Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
818 posts, 339955 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Nu stiu la ce parapeti au lucrat sambata sub pasajul Chitila, dar azi dimineata nu era nicio schimbare fata de ce am vazut joia trecuta.
La Dragomiresti au descarcat niste balast langa zidul de sprijin, probabil ca vor continua cu umpluturile la un moment dat.
Nu stiu la ce parapeti au lucrat sambata sub pasajul Chitila, dar azi dimineata nu era nicio schimbare fata de ce am vazut joia trecuta.
La Dragomiresti au descarcat niste balast langa zidul de sprijin, probabil ca vor continua cu umpluturile la un moment dat.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Update pasaj Chitila - 07.04.2016:
Trotuarul de sub pasaj a fost betonat:

S-au facut niste completari cu beton la rigole:


Parapetul de la giratoriu a fost completat, ultimul segment de lisa de langa bretea fiind insa fixat provizoriu:

A inceput lucrul la rosturile de dilatatie:

Update pasaj Chitila - 07.04.2016:
Trotuarul de sub pasaj a fost betonat:

S-au facut niste completari cu beton la rigole:


Parapetul de la giratoriu a fost completat, ultimul segment de lisa de langa bretea fiind insa fixat provizoriu:

A inceput lucrul la rosturile de dilatatie:

-
- t530
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
t530
@Adrian Rosca - Cand ziceam sambata ca lucrau la parapet, fix la penultima poza ma refeream!
@Adrian Rosca - Cand ziceam sambata ca lucrau la parapet, fix la penultima poza ma refeream!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Inseamna ca incepusera sa lucreze sambata, dar inca nu terminasera.
Inseamna ca incepusera sa lucreze sambata, dar inca nu terminasera.

- argos
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
argos
In interviul dat Hotnews, di(RECT)orul CNANDR a spus "sec, dar in acelasi timp concret" ca lucrarile intre A1 si Chitila vor fi finalizate la sfarsitul acestui an.
Din cate stim, in 2016 vor avea loc alegeri parlamentare. Deci functia sa mai mult ca sigur o sa fie luata in discutie. Asa ca.. avansam un termen la mama masii ca oricum e mica probabilitatea sa se mai dea socoteala atunci...
In fine, chiar si'asa... e frustrant ca nu ni se explica de ce nu se lucreaza, de ce nu e nimeni pe santier.
Interviul e asta: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...-15-00.htm
Iar intrebarea /raspuns privind CB este:
Centura Bucuresti Nord (Luni, 11 aprilie 2016, 8:48)
eu sunt [utilizator]
Se lucreaza in ritm de melc intre A1 si Chitila. De ce? Cand se va circula pe 4 benzi intre A1 si Chitila?
trimite
Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:14)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu sunt
Voi raspunde sec, dar in acelasi timp concret. Lucrarile se vor finaliza la sfarsitul acestui an.
In interviul dat Hotnews, di(RECT)orul CNANDR a spus "sec, dar in acelasi timp concret" ca lucrarile intre A1 si Chitila vor fi finalizate la sfarsitul acestui an.
Din cate stim, in 2016 vor avea loc alegeri parlamentare. Deci functia sa mai mult ca sigur o sa fie luata in discutie. Asa ca.. avansam un termen la mama masii ca oricum e mica probabilitatea sa se mai dea socoteala atunci...
In fine, chiar si'asa... e frustrant ca nu ni se explica de ce nu se lucreaza, de ce nu e nimeni pe santier.
Interviul e asta: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...-15-00.htm
Iar intrebarea /raspuns privind CB este:
Centura Bucuresti Nord (Luni, 11 aprilie 2016, 8:48)
eu sunt [utilizator]
Se lucreaza in ritm de melc intre A1 si Chitila. De ce? Cand se va circula pe 4 benzi intre A1 si Chitila?
trimite
Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:14)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu sunt
Voi raspunde sec, dar in acelasi timp concret. Lucrarile se vor finaliza la sfarsitul acestui an.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Stim de ce nu se lucreaza.Au raspuns cu alta ocazie:
- Exproprieri. Se chinuie de 2 ani sa le faca pe cele suplimentare. Mai nou au descoperit si un site in care "tiganii sunt protejati".
- Vor sa introduca proiectul pe bani europeni in noul exercitiu. (Nu a fost foarte clar raspunsulpt pentru ca astia se incurca in loturi).
- [neoficial] Delta tb sa termine supralargirea Pipera in 2 luni pana la locale, pentru ca doamna Pandele vrea sa fie primar la Bucuresti. Tare imi e teama insa ca fix in campanie, bulevardul ala se surpa fix ca Sibiu Deva lot 3.
Stim de ce nu se lucreaza.Au raspuns cu alta ocazie:
- Exproprieri. Se chinuie de 2 ani sa le faca pe cele suplimentare. Mai nou au descoperit si un site in care "tiganii sunt protejati".
- Vor sa introduca proiectul pe bani europeni in noul exercitiu. (Nu a fost foarte clar raspunsul
- [neoficial] Delta tb sa termine supralargirea Pipera in 2 luni pana la locale, pentru ca doamna Pandele vrea sa fie primar la Bucuresti. Tare imi e teama insa ca fix in campanie, bulevardul ala se surpa fix ca Sibiu Deva lot 3.
-
- andrei11
-
Posted:
-
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Off topic: am spus-o la misto. O mai alint din cand in cand asa; nu si-a schimbat numele dupa casatoria cu Pandele. Am trecut ieri pe Pipera si era sa raman fara baie de ulei la masina. Sunt locuri in care asfaltul s-a lasat si cu 30 cm.
On topic: tot despre centura in articolul respectiv s-a promis si "repunerea pe tapet" a pasajului de la Mogosoaia, la intersectia DNCB cu DN1A.
PS: Scuze de ortografie, cu anii am mai dat in patima scrisului de pe telefon.
Off topic: am spus-o la misto. O mai alint din cand in cand asa; nu si-a schimbat numele dupa casatoria cu Pandele. Am trecut ieri pe Pipera si era sa raman fara baie de ulei la masina. Sunt locuri in care asfaltul s-a lasat si cu 30 cm.
On topic: tot despre centura in articolul respectiv s-a promis si "repunerea pe tapet" a pasajului de la Mogosoaia, la intersectia DNCB cu DN1A.
PS: Scuze de ortografie, cu anii am mai dat in patima scrisului de pe telefon.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
andrei11
Chestia cu pasajul tine de campanie, atâta tot.
Acum va apare cu siguranta si un panou cu Pasajul de la Leu / Razoare. Pe pariu. Cred ca-l au undeva tinut si-l pun din 4 in 4 ani.
Chestia cu pasajul tine de campanie, atâta tot.
Acum va apare cu siguranta si un panou cu Pasajul de la Leu / Razoare. Pe pariu. Cred ca-l au undeva tinut si-l pun din 4 in 4 ani.

- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
O veste foarte buna a aparut azi noapte pe forumul coegilor de la PUM:
http://www.mt.ro/web14/transparenta-dec...1042016dtr
Din ce am citit eu in lista lunga de proprietati noi care trebuiesc expropriate sunt incluse bucati de teren atat pe Chitila - A1 cat si pe Voluntari - A2.
Ma gandesc ca daca iese HGul in Aprilie, au timp sa le si faca in timp util sa se termine ce a mai ramas de expropriat pe Chitila A1 si sa si termine anul acesta tronsonul.
O veste foarte buna a aparut azi noapte pe forumul coegilor de la PUM:

http://www.mt.ro/web14/transparenta-dec...1042016dtr
Din ce am citit eu in lista lunga de proprietati noi care trebuiesc expropriate sunt incluse bucati de teren atat pe Chitila - A1 cat si pe Voluntari - A2.
Ma gandesc ca daca iese HGul in Aprilie, au timp sa le si faca in timp util sa se termine ce a mai ramas de expropriat pe Chitila A1 si sa si termine anul acesta tronsonul.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Esti de un optimism debordant.
Daca proiectul de HG a fost publicat in 11 aprilie, nu are cum sa fie adoptat mai repede de 30 zile. Gandeste-te ca dupa ce se expropriaza, mai trebuie si ca banii sa ajunga in conturile proprietarilor si apoi mai sunt destul de multe utilitati de mutat inainte de a se apuca de drum. Mai mult decat atat, mobilizarea contractorului pe tronsoanele unde se poate lucra este extrem de slaba. La zidul de spijin / rampa de la Dragomiresti nu s-a mai facut nimic, iar la trotuarele din zona Rompetrol/Lukoil-Porsche se lucreaza anemic cu doar cativa oameni. E foarte putin probabil ca lucrarile sa fie finalizate anul asta.
Intr-o nota optimista, la breteaua 4 a pasajului de la Chitila se monteaza plasa de protectie in zona de supratraversare a CF. Oare se intentioneaza electrificarea liniei de se monteaza plasa?
Esti de un optimism debordant.

Daca proiectul de HG a fost publicat in 11 aprilie, nu are cum sa fie adoptat mai repede de 30 zile. Gandeste-te ca dupa ce se expropriaza, mai trebuie si ca banii sa ajunga in conturile proprietarilor si apoi mai sunt destul de multe utilitati de mutat inainte de a se apuca de drum. Mai mult decat atat, mobilizarea contractorului pe tronsoanele unde se poate lucra este extrem de slaba. La zidul de spijin / rampa de la Dragomiresti nu s-a mai facut nimic, iar la trotuarele din zona Rompetrol/Lukoil-Porsche se lucreaza anemic cu doar cativa oameni. E foarte putin probabil ca lucrarile sa fie finalizate anul asta.
Intr-o nota optimista, la breteaua 4 a pasajului de la Chitila se monteaza plasa de protectie in zona de supratraversare a CF. Oare se intentioneaza electrificarea liniei de se monteaza plasa?
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Merci.
Sunt optimist de felul meu. Ma gandesc la cat de bine s-a mobilizat acest constructor acum 3 ani cand a facut intr-o toamna toata umplutura de langa pasajul Dragomiresti. Nu prea mi-a fost dat sa vad asa organizare ca atunci nici macar pe la privati.
In alta ordine de idei: VertaTel nu prea mai are unde sa lucreze. Pipera se termina, la Metrou nu prea mai e nevoie de multe devieri. Le trebuie un alt loc sa munceasca, nu?
Tot pe Pipera Delta se chinuie mai mult cu trotuarele acum si sa repare ce n-au facut bine - ieri lucrau de zor in zonele unde asfaltul s-a lasat. Nu stiu sa mai aiba alt santier in zona Bucuresti.
In plus ce mai au de executat la centura e greu doar in zona Dragomiresti si langa Petrom unde sunt conductele acelea foarte mari de gaze. Restul sunt doar operatiuni scumpe, dar nu neaparat greu de executat: ca de exemplu refacerea covorului asfaltic pe drumul existent.
Si mai e o regula simpla de productivitate in constructii: in lunile Octombrie - Noiembrie sunt mult mai productivi decat in Aprilie - Iunie.
Ai dreptate: cred ca sunt cam prea optimist.
Merci.

In alta ordine de idei: VertaTel nu prea mai are unde sa lucreze. Pipera se termina, la Metrou nu prea mai e nevoie de multe devieri. Le trebuie un alt loc sa munceasca, nu?
Tot pe Pipera Delta se chinuie mai mult cu trotuarele acum si sa repare ce n-au facut bine - ieri lucrau de zor in zonele unde asfaltul s-a lasat. Nu stiu sa mai aiba alt santier in zona Bucuresti.
In plus ce mai au de executat la centura e greu doar in zona Dragomiresti si langa Petrom unde sunt conductele acelea foarte mari de gaze. Restul sunt doar operatiuni scumpe, dar nu neaparat greu de executat: ca de exemplu refacerea covorului asfaltic pe drumul existent.
Si mai e o regula simpla de productivitate in constructii: in lunile Octombrie - Noiembrie sunt mult mai productivi decat in Aprilie - Iunie.

Ai dreptate: cred ca sunt cam prea optimist.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Dupa deliciul de la Ciurel aici deceptie maxima. La Rompetrol un buldo spargea excesul de asfalt pentru a se monta trotuarele iar la rampa Chitila cativa zugravi retuseau rampa si un sudor suda plase pe parapet. La Dragomiresti si in rest nu mai lucra absolut nimeni pe santier si nu este nici un semn cum ca activitatea s-ar relua curand.
In legatura cu electrificarea, Pasajul Chitila trece peste 2 fire de cale ferata:
- firul PO Bucuresti Triaj - Mogosoaia este cel pe care circula Calatori, acest fir nu este electrificat si se spune ca nici nu se poate electrifica din cauza ca nu exista gabarit liber la subtraversarea cu firul Chitila - Baneasa
- firul Bucuresti Triaj - Mogosoaia este cel pe care circula CFR Marfa in directiile Urziceni si Constanta, acest fir era electrificat, doar ca necesitatea a disparut atunci cand s-a inchis centura cf de nord si s-a redeschis traficul pe Baneasa, si oricum este dublat de linia Chitila - Mogosoaia(pe unde circula acum Calatori deviat), asa ca acest fir a fost inchis iar catenara a fost demontata ca tot dadeau iama in ea pasarile daunatoare, dar stalpii au ramas, deci posibil ca cineva sa se fi trezit ca in acte linia este electrificata, deci e nevoie de plasa
Dupa deliciul de la Ciurel aici deceptie maxima. La Rompetrol un buldo spargea excesul de asfalt pentru a se monta trotuarele iar la rampa Chitila cativa zugravi retuseau rampa si un sudor suda plase pe parapet. La Dragomiresti si in rest nu mai lucra absolut nimeni pe santier si nu este nici un semn cum ca activitatea s-ar relua curand.
In legatura cu electrificarea, Pasajul Chitila trece peste 2 fire de cale ferata:
- firul PO Bucuresti Triaj - Mogosoaia este cel pe care circula Calatori, acest fir nu este electrificat si se spune ca nici nu se poate electrifica din cauza ca nu exista gabarit liber la subtraversarea cu firul Chitila - Baneasa
- firul Bucuresti Triaj - Mogosoaia este cel pe care circula CFR Marfa in directiile Urziceni si Constanta, acest fir era electrificat, doar ca necesitatea a disparut atunci cand s-a inchis centura cf de nord si s-a redeschis traficul pe Baneasa, si oricum este dublat de linia Chitila - Mogosoaia(pe unde circula acum Calatori deviat), asa ca acest fir a fost inchis iar catenara a fost demontata ca tot dadeau iama in ea pasarile daunatoare, dar stalpii au ramas, deci posibil ca cineva sa se fi trezit ca in acte linia este electrificata, deci e nevoie de plasa
DSC03847.JPG (444.89 KB; downloaded 2860 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Azi la Chitila se lucra la rosturile de dilatatie ale bretelei si continua zugravirea pasajului, iar dincolo de Rompetrol cativa muncitori lucrau la trotuar si borduri. Cam atat.
Azi la Chitila se lucra la rosturile de dilatatie ale bretelei si continua zugravirea pasajului, iar dincolo de Rompetrol cativa muncitori lucrau la trotuar si borduri. Cam atat.
📖 Pagination options