Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu

42 posts, 13977 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu subway guru

Pasajul Pipera, deschis circulaţiei înainte de Paşte
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 32877.html
30 martie 2012, 13:23 |  Autor: Adrian Dădârlat
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a avansat azi un nou termen pentru deschiderea circulaţiei rutiere pe Pasajul Pipera.

Astfel, Oprescu şi-a exprimat speranţa că pasajul va putea fi deschis circulaţiei până la Paşte. „Eu sper ca până în Paşti să-i dăm drumul şi să circule lumea liniştită”, a spus Oprescu.

Primarul general a mai arătat că se lucrează încă la bretelele laterale ale pasajului şi că întârzierile au fost cauzate de mutarea cablurilor electrice ale Enel. Totodată, la intersecţia Şoselei Pipera cu strada Nicolae Caramfil trebuie amenajat un sens giratoriu.

Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe - 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.

Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.

Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.

Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA. Oprescu a mai anunţat mai întâi ca termen pentru finalizarea pasajului luna octombrie a anului trecut, iar ulterior sfârşitul lui 2011.


P.S.
Aceeasi 'sabotori' notorii...numiti Enel...mama lor...

 


Aceeasi 'sabotori' notorii...numiti Enel...mama lor... misterr

Și la Centura de Nord, o porțiune de cîteva sute de metri a fost întîrziată cîteva luni (și s-a lărgit mai tîrziu) pentru că Enel nu a mutat un post trafo decît cu mare întîrziere (după aproape un an!).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dr2005

Da, e foarte frumos să dai vina pe Enel ca să-ţi justifici incompetenţa. Că doar e an electoral.
Bine, nu că ăia de la Enel ar fi uşă de biserică... dar, oricât ne-am dori, nu sunt ei vinovaţi de toate relele din Capitală.

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu alex230ro

bai dar nea Oprescu asta e prost?!! ba e sept 2011 ba e dec 2011 ba e martie 2012 ba stai ca e aprilie 2012 mai bine nu ar zice naiba nimic :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dr2005

Vă vine să credeţi că unii încă vor să-l mai voteze pe măscăriciul ăsta?

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu andrei11

Va rog frumos, sunt sătul de politica, aveti rubrica dedicata !

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu subway guru

Dr2005 wrote:
Da, e foarte frumos să dai vina pe Enel ca să-ţi justifici incompetenţa. Că doar e an electoral.
Bine, nu că ăia de la Enel ar fi uşă de biserică... dar, oricât ne-am dori, nu sunt ei vinovaţi de toate relele din Capitală.

Iar vorbesti in completa necunostinta de cauza...si gresesti 'profund'... :(

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dr2005

De când cu lucrările de la metrou, a început să cadă curentul tot mai des în Drumul Taberei. Sâmbătă 5 ore pauză, duminică 5 întreruperi... curios, până la momentele astea, nu ştiu dacă s-a mai oprit curentul o singură dată în ultimii 4 ani. Tare îmi e că nu e vina Enelului aici. Deci, dacă Enel a putut, de bine, de rău, să asigure un serviciu relativ OK (vorbesc strict de furnizarea electricităţii, că la relaţii cu publicul şi reclamaţii sunt praf), mă îndoiesc că ei sunt ,,piedica în faţa dezvolătrii infrastructurii rutiere întru gloria Zeului Automotobil" din Bucureşti (adică aruncarea de pasaje supraterane peste tot pe unde vrea muşchiu' lu' Oprescu). Dar întotdeauna trebuie să existe un ţap ispăşitor, mai ales pentru o lucrare care stagnează de 4 luni!

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dominatrix

Pasajul Pipera, blocat 6 luni la cheremul lui Oprescu. 170 de ore pierdute în trafic de fiecare șofer

Proiecte care ar putea decongestiona traficul rutier din Capitală sunt condiţionate de data alegerilor locale.
Cei care traversează zona de Nord a Capitalei cu maşina pierd între 80 şi 120 de minute în fiecare zi din cauză că nu pot traversa Pasajul Pipera. Deşi a promis că va inaugura "scurtătura" care ar economisi timpul şi banii cheltuiţi pe carburanţi de şoferi, încă de la sfârşitul anului trecut, pe pod nu se poate circula nici în prezent.

Până acum, pasajul a fost inaugurat pe hârtie de cinci ori. Ultimul anunţ privind deschiderea noului drum a fost făcut acum câteva săptămâni. Atunci, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, spunea că se va putea circula de Paşti pe pasaj. Acum, data inaugurării este învăluită în mister, dar cum mai sunt circa două luni până la locale, e lesne de înţeles când va tăia panglica primarul Oprescu. Biroul de presă al municipalităţii nu a putut oferi o dată certă a inaugurării

Şeful drumurilor: "Eu nu ştiu când va fi gata, cei de la presă au strategia!"

Întrebat de EVZ când se va putea circula pe pasaj, Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei infrastructură şi servicii publice, a replicat: "Nu ştiu. Sunaţi la biroul de presă al Primăriei Capitalei, ei au strategiile". Dumitru este cel care veghează toate lucrările de infrastructură.

Inaugurare cât mai aproape de locale

În timp ce lucrarea la pod este ca şi finalizată, arterele secundare blochează traficul. "Pentru a putea pune în funcţiune în condiţii optime de circulaţie este necesară finalizarea lucrărilor la localele adiacente. Acestea sunt condiţionate de finalizarea lucrărilor de către Enel la cablurile şi instalaţiile electrice existente în zona acestor locale". Aşa explică biroul de presă al municipalităţii de ce nu s-a dat încă în funcţiune noul pasaj rutier.

Nu s-a făcut bine proiectul

Şi, ca să fie siguri că nu vor fi traşi la răspundere pentru că nu au finalizat lucrarea de infrastructură la timp, autorităţile au prevăzut în contract ca obligativitate pentru constructor, doar finalizarea pasajului. "În contract nu sunt incluse în sarcina constructorului riscurile legate de problemele la reţelele electrice. Aceste probleme precum şi condiţiile meteo din această iarnă nu au permis realizarea asfaltării acestora", au mai explicat reprezentanţii Primăriei Capitalei.

Cu alte cuvinte, dacă nu au fost analizate toate aspectele şi problemele care pot apărea în urma acestui contract şi nu au fost trecute în proiect, constructorul nu poate fi trecut la răspundere pentru problemele care apar.

Hei-rupism pentru Oprescu, ca pe vremea lui Ceauşescu

"Trebuia să-l terminăm încă de anul trecut, de Ziua României, dar îi bine şi de Paşte!", spune unul dintre sefii de şantier care răspunde de finalizarea Pasajului Pipera. Tot pe vreme se dă vina: iarnă lungă şi pe urmă ploi şi vânt. Dar acum, că a ieşit soarele, zeci de muncitori robotesc cât e ziua de lungă de jur-împrejurul podului început încă din anul 2010. Cel puţin aşa se vede de departe!

Când te apropii, vezi feţele apatice ale muncitorilor dotaţi cu căciuli jerpelipe acoperite de caschete de protecţie, care scarmănă fară tragere de inimă cu lopata în pietrişul care se vrea baza bretelelor de acces pe pod. Cară câte doi-trei bolovani dintr-un loc în altul, doar ca să aibă ce face. Inutil gest, pentru că în urma lor vin vibrocompactoarele de mare tonaj care anihilează munca depusă. "Dar trebuie să ne vadă şeful că muncim, că doar d-aia ne pontează 16 ore pe zi", spune unul dintre lopătarii harnici. Dar, una peste alta, oamenii sunt încrezători că până în Vinerea Mare de dinaintea Paştelui, pasajul va fi gata. Cu o condiţie: ca vremea să ţină cu ei şi să nu cumva să dea vreo ploaie torenţială care să transforme în morcilă terasamentele abia nivelate!

Zeci de minute petrecute zilnic în maşină

Având în vedere că "scurtătura" trebuia inaugurată la sfârşitul anului trecut, iar în prezent şoferii străbat cartierul Aviaţiei în 40-60 de minute dimineaţa şi în alte 40-60 de minute seara, reiese că fiecare maşină stă în ambuteiaj între 80 şi 120 de minute în fiecare zi. De la prima dată anunţată ca fiind ziua în care se va deschide pasajul şi până în prezent au trecut nu mai puţin de 102 de zile. Un simplu calcul arată că fiecare şofer a pierdut, până în prezent, în medie, aproximativ 10.200 de minute, adică nu mai puţin de 170 de ore din cauza nedeschiderii pasajului.

Cifre

Dimineaţa se stă în trafic pe Barbu Văcărescu între 40 şi 60 de minute din cauza ambuteiajelor
102 zile au trecut de la data de la care trebuia inaugurat pasajul
Pe trotuarele de doar 40 de cm, se poate circula doar în şir indian

Alt proiect întârziat

Un alt pasaj care ar trebui să decongestioneze traficul în zona de sud a Capitalei este cel suprateran Mihai Bravu- Splaiul Indendenţei. Deşi primul pod trebuia să fie gata încă din martie anul acesta, în prezent, doar pilonii sunt gata. Proiectul prevede construirea a două poduri care vor traversa Splaiul Unirii.

Potrivit proiectului, după ce podul va fi gata, şoferii nu vor fi nevoiţi să mai piardă zeci de minute în trafic, atât pe Splai cât şi în intersecţia Calea Văcărești-Mihai Bravu. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, şi aici sunt întârzieri pentru că se lucrează la partea electrică.

"După finalizarea acestor lucrări, PMB va putea preciza cu cât timp a fost prelungit termenul de finalizare al lucrărilor. Stadiul de execuţie al lucrărilor este de aproximativ 30-35%, cu termen de finalizare în trimestrul IV 2012", susţine municipalitatea.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/170-ore ... 76252.html

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu bogd_an

Trafic rutier restricţionat la pasajul Pipera

Traficul rutier se va închide pe partea nord-estică a pasajului Pipera, între str. Barbu Văcărescu şi începutul rampei estice a podului, în perioada 20 aprilie, ora 24,00 - 25 aprilie, ora 24,00, în scopul efectuării unor lucrări.

Potrivit unui comunicat al Primăriei Municipiului Bucureşti, circulaţia vehiculelor se va desfăşura deviat pe şos.Petricani şi pe traseul Pipera-Tunari-str.Erou Iancu Nicolae.


http://www.libertatea.ro/detalii/articol/trafic-restrictionat-papsaj-pipera-390200.html

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Nightwolf

bogd_an wrote:
Trafic rutier restricţionat la pasajul Pipera

Traficul rutier se va închide pe partea nord-estică a pasajului Pipera, între str. Barbu Văcărescu şi începutul rampei estice a podului, în perioada 20 aprilie, ora 24,00 - 25 aprilie, ora 24,00, în scopul efectuării unor lucrări.

Potrivit unui comunicat al Primăriei Municipiului Bucureşti, circulaţia vehiculelor se va desfăşura deviat pe şos.Petricani şi pe traseul Pipera-Tunari-str.Erou Iancu Nicolae.

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/trafic-restrictionat-papsaj-pipera-390200.html


Este vb de o lucrare Enel din cate am "mirosit" :)

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu ioan

Un nou articol

http://b365.ro/news/pasajul ... cum-arata/

Ce mi se pare interesant este la Caramfil

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, a spus primarul Sorin Oprescu.

O sa fie foarte interesanta coborarea de pe pasaj  :?

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu shoppy

O sa zici bodaproste daca ai reusit sa cobori de pe pasaj fara sa iei carnatul.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dr2005

Probabil podul ăsta o să aibă ,,succesul" Pasajului Lujerului, unde dimineaţa toţi o iau pe deasupra şi se bagă în faţa celor din pasaj la capătul dinspre Uverturii.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423973 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use