MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

560 posts, 141591 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 40
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Sa fim seriosi. La cum merg trenurile la noi, nu mai folosesc multi acest mijloc de transport...Nu stiu daca exista vreo statistica legata de cati din cei folosesc Otopeniul sunt din provincie si cati vin cu trenul, dar nu cred ca sunt multi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Nu toti cei care merg pe M2 trec prin Eroii Revolutiei, in special cei care vin din Centru, plus ca mai dureaza inca 30 ani probabil constructia lui M4 pana acolo.
Pai nu te obliga nimeni sa schimbi cu RATB, dar este mult mai rapid decat transbordari prin tunel + asteptarea unui singur tren. Autobuze care merg in PP din Aviatorilor sunt multe. Facem calcule daca vreti, dar de departe ajungi mult mai repede cu RATB din Aviatorilor in PP.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

sab wrote:
Nu stiu daca exista vreo statistica legata de cati din cei folosesc Otopeniul sunt din provincie si cati vin cu trenul, dar nu cred ca sunt multi.

Până s-au mișcat ei cu linia asta OTP-GdN au deschis companiile aeriene linii directe aproape in toate orasele importante din țară. Au mai rămas Brașovul, Ploieștii, Constanța și Vasluiul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Vasluiul n-a vazut in viata lui roata de avion si nici nu o sa vada vreodata.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Florinds wrote:
Nu toti cei care merg pe M2 trec prin Eroii Revolutiei, in special cei care vin din Centru

Bun, rau, se pare ca acest proiect se va face. Din pacate, daca ne vom da seama ulterior ca lucrurile nu sunt chiar in regula, nu vom mai avea cum sa le remediem, nici macar prin prelungirea catre sud. In final va fi decizia fiecaruia daca merge cu metroul cu una sau doua schimbari sau va merge combinat RATB+metrou.
Eu asta semnalez de multa vreme, ca proiectul, asa cum este el facut in acest moment, are multe minusuri si este foarte discutabil. Inclusiv ca nu are legatura cu M3, iar legatura cu M2 este prea tarzie. Insa nu are rost sa redeschidem discutia ca ne "inflamam" iar si nu reusim sa mai schimbam ceva. :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

sab wrote:
Sa fim seriosi. La cum merg trenurile la noi, nu mai folosesc multi acest mijloc de transport...Nu stiu daca exista vreo statistica legata de cati din cei folosesc Otopeniul sunt din provincie si cati vin cu trenul, dar nu cred ca sunt multi.



Nu neaparat trenuri, dar sunt RATB catre toate zonele din Bucuresti, autogara IDM la Basarab, plus trenuri. Gara de Nord e un nod important si are legaturi cu restul tarii, deci...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

mcosmin wrote:
Nodul principal e Gara de Nord, nu o statie la intamplare pe M2. Din gara ai apoi legatura cu orice loc din tara.

Mai oameni buni, principalul nod M1-M4/M6 va reamintesc ca NU este GdN.
Este Basarab!

La Basarab, daca vii de la Pta.Victoriei si vrei sa mergi la Straulesti sau Otopeni, pur si simplu iti tragi trollerul dn vagonul M1 si mergi 4 metri pe peron pana la M4/M6, fara sa urci sau sa cobori nici macar o singura treapta, in doar 10 secunde.
Valabil si in sens invers.
(Este adevarat, daca vii de la Crangasi si vrei la 1 Mai urci si cobori niste scari. Dar nu platesti inca o data...)

La GdN aceeasi operatie va dura 10 minute, vei urca si cobora si (daca nu te ratacesti) vei mai plati inca o data accesul la metrou.

GdN1 si GdN2 (sau GdN M1 si GdN M4 cum bine ne-a spus Andrei...) au doar o coincidenta de nume, NU au o legatura reala.

Dar este adevarat ca daca ai ajuns cu trenul in GdN ai acces nediscriminatoriu fie la M1 fie la M4(si M6 in viitor).
Dar GdN NU este nod pentru calatoriiaflati deja intr-un tren de metrou....

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Acesta este si motivul pentru care s-a construit Basarab, ca sa ai o legătura rapida intre M1 si M4!
Daca nu este adevărat aștept corecții!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

mcosmin wrote:
Nu neaparat trenuri, dar sunt RATB catre toate zonele din Bucuresti, autogara IDM la Basarab, plus trenuri. Gara de Nord e un nod important si are legaturi cu restul tarii, deci...

Tibi, mcosmin a facut referire  la gara CFR si nu la statiile metroului de acolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Pai si ? Eu am zis altceva ? Cineva se plangea ca nu merge M6 din M2, eu am spus ca toate nodurile importante sunt pe Gara de Nord - Basarab....Bine, nu la fel de explicit ca tine, dar tot aia este.

Vrei sa schimbi metrou, schimbi la Basarab.
Vrei autocar din IDM, cobori la Basarab.
Gara de Nord si Basarab au legaturi RATB in aproape tot orasul.
Vrei tren din Basarab/Gara de Nord, cobori si iei trenul care iti trebuie.

Ai absolut tot ce iti trebuie, si asta e motivul pentru care M6 vine din M4, si nu din M2. Au integrat magistrala perfect in reteaua de transport deja existenta, fie ca apartine de Metrorex, CFR sau RATB..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Din acest punct de vedere M 6 este  bine gandită, adica de la Exaero Baneasa inspre GdN 2 --> Giurgiului. Colecteaza mult trafic pe care M 2 nu l-ar mai putea prelua. Si da, cine are lene in picioare, placere de facebook, de YouTube sau de Snake / Diamond Rush etc va putea schimba M 6 cu M 2 fara batai de cap la cimitire.
De fapt M 6 in configuratia finala va avea multe legaturi. Nu inteleg de ce vreti voi neaparat sa se intersecteze cu M 2 la Victoriei.
Numai daca ma gandesc la M 6 / M 5 Hasdeu si apoi M 5 la Universitate direct in Centrul Vechi la o berică la terasă...
Un hotel necen(tr)tenar(al)   :D
65.png (202.58 KB; downloaded 3543 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
Tibi, mcosmin a facut referire  la gara CFR si nu la statiile metroului de acolo.

Imi cer scuze, dar eu asa am inteles de aici:
mcosmin wrote:
Nodul principal e Gara de Nord, nu o statie la intamplare pe M2.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Exact, nodul principal e laGara de Nord unde ai pe langa tren tramvaie, troleibuze, autogari, statie de taxiuri.   Nodul principal e acolo si nu o statie oarecare de pe M 2.  :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

OK...
Ca sa ajungi la Otopeni de la Universitate (cel mai important traseu, Universitate este km 0):

Varianta 1: M2 pana la Victoriei, tunel pana la M1 (sensul ghinionist, tunel mai lung), astepti pentru M1, iei M1 pana la Basarab. Sa zicem ca aici nu dureaza mult transbordarea, astepti pentru M4, iei M4 pana la 1 Mai. Din nou transbordare, din nou asteptare. M6. Deci cum am zis: M2->M1->M4->M6. Asa ati vazut voi pe unde ati mers, cand plecati din centrul unei capitale, mergeti cu 4 trenuri de metrou?... Cica se plange cineva pe aici... OK, sa zicem mersi pentru asa ceva, nu?

Varianta 2: M2 pana la Aviatorilor, 131, 330, 335, 331 (mereu unul din ele in statie la Charles de Gaulle), coborare la PPL, M6.
Sistem integrat, ce sa mai.

Afirmatia cu taxiul cred ca era e o gluma bacanica... Daca vreau taxi, iau la comanda, nu ce gasesc la Gara de Nord. Plus ca noi vorbim de transport in comun sper.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424296 posts in 5282 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use