Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)Tronsonul Pitești - Sibiu

 

Topic: Știri și articole din presă

129 posts, 34098 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
CNAIR a lansat licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii 2, Boița - Cornetu. Bugetul alocat este cuprins în intervalul  4.635.473.646 - 5.268.944.216,10 RON, cu finanțare europeană prin POIM. Ponderea punctajului:
- 50% preț
- 15% prelungirea lucrărilor de artă, adoptată pentru înlocuirea rambleelor înalte
- 10% durata de execuție a contractului
- 9% perioada de garanție a lucrărilor
- 6% experiența inginerului proiectant de tuneluri
- 6% experiența inginerului proiectant de poduri
- 4% experiența șefului echipei de proiectare
Ca și cea pentru secțiunea 3, este o licitație cu participarea restrânsă, fiind incluse fazele de depunere și evaluare a candidaturilor.
Termene limită:
- depuneri candidaturi: 29 ianuarie 2021
- evaluare candidaturi: 26 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100108881

Candidaturile au intrat in evaluare.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Au fost depuse 11 candidaturi pentru secțiunea 2:
Marți, 16 februarie 2021, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și Execuție “Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2: Boița – Cornetu".

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

1. ASOCIEREA AKTOR S.A. - RIZZANI DE ECCHER SpA (Grecia - Italia)
2. ASTALDI SPA (Italia)
3. ASOCIEREA CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD. – DRUM ASFALT SRL - DIMEX-2000 COMPANY S.R.L (China – Romania – Romania)
4. IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA (Italia)
5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
6. ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş. - YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - - (Turcia)
7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
8. ASOCIEREA REC ULUSLARARASI İNŞAAT YATIRIM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ - ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia)
9. ASOCIEREA SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA LTD – POWERCHINA ROADBRIDGE GROUP CO. LTD – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI (China - Turcia)
10. ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA (Romania -Spania)
11. ASOCIEREA TEKFEN INSAAT VE TICARET A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul "licitație restransă", iar din cei 11 candidați, CNAIR va selecta un număr de minim 5 – maxim 6, care vor depune oferte tehnice și financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziție publică.

Valoarea estimată a contractului este de 4.635.473.646,00 Lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 31.33 km.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Termenul de realizare prevăzut este de 18 luni proiectare și 50 de luni execuție, conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Această secțiune conține principalele lucrări:
• 49 de poduri și viaducte
• 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m
Ecoduct în zona localității Lazaret
• Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km, este împărțită în 5 loturi, va lega Centrul şi Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Paneuropean.

Sursa: CNAIR

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Ce se întâmplă cu autostrada Sibiu-Pitești
Termenul optimist pentru finalizarea autostrăzii Sibiu-Pitești este de 5 ani, spune ministrul, care precizează că unele tronsoane ar putea fi date în circulație mai repede.

„Sibiu-Boița va fi gata la finalul anului viitor. La Pitești-Curtea de Argeș, lotul cinci, e semnat contractul cu o firmă italiană, într-o lună, maxim două, încep lucrările acolo.

Tronsonul patru, mai dificil, de la Curtea de Argeș la Tigveni, acolo au tot fost contestații, înțeleg că în 2-3 zile se dă câștigătorul din nou, vedem dacă mai sunt contestații, vom vedea când semnăm contractul. Acolo este un tunel mare, o lucrare grea.

De la Tigveni până la Boița, această zonă cu adevărat critică, sunt loturile doi și trei. Lotul doi este mai greu pentru că e Defileul Oltului cu multe tuneluri, trei e greu pentru că este terenul instabil.

Sunt proceduri de licitație lansate. Sunt 15 companii interesate. Se va alege o listă scurtă din care se aleg 5-6 firme care merg în licitarea finală.

Va fi cel mai greu proiect din România. Este un termen optimis să fie gata în 5 ani, unele tronsoane vor fi gata mai repede.”, a declarat Cătălin Drulă.

Sursa: Digi24

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

"Pe surse", pe secțiunea 4 ar fi câștigat Porr:
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești. Este vorba despre constructorul austriac Porr, au spus pentru Economica.net surse oficiale.

Constructorul austriac Porr a câștigat contractul și pentru secțiunea 1 Sibiu – Boița, unde a executat aproape o treime din lucrări.

CNAIR a lansat pe 9 martie 2019 licitaţia de „Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș”. Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș (km 81+900 – km 91+761) în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelului Momaia.

Valoarea estimată a procedurii de atribuire este de 2 miliarde de lei, fără TVA. În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, din care 16 luni pentru activitatea de proiectare și 44 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la maxim 10 ani.


Alături de secțiunile 1 și 5, care au deja constructori, secțiunea 4 este inclusă în prima etapă de dezvoltare a autostrăzii din Valea Oltului, etapă pentru care România a obținut finanțare de la Comisia Europeană.

Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European, care traversează ţara de la vest la est. Aceasta este cerută şi de către Dacia – Renault, unul dintre cei mai mari exportatori ai României.

Sursa: Economica

 



Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

China Railway 14th Bureau a depus o contestație la CNSC în cazul secțiunii 4.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
China Railway 14th Bureau a depus o contestație la CNSC în cazul secțiunii 4.

Se pare că mi-am dat cu părerea aiurea, fapt pentru care îmi cer scuze. Contestația e pentru DX12.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Pentru secțiunea 2, termenul limită pentru evaluarea candidaturilor a fost prelungit până pe 16 aprilie.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Epopeea desemnării unui constructor pentru secțiunea 4 din Autostrada Sibiu – Pitești este departe de a se încheia, deși au trecut doi ani de la lansarea licitației. După ce la începutul lunii martie au fost desemnați câștigători austriecii de la Porr, marți a fost admisă contestația italienilor de la Rizzani.

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a admis marți, 30 martie, contestația depusă de constructorul italian Rizzani de Eccher la licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești.


Italienii au depus contestație la CNSC pe 15 martie, după ce Compania Națională de Adminsitrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) le-a respins oferta ca inacceptabilă și neconformă și i-a declarat câștigători pe austriecii de la Porr.

Tot marți, 30 martie, CNSC a respins însă contestația chinezilor de la China Railway, după ce și oferta lor a fost respinsă la licitația pentru secțiunea 4 din cel mai important proiect rutier al României.

Sursa: Economica

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Lucrările pe lotul 5 ar putea începe cel târziu la începul lunii iunie
“În acest moment se lucrează la cercetări arheologice. Au început și o serie de lucrări pregătitoare, pe partea de organizare de șantier. Se pare că undeva la sfârșitul lunii mai, cel târziu începutul lunii iunie, șantierul va începe și aici. Și așa vom avea circa 47 de kilometri de autostradă în lucru pe Sibiu – Pitești, celelalte trei sectoare fiind în procedură de achiziție publică”, a declarat Mariana Ioniță, directorul general al CNAIR, cu ocazia unei vizite anterioare pe cele două loturi din A1.

Sursa: Economica

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
A mai aparut o contestatie la CNSC din partea lor (China Railway), foarte probabil este pentru acest lot.

Într-adevăr, contestația a fost pentru secțiunea 4. Aceasta a fost respinsă, motiv pentru care decizia a fost atacată la Curtea de Apel București:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000394588&id_inst=2

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

La licitatia pentru sectiunea 2 a fost depasit vineri termenul limita pentru evaluarea candidaturilor.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
Într-adevăr, contestația a fost pentru secțiunea 4. Aceasta a fost respinsă, motiv pentru care decizia a fost atacată la Curtea de Apel București:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000394588&id_inst=2

Plângerea a fost admisă:
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Completul 3 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea formulată de CNAIR, ca tardiv formulată. Respinge cererea formulată de petenta China Railway 14TH Bureau CO LTD privind sesizarea Curţii de Justiţie a Uniunii Europene în temeiul disp. art. 267 din TFUE. Respinge plângerea formulată de petenta Porr Construct SRL ca nefondată. Admite plângerea formulată de petenta China Railway 14TH Bureau CO LTD. Modifică în parte decizia CNSC. In rejudecarea contestaţiei formulată de China Railway 14TH Bureau CO LTD: Admite în parte contestaţia formulată de China Railway 14TH Bureau CO LTD. Anulează comunicarea rezultatului procedurii nr. 17841/04.03.2021 şi în parte raportul procedurii de atribuire nr.24/2928/04.03.2021 în partea referitoare la respingerea ca inacceptabilă a ofertei depuse de China Railway 14TH Bureau CO LTD. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de China Railway 14TH Bureau CO LTD din perspectiva verificării incidenţei motivelor de excludere prevăzute de disp. art. 167 alin. 1 lit. c) şi lit. h) din Legea nr. 98/2016 conform considerentelor prezentei decizii. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată azi 08.06.2021 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre    08.06.2021

 


Re: Știri și articole din presă aztec

Mare rugăminte.
Interesant textul, importanta precizarea, dar....
Pt cei habarniști in cele legale, cred că ar trebui și o interpretare,...o traducere pe înțelesul maselor, a treburilor juridice.
Și nu e vorba de postarea asta, ci in general, că citesc uneori și nu înțeleg...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tronsonul Pitești - Sibiu  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434780 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use