Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1681 posts, 485557 views
📖 Pagination options
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
adn2377
Unde se vor face dupa ce hala se reprofileaza pentru productia de tramvaie (daca nu cumva se impotmoleste si treaba asta in Consiliul General)?
Ca tot vor trebui sa aiba un loc unde sa realizeze astfel de operatii...
Unde se vor face dupa ce hala se reprofileaza pentru productia de tramvaie (daca nu cumva se impotmoleste si treaba asta in Consiliul General)?
Ca tot vor trebui sa aiba un loc unde sa realizeze astfel de operatii...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
La depoul Berceni unde se faceau RKuri la troleibuze, acum nu prea mai fac nimic acolo la partea de reparatii/RKuri.
adn2377 wrote:
Ca tot vor trebui sa aiba un loc unde sa realizeze astfel de operatii...
La depoul Berceni unde se faceau RKuri la troleibuze, acum nu prea mai fac nimic acolo la partea de reparatii/RKuri.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Ikarusurile 5100, 5101, 5121 de la Dep. Bucurestii au ajuns in "conservare" in parcul rece de la Dep. Berceni, pentru ca aici este mai mult spatiu.
Dintre Ikarusurile de la Dep. Berceni ce am vazut asa la prima vedere conservate ar fi 5117 si 5203 cel putin.
5341 de la Bujoreni a avut astazi inspectia tehnica periodica.
Ikarusurile 5100, 5101, 5121 de la Dep. Bucurestii au ajuns in "conservare" in parcul rece de la Dep. Berceni, pentru ca aici este mai mult spatiu.
Dintre Ikarusurile de la Dep. Berceni ce am vazut asa la prima vedere conservate ar fi 5117 si 5203 cel putin.
5341 de la Bujoreni a avut astazi inspectia tehnica periodica.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
SprinterXP
Inseamna ca 5108 mai are sanse sa fie reparat in depoul Bucurestii Noi si sa mai circule.
Gabi23 wrote:
Ikarusurile 5100, 5101, 5121 de la Dep. Bucurestii au ajuns in "conservare" in parcul rece de la Dep. Berceni, pentru ca aici este mai mult spatiu.
Inseamna ca 5108 mai are sanse sa fie reparat in depoul Bucurestii Noi si sa mai circule.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
Defecte in BN mai sunt 5105, 5107, 5108, 5109, 5111 si, de ieri, 5213 si 5214. Tare mi'e teama ca se incepe actiunea Tatra Reloaded si in cazul troleibuzelor Ikarus. Mai trebuie mentionat ca 5100, 5101 si 5121 au fost descompletate masiv inainte sa plece la Berceni, macar BN si'a facut stoc de piese... Si ca fapt divers, sursa lui 5101 e pe 5219.
Defecte in BN mai sunt 5105, 5107, 5108, 5109, 5111 si, de ieri, 5213 si 5214. Tare mi'e teama ca se incepe actiunea Tatra Reloaded si in cazul troleibuzelor Ikarus. Mai trebuie mentionat ca 5100, 5101 si 5121 au fost descompletate masiv inainte sa plece la Berceni, macar BN si'a facut stoc de piese... Si ca fapt divers, sursa lui 5101 e pe 5219.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
5173 a avut ITP-ul la Dep. Berceni, saptamana trecuta si teoretic ar trebui sa circule deja pe liniile de la Vatra Luminoasa.
5178 a ajuns la schimb, saptamana aceasta la URAC, pentru schimbarea linoleumului.
5173 a avut ITP-ul la Dep. Berceni, saptamana trecuta si teoretic ar trebui sa circule deja pe liniile de la Vatra Luminoasa.
5178 a ajuns la schimb, saptamana aceasta la URAC, pentru schimbarea linoleumului.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
Noutati de la Bucurestii Noi...
-au revenit la traseu 5107, 5113, 5234, care au fost defecte pentru mai mult timp
-sunt, in continuare indisponibile, urmatoarele troleibuze:
5100, 5101, 5121 conservate in dep. Berceni
5105, 5111 defecte, la ele mai mesteresc baietii din cand in cand, dar nu par sa se grabeasca...
5108, 5109 defecte si lasate in paragina, nu a mai umblat nimeni la ele. 5108 doneaza piese...
5122 defect, nu stiu ce ii fac, daca ii fac ceva...
5215, care si'a rupt captatorii in Podul Constanta acum o saptamana, tocmai ce i'a primit pe cei ai lui 5108.
Nu stiu de ce BN nu mai trimit nimic la cosmetizare, sunt cateva care au interiorul praf. Imi vin in minte 5103 sau 5114...
De asemenea, observ ca la capitolul aspect BN isi intretine bine troleibuzele (de fapt, si tramvaiele), in schimb la partea tehnica le lasa ca "merg si asa", cat mai merg, apoi nu mai merg si le lasa tot asa. Totusi, observ ca ei se tot chinuie cu piese luate de la unele si puse pe altele si stau sa ma intreb daca RATBul mai ia piese si pentru troleibuze, sau le lasa ca pe Tatre?...
Noutati de la Bucurestii Noi...
-au revenit la traseu 5107, 5113, 5234, care au fost defecte pentru mai mult timp
-sunt, in continuare indisponibile, urmatoarele troleibuze:
5100, 5101, 5121 conservate in dep. Berceni
5105, 5111 defecte, la ele mai mesteresc baietii din cand in cand, dar nu par sa se grabeasca...
5108, 5109 defecte si lasate in paragina, nu a mai umblat nimeni la ele. 5108 doneaza piese...
5122 defect, nu stiu ce ii fac, daca ii fac ceva...
5215, care si'a rupt captatorii in Podul Constanta acum o saptamana, tocmai ce i'a primit pe cei ai lui 5108.
Nu stiu de ce BN nu mai trimit nimic la cosmetizare, sunt cateva care au interiorul praf. Imi vin in minte 5103 sau 5114...
De asemenea, observ ca la capitolul aspect BN isi intretine bine troleibuzele (de fapt, si tramvaiele), in schimb la partea tehnica le lasa ca "merg si asa", cat mai merg, apoi nu mai merg si le lasa tot asa. Totusi, observ ca ei se tot chinuie cu piese luate de la unele si puse pe altele si stau sa ma intreb daca RATBul mai ia piese si pentru troleibuze, sau le lasa ca pe Tatre?...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
Pentru electronica piesele le aduce SAERP daca nu ma insel, daca o mai fi contract de service cu acestia. Mai greu cu piesele aparatului de tractiune si cauciucuri...
Pentru electronica piesele le aduce SAERP daca nu ma insel, daca o mai fi contract de service cu acestia. Mai greu cu piesele aparatului de tractiune si cauciucuri...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dominatrix
cos wrote:Ultima oara, din cate vad, s-au cumparat piese in februarie 2010, inainte ca RATB'ul sa fie imbatat crita... http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/ ... -6769.html
Totusi, observ ca ei se tot chinuie cu piese luate de la unele si puse pe altele si stau sa ma intreb daca RATBul mai ia piese si pentru troleibuze, sau le lasa ca pe Tatre?...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
RATB cumpara piese pentru troleibuzele Ikarus 415.
RATB cumpara piese pentru troleibuzele Ikarus 415.
Echipamente/piese schimb Astra-Ikarus (Knorr Bremse)
Procedură aplicată: Cerere de ofertă
Criteriu de selecţionare: Preţul cel mai mic
Data limită: Joi, 16 Iunie 2011 ora: 11:30
Dată selecţionare: Joi, 16 Iunie 2011 ora: 12:00
Cod CPSA: 34322100-1
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
5295 si5297 sunt trase pe dreapta si mai sunt sanse minime sa mai fie readuse in circulatie. 5295 nu mai circula din anul 2010, iar 5297 este mai recent "evacuat" din linia 62. Sunt multe retrase temporar/definitiv din circulatie la toate cele 4 depouri de troleibuze din Bucuresti. Incet incet in cativa ani le sunem adio la toate.
Sa ni le amintim cand erau in traseu cu calatori.
5295 si5297 sunt trase pe dreapta si mai sunt sanse minime sa mai fie readuse in circulatie. 5295 nu mai circula din anul 2010, iar 5297 este mai recent "evacuat" din linia 62. Sunt multe retrase temporar/definitiv din circulatie la toate cele 4 depouri de troleibuze din Bucuresti. Incet incet in cativa ani le sunem adio la toate.
Sa ni le amintim cand erau in traseu cu calatori.
5295 - 96 - 18.10.2008.JPG (694.15 KB; downloaded 4819 times)
5297 - 62 - 27.06.2010.JPG (525.88 KB; downloaded 4822 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Utilizator anonim
5295 inca mai circula in noiembrie 2010, iar 5297 nu l-am mai vazut de ceva timp oricum...
5295 inca mai circula in noiembrie 2010, iar 5297 nu l-am mai vazut de ceva timp oricum...
5295-061-06.11.2010.JPG (371.57 KB; downloaded 4813 times)
5297-096-7.04.08.JPG (417.53 KB; downloaded 4814 times)
- fider
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
fider
Daca aceste troleibuze alaturi de multe altele vor dispare din parcul circulant ramane insa problema incomoda cu ce anume vor fi inlocuite. Al doilea aspect straniu este ca unele dintre aceste troleibuze nu sunt foarte vechi si nici nu par din prima serie de troleibuze livrate. Inteleg ca iarasi se ascunde problema pieselor de schimb si asa probabil fie vor deveni mai prost deservite anumite trasee sau chiar se vor desfiinta. Nu consider tocmai plauzibila varianta unei noi licitatii pentru troleibuze. Mai departe toata aceasta situatie este destul de stupida pentru ca oricum se banuia ca dupa ultima licitatie de troleibuze Irisbus va incepe si casarea Ikarus-urilor 415T desi se tot spunea sus si tare ca nu va fi vorba de asa ceva.
Gabi23 wrote:
Sunt multe retrase temporar/definitiv din circulatie la toate cele 4 depouri de troleibuze din Bucuresti. Incet incet in cativa ani le sunem adio la toate.
Daca aceste troleibuze alaturi de multe altele vor dispare din parcul circulant ramane insa problema incomoda cu ce anume vor fi inlocuite. Al doilea aspect straniu este ca unele dintre aceste troleibuze nu sunt foarte vechi si nici nu par din prima serie de troleibuze livrate. Inteleg ca iarasi se ascunde problema pieselor de schimb si asa probabil fie vor deveni mai prost deservite anumite trasee sau chiar se vor desfiinta. Nu consider tocmai plauzibila varianta unei noi licitatii pentru troleibuze. Mai departe toata aceasta situatie este destul de stupida pentru ca oricum se banuia ca dupa ultima licitatie de troleibuze Irisbus va incepe si casarea Ikarus-urilor 415T desi se tot spunea sus si tare ca nu va fi vorba de asa ceva.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
Problema e ca nu sunt piese pentru ele, si astfel se repeta situatia tramvaielor Tatra. Estimez ca 3-4 troleibuze de la Bucurestii Noi au probleme cu electronica (sursa, bloc logic, chopper etc), dar in asemenea combinatii incat oricate "transplanturi" de piese s'ar face de pe unul pe altul, aceste 3-4 vehicule tot nu vor circula. Si ma refer la 3-4 troleibuze in afara de 5100, 5101, 5121 care tot cu electronica au picat, dar sunt scoase aproape definitiv din circuit, descompletate si garate la Berceni. Mai sunt probleme si cu piese marunte, cum ar fi tragatoare, captatoare, randunici, care dispar intr'o veselie de pe troleibuzele cu defecte mai mari. Problemele cu electrica / mecanica (motoare, transmisie, directie dar si compresorul etc) se rezolva in depou dupa posibilitati, incat acum exista multe troleibuze care vibreaza, sunt mai zgomotoase decat un DAC s.a.m.d. Singura parte care se va rezolva este cea a sistemului de franare, pentru care exista o licitatie de piese de schimb. De altfel, e singura licitatie pentru piese pentru troleibuze de cand a venit Nea Critz la "putere". Culmea este ca exista defecte destul de mari si la Irisbusuri, dar nu cunosc in detaliu situatia la Vatra Luminoasa sau la Bujoreni.
Iar ca fapt divers, in interviul de acum doua zile, Critzul a dat'o la intors cu licitatia pentru troleibuze, ca nu's bani bla bla. Mie mi se pare destul de clar ca nu'l prea intereseaza acest aspect.
Problema e ca nu sunt piese pentru ele, si astfel se repeta situatia tramvaielor Tatra. Estimez ca 3-4 troleibuze de la Bucurestii Noi au probleme cu electronica (sursa, bloc logic, chopper etc), dar in asemenea combinatii incat oricate "transplanturi" de piese s'ar face de pe unul pe altul, aceste 3-4 vehicule tot nu vor circula. Si ma refer la 3-4 troleibuze in afara de 5100, 5101, 5121 care tot cu electronica au picat, dar sunt scoase aproape definitiv din circuit, descompletate si garate la Berceni. Mai sunt probleme si cu piese marunte, cum ar fi tragatoare, captatoare, randunici, care dispar intr'o veselie de pe troleibuzele cu defecte mai mari. Problemele cu electrica / mecanica (motoare, transmisie, directie dar si compresorul etc) se rezolva in depou dupa posibilitati, incat acum exista multe troleibuze care vibreaza, sunt mai zgomotoase decat un DAC s.a.m.d. Singura parte care se va rezolva este cea a sistemului de franare, pentru care exista o licitatie de piese de schimb. De altfel, e singura licitatie pentru piese pentru troleibuze de cand a venit Nea Critz la "putere". Culmea este ca exista defecte destul de mari si la Irisbusuri, dar nu cunosc in detaliu situatia la Vatra Luminoasa sau la Bujoreni.
Iar ca fapt divers, in interviul de acum doua zile, Critzul a dat'o la intors cu licitatia pentru troleibuze, ca nu's bani bla bla. Mie mi se pare destul de clar ca nu'l prea intereseaza acest aspect.
📖 Pagination options