Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
518 posts, 187276 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
Saturday, 30.05.2020, 21:51 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rosetti61
Cu ruina aia care musca din trotuar ce au de gand? Mai exista o situatie ca asta, din vremea cand s-a taiat bd. Dacia, la intersectia Dacia cu Polona cu o casa care intra casa in trotuar.
Cu ruina aia care musca din trotuar ce au de gand? Mai exista o situatie ca asta, din vremea cand s-a taiat bd. Dacia, la intersectia Dacia cu Polona cu o casa care intra casa in trotuar.
-
- shoppy
-
Posted:
Sunday, 31.05.2020, 07:07 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cel mai probabil conacul este monument istoric asa ca proprietarul asteapta sa se degradeze suficient ca un arhitect sa il declare pericol de prabusire / imposibil de consolidat pentru a putea fi demolat.
Cel mai probabil conacul este monument istoric asa ca proprietarul asteapta sa se degradeze suficient ca un arhitect sa il declare pericol de prabusire / imposibil de consolidat pentru a putea fi demolat.
- thor5
-
Posted:
Sunday, 31.05.2020, 09:02 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
thor5
Pai tocmai aici e baiu'. Ca un arhitect (sau arhitect urbanist) a clasificat mizeria aia de ruina drept "monument istoric". Probabil astepta ceva "stimulent" ca sa o declasifice. In orice caz, pericolul de prabusire / opotunitatea (ne)consolidarii poate fi stabilita doar de catre un inginer structurist. Profesia de arhitect nu are competenta tehnica necesara pentru a cerceta starea tehnica a unei structuri de rezistenta. Nici macar daca vine cu abureli de gen "eu sunt si diriginte de santier". Un arhitect cu certificare "diriginte de santier" e ca Elena Udrea cu un masterat in teologie. Daca legea permite, de ce sa nu il facem?
shoppy wrote:
Cel mai probabil conacul este monument istoric asa ca proprietarul asteapta sa se degradeze suficient ca un arhitect sa il declare pericol de prabusire / imposibil de consolidat pentru a putea fi demolat.
Pai tocmai aici e baiu'. Ca un arhitect (sau arhitect urbanist) a clasificat mizeria aia de ruina drept "monument istoric". Probabil astepta ceva "stimulent" ca sa o declasifice. In orice caz, pericolul de prabusire / opotunitatea (ne)consolidarii poate fi stabilita doar de catre un inginer structurist. Profesia de arhitect nu are competenta tehnica necesara pentru a cerceta starea tehnica a unei structuri de rezistenta. Nici macar daca vine cu abureli de gen "eu sunt si diriginte de santier". Un arhitect cu certificare "diriginte de santier" e ca Elena Udrea cu un masterat in teologie. Daca legea permite, de ce sa nu il facem?
- Un cylon
-
Posted:
Sunday, 31.05.2020, 11:09 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Un cylon
Pe harta de la 1940 scrie că era "Fabrica de glucoză" (chiar fabrica, nu doar numele străzii).
Dar am mai văzut clădiri (nu doar administrative) ale unor vechi fabrici clasificate drept monumente istorice.
Pe harta de la 1940 scrie că era "Fabrica de glucoză" (chiar fabrica, nu doar numele străzii).
Dar am mai văzut clădiri (nu doar administrative) ale unor vechi fabrici clasificate drept monumente istorice.
-
- ByOnu
-
Posted:
Sunday, 31.05.2020, 13:14 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Doamne, ce mentalitate ODIOASA.Cred ca la fel ca tine a gandit si Ceausescu.
Te-ai plimbat asa putin la pas prin Bucuresti sa vezi adevarate renasteri arhitecturale precum Magheru One, Magazinul Bucuresti, Magazinul Familia (actualmente CEA MAI vizitata librarie din Bucuresti: Carturesti Carusel), ce sa mai zic de strada Doamnei care este in plina reconstructie samd.
Tie iti place mostenirea lasata pe Buzesti astazi? O groapa de gunoi si terenuri virane in mocirla. Sunt pro-regandirea zonelor, dar sa se faca la fel cum s-a construit actualul Bd. I.C. Bratianu, Balcescu si Magheru, adica cu un proiect unitar sanatos.
Nu zic sa va legati cu lanturi de fiecare cocioaba, dar sa clasifici orice cladire lasata voit sa se degradeze VOIT drept demolabila este de un extremism foarte toxic.
Curatenia nu se face cu buldozerul, ca asa curata si Oradea, Clujul, Timisoara sau pana si Craiova de mult patrimoniul istoric. Curatenia se face prin revitalizare urbana, legi aspre si corecte pentru proprietari si autoritatile locale, atragerea fondurilor nerambursabile dedicate acestui capitol samd.
Odios.
thor5 wrote:
Pai tocmai aici e baiu'. Ca un arhitect (sau arhitect urbanist) a clasificat mizeria aia de ruina drept "monument istoric".
Doamne, ce mentalitate ODIOASA.Cred ca la fel ca tine a gandit si Ceausescu.
Te-ai plimbat asa putin la pas prin Bucuresti sa vezi adevarate renasteri arhitecturale precum Magheru One, Magazinul Bucuresti, Magazinul Familia (actualmente CEA MAI vizitata librarie din Bucuresti: Carturesti Carusel), ce sa mai zic de strada Doamnei care este in plina reconstructie samd.
Tie iti place mostenirea lasata pe Buzesti astazi? O groapa de gunoi si terenuri virane in mocirla. Sunt pro-regandirea zonelor, dar sa se faca la fel cum s-a construit actualul Bd. I.C. Bratianu, Balcescu si Magheru, adica cu un proiect unitar sanatos.
Nu zic sa va legati cu lanturi de fiecare cocioaba, dar sa clasifici orice cladire lasata voit sa se degradeze VOIT drept demolabila este de un extremism foarte toxic.
Curatenia nu se face cu buldozerul, ca asa curata si Oradea, Clujul, Timisoara sau pana si Craiova de mult patrimoniul istoric. Curatenia se face prin revitalizare urbana, legi aspre si corecte pentru proprietari si autoritatile locale, atragerea fondurilor nerambursabile dedicate acestui capitol samd.
Odios.
-
- shoppy
-
Posted:
Sunday, 31.05.2020, 17:07 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Monumentele declarate pericol de prabusire si irecuperabile chiar aia sunt, nu poti avea pretentia ca o cladire in care ploua 30 de ani sa poate fi recuperata. De asemenea ca minister nu poti avea pretentia ca cineva sa intretina un monument atunci cand chiar tu ca minister nu ai fi in stare sa intretii acel monument daca l-ai primi prin donatie.
Ca orice treaba facuta in republica bananiera si asta este facuta prost si nu face decat sa incurce pe toata lumea(chiar si pe cei care vor sa intretina un monument prin interzicerea oricaror modificari) fara sa fie in stare sa protejeze nimic pe termen lung. Nu stiu cate monumente sunt in Bucuresti insa numarul nu are nici o importanta daca oricare monument poate fi demolat, mai bine s-ar alege si s-ar pastra doar varful de 5% si s-ar investi in pastrarea lor si tot am fi toti mai castigati decat in situatia de acum.
Monumentele declarate pericol de prabusire si irecuperabile chiar aia sunt, nu poti avea pretentia ca o cladire in care ploua 30 de ani sa poate fi recuperata. De asemenea ca minister nu poti avea pretentia ca cineva sa intretina un monument atunci cand chiar tu ca minister nu ai fi in stare sa intretii acel monument daca l-ai primi prin donatie.
Ca orice treaba facuta in republica bananiera si asta este facuta prost si nu face decat sa incurce pe toata lumea(chiar si pe cei care vor sa intretina un monument prin interzicerea oricaror modificari) fara sa fie in stare sa protejeze nimic pe termen lung. Nu stiu cate monumente sunt in Bucuresti insa numarul nu are nici o importanta daca oricare monument poate fi demolat, mai bine s-ar alege si s-ar pastra doar varful de 5% si s-ar investi in pastrarea lor si tot am fi toti mai castigati decat in situatia de acum.
-
- chevic
-
Posted:
Monday, 01.06.2020, 06:57 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
chevic
Ce vedem noi exact in mijloc ?
Din continutul articolului, citat aproximativ : un lucru bun s-a renuntat la bordurile inalte, un trend in marile capitale europene ! Cu Covidu asta nu am mai fost pe acolo, asa sa fie ?
Ce vedem noi exact in mijloc ?
Din continutul articolului, citat aproximativ : un lucru bun s-a renuntat la bordurile inalte, un trend in marile capitale europene ! Cu Covidu asta nu am mai fost pe acolo, asa sa fie ?
Untitled.png (835.47 KB; downloaded 3262 times)
-
- aztec
-
Posted:
Monday, 01.06.2020, 08:27 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Conacul ăla e ajutat de ani de zile să cadă, prin metodele clasice...vandalizări, tăieri și distrugeri ale arcelor și buiandrug-urilor.
Parca și mici focuri.
Normal, altceva e o clădire P+ 10/15....
Însă rezista.
În ultimă poza nu e bordura, e zidul de sprijin exterior...
Conacul ăla e ajutat de ani de zile să cadă, prin metodele clasice...vandalizări, tăieri și distrugeri ale arcelor și buiandrug-urilor.
Parca și mici focuri.
Normal, altceva e o clădire P+ 10/15....
Însă rezista.
În ultimă poza nu e bordura, e zidul de sprijin exterior...
-
- ByOnu
-
Posted:
Monday, 01.06.2020, 09:30 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Se batea un coleg cu pumnul in piept pe aici ca suntem noi rai si ca trotuarul e OK. Un trotuar pe care nu pot trece, decent, doua persoane din sens opus NU-I "OK". Acum efectiv se va sta "la paleta".
Nota - un carucior pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii este mai lat, plus spatiul necesar persoanei care trebuie sa miste rotile. O persoana cu dizabilitati va avea de ales intre a-si juli bratul de zidul din beton, sau intre a pica in alveola copacului.
![](https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2020-06-1-24029017-0-fakepath-fabrica-glucoza-1-iunie-2020-18.jpg)
Se batea un coleg cu pumnul in piept pe aici ca suntem noi rai si ca trotuarul e OK. Un trotuar pe care nu pot trece, decent, doua persoane din sens opus NU-I "OK". Acum efectiv se va sta "la paleta".
Nota - un carucior pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii este mai lat, plus spatiul necesar persoanei care trebuie sa miste rotile. O persoana cu dizabilitati va avea de ales intre a-si juli bratul de zidul din beton, sau intre a pica in alveola copacului.
![](https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2020-06-1-24029017-0-fakepath-fabrica-glucoza-1-iunie-2020-18.jpg)
-
- chevic
-
Posted:
Thursday, 04.06.2020, 06:16 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
chevic
Au pus separatoare de sens de la Petricani pana la Fan Curier. Avem 4 stopuri pe Fabrica de Glucoza. Venind dinspre Petricani primele doua sunt la inceputul blocurilor si la mijlocul complexului, ambele de pietoni, nu se va putea traversa cu masina linia mediana si sa se schimbe sensul, la George Constantinescu insa se poate. Sa vedem cum fac la Chefalului.
Daca pun separatoare de sens au logica canalele pe mijloc(poza care am pus-o mai sus din Hotnews).
Au pus separatoare de sens de la Petricani pana la Fan Curier. Avem 4 stopuri pe Fabrica de Glucoza. Venind dinspre Petricani primele doua sunt la inceputul blocurilor si la mijlocul complexului, ambele de pietoni, nu se va putea traversa cu masina linia mediana si sa se schimbe sensul, la George Constantinescu insa se poate. Sa vedem cum fac la Chefalului.
Daca pun separatoare de sens au logica canalele pe mijloc(poza care am pus-o mai sus din Hotnews).
1.jpg (1.17 MB; downloaded 3006 times)
- RSN
-
Posted:
Sunday, 07.06.2020, 13:06 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
RSN
Daca separatoarele alea sunt puse sa ramana definitiv... nu se putea face un scuar ingust pe mijloc si sa fie montati tot acolo si stalpii de iluminat? si se castiga asa spatiu pentru trotuare...
Daca separatoarele alea sunt puse sa ramana definitiv... nu se putea face un scuar ingust pe mijloc si sa fie montati tot acolo si stalpii de iluminat? si se castiga asa spatiu pentru trotuare...
-
- ByOnu
-
Posted:
Sunday, 07.06.2020, 14:42 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Unde sunt bunii samariteni care urlau cand se instalau gardurile ca nu pot intoarce interventiile?
Unde sunt bunii samariteni care urlau cand se instalau gardurile ca nu pot intoarce interventiile?
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
- Sorin62
-
Posted:
Sunday, 07.06.2020, 16:03 -
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Sorin62
„Talpa” separatoarelor are o lățime de 56/64 mm (în funcție de înălțimea lui: 80/100 cm). https://www.somaco.ro/media/119511/Brosura-Somaco-REBLOC_WEB_2017.pdf
Scuarul pe mijlocul drumului trebuie să aibă minim 75 cm lățime. Dacă se prevede plantarea unor pomi într-un singur rând, trebuie să aibă 1 metru lățime.
Stâlpii de iluminat trebuie să fie amplasați la 1 metru de carosabil (asta apropos și de stâlpii de iluminat de pe Nicolae Caramfil!)
https://lege5.ro/Gratuit/ge3tenrvgm3a/normele-tehnice-privind-amplasarea-lucrarilor-edilitare-a-stalpilor-pentru-instalatii-si-a-pomilor-in-localitatile-urbane-si-rurale-din-30082017
RSN wrote:
Daca separatoarele alea sunt puse sa ramana definitiv... nu se putea face un scuar ingust pe mijloc si sa fie montati tot acolo si stalpii de iluminat? si se castiga asa spatiu pentru trotuare...
„Talpa” separatoarelor are o lățime de 56/64 mm (în funcție de înălțimea lui: 80/100 cm). https://www.somaco.ro/media/119511/Brosura-Somaco-REBLOC_WEB_2017.pdf
Scuarul pe mijlocul drumului trebuie să aibă minim 75 cm lățime. Dacă se prevede plantarea unor pomi într-un singur rând, trebuie să aibă 1 metru lățime.
Stâlpii de iluminat trebuie să fie amplasați la 1 metru de carosabil (asta apropos și de stâlpii de iluminat de pe Nicolae Caramfil!)
https://lege5.ro/Gratuit/ge3tenrvgm3a/normele-tehnice-privind-amplasarea-lucrarilor-edilitare-a-stalpilor-pentru-instalatii-si-a-pomilor-in-localitatile-urbane-si-rurale-din-30082017
-
- survola
-
Posted:
Sunday, 07.06.2020, 16:17 -
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)
•
Choose destination