Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1038366 views
📖 Pagination options
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
Parerea mea sincera este ca discutiile despre continuarea arterei pana in centura nu isi au rostul in primul rand datorita autorizatiilor de constructie date in dusmanie si a constructiilor (deloc mici!) edificate fix in calea coridorului (care era prevazut, nu?).
Cat despre prelungirea pana in A1, intr-adevar ar facilita intrarea directa a tranzitului intr-un ax central, la acest moment . Altfel vor sta treburile cand va fi finalizata A0, dar pana atunci argumentatia are sens.
Corect ar fi ca prelungirea Splaiului sa fie conectata la actualul DNCB, apoi A0, ca inel, si nu in A1 direct.
Parerea mea sincera este ca discutiile despre continuarea arterei pana in centura nu isi au rostul in primul rand datorita autorizatiilor de constructie date in dusmanie si a constructiilor (deloc mici!) edificate fix in calea coridorului (care era prevazut, nu?).
Cat despre prelungirea pana in A1, intr-adevar ar facilita intrarea directa a tranzitului intr-un ax central, la acest moment . Altfel vor sta treburile cand va fi finalizata A0, dar pana atunci argumentatia are sens.
Corect ar fi ca prelungirea Splaiului sa fie conectata la actualul DNCB, apoi A0, ca inel, si nu in A1 direct.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
De la ideea strapungerii nu s-au mai dat autorizatii pe traseul ei, deja se pot vedea blocuri cu colturile taiate tocmai pentru a nu intersecta strapungerea sau cartiere noi de casa construite pana la limita ei
https://www.google.com/maps/@44.4457649, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4457363, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4416508, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4398146, ... Aw%3D%3D
Singura cladire "mare" de pe traseu este un camin de nefamilisti dar si la acesta autorizatiile de modernizare/izolare termica au fost blocate, cel de langa el care nu intersecteaza a fost izolat
https://www.google.com/maps/@44.4428225, ... Aw%3D%3D
De la ideea strapungerii nu s-au mai dat autorizatii pe traseul ei, deja se pot vedea blocuri cu colturile taiate tocmai pentru a nu intersecta strapungerea sau cartiere noi de casa construite pana la limita ei
https://www.google.com/maps/@44.4457649, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4457363, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4416508, ... Aw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@44.4398146, ... Aw%3D%3D
Singura cladire "mare" de pe traseu este un camin de nefamilisti dar si la acesta autorizatiile de modernizare/izolare termica au fost blocate, cel de langa el care nu intersecteaza a fost izolat
https://www.google.com/maps/@44.4428225, ... Aw%3D%3D
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sorin.niculescu_
Păi și acest coridor va ajunge la DNCB/A1 suspendat peste Bd. Uverturii și Drumul Osiei (plus case, alte străzi etc.)?
Păi și acest coridor va ajunge la DNCB/A1 suspendat peste Bd. Uverturii și Drumul Osiei (plus case, alte străzi etc.)?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Doar la Uverturii era proiectat pasaj suprateran.
Doar la Uverturii era proiectat pasaj suprateran.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Politica a fost mutata la locul ei.
Din discutiile respective, singurul aspect care merita a fi pastrat aici este faptul ca podul ar fi, de fapt, nereceptionat. Rog continuati la politica discutia despre politica, si aici discutia despre receptia podului. Multumesc.
Politica a fost mutata la locul ei.
Din discutiile respective, singurul aspect care merita a fi pastrat aici este faptul ca podul ar fi, de fapt, nereceptionat. Rog continuati la politica discutia despre politica, si aici discutia despre receptia podului. Multumesc.
📖 Pagination options