Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

294 posts, 67808 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sotilu

La Doamna Ghica nu a existat spaţiu între blocuri. Chiar PUZ-ul Sector 2 prevede tramvai pe pasaj. Iar declivitățile sunt foarte mici, fiindcă şoseaua Colentina este mai jos decât strada Doamna Ghica.
Aici este loc, iar PUG-ul şi PUZ Sector 4 prevăd strada Turnu Măgurele cu 3 benzi pe sens pentru circulația generală  + tramvai în ax. În acest loc nu se prevede niciun pasaj.
Băluţă a ocolit toate reglementările urbanistice existente (PUG şi PUZ Sector 4) și și-a dat singur autorizație de construire pe o soluție care nu e avizată de nimeni și care va compromite realizarea viitoare a liniei de tramvai prin imposibilitatea axării și declivități de 6%. Dealtfel, sunt convins că nici  nu vrea să mai treacă tramvaiul vreodată pe acolo.
De asta nu instalează panou, ca să nu fie identificate autorizația şi soluția constructivă și să nu poată fi atacate în instanță.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Pentru politica va rog sa va indreptati catre topicul de club. Acolo au ajuns ultimele mesaje.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Daddy

Au defrisat zilele trecute toti pomii din curtea autobazei pe partea proiectului. Referitor la discutia de mai sus, pare totusi ca ar avea spatiu si pentru pod si pentru tramvai, pe partea blocurilor stalpii sunt retrasi cu aproape 10 metri fata de carosabil iar curtea defrisata a autobazei are o latime tot de aproape 10 metri.

Pentru amatorii de poze, Saviemul din autobaza Obregia a fost scos in curte.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sotilu

Sigur nu s-a lăsat loc pentru tramvai, deoarece în studiul de fezabilitate avizat de comisia tehnică de circulație a capitalei, ampriza totală (care cuprinde trotuar +  locală cu 2 benzi + pasaj cu 2 benzi + cale dublă pentru tramvai + pasaj cu 2 benzi + locală cu 2 benzi + trotuar) este de 44,42 m, după cum arată şi planul expus pe site, primit de la comisie. Așa este și în PUG. Total diferit față de ce se vede pe teren.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bogdan2308

De ce trebuie mereu să fie cel puțin 2 benzi/sens pe pasaj pentru mașini? De ce nu se poate doar o bandă pe sens?
De ce mașinile primesc atâta spațiu iar transportul public nimic iar trotuarul nici cât o bandă de lat nu va fi?
E o bătaie de joc la adresa oamenilor care vor să folosească transportul în comun sau să meargă pe jos. Doar se încurajează mersul cu mașina.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Dacă dintr-un motiv oarecare se blochează banda  iese o încurcătură mare. Ok,  cu maşinile de intervenţie n-ar fi o problemă, ar veni pe contrasens. Imaginează-ţi o nefăcută mai groasă, de exemplu incendiu / explozie, etc.  Cum dau cu spatele  toate maşinile care se află în spatele evenimentului ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bogdan2308

Dar cum de în alte țări e posibil dar la noi nu e posibil? Suntem mai speciali. https://www.google.com/maps/@52.3147949, ... 4!8i8192

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu suntem mai speciali, e doar o masura de minima prevedere avand in vedere haosul romanesc in materie…

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Aceasta este una dintre ideile gresite ale dujmanilor transportului public, lafel ca cele de genul "daca nu era gardul la 41 se circula bine ca mergeam si pe linia de tramvai".
Accidentul nu sta cuminte pe o singura banda iar o masina avariata de peste 1t nu o poti târâ sa eliberezi o banda prin forta bratelor(ca sa nu mai vorbim de ceva mai greu), deci poti sa ai si 3 benzi pe sens, daca le-ai blocat pe toate atunci instantaneu ai o parcare pe 3 benzi, nu ramane nici o banda libera sa faci intoarcere si sa o iei inapoi(si chiar daca reusesti sa intorci pe celalalt sens, in caz de incendiu in tunel se poate sa nu vezi sa conduci pana la iesire din cauza fumului, vezi dezastrul din tunelul auto pe sub Mont Blanc din '99, de aceea instructiunile sunt sa mergi intr-un adapost si nu sa scapi cu masina).
Mitul a fost defapt spulberat si la noi acum multi ani de catre doftor cu pasajul PPL: https://www.google.ro/maps/@44.4781833,2 ... 2!8i6656

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nu suntem mai speciali dar lăţimea pasajului depinde de mai mulţi parametrii. Am şi eu exemple de la noi cu pasaje cu o singură bandă pe sens ( Bacău, respectiv Piteşti):
P 1.png (1.77 MB; downloaded 2824 times)
P 2.png (1.72 MB; downloaded 2824 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

In materie de subterane regula europeana actuala e clara, minimum doua benzi pe sens.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bogdan2308

Înseamnă că mulți europeni din țări mai civilizate decât a noastră nu respectă regula asta și fac în continuare doar 2 benzi pe sens pentru mașini. Unde e totuși regula asta scrisă?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Fraza corecta e ca nu au respectat-o in trecut, nu ca nu o respecta acum. Greselile trecutului nu trebuie perpetuate ca asa si ultimul tunel rutier romanesc construit e tot cu o singura banda pe sens si va trebui dublat intr-un oarece viitor. Nimeni nu mai face in ziua de azi astfel de prostioare…saracia e ruda buna cu prostia!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Aici avem o problemă teoretică. Faptul că se cer minim 2 benzi / sens  motivul e limpede. Din motive de siguranţă. Asta înseamnă că respectivele pasaje / tuneluri cu o bandă / sens nu mai sunt sigure. Nu mă interesează că au fost realizate înainte de normativ, ele tot nesigure sunt. Sau accidentul ţine cont de anul de execuţie şi de normativul în vigoare la data respectivă ?  :rofl:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434814 posts in 5413 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use