Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 201015 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
TibiV
andrei11, pasajul pe Doamna Ghica nu poate fi decat suprateran.
Dintr-un motiv foarte simplu: Soseaua Colentina este in vale.
la 50-100 de metri dupa intersectia cu Bd. Lacul Tei (de la benzinaria Lukoil) Doamna Ghica incepe sa coboare, intai cu panta mica, dar din dreptul bisericii (cea vecina cu parcarea ta din parc) panta se accentueaza mult.
Cum treci de Colentina (spre Pantelimon) soseaua urca, intai cu o panta abrupta care apoi se indulceste.
Deci pasajul suprateran este ceva natural, exact pe topografia locului, si te scuteste de construirea rampelor, caci are "rampe"naturale gata facute.
Un pasaj subteran te-ar obliga sa faci o panta de doua ori mai accentuata decat cea existenta natural, pe cand unul suprateran ar face ca soseau sa devina practic orizontala, fara "să simtă" ca trece peste Colentina (adica spre deosebire de celelalte pasaje supraterane, ăsta nu va avea "cocoaşă") ...
andrei11, pasajul pe Doamna Ghica nu poate fi decat suprateran.
Dintr-un motiv foarte simplu: Soseaua Colentina este in vale.
la 50-100 de metri dupa intersectia cu Bd. Lacul Tei (de la benzinaria Lukoil) Doamna Ghica incepe sa coboare, intai cu panta mica, dar din dreptul bisericii (cea vecina cu parcarea ta din parc) panta se accentueaza mult.
Cum treci de Colentina (spre Pantelimon) soseaua urca, intai cu o panta abrupta care apoi se indulceste.
Deci pasajul suprateran este ceva natural, exact pe topografia locului, si te scuteste de construirea rampelor, caci are "rampe"naturale gata facute.
Un pasaj subteran te-ar obliga sa faci o panta de doua ori mai accentuata decat cea existenta natural, pe cand unul suprateran ar face ca soseau sa devina practic orizontala, fara "să simtă" ca trece peste Colentina (adica spre deosebire de celelalte pasaje supraterane, ăsta nu va avea "cocoaşă") ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
1) Cocoasa o sa aiba, dar mai putin evidenta.
2) Sunt unii care spun ca pasajele supraterane trebuie evitate in oras pe motiv de estetica urbana.
Daca ai fost atent, eu am propus acolo 2 pasaje subterane, unul sub altul.
1) Cocoasa o sa aiba, dar mai putin evidenta.
2) Sunt unii care spun ca pasajele supraterane trebuie evitate in oras pe motiv de estetica urbana.
Daca ai fost atent, eu am propus acolo 2 pasaje subterane, unul sub altul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
TibiV
Am fost foarte atent, dar ce propui tu chiar va fi "cosmarul proiectantilor, arhitectilor, geologilor si a inginerului cu structura de rezistenta"...
Pasaj subteran cred că merge doar în zona benzinăriei, Petricani-Doamna Ghica.
Cât despre tramvai...
Hm...
Abia ai loc să faci pasaj rutier cu doar două benzi/sens plus două bretele cu câte o singură bandă pentru relaţia Ghica-Colentina şi Colentina-Ghica...
Sau crezi că că poţi demola nu ştiu câte blocuri ?...
Astea nici măcar nu au bulină, ca pe Elisabeta.
Pasaj subteran merge doar pentru tramvai, îl bagi sub pământ pe Petricani, îi faci statie în pasajul pietonal din intersecție, şi îl scoţi la lumină mult după...
Am fost foarte atent, dar ce propui tu chiar va fi "cosmarul proiectantilor, arhitectilor, geologilor si a inginerului cu structura de rezistenta"...
Pasaj subteran cred că merge doar în zona benzinăriei, Petricani-Doamna Ghica.
Cât despre tramvai...
Hm...
Abia ai loc să faci pasaj rutier cu doar două benzi/sens plus două bretele cu câte o singură bandă pentru relaţia Ghica-Colentina şi Colentina-Ghica...
Sau crezi că că poţi demola nu ştiu câte blocuri ?...
Astea nici măcar nu au bulină, ca pe Elisabeta.
Pasaj subteran merge doar pentru tramvai, îl bagi sub pământ pe Petricani, îi faci statie în pasajul pietonal din intersecție, şi îl scoţi la lumină mult după...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Deci... subteran 1 pe Colentina, subteran 2 numai pt tramvai pe Lukoil-Dna Ghica, suprateran pt Lukoil-Dna Ghica, parcare de 1001 (nopti) locuri si statie de metrou (sau macar galerii pt macaz). Piata Unirii Reloaded; doar ca va dura 9 ani nu 9 luni.
Deci... subteran 1 pe Colentina, subteran 2 numai pt tramvai pe Lukoil-Dna Ghica, suprateran pt Lukoil-Dna Ghica, parcare de 1001 (nopti) locuri si statie de metrou (sau macar galerii pt macaz). Piata Unirii Reloaded; doar ca va dura 9 ani nu 9 luni.
- TibiV
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
- catalin2407
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
catalin2407
Dar exista efectiv vreun termen de incepere (anunt, stire, speculatie) al vreunui pasaj (de orice fel) in zona Doamna Ghica?
Dar exista efectiv vreun termen de incepere (anunt, stire, speculatie) al vreunui pasaj (de orice fel) in zona Doamna Ghica?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Nu, acestea sunt gândurile noastre de forumisti pasionati.
Nu, acestea sunt gândurile noastre de forumisti pasionati.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
Consens pe toata linia in aceasta pagina, cu toate ca si din scantei iese ceva pozitiv...
Cu ce ramanem de pe urma Autostrazii Suspendate, dupa ce tatal spiritual al proiectuliui va iesi definitiv din politica? (nu de alta, dar subiectul poate fi chiar si inchis, pana ar veni alte proiecte care ar continua proiectul cu pricina)
Ramanem cu ceva idei bune, chiar salvatoare pentru traficul orasului,
cu o modernizare scumpa, dar necesara pentru oras,
cu ceva proiecte care poate doar pe alocuri ar trebui concretizate de un alt primar, dupa cum am fost obisnuiti deja pentru Bucuresti.
Nu mai vorbesc de vechile planuri cu un pasaj suprateran la Doamna Ghica(pe cand nici nu era vorba ca o parte din traficul de pe A3 sa intre pana acolo! Acum devine imperios necesar acest pasaj uitat) sau tuneluri de-a lungul inelului important Mihai Bravu-Iancu de Hunedoara(astea ar fi alte proiecte, f. necesare pentru urbe)
Si, ce am apreciat la acest proiect("vise umede" dupa cum se exprima o mare doamna a forumului) au fost rezolvarea curajoasa a unor intersectii, unice in Romania pana acum... ceea ce se pot aplica(solutiile) de ex. la intersectiile-cheie dintre DN1 si DNCB, sau DNCB cu A1, A2, A3(daca nu acolo curajul, unde???)
Consens pe toata linia in aceasta pagina, cu toate ca si din scantei iese ceva pozitiv...
Cu ce ramanem de pe urma Autostrazii Suspendate, dupa ce tatal spiritual al proiectuliui va iesi definitiv din politica? (nu de alta, dar subiectul poate fi chiar si inchis, pana ar veni alte proiecte care ar continua proiectul cu pricina)
Ramanem cu ceva idei bune, chiar salvatoare pentru traficul orasului,
cu o modernizare scumpa, dar necesara pentru oras,
cu ceva proiecte care poate doar pe alocuri ar trebui concretizate de un alt primar, dupa cum am fost obisnuiti deja pentru Bucuresti.
Nu mai vorbesc de vechile planuri cu un pasaj suprateran la Doamna Ghica(pe cand nici nu era vorba ca o parte din traficul de pe A3 sa intre pana acolo! Acum devine imperios necesar acest pasaj uitat) sau tuneluri de-a lungul inelului important Mihai Bravu-Iancu de Hunedoara(astea ar fi alte proiecte, f. necesare pentru urbe)
Si, ce am apreciat la acest proiect("vise umede" dupa cum se exprima o mare doamna a forumului) au fost rezolvarea curajoasa a unor intersectii, unice in Romania pana acum... ceea ce se pot aplica(solutiile) de ex. la intersectiile-cheie dintre DN1 si DNCB, sau DNCB cu A1, A2, A3(daca nu acolo curajul, unde???)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Da, podul de la Nicolae Grigorescu e facut fara cap daca nu este colerat cu alte lucrari.
In primul rand ( ca o ironie a sortii ) podul face parte din Autostrada Suspendata a lui Oprescu ( Inelul Median ).
Sa concretizam, pe langa acest pod trebuie rezolvate cumva si celalalte intersectii notate de mine precum si intraga str Luica si ce mai e pe acolo. Daca nu e vax toata operatia. Eu am notat acolo minim 7 pasaje si o intreaga strada. Daca ne ia 7 ani / pasaj ( vezi BIG Berceni/ NG )rezulta vreo 50 de ani. Plus strada.
Sa fiti sanatosi si sa aveti succese rasunatoare. Oricum acest aspect pe mine nu ma mai priveste.
A, din 1979 pana-n 1989 am avut asa :
- Pasajul Obor / Muncii / Victoriei ( cu statie de metrou ) / Marasesti / Unirii. Deci 5 pasaje in 10 ani. Societatea Capitalista isi mai ia acest angajament oare ?
Da, podul de la Nicolae Grigorescu e facut fara cap daca nu este colerat cu alte lucrari.
In primul rand ( ca o ironie a sortii ) podul face parte din Autostrada Suspendata a lui Oprescu ( Inelul Median ).
Sa concretizam, pe langa acest pod trebuie rezolvate cumva si celalalte intersectii notate de mine precum si intraga str Luica si ce mai e pe acolo. Daca nu e vax toata operatia. Eu am notat acolo minim 7 pasaje si o intreaga strada. Daca ne ia 7 ani / pasaj ( vezi BIG Berceni/ NG )rezulta vreo 50 de ani. Plus strada.
Sa fiti sanatosi si sa aveti succese rasunatoare. Oricum acest aspect pe mine nu ma mai priveste.
A, din 1979 pana-n 1989 am avut asa :
- Pasajul Obor / Muncii / Victoriei ( cu statie de metrou ) / Marasesti / Unirii. Deci 5 pasaje in 10 ani. Societatea Capitalista isi mai ia acest angajament oare ?
5-27-2016 8-45-59 PM.png (806.15 KB; downloaded 3995 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Andrei, sunt revoltat !
Ai facut o greseala grosloana !
Nu DOAR Luica, ci SI Tn.Magurele. Mai exact toata artera de la Aparatorii Patriei pana in Sos.Giurgiului.
(Artera pe care au modernizat-o in urma cu 4-5 ani, fara sa o lateasca macar cu 1,5 metri. Iar 3 metri ar fi fost super-suficient, rasfat de-a dreptul...
Acum este fix ca DN2 - sosea cu 1,5 benzi pe sens. Nici cal, nici magar...)
Impardonabil, Andrei, impardonabil !...
Iar 3 si mai ales1 si 2 sunt critice in contextul in care A3 da buzna in Bucuresti anul viitor...
De fapt cred ca 1 si 2 nu vor putea fi facute decat "la pachet"...
Andrei, sunt revoltat !
Ai facut o greseala grosloana !
Nu DOAR Luica, ci SI Tn.Magurele. Mai exact toata artera de la Aparatorii Patriei pana in Sos.Giurgiului.
(Artera pe care au modernizat-o in urma cu 4-5 ani, fara sa o lateasca macar cu 1,5 metri. Iar 3 metri ar fi fost super-suficient, rasfat de-a dreptul...
Acum este fix ca DN2 - sosea cu 1,5 benzi pe sens. Nici cal, nici magar...)
Impardonabil, Andrei, impardonabil !...
Iar 3 si mai ales1 si 2 sunt critice in contextul in care A3 da buzna in Bucuresti anul viitor...
De fapt cred ca 1 si 2 nu vor putea fi facute decat "la pachet"...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Suntem prea batrani ca sa facem greseli elementare. Mi-am luat masuri de prevedere staliniste.
- Tovarase Stalin, care e mai buna, solutia A sau solutia B ?
- Da.
Ma citez :
<< precum si intraga str Luica si ce mai e pe acolo.>>
Asta e pentru TibiV :
Vezi Visul lui Oprescu - Autostrada Suspendata :
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Mesajde andrei11 » 13 Sep 2015, 20:14
si
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Mesajde andrei11 » 13 Sep 2015, 21:40
si ce mai e pe acolo.
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186673
Suntem prea batrani ca sa facem greseli elementare. Mi-am luat masuri de prevedere staliniste.
- Tovarase Stalin, care e mai buna, solutia A sau solutia B ?
- Da.
Ma citez :
<< precum si intraga str Luica si ce mai e pe acolo.>>
Asta e pentru TibiV :
Vezi Visul lui Oprescu - Autostrada Suspendata :
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Mesajde andrei11 » 13 Sep 2015, 20:14
si
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Mesajde andrei11 » 13 Sep 2015, 21:40
si ce mai e pe acolo.
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186673
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Din ce stiu eu, era un proiect de pasaj subteran la pct 6.
La 5 nu vad o problema, si nici nu am vazut aglomeratie aici.
Cu largirea pe Turnu Magurele, etc, sunt de acord, mai ales ca stiu cum e la intersectia de la Aparatori. Mai zilele trecute un TIR care mergea regulamentar in intersectie si intra pe Turnu Magurele (de la 2 benzi la 1 banda + aia de facut dreapta de pe Berceni) la "inghesuit" la mantinela pe loganist (@TibiV, no offence ) care vroia sa "faca" TIR-ul pe partea dreapta.
Deci clar, 2 benzi pe sens pe Turnu M si Luica.
Din ce stiu eu, era un proiect de pasaj subteran la pct 6.
La 5 nu vad o problema, si nici nu am vazut aglomeratie aici.
Cu largirea pe Turnu Magurele, etc, sunt de acord, mai ales ca stiu cum e la intersectia de la Aparatori. Mai zilele trecute un TIR care mergea regulamentar in intersectie si intra pe Turnu Magurele (de la 2 benzi la 1 banda + aia de facut dreapta de pe Berceni) la "inghesuit" la mantinela pe loganist (@TibiV, no offence ) care vroia sa "faca" TIR-ul pe partea dreapta.
Deci clar, 2 benzi pe sens pe Turnu M si Luica.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La 6 un proiect ? Cred ca e un virus pe undeva, eu nu am auzit. Pana la 6 e esential ca NG - ul sa ajunga cumva in Berceni.
La 5 nu e inghesuiala pentru ca deocamdata podul de la NG nu e. Cand va fi si cand va ajunge in Berceni se vor schimba datele problemei.
3 ( trei ). Minim. Adica 3 ( trei ) pentru inainte. Stanga / dreapta alte benzi. Vezi si Mihai Bravu / Stefan cel Mare care e sufocat chiar cu 3 benzi / sens.
La 6 un proiect ? Cred ca e un virus pe undeva, eu nu am auzit. Pana la 6 e esential ca NG - ul sa ajunga cumva in Berceni.
La 5 nu e inghesuiala pentru ca deocamdata podul de la NG nu e. Cand va fi si cand va ajunge in Berceni se vor schimba datele problemei.
Deci clar, 2 benzi pe sens pe Turnu M si Luica.
3 ( trei ). Minim. Adica 3 ( trei ) pentru inainte. Stanga / dreapta alte benzi. Vezi si Mihai Bravu / Stefan cel Mare care e sufocat chiar cu 3 benzi / sens.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination