Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)Reportajele anului 2016

 

Topic: August 2016

38 posts, 16222 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: August 2016 TibiV

Inapoi spre Splai



Au inceput betonarea si aici







Groapa dintre rampa si culee este adanca rau...



si nici un semn ca ar incepe sa o umple






 


Re: August 2016 TibiV

In amurg la pescuit...



Plasa de mai sus este a faimosului parapet din beton roz...
Care incepe aici...



... dar s-a "dublat"



Este turnat si al doilea parapet



Poza urmatoare este facuta in axul vechii balustrade metalice...
Nu inteleg exact ce vor sa faca. Probabil incearca sa protejeze copaceii de pe margine....



Iar nou bordura are o "armatura" de tot rasul-plansul... Sarme de 4 mm, si doar pe jumatate din inaltimea parapetelui




Asta a fost reportajul de ieri.
Toate pozele full-size le gasiti aici http://imgur.com/a/kIPaK si aici http://imgur.com/a/y17aa

 


Re: August 2016 TibiV

Duminica, 28 august 2016.
Inainte sa incep reportajul cateva explicatii "de context"...
Eram pe punctul de a incepe reportajul cand a inceput torentiala...
Nu aveam nici macar umbrela, asa ca am asteptat sa se potoleasca.
Ceea ce s-a intampla dupa ora 19.
Folosesc un aparat nou, si se pare ca pe lumina slaba dureaza mai mult pana isi face setarile, dar eu nu am stiut asta, asa ca unele poze sunt putin miscate (alea miscate rau le-am sters, am pastrat doar ceea ce este inteligibil si ajuta la intelegere...)

Deci sa purcedem... cu un mare "technological break-through" intre str. Prevederii si spalatoria auto



Da, au umplut mare parte din groapa !



Si acum explicatia tuburilor ca niste "pipe" pozate acum doua saptamani, si deja ingropate saptamana trecuta...
Au capatat un fel de "aerisitoare"...



... dar cu o sudura de kko la baza, cu suficient spatiu sa intre apa si noroiul..



Au pus balast si intre benzinarie si str. Marului


 


Re: August 2016 TibiV

Vedere in sens invers, spre Titan. Au ajuns aproape la nivel cu intrarea in spalatorie



Dupa str. Marului nimic senzational, doar ca au aparut si aici "aerisitoare"



Doua guri de canal...



... care de fapt nu sunt guri de canal obisnuite...



... ci cai de acces catre tevile din galeria RADET, aici se vede bine conducta in dreapta pozei.


 


Re: August 2016 TibiV

In fata blocului nou avem si canale gata pentru uzura, dar si gropi noi (in stanga) ...



Inainte de CF capace si guri de canal la gata...







... la fel si dupa CF




Traficul este tot mai intens, desi nu avem functionale nici podurile nici pasajul...


 


Re: August 2016 TibiV

Capatul rampei de coborare Titan. Au mai inaltat terasamentul si l-au compactat bine...



... insa doar pana aici



... cam atat de gros este stratul nou



Au mai asternut asflat pe rampa de urcare



Capacul de canal de care ma tot plang ca nu e nici pe sosea, nici pe trotuar... :(



Am luat-o cu masina pe Drumul Lunca Dochiei (drum de pamant), cel langa care este viitorul amplasament al viitorilor stalpi LEA care vor inalta cablurile.
Evident, nu se intampla inca nimic cu viitorii stalpi.
La intoarcere am pozat insa intrarea din Lunca Dochiei in breteau Splai->Titan.
Au pus niste piatra sparta, dar mai Interesanta este  diferenta de nivel, nu ?...


 


Re: August 2016 TibiV

La podul dn aval nimic nou...



... dar parca au mai pus un strat de asflat... Si parca bordura ?...




Trecem la faimoasa lucrare RADET







Scuze, asta este una dintre pozele miscate...



... dar aici m-as fi asteptat sa lase in peretele de beton niste gauri pentru conducte



Breteaua Vitan-Barzesti->Splai, capacele de canal asteapta stratul de uzura


 


Re: August 2016 TibiV

Viitoarea bretea Splai->Vitan-Barzesti. vazuta de langa culeea I.Hateganu. Arata mult mai rau decat sora'sa...
In dreapta, intre primii doi copaci, se vad vechile conducte RADET sectionate - vom reveni in zona...



Fiind in pantofi usori de vara, aici m-am oprit...



... dar am reusit sa aflu ce traseu interesant vor avea conductele (mai mult ca sigur sunt de canalizare) pe care le-au dezgropat si reingropat luna asta...
O poza cu "geamana din amonte" a lucarii RADET "din aval" de mai sus, aceasta din amonte ramasa insa in urma, la nivel de armaturi incipiente...
In stanga, marcata cu o banda alb-rosie, se ghiceste o groapa...



... iar in groapa gasim asta



Pe directia tevii care pleaca in dreapta la vreo 5 metri, se zareste alta groapa, cu un fel de margine betonata...



... adica asta. Scuze, alta poza miscata... :(



Deci vor fi doua coturi la 90 de grade, directia finala fiind perpendiculara pe Splai/Dambovita, pe sub tevile RADET ramase "pe pozitie aeriana".




Aparent acest "semnul lui Zorro" facut de conducta de canalizare are o singura logica: sa evite intersectarea viitorului traseu subteran al conductelor RADET relocate...
Practic, prin cele doua coturi la 90 de grade, conducta de canalizare ocoleste "lucrarea RADET" pe partea opusa celei in care noi credem ca vor fi relocate conductele RADET in varianta subterana...

That's all folks...

 


Re: August 2016 danutzu_2910

Si daca tot am inceput eu luna asta cu poze, sa o si inchei, tot cu poze.
Si cu ce poze!! ( @TibiV, fi pe faza)
Fata de cele prezentate duminica, pe NG, jumatatea veche din dreapta, au fost "montate" rigolele, la cota gata pentru stratul de uzura:




In rest nimic nou. Pana la pod, unde niste nenea isi faceau de lucru la balustrada. Si daca va intrebati, ce fac oamenii aia, ei bine VOPSESC balustrada.
Cu BLEU  :lol:  :lol:




Si pentru ca am gasit "poarta" fara lant, am trecut podul din amonte, bucurandu-ma ca "i-am facut"
Pe malul acesta,, se lucra la sapatura pentru continuarea bretelei de intrare - iesire de pe Splai.
O echipa topo facea masuratori




pentru ca nu pot sa trec spre breteaua Splai - IH, fac o fenta si intru pe cealalta bretea, care ma duce fix la caminul RADET.
Si ce vad eu aici?
@TibiV, daca ai stii tu ce se ascundea in spatele cofrajelor....








Tevile RADET sunt,pe aproape. Inca o bucla pentru dilatatie este pregatita.








Pe partea cealalta, era o echipa la lucru:


 


Re: August 2016 danutzu_2910

Si daca ne-am lamurit cum sta treaba aici, mergem mai departe pana la baza rampei, unde avem detaliile astea:
- borduri, straturi de uzura, 2 profile care blocheaza accesul in afara programului:












Si ii dau bataie bucuros, pana.... aici, unde e ... STOP JOC:




Se poate venii de pe IH, pana la iesirea (breteaua) spre HOFIGAL si se circula pe binder, nu e strat de uzura (asa mi s-a parut)
Eu nu am decat sa fac stanga imprejur si sa ma intorc pe unde am venit.
Ocazie cu care mai trag un ultim cadru




tot albumul: http://imgur.com/a/NPX0z

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reportajele anului 2016  • 
Choose destination

Since our 2387 forum members have written 430714 posts in 5356 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use