Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 269865 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dr2005
50?! Unde sunt, că în Drumul Taberei - în afară de cea de lângă fostul complex Drumeţul - nu am mai văzut vreuna.
Utilizator anonim wrote:Nightwolf wrote:
Chiar ce se aude cu aceste Smart Parking? Se mai face ceva? Eu unul as plati pt un loc acolo, si la mine in spatele blocului daca desfiinteaza 20 de locuri de parcare pot pune 4 parcari d`astea deci e castig!!
Pai sunt facute vreo 50 in Militari/Drumul Taberei, din ce se spunea pana in 2011 vor fi 250.
50?! Unde sunt, că în Drumul Taberei - în afară de cea de lângă fostul complex Drumeţul - nu am mai văzut vreuna.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Utilizator anonim
Plimba-te mai mult printre blocuri, mai ales intre Apusului si Lujerului au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in spate la Veteranilor se vad vreo 3 intr-un cadru. Revin cu poze.
Dr2005 wrote:Utilizator anonim wrote:Nightwolf wrote:
Chiar ce se aude cu aceste Smart Parking? Se mai face ceva? Eu unul as plati pt un loc acolo, si la mine in spatele blocului daca desfiinteaza 20 de locuri de parcare pot pune 4 parcari d`astea deci e castig!!
Pai sunt facute vreo 50 in Militari/Drumul Taberei, din ce se spunea pana in 2011 vor fi 250.
50?! Unde sunt, că în Drumul Taberei - în afară de cea de lângă fostul complex Drumeţul - nu am mai văzut vreuna.
Plimba-te mai mult printre blocuri, mai ales intre Apusului si Lujerului au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in spate la Veteranilor se vad vreo 3 intr-un cadru. Revin cu poze.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dr2005
Daca acolo e Drumul Taberei, eu nu mai am cuvinte-
Utilizator anonim wrote:
Plimba-te mai mult printre blocuri, mai ales intre Apusului si Lujerului au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in spate la Veteranilor se vad vreo 3 intr-un cadru. Revin cu poze.
Daca acolo e Drumul Taberei, eu nu mai am cuvinte-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Utilizator anonim
Pai banuiesc ca si in Drumul Taberei situatia e aceeasi.
Pai banuiesc ca si in Drumul Taberei situatia e aceeasi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Gabi23
Mai sunt in Drumul Taberei mai multe. Din cate imi amintesc asa e una de exemplu si prin spatele blocurilor dintre Str. Vladeasa si Str. Garleni.
Mai sunt in Drumul Taberei mai multe. Din cate imi amintesc asa e una de exemplu si prin spatele blocurilor dintre Str. Vladeasa si Str. Garleni.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dr2005
Am trecut acum 2 saăptămâni pe acolo şi nu era nimic...
Am trecut acum 2 saăptămâni pe acolo şi nu era nimic...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Gabi23
Parcarea de care zic eu e construita de cateva luni si se afla intre blocuri. Si mai sunt mai multe, dar nu ma pasioneaza sa umblu printre blocuri sa le caut .
Parcarea de care zic eu e construita de cateva luni si se afla intre blocuri. Si mai sunt mai multe, dar nu ma pasioneaza sa umblu printre blocuri sa le caut .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Ideea nu e rea, am vazut genul asta de parcari in orasele Daegu si Ulsan din Coreea de Sud (si inca unul, dar nu imi aduc aminte acum). Nord-coreenii or avea si ei din astea?
Acolo parca se integrau mai bine in peisaj decat la noi, dar la cum arata Bucurestiul, o uratenie in plus nici nu conteaza. Din pacate daca toate costurile vor fi pe spinarea soferilor, taxa lunara va fi mult peste limita suportabila, iar poporul va prefera in continuare gratuitatea trotuarului sau a "spatiilor verzi", care oricum sunt mai mult "spatii uscate" de la uleiurile de la masini si praful de pe ele.
Cum se vor accesa aceste parcari: coduri unice pentru fiecare in parte, cu chei speciale sau cum? Ce facem cand chiriasul uita sa achite factura? I se ridica masina, vine cineva sa reprogrameze dispozitivul de comanda, e chemat la primarie sa predea cheia sau cum?
Sa speram ca aceste parcari nu vor fi administrate UNIC de cocosei si pasarici blonde, prietenii stiu de ce.
Ideea nu e rea, am vazut genul asta de parcari in orasele Daegu si Ulsan din Coreea de Sud (si inca unul, dar nu imi aduc aminte acum). Nord-coreenii or avea si ei din astea?
Acolo parca se integrau mai bine in peisaj decat la noi, dar la cum arata Bucurestiul, o uratenie in plus nici nu conteaza. Din pacate daca toate costurile vor fi pe spinarea soferilor, taxa lunara va fi mult peste limita suportabila, iar poporul va prefera in continuare gratuitatea trotuarului sau a "spatiilor verzi", care oricum sunt mai mult "spatii uscate" de la uleiurile de la masini si praful de pe ele.
Cum se vor accesa aceste parcari: coduri unice pentru fiecare in parte, cu chei speciale sau cum? Ce facem cand chiriasul uita sa achite factura? I se ridica masina, vine cineva sa reprogrameze dispozitivul de comanda, e chemat la primarie sa predea cheia sau cum?
Sa speram ca aceste parcari nu vor fi administrate UNIC de cocosei si pasarici blonde, prietenii stiu de ce.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mindmasster
Pey si ce taxa se percepe pe luna sau pe an sau care e sistemul la cele 50 care sunt deja construite? Au o arhitectura cam urata dar cred ca sunt destul de benefice ,mai ales pentru cartierele militari si drumul taberei unde nu gasesti loc de parcare . Am fost in vizita in drumul taberei si fara nici o exagerare este bataie pe locuri de parcare . Se taie cauciuri ,se zgarie masina . A trecut faza cu stergatoarele de mult
Pey si ce taxa se percepe pe luna sau pe an sau care e sistemul la cele 50 care sunt deja construite? Au o arhitectura cam urata dar cred ca sunt destul de benefice ,mai ales pentru cartierele militari si drumul taberei unde nu gasesti loc de parcare . Am fost in vizita in drumul taberei si fara nici o exagerare este bataie pe locuri de parcare . Se taie cauciuri ,se zgarie masina . A trecut faza cu stergatoarele de mult
- telvanni
-
Posted:
-
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
cristi20
Cred ca s-ar fi putut face mai mult. Bineinteles nu sunt fonduri... dar pe ditamai spatiul se putea face o structura pe 2,3 nivele in care ar fi incaput cel putin 1000 de locuri.
...va avea 680 de locuri,va fi pe un singur nivel...
Cred ca s-ar fi putut face mai mult. Bineinteles nu sunt fonduri... dar pe ditamai spatiul se putea face o structura pe 2,3 nivele in care ar fi incaput cel putin 1000 de locuri.
- mindmasster
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Utilizator anonim
Prima parcare pentru navetişti, construită în Militari
Aproape 700 de locuri de parcare vor fi date în folosinţă în 2-3 săptămâni pe locul fostei Autogări Militari, la ieşirea de pe Bulevardul Iuliu Maniu. Parcarea, ce are rolul de a decongestiona traficul din zonă, va fi utilă navetiştilor care vor avea unde să-şi parcheze maşinile personale pentru a continua călătoria prin oraş cu metroul sau cu RATB-ul.
Cea mai aglomerată intrare în Capitală este, potrivit reprezentanţilor Poliţiei Rutiere, cea dinspre Autostrada Bucureşti-Piteşti. „Este urmată de DN 3, dinspre Brăneşti, chiar şi Colentina, deşi aici nu este legătură directă cu metroul“, a explicat un reprezentant al Centrului Infotrafic.
Ca o soluţie pentru decongestionarea traficului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, Primăria Sectorului 6 derulează în prezent lucări de amenajare la o parcare în zona fostei Autogări Militari.
Aceasta este şi prima parcare din Bucureşti special construită aproape de marginea oraşului cu scopul de a-i ajuta pe cei care vin cu maşinile personale din comunele din apropiere de cartierul Militari.
Până acum, şoferii care vin spre serviciu din localităţi precum Chiajna sau Ciorogârla erau nevoiţi să-şi parcheze maşinile chiar pe bulevard sau pe străduţe, ocupând locurile riveranilor.
Suprafaţa pe care se construieşte este de aproximativ 17.000 de metri pătraţi şi va cuprinde în jur de 700 de locuri de parcare. „Intersecţia este mai mereu blocată din cauza numărului mare de maşini care intră în Bucureşti de pe Autostrada A1 şi a autoturismelor parcate la voia întâmplării. Sunt convins că venim în întâmpinarea multor şoferi care vor prefera să îşi lase maşinile în siguranţă în această parcare şi să se deplaseze prin Bucureşti cu metroul sau cu RATB-ul“, a declarat primarul Cristian Poteraş.
Locuri şi pentru microbuze
Câţiva muncitori lucrau, ieri, de zor la parcajul care, spun ei, va fi gata în trei săptămâni, cuprinzând atât locuri pentru autoturisme, cât şi pentru autobuze şi microbuze.
Astfel, un număr de 300 de locuri vor fi închiriate pe bază de abonament, la tarifele stabilite de C.G.M.B. şi practicate în toată Capitala, restul de aproape 400 urmând să fie închiriate cu ora. Sumele încasate vor intra la bugetul local şi vor fi folosite pentru construirea altor parcări.
Celelalte intrări în oraş, fără parcări
Cu toate acestea, parcarea care va fi amenajată în sectorul 6 nu rezolvă problema întregului oraş. Şi celelalte intrări în Bucureşti, care au legături directe cu metroul sau cu mijloacele RATB, sunt zilnic străjuite şi pe-o parte şi pe alta de maşini ale locuitorilor din comunele vecine.
„E o soluţie bună naveta până la metrou, dar de la Apărătorii Patriei până la Piaţa Sudului foarte mulţi îşi lasă maşinile pe marginea străzii. O parcare amenajată lângă aceste două staţii de metrou ar fi binevenită“, a spus Gheorghiţă, un şofer care face zilnic naveta către serviciu din comuna Berceni.
Prin partea de sud a Capitalei intră zilnic locuitori ai comunelor Vidra, Berceni, sau din câteva comune din Giurgiu. Aceştia au legătură directă cu trei staţii de metrou, Berceni, Dimitrie Leonida, Apărătorii Patriei, chiar şi Piaţa Sudului, dar în zonă nu există nicio parcare destinată lor. „E un spaţiu de vreo 30 de locuri în faţa gurii de metrou de la IMGB, dar cele mai multe dintre ele sunt folosite de angajaţii de la metrou“, ne explică şoferul.
O altă zonă foarte aglomerată este Colentina, chiar la capătul liniei de tramvai 21. Aici vin persoane din localităţile Stefăneşti, Voluntari sau Afumaţi şi se confruntă cu aceeaşi problemă: locul de parcare. În aceeaşi situaţie se află şi intrarile dinspre Pantelimon, unde vin şoferi din comuna Brăneşti, sau Bulevardul Laminorului, unde intră în oraş maşini din Chitila, Mogoşoaia sau Buftea.
Parcări „inteligente“ la întrările în Capitală
„Park&Ride“, sisteme de parcare „inteligente“ (cu rampe sau lifturi), vor fi amenajate la intrările în Bucureşti unde există legătură directă cu metroul sau cu tramvaiul. La prima parcare de acest gen, situată în nordul Capitalei, lucrările vor începe în circa o lună. „Peste trei săptămâni semnăm contractele cu firma care a câştigat licitaţia şi vom începe lucrările, care sunt destul de complexe. Vor fi 400 de locuri de parcare, cu terminale pentru autobuze“, a declarat Ion Dedu, director al Direcţiei de Transport a Primăriei Capitalei.
Legături cu metrou şi RATB
Parcarea pentru navetişti, din sectorul 6, se află în apropiere de staţia de metrou Păcii şi staţiile liniilor RATB 61, 62, 136, 137, 178, 236.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...71355.html
Prima parcare pentru navetişti, construită în Militari
Aproape 700 de locuri de parcare vor fi date în folosinţă în 2-3 săptămâni pe locul fostei Autogări Militari, la ieşirea de pe Bulevardul Iuliu Maniu. Parcarea, ce are rolul de a decongestiona traficul din zonă, va fi utilă navetiştilor care vor avea unde să-şi parcheze maşinile personale pentru a continua călătoria prin oraş cu metroul sau cu RATB-ul.
Cea mai aglomerată intrare în Capitală este, potrivit reprezentanţilor Poliţiei Rutiere, cea dinspre Autostrada Bucureşti-Piteşti. „Este urmată de DN 3, dinspre Brăneşti, chiar şi Colentina, deşi aici nu este legătură directă cu metroul“, a explicat un reprezentant al Centrului Infotrafic.
Ca o soluţie pentru decongestionarea traficului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, Primăria Sectorului 6 derulează în prezent lucări de amenajare la o parcare în zona fostei Autogări Militari.
Aceasta este şi prima parcare din Bucureşti special construită aproape de marginea oraşului cu scopul de a-i ajuta pe cei care vin cu maşinile personale din comunele din apropiere de cartierul Militari.
Până acum, şoferii care vin spre serviciu din localităţi precum Chiajna sau Ciorogârla erau nevoiţi să-şi parcheze maşinile chiar pe bulevard sau pe străduţe, ocupând locurile riveranilor.
Suprafaţa pe care se construieşte este de aproximativ 17.000 de metri pătraţi şi va cuprinde în jur de 700 de locuri de parcare. „Intersecţia este mai mereu blocată din cauza numărului mare de maşini care intră în Bucureşti de pe Autostrada A1 şi a autoturismelor parcate la voia întâmplării. Sunt convins că venim în întâmpinarea multor şoferi care vor prefera să îşi lase maşinile în siguranţă în această parcare şi să se deplaseze prin Bucureşti cu metroul sau cu RATB-ul“, a declarat primarul Cristian Poteraş.
Locuri şi pentru microbuze
Câţiva muncitori lucrau, ieri, de zor la parcajul care, spun ei, va fi gata în trei săptămâni, cuprinzând atât locuri pentru autoturisme, cât şi pentru autobuze şi microbuze.
Astfel, un număr de 300 de locuri vor fi închiriate pe bază de abonament, la tarifele stabilite de C.G.M.B. şi practicate în toată Capitala, restul de aproape 400 urmând să fie închiriate cu ora. Sumele încasate vor intra la bugetul local şi vor fi folosite pentru construirea altor parcări.
Celelalte intrări în oraş, fără parcări
Cu toate acestea, parcarea care va fi amenajată în sectorul 6 nu rezolvă problema întregului oraş. Şi celelalte intrări în Bucureşti, care au legături directe cu metroul sau cu mijloacele RATB, sunt zilnic străjuite şi pe-o parte şi pe alta de maşini ale locuitorilor din comunele vecine.
„E o soluţie bună naveta până la metrou, dar de la Apărătorii Patriei până la Piaţa Sudului foarte mulţi îşi lasă maşinile pe marginea străzii. O parcare amenajată lângă aceste două staţii de metrou ar fi binevenită“, a spus Gheorghiţă, un şofer care face zilnic naveta către serviciu din comuna Berceni.
Prin partea de sud a Capitalei intră zilnic locuitori ai comunelor Vidra, Berceni, sau din câteva comune din Giurgiu. Aceştia au legătură directă cu trei staţii de metrou, Berceni, Dimitrie Leonida, Apărătorii Patriei, chiar şi Piaţa Sudului, dar în zonă nu există nicio parcare destinată lor. „E un spaţiu de vreo 30 de locuri în faţa gurii de metrou de la IMGB, dar cele mai multe dintre ele sunt folosite de angajaţii de la metrou“, ne explică şoferul.
O altă zonă foarte aglomerată este Colentina, chiar la capătul liniei de tramvai 21. Aici vin persoane din localităţile Stefăneşti, Voluntari sau Afumaţi şi se confruntă cu aceeaşi problemă: locul de parcare. În aceeaşi situaţie se află şi intrarile dinspre Pantelimon, unde vin şoferi din comuna Brăneşti, sau Bulevardul Laminorului, unde intră în oraş maşini din Chitila, Mogoşoaia sau Buftea.
Parcări „inteligente“ la întrările în Capitală
„Park&Ride“, sisteme de parcare „inteligente“ (cu rampe sau lifturi), vor fi amenajate la intrările în Bucureşti unde există legătură directă cu metroul sau cu tramvaiul. La prima parcare de acest gen, situată în nordul Capitalei, lucrările vor începe în circa o lună. „Peste trei săptămâni semnăm contractele cu firma care a câştigat licitaţia şi vom începe lucrările, care sunt destul de complexe. Vor fi 400 de locuri de parcare, cu terminale pentru autobuze“, a declarat Ion Dedu, director al Direcţiei de Transport a Primăriei Capitalei.
Legături cu metrou şi RATB
Parcarea pentru navetişti, din sectorul 6, se află în apropiere de staţia de metrou Păcii şi staţiile liniilor RATB 61, 62, 136, 137, 178, 236.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...71355.html
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Nightwolf
Deci se pare totusi ca greu-greu da` doctorul mai face ceva sa-si pastreze jiltzu...
Deci se pare totusi ca greu-greu da` doctorul mai face ceva sa-si pastreze jiltzu...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination