Topic: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
64 posts, 42231 views
📖 Pagination options
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
oc7avian
Oare?
Preluat de la Benzinari:
Oare?
Preluat de la Benzinari:
Phenol wrote:
Ieri am calatorit cu aceste vagoane (noi). Interior nou, curat si placut insa daca te uiti mai de aproape se vede ca este facut folosind materiale ieftine. Scaunul parea mai confortabil decat pe primele vagoane 20-68 (desi am calatorit doar putin peste o ora) insa ceea ce era foarte deranjant era zgomotul din interior mai ales intre Valea Florilor si Boju (pe acolo linia e foarte proasta, se circula cu 30). Vagonul se aude la fel ca vechiile vagoane 20-49.
Si sa termin pe un ton pozitiv, 20-68 013 este primul vagon CFR la care vad viteza afisata in mers:
Trebuie sa mentionez ca din ce am obsevat viteza se afiseaza doar la valori peste 80 km/h. Cat priveste locatia, poza am facut intre Cluj Napoca Est si Cluj, unde VS este 120.
- Robert
-
Posted:
-
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
ALEXCFRBV
Vagon 20-68 033 iesit de la RK in data de 27.02.2020 se afla in compunerea trenului IR 1636
VAGON 20-68 033 by ALEX CFR, on Flickr
Vagon 20-68 033 iesit de la RK in data de 27.02.2020 se afla in compunerea trenului IR 1636
VAGON 20-68 033 by ALEX CFR, on Flickr
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Gabi23
Stația de domiciliu a lui care este? Brașov?
Stația de domiciliu a lui care este? Brașov?
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
ALEXCFRBV
Statia de domiciliu:Iasi era la vagonul 20-68 033
Statia de domiciliu:Iasi era la vagonul 20-68 033
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Utilizator anonim
Compunerea lui 1665 acum cateva zile era pentru clasa 2a doar din vagoane de acest tip, foarte proasta alegere, interioare inghesuite, scaune la fel, nu ai nici macar o cotiera intre scaune, izolare fonica foarte proasta, ai senzatie ca te afli intr-un ceaun cand incep sa franeze, pentru ca boghiurile nu au fost inlocuite cu altele cu frana cu disc, actualele nu stiu daca pot fi modernizate cu trecere la sistem pe disc.
Compunerea lui 1665 acum cateva zile era pentru clasa 2a doar din vagoane de acest tip, foarte proasta alegere, interioare inghesuite, scaune la fel, nu ai nici macar o cotiera intre scaune, izolare fonica foarte proasta, ai senzatie ca te afli intr-un ceaun cand incep sa franeze, pentru ca boghiurile nu au fost inlocuite cu altele cu frana cu disc, actualele nu stiu daca pot fi modernizate cu trecere la sistem pe disc.
20200525_160635.jpg (596.44 KB; downloaded 6734 times)
20200525_160639.jpg (493.12 KB; downloaded 6755 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Andrei98
Cand ma uit la acoperisul lor parca ma uit la valurile marii.
Cand ma uit la acoperisul lor parca ma uit la valurile marii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Utilizator anonim
Da, este o uzura de „curbare”, nu stiu inginereste cum se numeste exact, nefiind de specialitate, specifica in timp, daca va uitati cu atentie in imagine in spate se vad vagoanele de Astra Arad care au acoperisul cu striatii, tocmai pentru a limita aceasta uzura, ca tehnic este imposibil sa fie evitata cu trecerea anilor.
Da, este o uzura de „curbare”, nu stiu inginereste cum se numeste exact, nefiind de specialitate, specifica in timp, daca va uitati cu atentie in imagine in spate se vad vagoanele de Astra Arad care au acoperisul cu striatii, tocmai pentru a limita aceasta uzura, ca tehnic este imposibil sa fie evitata cu trecerea anilor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
shoppy
Nu cred ca asta a fost intentia initiala, rolul striatiilor era de a face economie la tabla, adica se obtine o piesa care are aceeasi duritate ca cea fara striatii dar dintr-o tabla mai subtire.
Nu cred ca asta a fost intentia initiala, rolul striatiilor era de a face economie la tabla, adica se obtine o piesa care are aceeasi duritate ca cea fara striatii dar dintr-o tabla mai subtire.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Andrei98
Exista multe alte vagoane care desi nu au striatii pe acoperis,nu au nici tabla valurita in halul asta. Exemplu DWA-ul de dormit modernizat din spate.
Exista multe alte vagoane care desi nu au striatii pe acoperis,nu au nici tabla valurita in halul asta. Exemplu DWA-ul de dormit modernizat din spate.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Robert
Din punctul meu de vedere acesta este rezultatul kituirii fără sablare. Tablă veche în valuri kituită la ochi și vopsită. Dar repet, e doar un punct de vedere.
Din punctul meu de vedere acesta este rezultatul kituirii fără sablare. Tablă veche în valuri kituită la ochi și vopsită. Dar repet, e doar un punct de vedere.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
shoppy
Cred că au fost mai multe etape:
- inițial s-a copiat vagonul și s-a făcut ca în proiectul original, adică tablă groasă care nu se vălurește
- prima economie a fost să pună tablă mai subțire dar coregată
- a doua economie a fost să bage tabla subțire fără nimic așa că s-a vălurit
Cred că au fost mai multe etape:
- inițial s-a copiat vagonul și s-a făcut ca în proiectul original, adică tablă groasă care nu se vălurește
- prima economie a fost să pună tablă mai subțire dar coregată
- a doua economie a fost să bage tabla subțire fără nimic așa că s-a vălurit
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Gabi23
Are idee cineva câte vagoane au modernizat Electroputere VFU și la ce preț exact? Din păcate se insistă evident cu ele pe trenuri de lung parcurs pentru a justifica banii investiți.
Din păcate, mai bine ar trimite la casare tot ce mai ocupă șinele din fostele 20-47, 20-57, 19-47, 19-57 decât să fie tocați banii în astfel de modernizări, doar pentru a mai ”susține” anumite firme de material rulant. Sunt destule vagoane de construcție nouă (10-15 de ani) făcute la Arad sau modernizate de Grivița (între anii 2000-2010), care doar trebuie revizuite și inteținute corespunzător.
013 (Rev 08.10.2019), 028 (Rev 31.01.2020), 031 (Rev 14.02.2020), 032 (Rev 27.02.2020) utilizate în compunere București - Iași:
Are idee cineva câte vagoane au modernizat Electroputere VFU și la ce preț exact? Din păcate se insistă evident cu ele pe trenuri de lung parcurs pentru a justifica banii investiți.
Din păcate, mai bine ar trimite la casare tot ce mai ocupă șinele din fostele 20-47, 20-57, 19-47, 19-57 decât să fie tocați banii în astfel de modernizări, doar pentru a mai ”susține” anumite firme de material rulant. Sunt destule vagoane de construcție nouă (10-15 de ani) făcute la Arad sau modernizate de Grivița (între anii 2000-2010), care doar trebuie revizuite și inteținute corespunzător.
013 (Rev 08.10.2019), 028 (Rev 31.01.2020), 031 (Rev 14.02.2020), 032 (Rev 27.02.2020) utilizate în compunere București - Iași:
50 53 20-68 013-3 - București Nord - 14.06.2020 - IR1665 Buc-Iași.JPG (292.89 KB; downloaded 6381 times)
50 53 20-68 028-1 - București Nord - 14.06.2020 - IR1665 Buc-Iași.JPG (304.89 KB; downloaded 6470 times)
50 53 20-68 031-5 - București Nord - 14.06.2020 - IR1665 Buc-Iași.JPG (315.54 KB; downloaded 6481 times)
50 53 20-68 032-3 - București Nord - 14.06.2020 - IR1665 Buc-Iași.JPG (283.78 KB; downloaded 6620 times)
50 53 20-68 032-3 - București Nord - 14.06.2020 - IR1665 Buc-Iași (1).JPG (186.41 KB; downloaded 6363 times)
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Razvan021
Sunt vreo 30 de vagoane pana acum la un pret de 2,3 mil RON cu TVA/vagon.
Sunt vreo 30 de vagoane pana acum la un pret de 2,3 mil RON cu TVA/vagon.
📖 Pagination options