Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 349171 views
📖 Pagination options
- ioan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
ioan
Linia de tramvai de pe Vasile Milea a fost astfaltata primul strat aprox 10m si mai au cam 20.Poate maine pun si al doilea strat.Se mai lucra la rampa si bretea de pe milea la borduri si finisaje.
Linia de tramvai de pe Vasile Milea a fost astfaltata primul strat aprox 10m si mai au cam 20.Poate maine pun si al doilea strat.Se mai lucra la rampa si bretea de pe milea la borduri si finisaje.
- ioan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
ioan
Astazi pe Vasile Milea inca se mai lucra la asfaltarea liniilor. Sensul de mers dinspre apaca avea primul strat si celalalt cred ca il fac astazi.Breteaua spre Apaca pare finalizata si pe panta de coborare mai au de turnat ultimul strat de asfalt. Au mai asfaltat aseara si portiunea de unde se termina breteaua si panta de coborare spre Milea.Erau aproximativ 30 de muncitori in zona si se lucra pe marginea carosabilului la cablurile de alimentare a stalpilor. Sub pasaj se lucra la spatiul verde de sub breteaua pe Milea. Cred ca la in cateva zile vor da drumul pe acea bretea. Nu am vazut inca catenara de tramvai, dar le mai lipseste un stalp pe milea care inca nu era inmontat.
Astazi pe Vasile Milea inca se mai lucra la asfaltarea liniilor. Sensul de mers dinspre apaca avea primul strat si celalalt cred ca il fac astazi.Breteaua spre Apaca pare finalizata si pe panta de coborare mai au de turnat ultimul strat de asfalt. Au mai asfaltat aseara si portiunea de unde se termina breteaua si panta de coborare spre Milea.Erau aproximativ 30 de muncitori in zona si se lucra pe marginea carosabilului la cablurile de alimentare a stalpilor. Sub pasaj se lucra la spatiul verde de sub breteaua pe Milea. Cred ca la in cateva zile vor da drumul pe acea bretea. Nu am vazut inca catenara de tramvai, dar le mai lipseste un stalp pe milea care inca nu era inmontat.
- Lutyk
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Azi breateaua Milea era asfaltata, inca cateva zile si circulam pe ea.
Azi breateaua Milea era asfaltata, inca cateva zile si circulam pe ea.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
mindmasster
Astazi am trecut prin zona si erau asfaltate si cele 2 rampe de pe GRivita
Astazi am trecut prin zona si erau asfaltate si cele 2 rampe de pe GRivita
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
elloyy
uraaa:D
shoppy wrote:
Azi breateaua Milea era asfaltata, inca cateva zile si circulam pe ea.
uraaa:D
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
telvanni
@subway guru
Eu mereu am fost convins ca podul de la Grozavesti va avea cele 2 arce solidarizate prin grinzi transversale. Atat timp cat nu clatina nimeni podul (de exemplu atunci cand se misca cei 4 elefanti imensi care sustin pamantul) cele doua arce stau bine mersi chiar fara sa fie "legate" unul de celalalt. In momentul zgaltaielii apar niscaiva forte laterale care combinate cu cele date de tirantii verticali sunt numai bune pentru a dezechilibra ansamblul. Ce minune inginereasca tine aceste doua arce pe pozitie in timpul unui cutremur? Ma gandesc ca incastrarea arcelor in zona de nastere trebuie sa fie perfecta si oarecum supradimensionata. Orice excentricitate (accentuata de eforturile din arc) solicita foarte mult aceasta incastrare. Chiar daca tablierul e la partea inferioara a ansamblului, faptul ca el sta agatat de arce (prin tiranti) echivaleazala extremis cu faptul ca arcul are masa celor doua, arc+jumatate din tablier. Dupa parerea mea este o decizie curajoasa din partea proiectantului sa lase cele doua arce nesolidarizate acest lucru impunand dimensionarea lor ca atare. Estetic este muuult mai frumos asa si ii felicit (pe proiectanti) pentru solutia aleasa.
@subway guru
Eu mereu am fost convins ca podul de la Grozavesti va avea cele 2 arce solidarizate prin grinzi transversale. Atat timp cat nu clatina nimeni podul (de exemplu atunci cand se misca cei 4 elefanti imensi care sustin pamantul) cele doua arce stau bine mersi chiar fara sa fie "legate" unul de celalalt. In momentul zgaltaielii apar niscaiva forte laterale care combinate cu cele date de tirantii verticali sunt numai bune pentru a dezechilibra ansamblul. Ce minune inginereasca tine aceste doua arce pe pozitie in timpul unui cutremur? Ma gandesc ca incastrarea arcelor in zona de nastere trebuie sa fie perfecta si oarecum supradimensionata. Orice excentricitate (accentuata de eforturile din arc) solicita foarte mult aceasta incastrare. Chiar daca tablierul e la partea inferioara a ansamblului, faptul ca el sta agatat de arce (prin tiranti) echivaleazala extremis cu faptul ca arcul are masa celor doua, arc+jumatate din tablier. Dupa parerea mea este o decizie curajoasa din partea proiectantului sa lase cele doua arce nesolidarizate acest lucru impunand dimensionarea lor ca atare. Estetic este muuult mai frumos asa si ii felicit (pe proiectanti) pentru solutia aleasa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Cel mai bine te iei dupa exemple deja existente, Poarta Alba are deschiderea dubla si nu are arcele solidarizate.
Cel mai bine te iei dupa exemple deja existente, Poarta Alba are deschiderea dubla si nu are arcele solidarizate.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
STAY TUNED! Breaking news, maine!
STAY TUNED! Breaking news, maine!
- Serban
-
Posted:
-
- PinkyHog
-
Posted:
-
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
Data viitoare sa ne zici direct ca se duce dl. doctor in vizita de lucru
Data viitoare sa ne zici direct ca se duce dl. doctor in vizita de lucru
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Azi s-a trecut la hobana 51, daca vremea tine cu noi in 8-9 zile le termina, apoi inca cateva zile finisarea lor
Azi s-a trecut la hobana 51, daca vremea tine cu noi in 8-9 zile le termina, apoi inca cateva zile finisarea lor
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
N-am voie 'de la doctor'...
Dar stiti si voi foarte bine ca 'forumistii nostri' sunt cu muuult mai inteligenti decat 'forumistii lor'...
Asa ca 'stati pe aproape'...
DanCld wrote:
Data viitoare sa ne zici direct ca se duce dl. doctor in vizita de lucru
N-am voie 'de la doctor'...
Dar stiti si voi foarte bine ca 'forumistii nostri' sunt cu muuult mai inteligenti decat 'forumistii lor'...
Asa ca 'stati pe aproape'...
📖 Pagination options