Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1362179 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 300 301 302 303 304 305 306  ... 444
 
 

📖 Pagination options

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) georgica2704

Totuși poate din 2-3 ture, reînfințează linia 4 între Sura Mare și Zetarilor. Tronsonul de pe Anghel Alexandru rămâne acum doar în 220 care poate să iți vină două unul după altul iar apoi pauză. Plus e legătură spre metrou și dacă capătul de la Sura Mare rămâne doar 19 se va parca claie peste grămadă.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

Victor92 wrote:
Raman in “picioare”.

Adică se scurtează 11 și 16? Nasol.
16 e pe acel traseu de peste 30 ani. Ar fi bine să rămână. Mai ales că dimineața e foarte plin, așa cum pleacă de la Sf Gheorghe. Și se umple pe parcurs, plus că linia e abia refăcută, până la Stradă Maria Rosetti.
11, ar trebui la Romprim. Pe Giurgiului nu are nicio noimă. Iar la Zetarilor merge cam gol. Oricum aș pune linia 19 la Zetarilor, de ce să consumi tramvaie pe 4. Scurtarea la Ghencea îi aduce inutilitatea, deoarece sunt mulți care merg din Giulesti spre Trafic Greu, și după.

Referitor la 35, dacă vor să facă ceva util, să îl mute pe de la Depoul Militari la Ghencea. 34 și 56 reprezintă risipă de tramvaie, când alte linii suspină. De 42 nu zic nimic, aia e o linie mătură. Ar putea să îi dea utilitate prin suplimentare, ar fi o soluție bună pentru cei ce vor să ajungă mai repede de la Gară la PPL, decât 105,care și el vine greu și merge greu dimineața pe Griviței.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Nu se scurteaza. Raman aceleasi trasee - cel putin aceasta este informatia pe care am primit-o.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Modificarea traseelor de tramvai va avea loc dar deocamdata e tinuta in loc de factori organizatorici si de introducerea unui nou titlu de calatorie dedicat celor care fac transfer pe doua linii, nu neaparat din cele vizate de proiect, ci general.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

Nu mai bine ar fi să lase în pace traseele așa cum sunt și să nu mai dea călătorilor de furcă? În curând se suspendă văd eu 41. Asta cu scurtatul și suspendatul, nu va face altceva decât să îndemne populația să folosească mașina proprie și mai mult...mai vedeam că zicea cineva că nu se justifică trasee așa lungi...pe bune ? uitați-vă în alte țări, tramvaiul taie orașul cap coadă în multe țări. Așa că normal ar fi să avem linii de gen 11,  cum era fostul 13, 19 la Zetari, sau un 27 la Ghencea, sau un 15 de la RATB Titan până în Rahova. Mai mult așa indemni lumea să folosească transport în comun decât mașina proprie. Că degeaba dacă trebuie să ajung undeva, o linie vine bine dar la a doua trebuie să îi știu orarul de trecere prin stație.
La fel și la troleibuz, de ce nu extinde 66 la gara de nord? 85 e de toată jena. La fel și 70 ar trebui până la Valea Argeșului. Bine, cu dus și întors, îi va afecta intervalul. Pe 65 la ce îl mai tine? 92 va mai reveni? Întreb deoarece văd că rețeaua este încă pe poziție până la intersecția Grigorescu - Rebreanu. Oricum vechiul 92 nu știu ce  să zic, era o dublare a lui 70. Nici la Faur P4 nu știu cât de eficient ar fi.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Faci abstracție totală de metrou, drept rezultat o iei deseori pe căi greșite. Și nici nu ții cont de parcul activ. Am senzația că ai rămas ancorat în anii  de dinainte de 1989, mă refer la numărul de autobuze / trolee / tramvaie.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

In contextul in care s-a ajuns la un surplus de autobuze (observ ca unele autobuze sunt cazate la Berceni), reiau o idee mai veche despre care s-a discutat pe forum acum ceva timp - prelungirea liniei 300.

Avand in vedere ca actualul capat de la "Clabucet" devine o improvizatie, iar spatiul este din ce in ce mai mic, iata ce s-a propus din conversatiile avute:

1) Prelungire pana la Mezes;
2) Prelungire pana la Straulesti - Terminal;
3) Prelungire pana la Cartier Pajura/Dridu.

Lansez o idee a unui alt capat - cel de la statia "Faurei" - cu cateva minute inainte de ultima oprire a troleibuzelor 65 si 86 din Pajura.

Argumente:
- spatiu suficient de "cazare" a autobuzelor;
- locurile de parcare ale masinilor ar ramane - se poate face un culoar pentru autobuze pe modelul celui de la Apusului - estimez un numar de 3-4 autobuze in stationare;
- calatorii pot cobori din metrou la statia "Jiului" si pot deplasa 400 de metri pentru a lua 300;
- soferii pot avea un capat civilizat si linistit fara sa fie in balamacul de la Clabucet;
- desi capatul de la Pajura se afla la o statie distanta, o separere intre autobuz si troleibuza pare utila avand in vedere ca la Dridu, la pauza de masa, nu incap troleibuzele;
- calatorii nu vor mai fi nevoiti sa coboare la Clabucet si sa ia tramvaiul sau troleibuzul pentru a ajunge in Pajura;
- un numar semnificativ de locuitori din Pajura/Bucurestii-Noi se deplaseaza in zona Mihalache-Victoriei - intr-un caz fericit in care linia 300 ar fi adusa in zona, acestia nu ar mai face schimbul la Clabucet din troleibuz in autobuz;
- linia continut ar trebui stearsa (de pe Strada Pajurei), in preajma statiei "Faurei" pentru a efectua virajul la stanga de catre autobuze;
- linia 65 desfiintata, iar troleibuzele pot migra in 79/86/97 pentru o mai buna deservire a acestora.

Singurul dezavantaj pe care l-as vedea la adaugarea celor 4 kilometri ar fi traficul - dimineata si dupa-amiaza e un adevarat cosmar sub pasajul Constanta, dar 2-4 autobuze in cursul saptamanii si 2 in weekend ar fi bune pentru a mentine ritmul.

Desigur, si capatul de la Mezes ar fi o solutie, avand in vedere ca 697 a disparut, iar cei de acolo au ramas cu 45 si R476 ...

Nu stiu daca subiectul va "prinde" aici, dar m-am gandit sa va transmit o viziune personala.

Atasez cateva poze realizate in Iulie 2018.

DSC_0928.JPG (203.58 KB; downloaded 1955 times)


DSC_0929.JPG (240.26 KB; downloaded 1956 times)


DSC_0930.JPG (194.09 KB; downloaded 1958 times)


DSC_0933.JPG (232.37 KB; downloaded 1967 times)


300 prelungire.jpg (174.14 KB; downloaded 1950 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Nu e chiar o idee rea. Sincer, multe linii urbane ar trebui modificate la cerintele actuale, nu cele din secolul trecut... :roll:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Pe 300 l-aș vedea dus la ,,Străulești" în nord și la ,,Piața Unirii" în sud,compensând dispariția tramvaiului 20.Cu linia 65 desființată,86 suplimentată și cu linia 97 prelungită la ,,Piața Romană",s-ar crea legături bune între cartier și centru.Dacă linia 300 ar fi prelungită la ,,Mezeș",ar dubla foarte mult linia de tramvai 45.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) punmeister

300 ar fi ok daca ar fi prelungit la PPL, dar la cat de aglomerat e terminalul nu cred ca se pupa.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

La Presei nu e loc sa mai arunci o scama la cat s-a aglomerat.

Desigur, o regandire a terminalului ar duce la prelungirea liniei 300 ...

Pentru un 300 dus la Straulesti nu as milita pentru ca ai 97 la un interval decent+metrou. Ma gandisem la un capat apropiat de cel actual ...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Eu sunt pentru << Făurei >>.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WT_fan06

Și eu aș vrea un 300:
- prelungit la Unirii
- prelungit la Făurei, ocazie cu care aș dizolva 65 în 86

 


Go to page:  1  ... 300 301 302 303 304 305 306  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423273 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use