Topic: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
85 posts, 38431 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Scandalul ungurilor cu frantzujii e vechi, credeam ca s-a incheiat, dar au si ei probabil DNA-ul lor...
Traversele de lemn se impregneaza contra putregaiului nu contra incendiului...
La calea pe beton nu sunt materiale 'inflamabile', si subiectul e legat de ISU nu de Alstom...n-ai observat ca in ultima vreme se 'antreneaza intens'...si probabil nu vor sa aiba 'accidente de munca' alunecand pe 'materii grase'...
Grasimile nu se spala cu apa chioara, de aia le 'asorteaza' cu prafuri, nisip sau bentonita (a propos, bentonita e mai scumpa ca cimentul, dar probabil au 'surplus' de la injectiile de impermeabilizare neexecutate...), le iau apoi cu 'lopata' si doarme toata lumea 'linistita'...
Shogom wrote:
Alstom cercetata ca a dat spaga la BVK, Ungaria, pentru fapte comise 2003-2008.Noi cand am luat Bombardierele
Scandalul ungurilor cu frantzujii e vechi, credeam ca s-a incheiat, dar au si ei probabil DNA-ul lor...
sab wrote:
Chiar asa, curge ulei de la rame ? Daca mai erau IVE, intelegeam, dar cu Bombardiere sau CAF?
Si de ce este ulei numai in zonele cu traverse de lemn ? Nu cumva, dimpotriva, se impregneaza traversele cu diverse substante ?
Traversele de lemn se impregneaza contra putregaiului nu contra incendiului...
La calea pe beton nu sunt materiale 'inflamabile', si subiectul e legat de ISU nu de Alstom...n-ai observat ca in ultima vreme se 'antreneaza intens'...si probabil nu vor sa aiba 'accidente de munca' alunecand pe 'materii grase'...
Grasimile nu se spala cu apa chioara, de aia le 'asorteaza' cu prafuri, nisip sau bentonita (a propos, bentonita e mai scumpa ca cimentul, dar probabil au 'surplus' de la injectiile de impermeabilizare neexecutate...), le iau apoi cu 'lopata' si doarme toata lumea 'linistita'...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
Albert
Normal ca sindicaliștii vor ca activitatea de mentenanța sa revină Metrorex. Trebuie sa aibă și ei ce sa mănânce. Sper sa se prelungească contractul cu Alstom, altfel și parcul Metrorex va ajunge ca cel STB. Alstom, asa cum a fost el, cu bune și cu rele, a ținut parcul in condiții excelente.
Normal ca sindicaliștii vor ca activitatea de mentenanța sa revină Metrorex. Trebuie sa aibă și ei ce sa mănânce. Sper sa se prelungească contractul cu Alstom, altfel și parcul Metrorex va ajunge ca cel STB. Alstom, asa cum a fost el, cu bune și cu rele, a ținut parcul in condiții excelente.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Din articol trebuie sa retineti ca Metrorex e proprietar doar pe trenuri nu si pe depouri si URMRI.
Din articol trebuie sa retineti ca Metrorex e proprietar doar pe trenuri nu si pe depouri si URMRI.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
Albert
Da, dar asta nu înseamnă ca nu pot reveni Metrorex.
Da, dar asta nu înseamnă ca nu pot reveni Metrorex.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Pot reveni in administrare la Metrorex. De altfel tot ce inseamna infrastructura de metrou e proprietate publica a statului, nu a Mrex nici a Alstom.
Pot reveni in administrare la Metrorex. De altfel tot ce inseamna infrastructura de metrou e proprietate publica a statului, nu a Mrex nici a Alstom.
- George
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
George
@subway guru: Corect, infrastructura publică de metrou e proprietatea statului, inclusiv semnalizarea de pe M2 - atunci întreb cum este posibil ca Alstom să conteste (să fie nevoiţi să conteste? sau e vrăjeală?) faptul că Bombardier deţine drepturile de proprietate intelectuală pe ce s-a făcut acolo şi că nu li se dă accesul - păi ar fi trebuit ca acele contracte cu Bombardier să fie beton - cesiune de drepturi către beneficiar şi nicio oprelişte pentru investiţii ulterioare. Am început să citesc contestaţia din topicul vecin şi am dat de această problemă invocată.
@subway guru: Corect, infrastructura publică de metrou e proprietatea statului, inclusiv semnalizarea de pe M2 - atunci întreb cum este posibil ca Alstom să conteste (să fie nevoiţi să conteste? sau e vrăjeală?) faptul că Bombardier deţine drepturile de proprietate intelectuală pe ce s-a făcut acolo şi că nu li se dă accesul - păi ar fi trebuit ca acele contracte cu Bombardier să fie beton - cesiune de drepturi către beneficiar şi nicio oprelişte pentru investiţii ulterioare. Am început să citesc contestaţia din topicul vecin şi am dat de această problemă invocată.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Cele doua spetze sunt esentialmente diferite, hai sa le judecam individual, sa nu amestecam mere cu pere.
_________________________________
As fi tare curios sa aflam cati angajati a preluat Alstom si cati are in prezent, stie cineva sa raspunda?
Cele doua spetze sunt esentialmente diferite, hai sa le judecam individual, sa nu amestecam mere cu pere.
_________________________________
As fi tare curios sa aflam cati angajati a preluat Alstom si cati are in prezent, stie cineva sa raspunda?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
https://www.stiripesurse.ro/oc-pentru-b ... 14464.html
Șoc pentru bucureșteni - Metroul ar putea fi oprit din cauza unei datorii de 150 de milioane de lei
Riscul ca metroul să nu mai circule după Revelion este unul major, deoarece contractul de mentenanţă expiră la 31 decembrie şi suntem în discuţii cu conducerea Metrorex pentru a găsi soluţiile aplicabile, singurul lucru blocant, din punctul meu de vedere, fiind plata restanţelor care datează de un an şi se ridică acum la 150 de milioane de lei, a declarat, miercuri după amiaza, directorul general Alstom Transport România, Gabriel Stanciu, într-o întâlnire cu jurnaliştii potrivit Agerpres.
https://www.stiripesurse.ro/oc-pentru-b ... 14464.html
Șoc pentru bucureșteni - Metroul ar putea fi oprit din cauza unei datorii de 150 de milioane de lei
Riscul ca metroul să nu mai circule după Revelion este unul major, deoarece contractul de mentenanţă expiră la 31 decembrie şi suntem în discuţii cu conducerea Metrorex pentru a găsi soluţiile aplicabile, singurul lucru blocant, din punctul meu de vedere, fiind plata restanţelor care datează de un an şi se ridică acum la 150 de milioane de lei, a declarat, miercuri după amiaza, directorul general Alstom Transport România, Gabriel Stanciu, într-o întâlnire cu jurnaliştii potrivit Agerpres.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
cris_m
Cam indoilenic site-ul de stiri... Nu mai spun cs astea sunt santaj si manipulare pe fata.
Cam indoilenic site-ul de stiri... Nu mai spun cs astea sunt santaj si manipulare pe fata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Articolul este Agerpres dar nu am pus link acolo pentru ca are copyright si nu vreau sa bag forumul in <belea>.
Articolul este Agerpres dar nu am pus link acolo pentru ca are copyright si nu vreau sa bag forumul in <belea>.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
Cristi N
Daca cineva ar avea o datorie la tine si te tot amana cu plata ei, nu l-ai "strange cu usa" atunci cand ai ocazia?
Edit: Aici este articolul de pe agerpress unde directorul da un interviu destul de lung: Link Descrie situatia trecuta/actuala, variantele propuse de el si diverse scenarii care ar putea fi abordate de Metrorex. Bineinteles este doar versiunea lui, ca sa ne formam o opinie corecta ar trebui sa vedem si cealalta varianta.
Bonus, cautand articolul de mai sus am gasit un altul, probabil ca rezultat al aceluias interviu din care aflam ca Alstom a castigat un contract de mentenanta pentru rame de tren electrice si diesel in Bulgaria: link
Daca cineva ar avea o datorie la tine si te tot amana cu plata ei, nu l-ai "strange cu usa" atunci cand ai ocazia?
Edit: Aici este articolul de pe agerpress unde directorul da un interviu destul de lung: Link Descrie situatia trecuta/actuala, variantele propuse de el si diverse scenarii care ar putea fi abordate de Metrorex. Bineinteles este doar versiunea lui, ca sa ne formam o opinie corecta ar trebui sa vedem si cealalta varianta.
Bonus, cautand articolul de mai sus am gasit un altul, probabil ca rezultat al aceluias interviu din care aflam ca Alstom a castigat un contract de mentenanta pentru rame de tren electrice si diesel in Bulgaria: link
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
Alstom Romania a castigat recent un contract de mentenanta pentru intreg parcul de rame Desiro bulgaresti asa ca nu mai sunt dependeti exclusiv de contractul cu Metrorex...
Alstom Romania a castigat recent un contract de mentenanta pentru intreg parcul de rame Desiro bulgaresti asa ca nu mai sunt dependeti exclusiv de contractul cu Metrorex...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
punmeister
Da, dar nu vor renunta asa usor la un contract baban cum este cel cu Metrorex, mai ales ca viitorul contract include si mentenanta la M5 si la BM4.
Da, dar nu vor renunta asa usor la un contract baban cum este cel cu Metrorex, mai ales ca viitorul contract include si mentenanta la M5 si la BM4.
📖 Pagination options