Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 115688 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere plouis

shoppy wrote:
Si daca ai doar autostrada ce faci, vii in Bucuresti pe A1, iei coada de dincolo de Carrefour si faci 2 ore pana la Cotroceni sau pana la Pasaj Grand, esti destept rau, nu?

Daca nu esti in stare sa intelegi ca lururile nu sunt niciodata nici albe nici negre ci undeva la mijloc, si ne mai si iei cu atitudine din asta de coltul strazii, atunci mai bine te duci pe alt forum sa scormonesti lumea.


mosule, cum ai stat 2h in masina de la servici acasa, ultimii 5 ani, asa poti sa mai stai si de-acu inainte inca 2 ani ca nu mori. nu e momentul sa ne ingropam banii sa-ti facem tie viata mai usoara. ca n-avem banii aia de facut viata mai usoara. toti banii aia putini de-i avem, (dupa ce ne imprumutam 9miliarde) trebuie sa mearga strict pe constructii care atrag investitii majore. nu usuratu mersului la servici!

tot imi dai exemple de RATB si metrou. pai nene, sa-ti amintesc ca astea sunt regii falimentare. adica merg pe subventii de la buget. adica sunt gauri negre de bani. si ce faci? in criza te-apuci sa el faci si mai mari, sa-ti suga si mai multi bani? dupa ce ca te chinui sa le construiesti, sa ai ce subventiona in plus nu?

si io stau in B, dar mai las dracului confortu personal si pun in fata binele tarii.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Costin

plouis wrote:
mosule, cum ai stat 2h in masina de la servici acasa, ultimii 5 ani, asa poti sa mai stai si de-acu inainte inca 2 ani ca nu mori.

2 ore stai acum... la anu', poate stai 3... si la anu', 4. E vorba de o gandire in perspectiva, nu tot timpul s'a stat in trafic doua ore, iar asa cum pana acum a crescut exponential numarul de masini, asa va creste in continuare.

plouis wrote:
nu e momentul sa ne ingropam banii sa-ti facem tie viata mai usoara. ca n-avem banii aia de facut viata mai usoara. toti banii aia putini de-i avem, (dupa ce ne imprumutam 9miliarde) trebuie sa mearga strict pe constructii care atrag investitii majore. nu usuratu mersului la servici!

Gandirea ta poate fi tradusa in felul urmator: Merg cu Jaguaru' de la Bascov(Pitesti) pana la Carrefour Militari, apoi iau caruta pana in Pantelimon, pentru ca asa e normal, orasele nu trebuie dezvoltate, ce daca Mercedes si'a deschis fabrica pe A1 la care eu lucrez si eu stau in Pantelimon...

plouis wrote:
tot imi dai exemple de RATB si metrou. pai nene, sa-ti amintesc ca astea sunt regii falimentare. adica merg pe subventii de la buget. adica sunt gauri negre de bani. si ce faci? in criza te-apuci sa el faci si mai mari, sa-ti suga si mai multi bani? dupa ce ca te chinui sa le construiesti, sa ai ce subventiona in plus nu?

Bravo, tata, sa mai terminam cu transportul in comun. E mai bine ca cei 300 de oameni dintr'un V3A sa ajunga in 300 de autoturisme pe strada, ca e loc. O regie mai mare nu suge bani, daca creste eficient, ci chiar devine rentabila. Cu conditia sa aiba trasee si vehicule adaptate nevoilor calatorilor. Asta e viitorul, imi pare rau pentru tine, nu masina personala. Cand mai stai la coada pe Podul Grant te invit sa numeri cate tramvaie te depasesc. Inmultesti cu 300 si afli cati oameni ajung acasa inaintea ta / nu intarzie la servici / fac 30min pe drum, nu 2h.

plouis wrote:
si io stau in B, dar mai las dracului confortu personal si pun in fata binele tarii.

Asta e demagogie ieftina de politician roman... nu stiu daca tu chiar crezi in asta, daca da, tot respectul. Dar intelegi gresit "binele tarii". Ca sa inchei, gandeste'te ca degeaba faci o mega-uzina (nu conteaza, poate fi si Intreprinderea de Produs ÅžoÅŸoni si fabrica Mercedes) pe autostrada, in mijlocul campului, daca forta de munca nu are cum sa iasa din orase ca sa ajunga la autostrada.


Nu am vrut sa ma amestec intr'o discutie offtopic si degeaba, dar nu se va face niciodata nimic cu oameni obtuzi, carora nu li se cere sa renunte la ideile lor, ci doar sa le accepte pe ale celorlalti. Fara suparare, dar ca sa exemplific, a fost suficient un om cu o idee fixa (si cam singura...) sa insufle aceasta idee multor altora... E vorba de vehiculele articulate pentru Bucuresti, care nu exista, din cauza ca "sindicatele" considera ca sunt greu de manevrat si vor duce la concedierea unor soferi. Nu ar fi trist sa nu se mai miste nimic in nici un oras din cauza unei conceptii ca aceasta? Ca bine nu e, nici pe departe...

 


  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere plouis

cos wrote:
orasele nu trebuie dezvoltate, ce daca Mercedes si'a deschis fabrica pe A1 la care eu lucrez si eu stau in Pantelimon...


bag seama ca  pentru multi dn voi crizanu prea exista. daca voi tot nu constientizati ca tara asta se imprumuta cate 9 miliarde de euro anual, ( in conditiile in care noi n-am fost in stare sa gasim 1,5 sa facem amarata aia de comarnic-brasov, preferand sa ne imprumutam pe 30j de ani), si voi vreti sa va faca statu pasaje sa ajungeti mai repede la servici pe criza asta, n-are rost sa mai discut cu niste oameni rupti total de realitatile cotidiene si de ceea ce inseamna prioritati investitionale de criza.

pai cu pasaje baneasa si metrouri vreti voi sa scoateti economia din criza buei?!  :lol:

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

Da. Daca pui la dispozitia omului o reteea de metrou bine dezvoltata, vor fi mai multi care sa renunte la masina pt metrou. Va si mai ieftin pt ei. Cu banii exonomisiti ii pot investi in depozite la banci sau actiuni/obligatiuni, care bani vor fi folositi de firme in investitii. In loc sa-i bage in taxele din combustibil pe care statul ii foloseste pt clientela politica si falsii asistatii sociali. Sau, in loc de plasament,  ii pot folosi cumparand diverse lucruri de la firme , care inseamna cresterea cererii -> relansarea economiei. iar in timpul economisit cu metroul, pot avea mai mult timp liber pt ei -> crestere standard de viata -> mai multa productivitate la servici ? :)

 


  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere plouis

n-ai nici o legatura cu ce e aia economie si relansare.  :lol:

mai, noi acum ca stat avem 3 lei buget (asa, pentru stiinta ta, bugetul de stat din care se dau salarii si se fac strazi si se intretin spitalele si scolile si armata si politia e de numai 24miliarde euro anul asta, din care 8 imprumutate)!!. cu banii astia nu putem face nici relansare nici nimic. e nevoie de aport masiv de bani de afara. banii astia nu vin decat prin investitii straine masive. miliarde de euro. poti sa te strangi tu din qr mult si bine si sa te duci cu metrou' nou construit (subventionat in plus de bugetul statului...deci ce economie faci?, tu vrei de fapt sa nu mai dai bani pe benzina ci sa-ti suporte statu o parte din transportu' la servici si sa ajungi si mai repede nu?!  :lol: ) la servici, ti-ar lua sute de ani la nivelu orasului sa economisesti din 2l de benzina cati bani ar fi adus mercedes daca si-ar fi deschis fabrica in RO nu in HU.

da asta e, noi cand am avut ceva bani, am umflat pensiile si salariile si ajutoarele de asistati de a trebuit sa tocam toti banii obtinuti din vanzarea BCR 93 miliarde euro) ca sa le putem sustine (in 2008, plin boom economic). dupa aia (dica acum) apocalipsa. ungurii si-au facut autostrazi. ei baieti destepti. noi am bagat 300mil in pasaju basarab si inca 200 in stadionu national in loc sa-i pune contributie la fonduri UE si sa facem si noi coridorul IV.

si daca alesii or sa continue sa faca concesiuni electorale (ca astea sunt, pensii salarii, pasaje si metroaie care cresc confortul personal si specula cu apartamente) in loc de lucruri serioase care cresc economia: autostrazi si cfr, o sa ne mai zbatem mult in negurile istoriei.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

cornel001 wrote:
va certati ca si aia micii pe ciolan dupa ce aia marii au ros deja pulpa. in 20 de ani trebuia sa avem si autostrazi si centuri si pasaj si metro mai extins...
Corect, dar prioitatea in ultimii 20 de ani a fost crearea unei clase de super-bogati, si de aia Romania de azi e ca o corabie lasata sa pluteasca in deriva pe oceanul nesimtirii de niste conducatori ce seamana cu piratii interesati in primul rand de pungile cu galbeni din buzunarele lor doldora si prea putin constienti de faptul ca ambarcatiunea ce-i poarta in spate, odata scufundata, ii va ineca odata cu intregul echipaj si pe ei.
plouis wrote:
Dominatrix wrote:
Iar la fimele alea de care vorbesti trebuie sa ajungi pe undeva si in nici un caz nu va veni nici :evil:  sa faca firma pe autostrada suspendata a lui dr. Oetker sau pe Bechtelul lui Bombonel intre satele Cracanatii-de-Vale si Santul-Care-Se-Surpa, ci tot in jurul marilor orase si centre industriale. Iata de ce trebuie dezvoltata in primul rand infrastructura urbana.
pune mana si documenteaza-te. firmele mari vin unde sunt autostrazi, nu unde are lumea podu basarab si metrou in drumu taberei. mercedes s-a oprit in HU pt ca aia au autostrazi.
Mercedes s-a oprit in Ungaria in primul rand fiindca la ei fiscalitatea e mult mai redusa (nu ca in Romania unde statul ia aproape 80 de bani la fiecare leu castigat la salariu) si faptul ca ungurii au o infrastructura bine pusa la punct (prin infrastrucura inteleg TOT, deci si autostrazi, si cai ferate puse la punct, si transport urban eficient, si pasaje sub- si supraterane in orase). Noi ce avem din toate astea: pai avem un transport intrajudetean bazat pe microbuze, asa cum vezi in Africa si America de Sud autostrazi cu 2 benzi pe sens, din care una e in reparatii, si o infrastructura feroviara in colaps, pe ultimul loc din Europa din punct de vedere al investiilor (doar 8% din PIB), lucru pentru care Romania a fost si trasa de urechi de UE fiindca n-a reusit sa atraga (sau mai bine spus n-a avut interes sa atraga) fonduri pentru refacerea sistemului feroviar.

Deci de aia toate marile consortii fug de Romania, si nu rezolvi situatia bagand toti banii in 2 autostrazi.Bineinteles ca si autostrazile sunt foarte necesare, dar transportul feroviar si cel rutier sunt 2 sisteme complementare de transport, deci ambele au nevoie de investitii masive. AMBELE. Wakarimasu ka?

iti rezum scurt ce vrei tu. sa zicem ai niste bani. cu banii aia poti sa faci niste cursuri care in viitor iti vor aduce sanse de promvare si salarii mai mari. tu insa preferi sa-i investesti in renovarea casei asa incat peste 2 ani tot sarac si fara perspective vei ramane. in schimb ai apartamentul sanchi si cine mai e ca tine?! evident, asta e solutia sud europeana (ie grecia, spania, italia), ai bani, sparge-i in petreceri si confort in loc sa faci cum fac nordicii, mai multa munca, pui bani si pentru zile negre, ii investesti sa-ti aduca profit pe viitor etc etc.
Folosind comparatia ta, daca orasul e o "casa", atunci trebuie sa o renovezi fiindca altfel te ploua in ea si poate chiar se darama la primul cutremur. Deci vei dormi sub cerul liber, vei fi obosit si stresat, si nu vei mai putea avea performante bune la serviciu, iar patronul o sa arate cu degetul spre oficiul de somaj. La fel si cu infrastructura urbana, Bucurestiul are nevoie URGENT de investitii in infrastructura, altfel orasul se va autoinchide, iar Ceausescu si-ar implini post-mortem visul de mutare a capitalei, pentru ca marile afaceri vor fugi de izolarea fortata impusa de subdezvolatarea infrastructurii si de lipsa de productivitate cauzata de blocajele in trafic.
plouis wrote:
tot imi dai exemple de RATB si metrou. pai nene, sa-ti amintesc ca astea sunt regii falimentare. adica merg pe subventii de la buget. adica sunt gauri negre de bani. si ce faci? in criza te-apuci sa el faci si mai mari, sa-ti suga si mai multi bani? dupa ce ca te chinui sa le construiesti, sa ai ce subventiona in plus nu?
Transportul in comun intr-un oras mare TREBUIE subventionat, fiindca este o componenta integrala si absolut esentiala intr-un oras modern. Tot asa, si scolile, spitalele, politia etc. sunt "gauri negre" dar trebuie sustinute financiar fiindca ar fi mult mai rau fara ele. Din pacate, in Romania mai e mult pana acest lucru sa fie recunoscut, si de aceea mai sunt unii care spun sa taiem subventiile la transport, asa cum mai erau unii pe vremea ailalta care i-au zis Genialului sa ordone reducerea transportului public fiindca vazusera ei circuland niste autobuze goale pe la periferie. Deci e absurd sa tai aceste subventii, pentru ca dezavantajele indirecte ar fi mult mai mari.

Legat de proiectele de infrastructura, cel mai bine e sa fie pornite in momentele de criza. Au spus-o altii mai destepti ca mine, fiindca nu degeaba asa a iesit si Occidentul din marile crize economice. Iar teoria ca statul nu da toate astea pentru ca n-are bani, este total falsa. Posibilitati de finantare exista (inclusive parteneriate publice-private de care nu prea se aude in Romania), totul e sa le cauti.

si io stau in B, dar mai las dracului confortu personal si pun in fata binele tarii.
Nu pot spune decat ca te invidiez. Eu zic ca tu esti destul de "M" din BDSM, deci cred ca noi doi am fi o pereche buna, fiindca eu sunt foarte "D" si "S", si fac si "B" bun :mrgreen: . Nu lua asta ca o jignire, nu am vrut sa te jignesc, dar nu m-am putut abtine :lol: In fine, am pierdut destul timpul. E clar ca discutia asta nu duce nicaieri. Singura mea problema e ca si tu ai drept de vot  :P

Ca sa revenim la subiect, sper ca acest pasaj sa se faca odata, ca si cel de la Arcul de Triumf, despre care s-a mai discutat pe aici.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere GAC

Acest pasaj, chiar nu-l vad atat de util: cei ce vin din Baneasa au 4 benzi la dispozitie, si un stop ff lung care nu face ambuteiaje. Foarte probabil, vor desena 4 bezi si pe celalalt sens. Mai aglomerata m-i se pare intersectia de la Arcul de triumf, sau C.d G. Dar daca se vor apuca, o sa fie cosmar cel putin 1 an, poate chiar 2, sau mai multi daca lucrurile vor decurge ca la Baneasa. Presimt ca in apropiere de intersectie, soseaua se va gatui la 2 benzi, iar daca punem la socoteala si denivelarile ce vor aparea in asfalt, ca la orice santier, va fi calvar.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Tot n-ati inteles... pasajul vine in completarea celui de la Baneasa ... fac parte dintr-un proiect de denivelare a tuturor intersectiilor pana la Universitate in vederea creeari culoarului unic care de altfel a fost si semaforizat  ... vom avea pasaje peste pasaje in viitor si la arc, si la Kiseleff/I. Mincu si la Pta. Victoriei  ... va dura 20 de ani dar...

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere 2009

Nightwolf wrote:
Tot n-ati inteles... pasajul vine in completarea celui de la Baneasa ... fac parte dintr-un proiect de denivelare a tuturor intersectiilor pana la Universitate in vederea creeari culoarului unic care de altfel a fost si semaforizat  ... vom avea pasaje peste pasaje in viitor si la arc, si la Kiseleff/I. Mincu si la Pta. Victoriei  ... va dura 20 de ani dar...

Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat este prevazut un nou pasaj la Victoriei Cred că este aproape imposibil de a mai construi un pasaj acolo, pentru că ştim cu toţii că acolo avem deja un pasaj şi două staţii de metrou. Chiar dacă ai face un pasaj de mare adâncime cu scut, gen tunel acolo trebuie un pasaj foarte lung ca să poţi subtraversa complexul de staţii de la Victoriei plus că la capătul pasajului pe Lascăr Catargiu ar fi şi linia de metrou. Nu prea văd pe unde ai mai putea scoate şi bretelele pasajului.€

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere darknight

2009 wrote:
Nightwolf wrote:
Tot n-ati inteles... pasajul vine in completarea celui de la Baneasa ... fac parte dintr-un proiect de denivelare a tuturor intersectiilor pana la Universitate in vederea creeari culoarului unic care de altfel a fost si semaforizat  ... vom avea pasaje peste pasaje in viitor si la arc, si la Kiseleff/I. Mincu si la Pta. Victoriei  ... va dura 20 de ani dar...

Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat este prevazut un nou pasaj la Victoriei Cred că este aproape imposibil de a mai construi un pasaj acolo, pentru că ştim cu toţii că acolo avem deja un pasaj şi două staţii de metrou. Chiar dacă ai face un pasaj de mare adâncime cu scut, gen tunel acolo trebuie un pasaj foarte lung ca să poţi subtraversa complexul de staţii de la Victoriei plus că la capătul pasajului pe Lascăr Catargiu ar fi şi linia de metrou. Nu prea văd pe unde ai mai putea scoate şi bretelele pasajului.

Absurde aceste  pasaje .......nu o sa avem un lant de pasaje noi in Bucuresti decat peste poate 100 de ani suntem in lumea a treia multumiti-va cu asta !€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

gabynet wrote:
Absurde aceste  pasaje .......nu o sa avem un lant de pasaje noi in Bucuresti decat peste poate 100 de ani suntem in lumea a treia multumiti-va cu asta !

Atat timp cat or sa mai fie multi care sa gandeasca ca tine o sa ramanem in lumea a 3-a.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere darknight

cornel001 wrote:
gabynet wrote:
Absurde aceste  pasaje .......nu o sa avem un lant de pasaje noi in Bucuresti decat peste poate 100 de ani suntem in lumea a treia multumiti-va cu asta !

Atat timp cat or sa mai fie multi care sa gandeasca ca tine o sa ramanem in lumea a 3-a.

O rectificare nu ma refeream ca pasejele in sinea lor ar fi absurde ci discutia despre acestea acum cand nu se prea face nimic ..........Eu as dori mult sa avem infrastructura de cea mai buna calitate  pasaje in toate intersesctile  dar realitatea este ca din cauza  acestor japite de politicieni  PS: NU AM GANDIRE DE LUMEA A TREIA DE ACEEA O SA CAM PLEC DE PE AICI !

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Goldmund

Gabynet,
nu fi suparat,asa e pe fiecare forum,blog.Totusi,au fost destule voci care au articulat neincrederea despre finisarea Pasajului de la Baneasa,ca nu o sa fie gata nici in 2011.In ultimii trei ani s-au mai construit inca trei pasaje noi pe dn1,incepand de la Otopeni-Aeroport-totusi,eu zic ca se face ceva si inca mult in comparatie cu perioada 1990-2006
Daca tu pleci,eu cu cine mai discut :?:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Mircea G

Daca tot a deviat discutia ...
Multe lucrari se fac efectiv fara o gindire temeinica a traficului sau cu devirea unui trafic " istoric " incetatenit , pe rute aiuritoare , doar pt a salva imaginea unor lucrari prost gindite .
Un exemplu este santul de la Baneasa  :twisted:
Aproape inutil , dar pentru salvarea lui s-a ales solutia interzicerii la stinga de pe Dobrogeanu Gherea si  Elena Vacarescu . Ce se intimpla ? Prin sant se circula bine , adica vizitatorii si plimbaretii au cale libera , cei cu probleme in zona fac cozi infernale pe Aerogarii pt a inlocui ruta blocata . Interesant este ca de pe Aerogarii , pt a face stinga , banda este in stinga liniilor de tramvai , ceea ce cu usurinta poti spune ca mergi pe contrasens .
Cred ca puteam face un proiect mai bun .
Interesant va fi ce se va face cu intersectia Elena V / Dobrogeanu Ghe. / Bucuresti-Ploiesti , in perspectiva largirii si modernizarii arterei Elena V - Sos . Nordului !

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433703 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use