Topic: Tronsonul Deva - Lugoj
138 posts, 46698 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
shoppy
Teoretic e ceva, practic pot sa treaca toate utilajele pe alta firma si pe asta s-o bage in faliment.
Teoretic e ceva, practic pot sa treaca toate utilajele pe alta firma si pe asta s-o bage in faliment.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
drbm
Ministrul Transporturilor a reziliat partial contractul pentru lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva
Ministrul, alaturi de directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Stefan Ionita, au continuat, in perioada 9-10 august, inspectiile inopinate pe santierele autostrazilor Lugoj - Deva si Sebes - Turda.
"In urma constatarii mai multor nereguli sesizate la fata locului, s-a decis rezilierea partiala a contractului pe lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva, dar si penalizarea antreprenorilor care nu au respectat termenele si calitatea lucrarilor. De asemenea, consultantii au primit penalitati pe loturile 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, pentru ca nu au supravegheat corespunzator lucrarile", se arata in comunicat.
In vizitele anterioare, Razvan Cuc le-a atras atentia constructorilor si consultantilor ca risca sanctiuni care pot merge pana la rezilierea contractelor, in cazul in care nu respecta termenele de executie si calitatea lucrarilor.
Lotul doi al autostrazii Lugoj - Deva, parte din Autostrada A1 (Bucuresti-Nadlac), are o lungime totala de 28 kilometri, valoarea contractului de executie fiind de 562,73 milioane de lei fara TVA. In acest moment circulatia se desfasoara pe aproximativ 15 kilometri, intre nodurile Traian Vuia si Margina. Pe restul lotului vor trebui realizate doua tuneluri de trecere pentru animale.
http://m.hotnews.ro/stire/21948155
Ministrul Transporturilor a reziliat partial contractul pentru lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva
Ministrul, alaturi de directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Stefan Ionita, au continuat, in perioada 9-10 august, inspectiile inopinate pe santierele autostrazilor Lugoj - Deva si Sebes - Turda.
"In urma constatarii mai multor nereguli sesizate la fata locului, s-a decis rezilierea partiala a contractului pe lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva, dar si penalizarea antreprenorilor care nu au respectat termenele si calitatea lucrarilor. De asemenea, consultantii au primit penalitati pe loturile 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, pentru ca nu au supravegheat corespunzator lucrarile", se arata in comunicat.
In vizitele anterioare, Razvan Cuc le-a atras atentia constructorilor si consultantilor ca risca sanctiuni care pot merge pana la rezilierea contractelor, in cazul in care nu respecta termenele de executie si calitatea lucrarilor.
Lotul doi al autostrazii Lugoj - Deva, parte din Autostrada A1 (Bucuresti-Nadlac), are o lungime totala de 28 kilometri, valoarea contractului de executie fiind de 562,73 milioane de lei fara TVA. In acest moment circulatia se desfasoara pe aproximativ 15 kilometri, intre nodurile Traian Vuia si Margina. Pe restul lotului vor trebui realizate doua tuneluri de trecere pentru animale.
http://m.hotnews.ro/stire/21948155
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
TibiV
Cuc minte cu nerusinare.
De fapt a reziliat contractul pentru sectiunea E (9,13 km).
Este vorba de sectiunea cu celebrele "tuneluri pentru ursi", care au fost impuse de autoritatile de mediu dupa ce contractul cu Salini pentru Lotul 2 fusese deja semnat pe un proiect care NU continea tuneluri.
Salini le-a spus ca nu poate contrui tunelele in "interiorul" sumei din contract, contract incheiat pe baza unui proiect cu deblee in loc de tunele.
Nesimtitul de Cuc ar trebui sa spune de ce a reziliat contractul abia acum, cand se stie deja de peste 2 ani ani ca acele tuneluri sunt extrem de scumpe, ca trebuie scoase din contractul cu Salini si ca trebuie sa fie scoase la licitatie separat.
In plus cred ca si expresia "reziliere" este tot o dezinformare.
Probabil este doar un act aditional de modificare a contractului (act aditional convenit de ambele parti) prin care sectiunea E este scoasa din contract, insemnand desigur si diminuarea sumei platite catre Salini cu suma corespunzatoare sectiunii E.
Sectiunea E era oricum cea mai scumpa de pe tot lotul, pentru ca este sectiunea care efectiv "trece muntii", cea mai accidentat si aflata la altitudinea cea mai mare.
Probabil ca cei 9,13 km costa mai mult decat restul de 19,47 km ai sectiunilor A-D.
(Intre noi fie spus, cred ca de aia s-a intarziat doi ani cu scoaterea din contract - s-a negociat la sange cat anume este valoare sectiunii E cu care se diminueaza valoarea contractuala initiala... )
drbm wrote:
"In urma constatarii mai multor nereguli sesizate la fata locului, s-a decis rezilierea partiala a contractului pe lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva, dar si penalizarea antreprenorilor care nu au respectat termenele si calitatea lucrarilor.
Cuc minte cu nerusinare.
De fapt a reziliat contractul pentru sectiunea E (9,13 km).
Este vorba de sectiunea cu celebrele "tuneluri pentru ursi", care au fost impuse de autoritatile de mediu dupa ce contractul cu Salini pentru Lotul 2 fusese deja semnat pe un proiect care NU continea tuneluri.
Salini le-a spus ca nu poate contrui tunelele in "interiorul" sumei din contract, contract incheiat pe baza unui proiect cu deblee in loc de tunele.
Nesimtitul de Cuc ar trebui sa spune de ce a reziliat contractul abia acum, cand se stie deja de peste 2 ani ani ca acele tuneluri sunt extrem de scumpe, ca trebuie scoase din contractul cu Salini si ca trebuie sa fie scoase la licitatie separat.
In plus cred ca si expresia "reziliere" este tot o dezinformare.
Probabil este doar un act aditional de modificare a contractului (act aditional convenit de ambele parti) prin care sectiunea E este scoasa din contract, insemnand desigur si diminuarea sumei platite catre Salini cu suma corespunzatoare sectiunii E.
Sectiunea E era oricum cea mai scumpa de pe tot lotul, pentru ca este sectiunea care efectiv "trece muntii", cea mai accidentat si aflata la altitudinea cea mai mare.
Probabil ca cei 9,13 km costa mai mult decat restul de 19,47 km ai sectiunilor A-D.
(Intre noi fie spus, cred ca de aia s-a intarziat doi ani cu scoaterea din contract - s-a negociat la sange cat anume este valoare sectiunii E cu care se diminueaza valoarea contractuala initiala... )
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
TibiV
Hotnews a luat aproape cuvant cu cuvant comunicatul CNAIR...
Dar cum eu sunt fan al "chestiilor oficiale", pun aici si "originalul"...
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractul-pe-lotul-2-lugoj-%E2%80%93-deva-reziliat-par%C8%9Bial
Desi este un comunicat absolut penibil si de toata jena...
Cuc vrea sa demonstreze ca intr-un concurs de "*** measurement" el va castiga...
De aia in intra in politica doar cei care se rateaza profesional...
Hotnews a luat aproape cuvant cu cuvant comunicatul CNAIR...
Dar cum eu sunt fan al "chestiilor oficiale", pun aici si "originalul"...
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractul-pe-lotul-2-lugoj-%E2%80%93-deva-reziliat-par%C8%9Bial
Contractul pe lotul 2 Lugoj – Deva reziliat parțial de Ministrul Transporturilor
10 Aug 2017
Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor și Ștefan Ioniță, directorul General al CNAIR au continuat, in perioada 9-10 august, inspecțiile inopinate pe șantierele autostrăzilor Lugoj – Deva și Sebeș – Turda.
În urma constatării mai multor nereguli sesizate la fața locului, s-a decis rezilierea parțială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, dar și penalizarea Antreprenorilor care nu au respectat termenele și calitatea lucrărilor.
De asemenea Consultanții au primit penalități pe Loturile 2 și 3 ale Autostrăzii Lugoj-Deva, pentru că nu au supravegheat corespunzător lucrările.
În vizitele anterioare pe aceste șantiere, dar și în discuțiile de la Ministerul Transporturilor, ministrul Răzvan Cuc le-a atras atenția constructorilor și consultanților că riscă sancțiuni care pot merge până la rezilierea contractelor, în cazul în care nu respectă termenele de execuție și calitatea lucrărilor.
Desi este un comunicat absolut penibil si de toata jena...
Cuc vrea sa demonstreze ca intr-un concurs de "*** measurement" el va castiga...
De aia in intra in politica doar cei care se rateaza profesional...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
TibiV
Din pacate am gresit...
Chiar au reziliat unilateral contractul pe cei 9 km...
Practic au anulat orice sansa ca tunelele sa fie realizate in 3-4 ani. Au blocat complet proiectul pentru urmatorii 5-6 ani.
Deci de anul viitor vom avea autostrada de la Sibiu la Nadlac, dar pentru urmatorii 6 ani va avea o "gaura" de 9 km.
Gaura care inseamna folosirea alternativei DN68A pe 15 km. Cine cunoaste DN68A stie cate zeci de morti vor fi acolo in 5-6 ani...
Iar daca Salini are "simt comercial" (si sigur are) va da CNAIR in judecata si vom plati (noi, astia care finantam statul roman) pentru rezilierea asta de o sa ne usture dosul...
CNAIR a facut cea mai mare imbecilitate posibila...
:smuls parul din cap:
TibiV wrote:
In plus cred ca si expresia "reziliere" este tot o dezinformare.
Probabil este doar un act aditional de modificare a contractului (act aditional convenit de ambele parti) prin care sectiunea E este scoasa din contract, insemnand desigur si diminuarea sumei platite catre Salini cu suma corespunzatoare sectiunii E.
Din pacate am gresit...
Chiar au reziliat unilateral contractul pe cei 9 km...
Practic au anulat orice sansa ca tunelele sa fie realizate in 3-4 ani. Au blocat complet proiectul pentru urmatorii 5-6 ani.
Deci de anul viitor vom avea autostrada de la Sibiu la Nadlac, dar pentru urmatorii 6 ani va avea o "gaura" de 9 km.
Gaura care inseamna folosirea alternativei DN68A pe 15 km. Cine cunoaste DN68A stie cate zeci de morti vor fi acolo in 5-6 ani...
Iar daca Salini are "simt comercial" (si sigur are) va da CNAIR in judecata si vom plati (noi, astia care finantam statul roman) pentru rezilierea asta de o sa ne usture dosul...
CNAIR a facut cea mai mare imbecilitate posibila...
:smuls parul din cap:
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
punmeister
Asta se intampla cand PSD-ul este lasat sa faca ce vrea si opozitia (PNL-USR) merge pe mentalitatea madamei Firea...
Asta se intampla cand PSD-ul este lasat sa faca ce vrea si opozitia (PNL-USR) merge pe mentalitatea madamei Firea...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
TibiV
Cu dedicatie pentru shoppy, cu care m-am contrazis pe tema ecoductului de la LD4...
Cat de grava ti se pare situatia ?!...
Va "matura" oare marele deal amarata de autostrada ?...
Cu dedicatie pentru shoppy, cu care m-am contrazis pe tema ecoductului de la LD4...
Cat de grava ti se pare situatia ?!...
Va "matura" oare marele deal amarata de autostrada ?...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
shoppy
Rezumatul discutiei pana acum:
- arata bine, uite, se vede in poza, nu o sa fie probleme
- dar tu nu sti geologie
- nu trebuie sa stiu geologie, nu vezi ca arata bine, deci cu geologia nu o sa fie probleme
- dar s-au mai pravalit si alte dealuri cu iarba si copaci pe ele care aratau lafel de bine
- nu conteaza, acolo erau probleme si aici nu sunt, nu vezi ca arata bine, clar aici nu o sa fie nici o problema
- dar specialisti constructori de autostrazi si-ai mai luat-o in barba si prin alte locuri
- nu conteaza, aia erau specialisti prosti, astia sunt buni, nu ma pricep dar am vazut eu, uite in poze ca arata bine, evident sunt specialisti buni
Rezumatul discutiei pana acum:
- arata bine, uite, se vede in poza, nu o sa fie probleme
- dar tu nu sti geologie
- nu trebuie sa stiu geologie, nu vezi ca arata bine, deci cu geologia nu o sa fie probleme
- dar s-au mai pravalit si alte dealuri cu iarba si copaci pe ele care aratau lafel de bine
- nu conteaza, acolo erau probleme si aici nu sunt, nu vezi ca arata bine, clar aici nu o sa fie nici o problema
- dar specialisti constructori de autostrazi si-ai mai luat-o in barba si prin alte locuri
- nu conteaza, aia erau specialisti prosti, astia sunt buni, nu ma pricep dar am vazut eu, uite in poze ca arata bine, evident sunt specialisti buni
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
TibiV
==============
Rezumatul-rezumatului:
Initiatorul "semnalelor de alarma" a zis ca este un "nou Aciliu".
La Aciliu nu s-a surpat unde a zis el (in debleul dinaintea viaductului), s-a surpat la aproape 2 km distanta (la 1 km dupa viaduct).
Acolo unde s-a surpat (si ulterior demolat) surparile au inceput la 2-3 luni dupa inaugurare - inaugurare care a avut loc pe 14 noiembrie 2014, fix in campania prezidentiala... Ponta stia ceva, desi a trecut pe autostrada nici macar nu a coborat din microbuz in locul acela...
Ecoductul de la Branisca are deja doi ani de cand s-au inceput sapaturile. Nu s-a miscat juma' de metru.
ATENTIE ! A nu se confunda cu alunecarile de la cariera !...
Alea da, au avut loc, dar in mai putin de un an de la inceperea lucrarilor...
Si DA, la cariera sunt probleme...
Dar hai sa nu inventam aiurea probleme unde NU sunt, doar ca a zis nu'sh cine nu'sh ce pe nu'sh unde...
Probleme reale sunt destule- trebuie sa gasim solutii pentru ele, nu pentru cele imaginare...
==============
==============
Rezumatul-rezumatului:
Initiatorul "semnalelor de alarma" a zis ca este un "nou Aciliu".
La Aciliu nu s-a surpat unde a zis el (in debleul dinaintea viaductului), s-a surpat la aproape 2 km distanta (la 1 km dupa viaduct).
Acolo unde s-a surpat (si ulterior demolat) surparile au inceput la 2-3 luni dupa inaugurare - inaugurare care a avut loc pe 14 noiembrie 2014, fix in campania prezidentiala... Ponta stia ceva, desi a trecut pe autostrada nici macar nu a coborat din microbuz in locul acela...
Ecoductul de la Branisca are deja doi ani de cand s-au inceput sapaturile. Nu s-a miscat juma' de metru.
ATENTIE ! A nu se confunda cu alunecarile de la cariera !...
Alea da, au avut loc, dar in mai putin de un an de la inceperea lucrarilor...
Si DA, la cariera sunt probleme...
Dar hai sa nu inventam aiurea probleme unde NU sunt, doar ca a zis nu'sh cine nu'sh ce pe nu'sh unde...
Probleme reale sunt destule- trebuie sa gasim solutii pentru ele, nu pentru cele imaginare...
==============
- George
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
George
Individul ala care cobeste atat despre Aciliu si LD4 nici nu merita atentie...
Individul ala care cobeste atat despre Aciliu si LD4 nici nu merita atentie...
- Costin
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
TibiV
O filmare absolut fabuloasa a celor de la PUM/API....
Legat de disputele anterioare (multe postari au fost sterse, pe buna dreptate...) zona "contestata" ca fiind "predispusa" la alunecari de teren o puteti vedea de la 04:27...
Nici o fisura in terasament, nici o fisura in "gazonul" adiacent ecoductului... Totul este curat... (Comparati cu alunecarea masiva de teren de pe A10 Lot4, inainte de Stejeris...)
Pentru "panicarzii de serviciu", mult mai grava (si reala...) este problema de la 05:01 (recunoscuta din start de catre antreprenor, nu a bagat-o "sub pres"...), dar din fericire se pare ca au gasit solutia tehnica....
Se vede clar in filmare.
Vizionare placuta !
O filmare absolut fabuloasa a celor de la PUM/API....
Legat de disputele anterioare (multe postari au fost sterse, pe buna dreptate...) zona "contestata" ca fiind "predispusa" la alunecari de teren o puteti vedea de la 04:27...
Nici o fisura in terasament, nici o fisura in "gazonul" adiacent ecoductului... Totul este curat... (Comparati cu alunecarea masiva de teren de pe A10 Lot4, inainte de Stejeris...)
Pentru "panicarzii de serviciu", mult mai grava (si reala...) este problema de la 05:01 (recunoscuta din start de catre antreprenor, nu a bagat-o "sub pres"...), dar din fericire se pare ca au gasit solutia tehnica....
Se vede clar in filmare.
Vizionare placuta !
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Deva - Lugoj
TibiV
Lotul 4 Lugoj-Deva (LD4) al A1 este absolut spectaculos, mai ales capatul dinspre Deva/Soimus.
O filmare "calda" facuta de ASCORO (Asociatia Construim Romania, un forum ceva mai putin cunoscut dar foarte "dinamic" prin vocea fondatorului Ascoro, Mihai Craciun).
De la 00.04 pana la 03.40 vedeti probabil cea mai complicata si spectaculoasa sectiune de autostrada construita pana acum in Romania.
La 08.20 vdeti celebrul ecoduct care a produs "panica", cel despre care chiar fondatorul ASCORO a lansat teoria "trebuia tunel, ca altfel va pleca la vale". Nu a fost nici o alunecare de teren, nu a alunecat nici macar un fir de iarba.
Iar intre 10.00 si 11.20 vedeti o problema reala. acolo unde chiar au fost alunecari, si se vad o parte din lucrarile de remediere (mare parte nu se mai vad, pentru ca vorbim de niste ziduri de sprijin ingropate acum, au fost acoperite cu pamant).
Lucrarea este de manual...
Lotul 4 Lugoj-Deva (LD4) al A1 este absolut spectaculos, mai ales capatul dinspre Deva/Soimus.
O filmare "calda" facuta de ASCORO (Asociatia Construim Romania, un forum ceva mai putin cunoscut dar foarte "dinamic" prin vocea fondatorului Ascoro, Mihai Craciun).
De la 00.04 pana la 03.40 vedeti probabil cea mai complicata si spectaculoasa sectiune de autostrada construita pana acum in Romania.
La 08.20 vdeti celebrul ecoduct care a produs "panica", cel despre care chiar fondatorul ASCORO a lansat teoria "trebuia tunel, ca altfel va pleca la vale". Nu a fost nici o alunecare de teren, nu a alunecat nici macar un fir de iarba.
Iar intre 10.00 si 11.20 vedeti o problema reala. acolo unde chiar au fost alunecari, si se vad o parte din lucrarile de remediere (mare parte nu se mai vad, pentru ca vorbim de niste ziduri de sprijin ingropate acum, au fost acoperite cu pamant).
Lucrarea este de manual...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)
•
Choose destination