totală de finanţat se asigură de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din surse proprii ale Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu te contrazic, nu le prea am cu termenele, toata viata mea mi-am petrecut-o la "munca de jos". Cercetarea / Proiectarea ne consulta numai cand apareau belele pe teren. Iar pe unde am lucrat eu inainte de '89 toate belelele se raportau "foarte sus".
Asa incat nu prea stapanesc bine termenii de studiu tehnico-economic si Nota de Fundamentare. Greseala ( confuzia ) imi apartine in totalitate.
Nu te contrazic, nu le prea am cu termenele, toata viata mea mi-am petrecut-o la "munca de jos". Cercetarea / Proiectarea ne consulta numai cand apareau belele pe teren. Iar pe unde am lucrat eu inainte de '89 toate belelele se raportau "foarte sus".
Asa incat nu prea stapanesc bine termenii de studiu tehnico-economic si Nota de Fundamentare. Greseala ( confuzia ) imi apartine in totalitate.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Ce treaba o fi avand sedinta CTUAT din 18 iulie cu statia Laminorului? Conform ordinii de zi (http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/ctu ... 7_2012.pdf), trebuia sa se ia in discutie Universitate-Pantelimon si 1 Mai-Otopeni si nu Laminorului.
Ce treaba o fi avand sedinta CTUAT din 18 iulie cu statia Laminorului? Conform ordinii de zi (http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/ctu ... 7_2012.pdf), trebuia sa se ia in discutie Universitate-Pantelimon si 1 Mai-Otopeni si nu Laminorului.
📖 Pagination options