Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79899 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Si atunci, ce naiba este cu atatea linii ? Ba spui ca au fost chiar mai multe...
Da, in harta nu este varianta in care M4 ar veni pe la Hasdeu si ar coti brusc spre Izvor paralel cu M1 pentru a realiza o corespondenta cu M1/M3 acolo, in parc . Am marcat-o cu galben.
Si atunci, ce naiba este cu atatea linii ? Ba spui ca au fost chiar mai multe...
Da, in harta nu este varianta in care M4 ar veni pe la Hasdeu si ar coti brusc spre Izvor paralel cu M1 pentru a realiza o corespondenta cu M1/M3 acolo, in parc . Am marcat-o cu galben.
Variante de traseu analizate v lipsa.jpg (214.53 KB; downloaded 3837 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Vezi...e exact ce ziceam si eu in avantpremiera ca voi <comenta> la sfarsit!
De ce atat de multe carioci? Pai tocmai ca sa poti justifica de ce le elimini pe cele <boante>!
Vezi...e exact ce ziceam si eu in avantpremiera ca voi <comenta> la sfarsit!
De ce atat de multe carioci? Pai tocmai ca sa poti justifica de ce le elimini pe cele <boante>!
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Bogdan MD
Cred ca putem descalifica din start orice varianta care nu atinge in vreun fel statia Izvor, ca fiind bataie de joc impotriva urmatoarelor 3-4 generatii (pana se inventeaza transportul public cu levitatie). Lasam doar varianta rosie, ca fiind preferata Metrorex, dat fiind ca a fost aproape exclusiv mentionata pe internet pana de curand, ca ne ramana un exemplu de "Asa nu!" ieftin.
Sunt de acord cu varianta galbena modificata a lui shoppy, e de departe cea mai facila pentru a realiza corespondentele cu M5, M1+M3 si M2 cu demolari minime in jur. Dar statiile intermediare nu deservesc mare lucru, Regina Maria si Filaret aducand cel mult calatori de corespondenta cu tramvaiul (de fapt, FIlaret nici atat). Ruta expres spre M2 nu aduca cine stie ce beneficiu pentru zona centrala traversata. Nu mai zic ca o viitoare corespondenta cu M7 la Piata Regina Maria va fi extrem de inghesuita in aceasta formula.
Ca puncte deservite trebuie incluse si Chirugiu si Panduri, rezultand ca o varianta hibrid intre albastru in nord si rosu in sud, legatura dintre ele realizandu-se pe latura sudica a parcului Izvor. Astfel, statiile in varianta mea, respetand variantele trasate pe harta, ar fi: Berzei, Izvor (via Schitu Magureanu), Panduri, Chirigiu, Viilor/C. Istrate, Eroii Revolutiei si mai departe pe sos Progresului (aici nu avem de dezbate, e absolut evident traseul).
Varianta de compromis, ar fi propunerea galbena a lui Sab, dar cu un ocol fortat pe sos 13 Septembrie pana la Marriot si inapoi pe la Chirigiu. Ar fi o magistrala intortocheata, dar macar ar deservi ceva. Nu cu mult diferita de M6 in zona Expozitiei.
NB: cu desene nu particip, imi pare rau, cariocile momentan sunt rezervate pentru anatomie...
Cred ca putem descalifica din start orice varianta care nu atinge in vreun fel statia Izvor, ca fiind bataie de joc impotriva urmatoarelor 3-4 generatii (pana se inventeaza transportul public cu levitatie). Lasam doar varianta rosie, ca fiind preferata Metrorex, dat fiind ca a fost aproape exclusiv mentionata pe internet pana de curand, ca ne ramana un exemplu de "Asa nu!" ieftin.
Sunt de acord cu varianta galbena modificata a lui shoppy, e de departe cea mai facila pentru a realiza corespondentele cu M5, M1+M3 si M2 cu demolari minime in jur. Dar statiile intermediare nu deservesc mare lucru, Regina Maria si Filaret aducand cel mult calatori de corespondenta cu tramvaiul (de fapt, FIlaret nici atat). Ruta expres spre M2 nu aduca cine stie ce beneficiu pentru zona centrala traversata. Nu mai zic ca o viitoare corespondenta cu M7 la Piata Regina Maria va fi extrem de inghesuita in aceasta formula.
Ca puncte deservite trebuie incluse si Chirugiu si Panduri, rezultand ca o varianta hibrid intre albastru in nord si rosu in sud, legatura dintre ele realizandu-se pe latura sudica a parcului Izvor. Astfel, statiile in varianta mea, respetand variantele trasate pe harta, ar fi: Berzei, Izvor (via Schitu Magureanu), Panduri, Chirigiu, Viilor/C. Istrate, Eroii Revolutiei si mai departe pe sos Progresului (aici nu avem de dezbate, e absolut evident traseul).
Varianta de compromis, ar fi propunerea galbena a lui Sab, dar cu un ocol fortat pe sos 13 Septembrie pana la Marriot si inapoi pe la Chirigiu. Ar fi o magistrala intortocheata, dar macar ar deservi ceva. Nu cu mult diferita de M6 in zona Expozitiei.
NB: cu desene nu particip, imi pare rau, cariocile momentan sunt rezervate pentru anatomie...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
aztec
Daca avem acum pe forum si harta intermediara de prin septembrie, extrem de importanta e si discutia din acel moment, chiar daca trebuie sa citim printre randuri.
Pt ca vorbim doar de informatii publice...
...............................................
PUZ AVIZ DE OPORTUNITATE
Propunere pentru linie de Metrou Gara de Nord – Gara Progresul (consultare)
Elaborator: SC METROU S.A.
Consultarea, solicitată de SC Metroul S.A., se face în vedere obţinerii unui punct de vedere al
Comisiei, care să ajute la stabilirea variantei de traseu optime pentru viitorul tronson de metrou
Gara de Nord – Gara Progresul, dar şi pentru că Planul Jaspers, cu ajutorul cărui a se realizează
acest demers, prevede explicit această consultare. Din partea Metrou S.A a luat cuvântul
Directorul Cercetare al Instituţiei, dl. Cornel Vâjâioc, afirmând că „au fost livrate constrângerile
economice, tehnice, care să limiteze variantele de traseu. Acesta va avea, la o primă estimare, 14
staţii între cele două puncte, plus un depou în zona Gării Progresul. A fost stabilit un plan de
analiză pentru o suprafaţă de cca. 2x16km, au fost identificate şi analizate constrângerile date de
studiul geo, de prezenţa actualelor parcuri, de aglomerări şi de locaţia locurilor de muncă, iar pe
urma acestor determinări a fost realizată o hartă pe care au fost înscrise traseele posibile. Acestea
sunt, pentru moment, în număr de 13, dar dintre ele vor fi alese 3, care, analizate împreună cu
toţi parametrii implicaţi, vor determina, în cele din urmă, cea mai bună soluţie. Planul prezentat include şi toate celelalte rute de metrou, fie că ele sunt în folosinţă, fie propuse, fie în curs de
realizare. Luând în considerare toate impoziţiile presupuse de această lucrare, ca şi realitatea
efectivă a traseului care se va stabili, s-a ajuns la concluzia că pentru realizarea unui transport
urban de calitate pentru această zonă, cea mai bună variantă ar fi circulaţia de metrou.”
Sorin Gabrea adresează trei întrebări reprezentanţilor Metrou S.A şi întocmitorilor
documentaţiei: „1. Acum 6 luni a fost prezentată public o strategie urbană a oraşului până în anul
2030. Cum vă raportaţi la acest document? 2. Care este legătura propunerii Dvs. cu planul de
mobilitate urbană? 3. Aţi discutat cu direcţia de transport public, pentru a avea un punct de
vedere cunoscut sau măcar împărtăşit? Pe lângă aceste trei chestiuni, aş dori să vă aduc la
cunoştinţă de existenţa unui studiu ceva mai vechi realizat de partea română împreună cu o
companie franceză, care detecta bazinul de transport public; e un document profesional de bună
calitate, care v-ar fi ajutat la precizarea contextului propunerii.”
Florin Medvedovici are, la rândul lui, o serie de întrebări preliminare, înainte de demararea unei
discuţii propriu-zise, punctuale: „Comisia ar trebui să analizeze impactul apariţiei acestei linii
noi de metrou. Aş dori să ştiu dacă v-aţi corelat cu PUZ-urile de Sector 5 şi 6, legat de situaţia
avizelor existente. Cum anume aţi ţinut loc de situaţia parcărilor, ar fi a doua întrebare. Şi, în
fine, care sunt zonele despre care Dvs credeţi că se vor dezvolta ca urmare a apariţiei metroului
şi cum anume?”
Ia cuvântul, apoi, dl. Gheorghe Udrişte, fost şef al SA METROU, implicat şi d-sa în realizarea
documentaţiei prezentate: „Studiul de fezabilitate urmează unui grant pentru dezvoltare, iar
tronsonul propus este parte a strategiei de dezvoltare a diametralei Aeroportul Otopeni – Gara
Progresul, luând în calcul şi posibilitatea ca la un moment dat să poată fi dezvoltată o aerogară
care s-ar afla pe partea de S a oraşului. Lucrul pozitiv pe care dorim să-l menţionăm este că
există deja o hotărâre a Căilor Ferate în sensul în care vor fi transferate municipalităţii terenurile
ce conţin căi ferate, cum ar fi cea care face legătura între Cotroceni şi Gara Progresul. Se are în
vedere totodată conectarea posibilă a acestei artere cu Autostrada Bucureşti-Giurgiu, a fost luată
în calcul şi ipotetica finalizare a legăturii auto Bd. Pârvan-Uranus-Progresul. Există fonduri
europene pentru realizarea acestui proiect, iar unele terenuri din zona Progresul au fost preluate
deja în scopul realizării acestei lucrări. Într-o perspectivă pozitivă, s-ar crea posibilitatea unei
importante legături cu Platforma Măgurele, care se va dezvolta puternic în anii următori. Există
chiar o variantă care ar trece pe direcţia Antiaeriană – Şos. Alexandriei – Măgurele, care ar fi
aptă de pregătiri, de amorse şamd. Lucrul important pe care această consultare îl poate favoriza
este cea a stabilirii posibilelor conexiuni dintre artera propusă şi liniile existente sau în curs de
realizare. Era posibilă, la un moment dat, chiar o soluţie cu Piaţa Eroii Revoluţiei, dar aici se va
face într-un timp relativ scurt un nod intermodal în faţa Cimitirului Bellu, aşa încât s-a renunţat
la idee.”
Constantin Enache: „PUZ S. 5 se află în faza de terminare a analizei existentului. Propunerea se
va lega de studiul de fundamentare a circulaţiei. Dar metroul ar tebui conectat cu infrastructura
rutieră – iar dacă artera Berzei-Buzeşti nu va putea fi prelungită, atunci s-ar ajunge la o ratare a
scopului de interconectare dorit.”
Radu Năstase cere explicitarea motivaţiei pentru cele 3 variante de artere considerate mai
importante. Mircea Chira, însă, remarcând că zona este deja populată, ar dori să ştie ce se va
petrece cu casele care se află deasupra tunelului – vor fi demolate, zona va fi eliberată, care ar fi
soluţia de principiu?
Timur Mihăilescu ar dori să ştie dacă legătura pe cale ferată dintre Gara de Nord şi Gara
Progresul, anticipată cândva, nu mai este posibilă şi ridică problema compromiterii acestei
posibilităţi odată cu apariţia metroului. În fine, dl. Mihăilescu observă contradicţia de a fi
propusă o legătură de metrou acolo unde zona este încă depopulată în favoarea unor puncte care
deja ar avea o nevoie de acest fel şi dă exemplul zonei Şos. Giurgiului, cu un transport de
suprafaţă dificil, care face faţă cu greu nevoilor.
Cerasela Crăciun este de părere că investiţia este oportună: „Metroul rezolvă şi urbanistic, şi
metropolitan ceva, iar nodurile care se vor realiza vor lega Bucureştiul de exteriorul lui.”
Prezentatorul intervine şi precizează faţă de această situaţie, că „ar exista posibilitatea refacerii
vechii căi ferate ocolitoare a Bucureştiului, care ar crea legături cu oraşul pe zona de N, se va
ţine cont de aceste posibile conexiuni.”
Sorin Gabrea: „Evident că, din ceea ce ne propuneţi, varianta albastră se detaşează; traseul poate
fi viabil, poate aduce beneficii oraşului. Ar mai fi, totuşi, o problemă legată de apariţia trenului
de mare viteză, care va trebui să prindă viaţă la un moment dat – pentru el, încă nu s-a luat o
decizie de culoar. Dacă va veni în Gara de Nord, mai mult ca sigur va avea puncte de tangenţă cu
actualul traseu propus, aşa că vor trebui gândite şi alte variante. Primăria va avea datoria să
rezerve unele culoare, pentru realizarea infrastructurii. Şi un comentariu care se leagă de ideea de
conexiune a acestei propuneri cu oraşul – sper ca Şoseaua sau Bd. Arsenalului, cel care tebuia să
intre în subsolul Casei Poporului, să poată fi refăcută ca propunere de traversare la suprafaţă, mai
ales dată fiind şi viitoarea incintă a Catedralei.”
Andrei Zaharescu adaugă acestei ultime observaţii comentariul că „prin PIDU este propus a fi
realizat, în ideea facerii acestei legături la suprafaţă, şi un pietonal pentru Muzeul de Artă
Contemporană.”
Daca avem acum pe forum si harta intermediara de prin septembrie, extrem de importanta e si discutia din acel moment, chiar daca trebuie sa citim printre randuri.
Pt ca vorbim doar de informatii publice...
...............................................
PUZ AVIZ DE OPORTUNITATE
Propunere pentru linie de Metrou Gara de Nord – Gara Progresul (consultare)
Elaborator: SC METROU S.A.
Consultarea, solicitată de SC Metroul S.A., se face în vedere obţinerii unui punct de vedere al
Comisiei, care să ajute la stabilirea variantei de traseu optime pentru viitorul tronson de metrou
Gara de Nord – Gara Progresul, dar şi pentru că Planul Jaspers, cu ajutorul cărui a se realizează
acest demers, prevede explicit această consultare. Din partea Metrou S.A a luat cuvântul
Directorul Cercetare al Instituţiei, dl. Cornel Vâjâioc, afirmând că „au fost livrate constrângerile
economice, tehnice, care să limiteze variantele de traseu. Acesta va avea, la o primă estimare, 14
staţii între cele două puncte, plus un depou în zona Gării Progresul. A fost stabilit un plan de
analiză pentru o suprafaţă de cca. 2x16km, au fost identificate şi analizate constrângerile date de
studiul geo, de prezenţa actualelor parcuri, de aglomerări şi de locaţia locurilor de muncă, iar pe
urma acestor determinări a fost realizată o hartă pe care au fost înscrise traseele posibile. Acestea
sunt, pentru moment, în număr de 13, dar dintre ele vor fi alese 3, care, analizate împreună cu
toţi parametrii implicaţi, vor determina, în cele din urmă, cea mai bună soluţie. Planul prezentat include şi toate celelalte rute de metrou, fie că ele sunt în folosinţă, fie propuse, fie în curs de
realizare. Luând în considerare toate impoziţiile presupuse de această lucrare, ca şi realitatea
efectivă a traseului care se va stabili, s-a ajuns la concluzia că pentru realizarea unui transport
urban de calitate pentru această zonă, cea mai bună variantă ar fi circulaţia de metrou.”
Sorin Gabrea adresează trei întrebări reprezentanţilor Metrou S.A şi întocmitorilor
documentaţiei: „1. Acum 6 luni a fost prezentată public o strategie urbană a oraşului până în anul
2030. Cum vă raportaţi la acest document? 2. Care este legătura propunerii Dvs. cu planul de
mobilitate urbană? 3. Aţi discutat cu direcţia de transport public, pentru a avea un punct de
vedere cunoscut sau măcar împărtăşit? Pe lângă aceste trei chestiuni, aş dori să vă aduc la
cunoştinţă de existenţa unui studiu ceva mai vechi realizat de partea română împreună cu o
companie franceză, care detecta bazinul de transport public; e un document profesional de bună
calitate, care v-ar fi ajutat la precizarea contextului propunerii.”
Florin Medvedovici are, la rândul lui, o serie de întrebări preliminare, înainte de demararea unei
discuţii propriu-zise, punctuale: „Comisia ar trebui să analizeze impactul apariţiei acestei linii
noi de metrou. Aş dori să ştiu dacă v-aţi corelat cu PUZ-urile de Sector 5 şi 6, legat de situaţia
avizelor existente. Cum anume aţi ţinut loc de situaţia parcărilor, ar fi a doua întrebare. Şi, în
fine, care sunt zonele despre care Dvs credeţi că se vor dezvolta ca urmare a apariţiei metroului
şi cum anume?”
Ia cuvântul, apoi, dl. Gheorghe Udrişte, fost şef al SA METROU, implicat şi d-sa în realizarea
documentaţiei prezentate: „Studiul de fezabilitate urmează unui grant pentru dezvoltare, iar
tronsonul propus este parte a strategiei de dezvoltare a diametralei Aeroportul Otopeni – Gara
Progresul, luând în calcul şi posibilitatea ca la un moment dat să poată fi dezvoltată o aerogară
care s-ar afla pe partea de S a oraşului. Lucrul pozitiv pe care dorim să-l menţionăm este că
există deja o hotărâre a Căilor Ferate în sensul în care vor fi transferate municipalităţii terenurile
ce conţin căi ferate, cum ar fi cea care face legătura între Cotroceni şi Gara Progresul. Se are în
vedere totodată conectarea posibilă a acestei artere cu Autostrada Bucureşti-Giurgiu, a fost luată
în calcul şi ipotetica finalizare a legăturii auto Bd. Pârvan-Uranus-Progresul. Există fonduri
europene pentru realizarea acestui proiect, iar unele terenuri din zona Progresul au fost preluate
deja în scopul realizării acestei lucrări. Într-o perspectivă pozitivă, s-ar crea posibilitatea unei
importante legături cu Platforma Măgurele, care se va dezvolta puternic în anii următori. Există
chiar o variantă care ar trece pe direcţia Antiaeriană – Şos. Alexandriei – Măgurele, care ar fi
aptă de pregătiri, de amorse şamd. Lucrul important pe care această consultare îl poate favoriza
este cea a stabilirii posibilelor conexiuni dintre artera propusă şi liniile existente sau în curs de
realizare. Era posibilă, la un moment dat, chiar o soluţie cu Piaţa Eroii Revoluţiei, dar aici se va
face într-un timp relativ scurt un nod intermodal în faţa Cimitirului Bellu, aşa încât s-a renunţat
la idee.”
Constantin Enache: „PUZ S. 5 se află în faza de terminare a analizei existentului. Propunerea se
va lega de studiul de fundamentare a circulaţiei. Dar metroul ar tebui conectat cu infrastructura
rutieră – iar dacă artera Berzei-Buzeşti nu va putea fi prelungită, atunci s-ar ajunge la o ratare a
scopului de interconectare dorit.”
Radu Năstase cere explicitarea motivaţiei pentru cele 3 variante de artere considerate mai
importante. Mircea Chira, însă, remarcând că zona este deja populată, ar dori să ştie ce se va
petrece cu casele care se află deasupra tunelului – vor fi demolate, zona va fi eliberată, care ar fi
soluţia de principiu?
Timur Mihăilescu ar dori să ştie dacă legătura pe cale ferată dintre Gara de Nord şi Gara
Progresul, anticipată cândva, nu mai este posibilă şi ridică problema compromiterii acestei
posibilităţi odată cu apariţia metroului. În fine, dl. Mihăilescu observă contradicţia de a fi
propusă o legătură de metrou acolo unde zona este încă depopulată în favoarea unor puncte care
deja ar avea o nevoie de acest fel şi dă exemplul zonei Şos. Giurgiului, cu un transport de
suprafaţă dificil, care face faţă cu greu nevoilor.
Cerasela Crăciun este de părere că investiţia este oportună: „Metroul rezolvă şi urbanistic, şi
metropolitan ceva, iar nodurile care se vor realiza vor lega Bucureştiul de exteriorul lui.”
Prezentatorul intervine şi precizează faţă de această situaţie, că „ar exista posibilitatea refacerii
vechii căi ferate ocolitoare a Bucureştiului, care ar crea legături cu oraşul pe zona de N, se va
ţine cont de aceste posibile conexiuni.”
Sorin Gabrea: „Evident că, din ceea ce ne propuneţi, varianta albastră se detaşează; traseul poate
fi viabil, poate aduce beneficii oraşului. Ar mai fi, totuşi, o problemă legată de apariţia trenului
de mare viteză, care va trebui să prindă viaţă la un moment dat – pentru el, încă nu s-a luat o
decizie de culoar. Dacă va veni în Gara de Nord, mai mult ca sigur va avea puncte de tangenţă cu
actualul traseu propus, aşa că vor trebui gândite şi alte variante. Primăria va avea datoria să
rezerve unele culoare, pentru realizarea infrastructurii. Şi un comentariu care se leagă de ideea de
conexiune a acestei propuneri cu oraşul – sper ca Şoseaua sau Bd. Arsenalului, cel care tebuia să
intre în subsolul Casei Poporului, să poată fi refăcută ca propunere de traversare la suprafaţă, mai
ales dată fiind şi viitoarea incintă a Catedralei.”
Andrei Zaharescu adaugă acestei ultime observaţii comentariul că „prin PIDU este propus a fi
realizat, în ideea facerii acestei legături la suprafaţă, şi un pietonal pentru Muzeul de Artă
Contemporană.”
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Eu ce v-am spus, unde-s doi romani sunt trei pareri (de caciula) si sapte mii de interese divergente...
Vorba lu’ Catavencu...din aceasta dilema nu veti putea iesi!
P.S.
Dl Udriste e fost DG Metrorex, fost director general transporturi PMB, actualmente presedinte CA Metroul si consilier personal al PG PMB.
Eu ce v-am spus, unde-s doi romani sunt trei pareri (de caciula) si sapte mii de interese divergente...
Vorba lu’ Catavencu...din aceasta dilema nu veti putea iesi!
P.S.
Dl Udriste e fost DG Metrorex, fost director general transporturi PMB, actualmente presedinte CA Metroul si consilier personal al PG PMB.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Sorin Gabrea: „Evident că, din ceea ce ne propuneţi,varianta albastră se detaşează; traseul poate fi viabil, poate aduce beneficii oraşului. ...”
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
D-l Udriște este un cetățean care la vremea lui a folosit multe carioci ! Suntem ( aproape ) de anul 20-20 și cariocile domniei sale au rămas pe foaia de hârtie, niciuna nu s-a concretizat până acum !
Sorin Gabrea e dus cu pluta !
D-l Udriște este un cetățean care la vremea lui a folosit multe carioci ! Suntem ( aproape ) de anul 20-20 și cariocile domniei sale au rămas pe foaia de hârtie, niciuna nu s-a concretizat până acum !
Sorin Gabrea e dus cu pluta !
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Nu stiu daca este neaparat vina dlui Udriste ca a visat frumos. Altii pot fi acuzati ca nu s-a facut nimic...
Nu stiu daca este neaparat vina dlui Udriste ca a visat frumos. Altii pot fi acuzati ca nu s-a facut nimic...
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
Orice zonă depopulată se poate popula, mai ales în centrul orașului și cu infrastructura de transport construită.
Eu as face traseul pornind invers. De la Gara Progresul: Șos. Giurgiului, Eroii Revoluției, Viilor, Piața Coșbuc, Casa Poporului, Parc Izvor, Gara de Nord.
Nu e foarte inovativ, probabil, dar nici fantezist.
O să încerc și o cariocă pe hartă, să fie la inventar.
Orice zonă depopulată se poate popula, mai ales în centrul orașului și cu infrastructura de transport construită.
Eu as face traseul pornind invers. De la Gara Progresul: Șos. Giurgiului, Eroii Revoluției, Viilor, Piața Coșbuc, Casa Poporului, Parc Izvor, Gara de Nord.
Nu e foarte inovativ, probabil, dar nici fantezist.
O să încerc și o cariocă pe hartă, să fie la inventar.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Mama ce deranj va fi la Izvor...
Va reamintesc lucrarea facuta de Tahal la colectorul mare...
De pe trotuarul accesului la metrou...
... si din parc spre statia de metrou
Tot reportajul de anul trecut din martie: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=231#p269423
Oricum ar fi, orice varianta de traseu care NU face legatura cu M1/3 la Izvor si cu M2 la Eroii Revolutiei va constitui o grava eroare/un esec.
Mama ce deranj va fi la Izvor...
Va reamintesc lucrarea facuta de Tahal la colectorul mare...
De pe trotuarul accesului la metrou...
... si din parc spre statia de metrou
Tot reportajul de anul trecut din martie: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=231#p269423
Oricum ar fi, orice varianta de traseu care NU face legatura cu M1/3 la Izvor si cu M2 la Eroii Revolutiei va constitui o grava eroare/un esec.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
De ce? Lasa ca merge si asa.
Ajunge o legatura la Basarab, ce atatea complicatii...Sa faca varianta albastra, care nu ajunge nici la Eroii Revolutiei..
P.S. Iar la M7 sa aleaga traseul pe la Junior.
De ce? Lasa ca merge si asa.
Ajunge o legatura la Basarab, ce atatea complicatii...Sa faca varianta albastra, care nu ajunge nici la Eroii Revolutiei..
P.S. Iar la M7 sa aleaga traseul pe la Junior.
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
Care se detașează, albastru deschis sau albastru închis?!
Până acum mă uitam doar la albastru închis și roșu...
Mi se pare fascinantă lista asta de posibilități, în capul meu până acum a fost doar o combinație dintre roșu și albastru închis, adică str. Gării de Nord - Buzești - lângă facultatea de drept/Hașdeu 2 - lângă Parc Izvor - undeva între Catedrală și Casa Poporului (unde trebuie musai stație, după mine) - Uranus și de acolo mi-am cam pierdut interesul dar probabil din Uranus Panduri - Viilor - Eroii Revoluției 2 - Giurgiului.
Întrebare: e loc pentru o altă stație la Eroii Revoluției? O stație pe care, practic, trebuie făcută adiacent vest față de cea existentă...mai e loc până la blocuri??
În rest, renunț să-mi dau cu părerea, e probabil inutil, dar personal aș fi preferat o variantă care să atingă Piața Constituției, practic în felul ăsta M 6/4 te ducea și în buricul târgului, la un Izvor 2 și aproape la Unirii. Dar ni se va spune că bani prea mulți bla bla bla. Spargem însă un mld euro pentru metrou subteran până la aeroport. Mda.
Care se detașează, albastru deschis sau albastru închis?!
Până acum mă uitam doar la albastru închis și roșu...
Mi se pare fascinantă lista asta de posibilități, în capul meu până acum a fost doar o combinație dintre roșu și albastru închis, adică str. Gării de Nord - Buzești - lângă facultatea de drept/Hașdeu 2 - lângă Parc Izvor - undeva între Catedrală și Casa Poporului (unde trebuie musai stație, după mine) - Uranus și de acolo mi-am cam pierdut interesul dar probabil din Uranus Panduri - Viilor - Eroii Revoluției 2 - Giurgiului.
Întrebare: e loc pentru o altă stație la Eroii Revoluției? O stație pe care, practic, trebuie făcută adiacent vest față de cea existentă...mai e loc până la blocuri??
În rest, renunț să-mi dau cu părerea, e probabil inutil, dar personal aș fi preferat o variantă care să atingă Piața Constituției, practic în felul ăsta M 6/4 te ducea și în buricul târgului, la un Izvor 2 și aproape la Unirii. Dar ni se va spune că bani prea mulți bla bla bla. Spargem însă un mld euro pentru metrou subteran până la aeroport. Mda.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Este loc, dar nu pe partea cu blocurile, ci pe partea cu cimitirul. Din pacate va exista o dubla subtraversare a M2 de catre M4/M6. Asta daca nu cumva reusesc sa intercaleze o linie M4/6 intre blocuri si statia M2 (o linie ramanand pe partea cu cimitirul, ceva de genul Basarab, cand liniile M4 invaluie liniile M1 ...) . Ambele linii este exclus sa le intercaleze pana la blocuri, nu este loc.
Orice varianta albastra este o ABERATIE. Niciuna nu are legatura cu M2. Sunt facute ca sa justifice studiile astea costisitoare...
George wrote:
e loc pentru o altă stație la Eroii Revoluției? O stație pe care, practic, trebuie făcută adiacent vest față de cea existentă...mai e loc până la blocuri??
Este loc, dar nu pe partea cu blocurile, ci pe partea cu cimitirul. Din pacate va exista o dubla subtraversare a M2 de catre M4/M6. Asta daca nu cumva reusesc sa intercaleze o linie M4/6 intre blocuri si statia M2 (o linie ramanand pe partea cu cimitirul, ceva de genul Basarab, cand liniile M4 invaluie liniile M1 ...) . Ambele linii este exclus sa le intercaleze pana la blocuri, nu este loc.
Orice varianta albastra este o ABERATIE. Niciuna nu are legatura cu M2. Sunt facute ca sa justifice studiile astea costisitoare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Pentru stația Eroii Revoluției / M 4 sunt posibile 3 variante reale, și anume, pe Șos Viilor, pe Giurgiului sau paralel cu actuiala stație, dar spre Cimitirul Bellu, cu NSS - ul aproximativ mai jos decât NSS - ul actualei stații cu aproximativ 6 - 7 m.
Pentru stația Eroii Revoluției / M 4 sunt posibile 3 variante reale, și anume, pe Șos Viilor, pe Giurgiului sau paralel cu actuiala stație, dar spre Cimitirul Bellu, cu NSS - ul aproximativ mai jos decât NSS - ul actualei stații cu aproximativ 6 - 7 m.
📖 Pagination options