Topic: Stiri si discutii despre lucrari
89 posts, 28266 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
TibiV
https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627
Linkul include si unVIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....
Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
București, 3 octombrie 2019
Evoluția lucrărilor pe șantierul feroviar de pe tronsonul 3 Simeria - Gurasada
Tronsonul Simeria-Gurasada situat pe Axa prioritară TEN-T 22 este parte integrantă a Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.
♦ Obiectivele contractului
◘ modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
◘ lucrări de terasamente și consolidări
◘ construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
◘ lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
◘ lucrări de electrificare și energoalimentare
◘ lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).
♦ Scop
◘ dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului
◘ sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
◘ dezvoltarea relațiilor comerciale cu operatorii de transport
◘ relansarea economiei regionale
♦Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
♦Valoare contract 2,63 mld. lei
♦Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat
https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627
Linkul include si unVIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....
Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
Stadiul de execuție pe cele 4 șantiere feroviare dintre SIMERIA și KM 614
Tronsonul 3 Simeria – Gurasada (40,88 km) - 18%
Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
Subtronson 2c Gurasada – Cap Y Ilteu (22,34 km) - 11%
Constructor: Asocierea RailWorks
Subtronson 2b Cap Y Ilteu – Cap Y Bârzava (36,04 km) - 31%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
Subtronson 2a Cap Y Bârzava – km 614 (41,91 km) - 29%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
In perioada urmatoare vom publica imagini si de pe celelalte 3 santiere
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
TibiV
Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
marcelbanu wrote:
Trenuri de marfă pe M200 la km477+100, zona aerodrom Săulești Deva...
...și o izolată CFR Marfă la km477+400, pod Cerna.
Mecanicii și-au dat seama că-i filmez abia după ce au trecut de mine și au dat goarne...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
PTMZ
De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/
De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Pe o linie ferată modernizată din vestul țării, parte a Coridorului IV paneuropean, s-a deschis miercuri circulația, deoacamdată pe un singur fir.
Astfel, s-a deschis circulația pe firul II modernizat și electrificat (linie nouă de cale ferată, traverse noi, schimbatoare de cale noi și un nou terasament) pe o lungime de 18 km, între Km 614 și Radna (cap Y), inclusiv liniile 3 și 4 din stațiile Păuliș și Ghioroc. Lucrările fac parte din lotul 2A, Km 614 – Bârzava.
Nu este vorba de recepționarea lucrărilor, doar de finalizarea lucrărilor de modernizare pe cei 18 km, astfel încât constructorul să poată începe acum lucrările pe firul I, pe distanța respectivă, a precizat purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan.
Linie ferată modernizată de Astaldi și FCC
Și automatizarea este într-un stadiu destul de avansat pe acest tronson de cale ferată. Softul pentru loturile 2a-2b este aproape finalizat și va fi recepționat de CFR SA în lunile următoare, a declarat recent pentru Club Feroviar Claudiu Seicean, director general – Divizie Transport în cadrul Thales Systems Romania.
Este vorba despre proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/oră: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava şi 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu”. Contractul este derulat de asocierea Astaldi SPA – FCC Construccion – Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA – Thales Systems România.
Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/
- TibiV
-
Posted:
-
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
alliens
Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers modernizarile respective?
Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers modernizarile respective?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
PTMZ
Proiect de Hotărâre de Guvern privind declanşarea procedurii de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional “Reabilitarea liniei C.F. Frontieră - Curtici - Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614 – Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada – Simeria” pe raza localităților
Zam, Burjuc, Vețel, Deva și Simeria, din judeţul Hunedoara:
Sursa: Club Feroviar
Proiect de Hotărâre de Guvern privind declanşarea procedurii de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional “Reabilitarea liniei C.F. Frontieră - Curtici - Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614 – Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada – Simeria” pe raza localităților
Zam, Burjuc, Vețel, Deva și Simeria, din judeţul Hunedoara:
HG-43.pdf
HG-43.pdf (220.95 KB; downloaded 264 times)
Sursa: Club Feroviar
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
andrei11
Club Feroviar
Câteva fotografii au fost postate pe pagina sa de socializare de către Iustin Cionca, președintele CJ Arad.
„Una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din județul Arad este în comuna Bata, pe Valea Mureșului, acolo unde se construiește un tunel prin munte, pe traseul trenului de mare viteză Curtici-Simeria. Există o posibilitate ca la sfârșit de 2022 să circulăm prin tunel si pe noul traseu, potrivit Asociației Pro Infrastructura. Tot anul viitor ar putea fi deschise cele două poduri noi peste Mureș, de 435 m și 384 m, de la Conop, care vor fi translatate peste Mureș zilele următoare”, spune acesta.
Redăm restul postării acestuia:
„Magistrala feroviară dintre Arad și Simeria, parte a Coridorului Feroviar Rin-Dunare, este în proces de reconstrucție. Pe loturie 2A și 2B, unde calea ferată va traversa Mureșul de 4 ori și va trece prin tunelul de la Bata tunel pentru a asigura un traseu mai drept care să permită viteze de 160 km/h. Antreprenorul Astaldi a semnat contractul cu CFR în 2017, lucrările efective au început în 2018 și se află acum la stadiul fizic de aproximativ 60%, potrivit unei evaluări a Asociației Pro Infrastructură.
In județul Arad se derulează lucrări foarte mari la infrastructura de cale ferată. Circulația pe noua variantă Bârzava-Vărădia este dependentă de tunelul Bătuța (603m) din care s-a forat mai mult de jumătate. Din păcate, constructorul a sesizat la Ministerul Transporturilor probleme birocratice la ambele capete (exproprieri, acord de mediu revizuit, scoatere din circuitul forestier), care cad în sarcina CFR. Ce pot să spun este că la tunelul feroviar de la Bata se lucrează neîntrerupt.
Tunelul de la Bata este primul care se construiește în ultimii 30 de ani în vestul țării și se numește, tehnic, „T3 Bata km 559+967 – 560+570”. El face parte din șantierul de reabilitare a liniei de cale ferată Frontieră – Curtici -Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan- European, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2 și Tronsonul 3, Subtronson 2 : Cap Y Barzava – Cap Y Ilteu” (D.C.)
Club Feroviar
Câteva fotografii au fost postate pe pagina sa de socializare de către Iustin Cionca, președintele CJ Arad.
„Una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din județul Arad este în comuna Bata, pe Valea Mureșului, acolo unde se construiește un tunel prin munte, pe traseul trenului de mare viteză Curtici-Simeria. Există o posibilitate ca la sfârșit de 2022 să circulăm prin tunel si pe noul traseu, potrivit Asociației Pro Infrastructura. Tot anul viitor ar putea fi deschise cele două poduri noi peste Mureș, de 435 m și 384 m, de la Conop, care vor fi translatate peste Mureș zilele următoare”, spune acesta.
Redăm restul postării acestuia:
„Magistrala feroviară dintre Arad și Simeria, parte a Coridorului Feroviar Rin-Dunare, este în proces de reconstrucție. Pe loturie 2A și 2B, unde calea ferată va traversa Mureșul de 4 ori și va trece prin tunelul de la Bata tunel pentru a asigura un traseu mai drept care să permită viteze de 160 km/h. Antreprenorul Astaldi a semnat contractul cu CFR în 2017, lucrările efective au început în 2018 și se află acum la stadiul fizic de aproximativ 60%, potrivit unei evaluări a Asociației Pro Infrastructură.
In județul Arad se derulează lucrări foarte mari la infrastructura de cale ferată. Circulația pe noua variantă Bârzava-Vărădia este dependentă de tunelul Bătuța (603m) din care s-a forat mai mult de jumătate. Din păcate, constructorul a sesizat la Ministerul Transporturilor probleme birocratice la ambele capete (exproprieri, acord de mediu revizuit, scoatere din circuitul forestier), care cad în sarcina CFR. Ce pot să spun este că la tunelul feroviar de la Bata se lucrează neîntrerupt.
Tunelul de la Bata este primul care se construiește în ultimii 30 de ani în vestul țării și se numește, tehnic, „T3 Bata km 559+967 – 560+570”. El face parte din șantierul de reabilitare a liniei de cale ferată Frontieră – Curtici -Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan- European, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2 și Tronsonul 3, Subtronson 2 : Cap Y Barzava – Cap Y Ilteu” (D.C.)
tunel1.jpg (258.7 KB; downloaded 3971 times)
tunel2.jpg (162.66 KB; downloaded 3971 times)
tunel4.jpg (296.31 KB; downloaded 3971 times)
tunel5.jpg (275.89 KB; downloaded 3971 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options