Topic: Cartierul Berceni
209 posts, 97749 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Andrei și acum vin bine, chiar prea bine (așa se întâmpla când ai 15 troleibuze pe o linie cu 5 stații).
Din ce s-a montat pana acum încă nu îmi pot da seama de ceva, dacă vor întoarce la Tineretului ar putea rămâne 76 la Unirii, 73, 74 și 77 la Tineretului. Dacă vor întoarce la Sudului 73 și 77 la Sudului, 74 și 76 la Unirii. Poate cu un posibil 72 (75) E. Racoviță - Sudului cu 2 troleibuze.
Dintr-un parc de 40 troleibuze active (5138, 5140, 5202 și 5203 ar reveni la Berceni), am luat in calcul 2-3 defecte, in cursul săptămânii s-ar putea realiza pentru prima situatie următoarea turație:
73 - 10 ture
74 - 12 (14) ture
76 - 10 (9) ture
77 - 8 (7) ture
Situația a doua: (același parc activ)
72 - 2 (3) ture
73 - 8 ture
74 - 14 (13) ture
76 - 9 ture
77 - 7 ture
____
Situația de fata este o propunere, in cazul in care nu se ia hotărârea ca toate liniile sa ajungă la Unirii și dacă RATB nu s-a gândit deja. Dacă sunt probleme cu nr. de ture, aștept părerea voastră.
andrei11 wrote:
La Piața Sudului aproape sigur nu vor întoarce. Să sperăm că vor întoarce jos, la sensgiratoriul de sub pasajul Mihai Bravu.
O linie va ajunge probabil la Unirii.
Eu tot sper la un cap în parcarea de la Sun Plaza, au inclusiv semafor dedicat.
Ce-mi plăceau mie liniile astea înainte de construcția pasajului, veneau foarte bine.
Andrei și acum vin bine, chiar prea bine (așa se întâmpla când ai 15 troleibuze pe o linie cu 5 stații).
Din ce s-a montat pana acum încă nu îmi pot da seama de ceva, dacă vor întoarce la Tineretului ar putea rămâne 76 la Unirii, 73, 74 și 77 la Tineretului. Dacă vor întoarce la Sudului 73 și 77 la Sudului, 74 și 76 la Unirii. Poate cu un posibil 72 (75) E. Racoviță - Sudului cu 2 troleibuze.
Dintr-un parc de 40 troleibuze active (5138, 5140, 5202 și 5203 ar reveni la Berceni), am luat in calcul 2-3 defecte, in cursul săptămânii s-ar putea realiza pentru prima situatie următoarea turație:
73 - 10 ture
74 - 12 (14) ture
76 - 10 (9) ture
77 - 8 (7) ture
Situația a doua: (același parc activ)
72 - 2 (3) ture
73 - 8 ture
74 - 14 (13) ture
76 - 9 ture
77 - 7 ture
____
Situația de fata este o propunere, in cazul in care nu se ia hotărârea ca toate liniile sa ajungă la Unirii și dacă RATB nu s-a gândit deja. Dacă sunt probleme cu nr. de ture, aștept părerea voastră.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
GPS
S-au montat încrucișările troleibuz-tramvai de la Colegiul Național Gheorghe Sincai.
S-au montat încrucișările troleibuz-tramvai de la Colegiul Național Gheorghe Sincai.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Trole
Bun. Poate la intersecția cu Bd. Mărășești, la remontare se renunță la ideea ciudată de a poza rețeaua de troleibuz perpendicular cu cea de tramvai și nu oblic, așa cum este traseul firesc...
Bun. Poate la intersecția cu Bd. Mărășești, la remontare se renunță la ideea ciudată de a poza rețeaua de troleibuz perpendicular cu cea de tramvai și nu oblic, așa cum este traseul firesc...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
bercenicity
Incrucisarile K+M oblice au nevoie de un unghi maxim intre firul te TW si cele de TB, altfel pantograful se agata in sanii. Unghiul maxim e mai mic decat cel facut de Marasesti cu Cantemir. Unghiul dintre Cantemir si Marasesti este de cca 65 grade. Incrucisarile K+M oblice accepta un unghi maxim de 60 de grade, dar pentru pantografele bucurestene acest unghi treubie sa fie chiar mai mic. Sa ne amintim de cate ori s-au indoit coarnele saniilor incrucisarii, lucru care a dus la agatari de pantografe, si, in final incluirea incrucisarii oblice pe sensul spre Berceni (care si aia descria pentru troleibuz un traseu stramb) cu una "dreapta".
Incrucisarile K+M "drepte" trebuie trebuie sa fie la un unghi minim intre firul de TW si cele de TB, altfel pantograful o sa faca scurt circuit intre firele de troleibuz. Unghiul mimin e mai mare decat cel facut de Marasesti cu Cantemir.
S-ar putea instala incrucisari K+M "drepte" la unghiul corect daca firele de TB ar fi izolate fata de TW, nu invers, cum este practica bucuresteana.
Deci la Marasesti nu o sa avem traseu firesc.
Incrucisarile K+M oblice au nevoie de un unghi maxim intre firul te TW si cele de TB, altfel pantograful se agata in sanii. Unghiul maxim e mai mic decat cel facut de Marasesti cu Cantemir. Unghiul dintre Cantemir si Marasesti este de cca 65 grade. Incrucisarile K+M oblice accepta un unghi maxim de 60 de grade, dar pentru pantografele bucurestene acest unghi treubie sa fie chiar mai mic. Sa ne amintim de cate ori s-au indoit coarnele saniilor incrucisarii, lucru care a dus la agatari de pantografe, si, in final incluirea incrucisarii oblice pe sensul spre Berceni (care si aia descria pentru troleibuz un traseu stramb) cu una "dreapta".
Incrucisarile K+M "drepte" trebuie trebuie sa fie la un unghi minim intre firul de TW si cele de TB, altfel pantograful o sa faca scurt circuit intre firele de troleibuz. Unghiul mimin e mai mare decat cel facut de Marasesti cu Cantemir.
S-ar putea instala incrucisari K+M "drepte" la unghiul corect daca firele de TB ar fi izolate fata de TW, nu invers, cum este practica bucuresteana.
Deci la Marasesti nu o sa avem traseu firesc.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
V2A
Au apărut încrucişările tw-tb şi în intersecția Mărăşeşti-Cantemir.
Au apărut încrucişările tw-tb şi în intersecția Mărăşeşti-Cantemir.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Trole
Ok, discuția despre încrucișările K+M e perfectă, dar dacă din catalogul K+M nu se găsea nimic, nu înțeleg de ce nu s-a ales un produs Elektroline fără întrerupere (testat în intersecția Nicolae Grigorescu / Liviu Rebreanu (19, 23/suspendatul 92) sau cu întrerupere (precum cele utilizate foarte bine la Baba Novac sau Mihai Bravu cu Ferdinand) sau, de ce nu, tradiționala încrucișare tip textolit RATB... Aș fi preferat orice soluție care să asigure un traseu rectiliniu rețelelor de contact, fără a condamna tramvaiul sau troleibuzul la o circulație dubioasă...
Ok, discuția despre încrucișările K+M e perfectă, dar dacă din catalogul K+M nu se găsea nimic, nu înțeleg de ce nu s-a ales un produs Elektroline fără întrerupere (testat în intersecția Nicolae Grigorescu / Liviu Rebreanu (19, 23/suspendatul 92) sau cu întrerupere (precum cele utilizate foarte bine la Baba Novac sau Mihai Bravu cu Ferdinand) sau, de ce nu, tradiționala încrucișare tip textolit RATB... Aș fi preferat orice soluție care să asigure un traseu rectiliniu rețelelor de contact, fără a condamna tramvaiul sau troleibuzul la o circulație dubioasă...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
GPS
Scuzati calitatea, pozele sunt facute din 313.
Incrucisarea de la Marasesti.
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
Si baietii care lucrau la separatorul de pe Vacaresti. (tocmai traversasera de pe celalalt sens)
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
De mentionat ca troleibuzele vor circula si maine, deci daca vreti sa dati o tura cu 77 si cu 73 "circular", maine aveti ultima ocazie.
Scuzati calitatea, pozele sunt facute din 313.
Incrucisarea de la Marasesti.
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
Si baietii care lucrau la separatorul de pe Vacaresti. (tocmai traversasera de pe celalalt sens)
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
De mentionat ca troleibuzele vor circula si maine, deci daca vreti sa dati o tura cu 77 si cu 73 "circular", maine aveti ultima ocazie.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
bercenicity
@Marasesti - da Trole, au facut cum ai zis
@Marasesti - da Trole, au facut cum ai zis
- V2A
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
V2A
Chiar în dreptul Bisericii Sf. Spiridon (pe sensul spre Șincai) e o clemă desprinsă pe jumătate. Dimineață încă nu era reparată.
Chiar în dreptul Bisericii Sf. Spiridon (pe sensul spre Șincai) e o clemă desprinsă pe jumătate. Dimineață încă nu era reparată.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
GPS
Mai sunt zone in care mai trebuia lucrat, in unele locuri mai sunt burti, iar in altele firul este valurit...
Mai sunt zone in care mai trebuia lucrat, in unele locuri mai sunt burti, iar in altele firul este valurit...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
V2A
Au fost montate încrucişările de la BIG!
Au fost montate încrucişările de la BIG!
- survola
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
survola
Să înțeleg că incrucişările (de la Şincai şi Mărășești, de exemplu) au fost scoase acum 3 ani?
Să înțeleg că incrucişările (de la Şincai şi Mărășești, de exemplu) au fost scoase acum 3 ani?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
V2A
Au fost scoase imediat după întreruperea circulației troleibuzelor, în 2011.
Au fost scoase imediat după întreruperea circulației troleibuzelor, în 2011.
- survola
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
survola
De ce am zis 3 ani? Inainte de pasajul Mihai Bravu, aşa e.
De ce am zis 3 ani? Inainte de pasajul Mihai Bravu, aşa e.
📖 Pagination options