Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
551 posts, 140045 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Da, asa am spus si eu de atatea ori, au facut jumatate de treaba. Insa asta nu ar fi scutit decat oprirea circulatiei cu calatori pe M4 pentru a face racordul la M4. Si circulatia pe un sens cu pendule (sau ce solutie "inteligenta" vor mai gasi), care o sa fie extrem de aiurea.
Circulatia la suprafata tot trebuia oprita ulterior sa sapi PLS/PSS-ul pentru TBM. Daca sa spunem ca aveau viziune, atunci sapau in anii 2000 si o groapa pentru PSS/PLS/scut atunci si dura mai putin santierul acum. Dar afectarea la suprafata tot ar fi existat, ca nu puteau sa lase groapa "dezgolita" in mijlocul bulevardului peste 20 ani. Trebuiau sa o astupe atunci si acum sa sape din nou sa aiba acces la ea.
Pe de alta parte, atunci nu se stia ca M6 va avea acest traseu. In "pole-position" la inaugurarea primului tronson M4 era varianta cu Victoriei. Deci nu puteau sa investeasca in ceva ce nu exista in plan.
Adrian Rosca wrote:
au facut un buzunar de plecare spre Otopeni, dar pentru venire nimic, acum trebuie sa demoleze tunelul pus in functiune acum 6 ani. Lasand la o parte blocajele de trafic, cine plateste lucrarea asta facuta de doua ori?
Da, asa am spus si eu de atatea ori, au facut jumatate de treaba. Insa asta nu ar fi scutit decat oprirea circulatiei cu calatori pe M4 pentru a face racordul la M4. Si circulatia pe un sens cu pendule (sau ce solutie "inteligenta" vor mai gasi), care o sa fie extrem de aiurea.
Circulatia la suprafata tot trebuia oprita ulterior sa sapi PLS/PSS-ul pentru TBM. Daca sa spunem ca aveau viziune, atunci sapau in anii 2000 si o groapa pentru PSS/PLS/scut atunci si dura mai putin santierul acum. Dar afectarea la suprafata tot ar fi existat, ca nu puteau sa lase groapa "dezgolita" in mijlocul bulevardului peste 20 ani. Trebuiau sa o astupe atunci si acum sa sape din nou sa aiba acces la ea.
Pe de alta parte, atunci nu se stia ca M6 va avea acest traseu. In "pole-position" la inaugurarea primului tronson M4 era varianta cu Victoriei. Deci nu puteau sa investeasca in ceva ce nu exista in plan.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Mă uit la stația Aeroportul Băneasa - din ce an sunt hărțile? Clădirea Autorității Aeronautice nu o văd. Și în general toată zona dintre clădirea aerogării și DN1 arată altfel.
Nici pasajul subteran Băneasa nu e figurat, deși la Piața Presei apare.
Accesul A (cel dinspre nord) mi se pare că este foarte ciudat orientat, spre... nimic. Ar putea fi rotit cu 90 de grade, să iasă în parcarea dinspre aerogară? E loc acolo.
Și un acces peste DN1 nu se putea face? toate trei pe aceeași parte?
Cred că putea arăta bine această stație
LE. Văd că se dă o mână de ajutor PMB și se expropriază și terenul necesar pentru capătul lui 5
subway guru wrote:
Tot ce gasesti acolo e 'up-to-date'
Mă uit la stația Aeroportul Băneasa - din ce an sunt hărțile? Clădirea Autorității Aeronautice nu o văd. Și în general toată zona dintre clădirea aerogării și DN1 arată altfel.
Nici pasajul subteran Băneasa nu e figurat, deși la Piața Presei apare.
Accesul A (cel dinspre nord) mi se pare că este foarte ciudat orientat, spre... nimic. Ar putea fi rotit cu 90 de grade, să iasă în parcarea dinspre aerogară? E loc acolo.
Și un acces peste DN1 nu se putea face? toate trei pe aceeași parte?
Cred că putea arăta bine această stație
LE. Văd că se dă o mână de ajutor PMB și se expropriază și terenul necesar pentru capătul lui 5
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Acea cu portocaliu este priza de ventilatie, vezi ca si celalalt racord are, deci fiecare tunel M6 are CV la macazul cu M4, si apoi mai este un CV in zona macazelor de la Pajura.
Harta este pre 89, inca este tramvai pe Grivita.
Acea cu portocaliu este priza de ventilatie, vezi ca si celalalt racord are, deci fiecare tunel M6 are CV la macazul cu M4, si apoi mai este un CV in zona macazelor de la Pajura.
Harta este pre 89, inca este tramvai pe Grivita.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Suportul topo-cadastral e de prin 1990.
Exact. Intai a fost la Chibrit, dupa aia s-au sucit si au vrut la Victoriei si in final s-au intors tot la Chibrit, dar intre timp se apucasera de tunel. Si asta nu e lipsa de viziune / planificare pe termen lung?
Suportul topo-cadastral e de prin 1990.
sab wrote:
Pe de alta parte, atunci nu se stia ca M6 va avea acest traseu. In "pole-position" la inaugurarea primului tronson M4 era varianta cu Victoriei. Deci nu puteau sa investeasca in ceva ce nu exista in plan.
Exact. Intai a fost la Chibrit, dupa aia s-au sucit si au vrut la Victoriei si in final s-au intors tot la Chibrit, dar intre timp se apucasera de tunel. Si asta nu e lipsa de viziune / planificare pe termen lung?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Ba da, este lipsa de viziune. Asa cum si traseul M7 prin Piata Unirii nu este clar, cum nici macar traseul M4/M6 in zona Izvor si daca va coresponda acolo cu M1/M3 nu este clar.Dar cand am ridicat problema mi s-a spus ca lucrurile se schimba de-a lungul anilor, ca orasul este dinamic.
Nu stiam ca M6 intai a fost la Chibrit si s-a revenit. Stiam de varianta Aviatorilor, apoi Victoriei si, pentru ca romanul este nehotarat, s-a optat in final pentru Chibrit.
Ba da, este lipsa de viziune. Asa cum si traseul M7 prin Piata Unirii nu este clar, cum nici macar traseul M4/M6 in zona Izvor si daca va coresponda acolo cu M1/M3 nu este clar.Dar cand am ridicat problema mi s-a spus ca lucrurile se schimba de-a lungul anilor, ca orasul este dinamic.
Nu stiam ca M6 intai a fost la Chibrit si s-a revenit. Stiam de varianta Aviatorilor, apoi Victoriei si, pentru ca romanul este nehotarat, s-a optat in final pentru Chibrit.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Intre timp a mai evoluat si ApaNova...vom face tot atat deranj apeductelor (ca sunt doua) cat am facut si apeductului de la Piata Moghioros...
Adrian Rosca wrote:
Ati uitat de apeductul de la podul Constanta. Apa Nova nu o sa va lase sa treceti cu TBM-ul pe sub el fara masuri suplimentare.
Intre timp a mai evoluat si ApaNova...vom face tot atat deranj apeductelor (ca sunt doua) cat am facut si apeductului de la Piata Moghioros...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Mai degraba a evoluat modul de executie. Sapatura cu scutul avea tasari incomparabil mai mari cu ce se intampla acum cu TBM-ul.
Mai degraba a evoluat modul de executie. Sapatura cu scutul avea tasari incomparabil mai mari cu ce se intampla acum cu TBM-ul.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^^Asta o sa vedem. Cert e ca la Domnesti au impus ditamai pasajul peste apeduct, desi centura veche statea peste apeduct bine mersi, de zeci de ani poate.
Evident ca nu e o situatie similara, dar da o indicatie despre pretentiile, de multe ori absurde, ale AN.
^^Asta o sa vedem. Cert e ca la Domnesti au impus ditamai pasajul peste apeduct, desi centura veche statea peste apeduct bine mersi, de zeci de ani poate.
Evident ca nu e o situatie similara, dar da o indicatie despre pretentiile, de multe ori absurde, ale AN.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, este ciudat, si la CB, apeductul de la Dragomiresti initial nu avea pasaj dar i s-a facut, in timp ce celalalt apeduct chiar avea pasaj in zona Petrom.
Da, este ciudat, si la CB, apeductul de la Dragomiresti initial nu avea pasaj dar i s-a facut, in timp ce celalalt apeduct chiar avea pasaj in zona Petrom.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
ApaNova nu doreste sa aiba constructii peste apeducte dar nu are cum sa se opuna constructiilor pe sub apeducte!
Avantaj metrou!
ApaNova nu doreste sa aiba constructii peste apeducte dar nu are cum sa se opuna constructiilor pe sub apeducte!
Avantaj metrou!
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Guru, poți comenta ceva față de ce am scris aici?
Guru, poți comenta ceva față de ce am scris aici?
survola wrote:
Mă uit la stația Aeroportul Băneasa - din ce an sunt hărțile? Clădirea Autorității Aeronautice nu o văd. Și în general toată zona dintre clădirea aerogării și DN1 arată altfel.
Nici pasajul subteran Băneasa nu e figurat, deși la Piața Presei apare.
Accesul A (cel dinspre nord) mi se pare că este foarte ciudat orientat, spre... nimic. Ar putea fi rotit cu 90 de grade, să iasă în parcarea dinspre aerogară? E loc acolo.
Și un acces peste DN1 nu se putea face? toate trei pe aceeași parte?
Cred că putea arăta bine această stație.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Desigur, alea sunt ‘zincurile’ 1:500 ‘ultima editie’...
Dar fiti linistiti ca s-au facut ridicari topografice si se cunoaste situatia ‘la zi’
CNAIR s-a opus oricarei subtraversari pe sub DN1...niste tampiti...
Avizul negativ a fost emis sub directoratul unui domn fost in prealabil sef la Metrorex!
Desigur, alea sunt ‘zincurile’ 1:500 ‘ultima editie’...
Dar fiti linistiti ca s-au facut ridicari topografice si se cunoaste situatia ‘la zi’
CNAIR s-a opus oricarei subtraversari pe sub DN1...niste tampiti...
Avizul negativ a fost emis sub directoratul unui domn fost in prealabil sef la Metrorex!
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options