Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 558535 views
📖 Pagination options
- Montania
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Montania
http://www.agerpres.ro/economie/2016/06...7-17-21-46
Costescu: Noul termen pentru a circula cu metroul din Drumul Taberei este jumătatea anului 2017
"Am mai fost acum 4 săptămâni. Atunci nu am fost absolut deloc mulțumit de ceea ce am văzut la nivel de mobilizare. Acum este cu totul altceva. Schimbări au fost și sunt în bine. Sunt stații care sunt foarte avansate pe partea de finisare care se observă, și pe partea de structură este clar, tunelele sunt racordate. Eu consider că termenul pe care l-am fixat împreună cu constructorii, mijlocul anului 2017 pentru a circula cu metroul, este realist. Inițial acest termen fusese împins până la sfârșitul anului 2017, dar din punct de vedere al Ministerului Transporturilor acest termen nu este acceptabil", a spus Costescu.
El a precizat că un alt obiectiv important este eliberarea cartierului de șantiere.
"Un alt obiectiv foarte important este cât mai devreme să eliberăm cartierul. De 4 ani, Drumul Taberei este sufocat de șantiere și pentru acele stații unde avem posibilitatea trebuie să le eliberăm cât mai devreme. Primul exemplu, Orizont. Acum două săptămâni mi s-a promis că până pe 15 iulie va fi redat circulației, este aproape gata, mai au până atunci, și dacă merg în ritmul ăsta o să ne putem ține de termene. Urmează celelalte stații unde avem termen până la sfârșitul anului să redăm circulația la suprafață, este vorba de Favorit, Brâncuși, Romancierilor. Și ele pot fi eliberate. I-am rugat și pe cei de la Metrorex și pe constructori să încerce să devanseze decembrie, să meargă undeva înainte de noiembrie. Nu vreau să ne mai prindă zăpada cu șantiere la suprafață în aceste stații pentru că este mult mai complicat și pentru utilaje și pentru noi toți care mergem cu mașina sau ne deplasăm pe jos în această zonă", a mai arătat ministrul Transporturilor.
În ceea ce privește zona Eroilor, șeful de la Transporturi a afirmat că se caută o soluție parțială pentru deblocarea stației și a zonei.
"La Eroilor este o speță mai complicată. Și acolo încercăm. Acolo este vorba de blocarea unui nod important de circulație în București și acolo se caută soluții. Vom veni măcar cu o soluție parțială de deblocare a stației Eroilor și a zonei", a explicat Costescu.
De asemenea, ministrul Transporturilor a anunțat că într-o săptămână va ma intra un tren nou în exploatare.
"În ceea ce privește trenurile, lucrurile nu sunt exact cum fuseseră stabilite inițial, a fost acea problemă cu achiziția care este acum în atenția DNA de mai bine de un an și ceva. Există soluții. Într-o săptămână va mai intra încă un tren din cele 8 noi care urmează să fie date în exploatare și până la sfârșitul lunii iunie va veni și al optulea. Împreună cu trenurile de pe celelalte magistrale vom avea cu ce să circulăm chiar dacă nu vom lua alte trenuri. Flotele se dimensionează cu o rezervă de mentenanță de 10%, Metrorex are ceva mai mare. Vom circula cu acele trenuri și pe aceste magistrale noi și va veni cu siguranță și vremea trenurilor noi. Acea licitație nu va sta blocată la infinit", a mai spus ministrul de resort.
La rândul său, directorul general al Metrorex, Marin Aldea, a subliniat că în zona Eroilor se lucrează în prezent la străpungerea peretelui spre firul 1 al Magistralei 1 de metrou, iar până pe 15 iulie se va muta scutul Varvara pe firul 2.
"La Eroilor se lucrează acum la străpungerea peretelui spre firul 1 al Magistralei 1 de metrou. Până pe 15 iulie se va muta scutul Varvara pe firul 2, acolo unde au fost probleme, unde a existat incidentul acela tehnic. Acesta se va muta până pe 15 iulie pe postamentul care deja este pregătit, se va cămășui cu beton și va începe excavarea așa încât până la 15 august va străpunge firul de pe Magistrala 1 și va fi mutat din nou pentru a continua excavarea spre puțul de scoatere scut spre Operă. Totodată, celălalt scut va străpunge peretele și va ieși fiind mutat ulterior pe firul 2 pentru a excava pe sub Dâmbovița. Ele merg în paralel. Noi am luat în calcul ca excavarea să se realizeze până spre finele anului", a subliniat șeful Metrorex.
http://www.agerpres.ro/economie/2016/06...7-17-21-46
Costescu: Noul termen pentru a circula cu metroul din Drumul Taberei este jumătatea anului 2017
"Am mai fost acum 4 săptămâni. Atunci nu am fost absolut deloc mulțumit de ceea ce am văzut la nivel de mobilizare. Acum este cu totul altceva. Schimbări au fost și sunt în bine. Sunt stații care sunt foarte avansate pe partea de finisare care se observă, și pe partea de structură este clar, tunelele sunt racordate. Eu consider că termenul pe care l-am fixat împreună cu constructorii, mijlocul anului 2017 pentru a circula cu metroul, este realist. Inițial acest termen fusese împins până la sfârșitul anului 2017, dar din punct de vedere al Ministerului Transporturilor acest termen nu este acceptabil", a spus Costescu.
El a precizat că un alt obiectiv important este eliberarea cartierului de șantiere.
"Un alt obiectiv foarte important este cât mai devreme să eliberăm cartierul. De 4 ani, Drumul Taberei este sufocat de șantiere și pentru acele stații unde avem posibilitatea trebuie să le eliberăm cât mai devreme. Primul exemplu, Orizont. Acum două săptămâni mi s-a promis că până pe 15 iulie va fi redat circulației, este aproape gata, mai au până atunci, și dacă merg în ritmul ăsta o să ne putem ține de termene. Urmează celelalte stații unde avem termen până la sfârșitul anului să redăm circulația la suprafață, este vorba de Favorit, Brâncuși, Romancierilor. Și ele pot fi eliberate. I-am rugat și pe cei de la Metrorex și pe constructori să încerce să devanseze decembrie, să meargă undeva înainte de noiembrie. Nu vreau să ne mai prindă zăpada cu șantiere la suprafață în aceste stații pentru că este mult mai complicat și pentru utilaje și pentru noi toți care mergem cu mașina sau ne deplasăm pe jos în această zonă", a mai arătat ministrul Transporturilor.
În ceea ce privește zona Eroilor, șeful de la Transporturi a afirmat că se caută o soluție parțială pentru deblocarea stației și a zonei.
"La Eroilor este o speță mai complicată. Și acolo încercăm. Acolo este vorba de blocarea unui nod important de circulație în București și acolo se caută soluții. Vom veni măcar cu o soluție parțială de deblocare a stației Eroilor și a zonei", a explicat Costescu.
De asemenea, ministrul Transporturilor a anunțat că într-o săptămână va ma intra un tren nou în exploatare.
"În ceea ce privește trenurile, lucrurile nu sunt exact cum fuseseră stabilite inițial, a fost acea problemă cu achiziția care este acum în atenția DNA de mai bine de un an și ceva. Există soluții. Într-o săptămână va mai intra încă un tren din cele 8 noi care urmează să fie date în exploatare și până la sfârșitul lunii iunie va veni și al optulea. Împreună cu trenurile de pe celelalte magistrale vom avea cu ce să circulăm chiar dacă nu vom lua alte trenuri. Flotele se dimensionează cu o rezervă de mentenanță de 10%, Metrorex are ceva mai mare. Vom circula cu acele trenuri și pe aceste magistrale noi și va veni cu siguranță și vremea trenurilor noi. Acea licitație nu va sta blocată la infinit", a mai spus ministrul de resort.
La rândul său, directorul general al Metrorex, Marin Aldea, a subliniat că în zona Eroilor se lucrează în prezent la străpungerea peretelui spre firul 1 al Magistralei 1 de metrou, iar până pe 15 iulie se va muta scutul Varvara pe firul 2.
"La Eroilor se lucrează acum la străpungerea peretelui spre firul 1 al Magistralei 1 de metrou. Până pe 15 iulie se va muta scutul Varvara pe firul 2, acolo unde au fost probleme, unde a existat incidentul acela tehnic. Acesta se va muta până pe 15 iulie pe postamentul care deja este pregătit, se va cămășui cu beton și va începe excavarea așa încât până la 15 august va străpunge firul de pe Magistrala 1 și va fi mutat din nou pentru a continua excavarea spre puțul de scoatere scut spre Operă. Totodată, celălalt scut va străpunge peretele și va ieși fiind mutat ulterior pe firul 2 pentru a excava pe sub Dâmbovița. Ele merg în paralel. Noi am luat în calcul ca excavarea să se realizeze până spre finele anului", a subliniat șeful Metrorex.
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
http://m.adevarul.ro/economie/stiri-eco...cb8bc7f0c/
Ochii mari pana ies din orbită
** Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei
Execuţia structurii este realizată în proporţie de 98%, iar finisajele în proporţie de 24%. Traficul auto va fi redeschis după achiziţia lucrărilor de iluminat public, estimată la începutul Trimestrului IV din 2016.
http://m.adevarul.ro/economie/stiri-eco...cb8bc7f0c/
Ochii mari pana ies din orbită
** Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei
Execuţia structurii este realizată în proporţie de 98%, iar finisajele în proporţie de 24%. Traficul auto va fi redeschis după achiziţia lucrărilor de iluminat public, estimată la începutul Trimestrului IV din 2016.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Aici se posteaza doar stiri. Va rugam sa le comentati numai la topicul de discutii. Multumim.
Aici se posteaza doar stiri. Va rugam sa le comentati numai la topicul de discutii. Multumim.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Metrorex reia proiectul tronsonului Iancului - Pantelimon. Ar putea fi gata în 2030
http://www.economica.net/metrorex-reia-...20956.html
Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016 – 2030, Regiunea Bucureşti – Ilfov, aflat în dezbatere publică, conţine proiectele Metrorex SA, inclusiv Secţiunea Iancului – Pantelimon, având ca orizont de realizare anul 2030, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Metrorex.
Potrivit lor, Metrorex SA va accesa pentru această secţiune fonduri europene nerambursabile în cadrul următorului program operaţional.
În martie, un reprezentant al Ministerului Fondurilor Europene declara că Magistrala 5 de metrou, în curs de execuţie pe tronsonul Râul Doamnei - Eroilor, se va opri la staţia Iancului şi nu va mai fi construită până în zona Pantelimon, aşa cum prevedea proiectul iniţial.
Magistrala 5 de metrou va lega cartierul Drumul Taberei, unul dintre cele mai mari ale Capitalei, de centrul oraşului. În planurile iniţiale, în a doua fază a proiectului, magistrala ar fi continuat până în cartierul Pantelimon.
"S-a refăcut linia de tramvai care leagă Piaţa Iancului de Pantelimon, motiv pentru care Magistrala 5 se va opri la staţia Iancului, nu va mai cuprinde şi partea a doua. Primăria nu are interes", a spus atunci reprezentantul MFE, citat de agenţia News.ro, potrivit Digi24.
Construcţia tronsonului Iancului - Pantelimon era programată să înceapă în acest an şi să se finalizeze în 2018, dar a fost amânată din cauza stopării procedurilor de avizare de către Primăria Bucureşti.
"Termenul inițial pentru începerea lucrărilor la tronsonul Iancului - Pantelimon a fost 2016 și nu se poate respecta din cauza lipsei avizelor de circulație și urbanism de la PMB (implicit a autorizației de construire); procedurile de avizare au fost stopate de responsabilii municipalității din cauza lucrărilor în curs de modernizare a tramvaiului. Lucrările de metrou au fost blocate pentru moment, fiind amânate după anul 2020", au spus reprezentanţii Metrorex, potrivit cetateanul.net.
În ceea ce priveşte lucrările la secţiunea Drumul Taberei-Eroilor, cel mai recent termen anunţat pentru finalizarea acestora este jumătatea anului viitor.
Metrorex reia proiectul tronsonului Iancului - Pantelimon. Ar putea fi gata în 2030
http://www.economica.net/metrorex-reia-...20956.html
Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016 – 2030, Regiunea Bucureşti – Ilfov, aflat în dezbatere publică, conţine proiectele Metrorex SA, inclusiv Secţiunea Iancului – Pantelimon, având ca orizont de realizare anul 2030, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Metrorex.
Potrivit lor, Metrorex SA va accesa pentru această secţiune fonduri europene nerambursabile în cadrul următorului program operaţional.
În martie, un reprezentant al Ministerului Fondurilor Europene declara că Magistrala 5 de metrou, în curs de execuţie pe tronsonul Râul Doamnei - Eroilor, se va opri la staţia Iancului şi nu va mai fi construită până în zona Pantelimon, aşa cum prevedea proiectul iniţial.
Magistrala 5 de metrou va lega cartierul Drumul Taberei, unul dintre cele mai mari ale Capitalei, de centrul oraşului. În planurile iniţiale, în a doua fază a proiectului, magistrala ar fi continuat până în cartierul Pantelimon.
"S-a refăcut linia de tramvai care leagă Piaţa Iancului de Pantelimon, motiv pentru care Magistrala 5 se va opri la staţia Iancului, nu va mai cuprinde şi partea a doua. Primăria nu are interes", a spus atunci reprezentantul MFE, citat de agenţia News.ro, potrivit Digi24.
Construcţia tronsonului Iancului - Pantelimon era programată să înceapă în acest an şi să se finalizeze în 2018, dar a fost amânată din cauza stopării procedurilor de avizare de către Primăria Bucureşti.
"Termenul inițial pentru începerea lucrărilor la tronsonul Iancului - Pantelimon a fost 2016 și nu se poate respecta din cauza lipsei avizelor de circulație și urbanism de la PMB (implicit a autorizației de construire); procedurile de avizare au fost stopate de responsabilii municipalității din cauza lucrărilor în curs de modernizare a tramvaiului. Lucrările de metrou au fost blocate pentru moment, fiind amânate după anul 2020", au spus reprezentanţii Metrorex, potrivit cetateanul.net.
În ceea ce priveşte lucrările la secţiunea Drumul Taberei-Eroilor, cel mai recent termen anunţat pentru finalizarea acestora este jumătatea anului viitor.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/proiectarea-met...51446.html
Linia de metrou Iancului - Pantelimon, în curs de PROIECTARE. Când va fi dată în folosinţă
Pentru tronsonul de metrou Universitate - Piața Iancului - Pantelimon, Guvernul a contractat un împrumut de 465 millioane de euro și s-a angajat să aloce de la buget alte 828 milioane de euro, dar până în prezent nu a investit decât 9 milioane de euro pentru proiectarea secțiunii Iancului-Pantelimon.
Guvernul și Banca Europeană de Investiții au semnat, în 2011, un contract de finanțare pentru construcția tronsonului Universitate-Pantelimon al Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Pantelimon. Creditul extern de 465 milioane de euro și investiția de la bugetul de stat de 827,96 milioane de euro vor fi folosite pentru construcția tronsonului Universitate-Panteliomon și achiziția aferentă a 30 trenuri noi de metrou, inclusiv servicii de consultanță aferente achiziției acestora, scrie profit.ro.
Secțiunea Eroilor-Iancului ar trebui dată în folosință în 2023, iar secțiunea Iancului-Pantelimon în jurul anului 2030.
Potrivit unui document elaborat de Ministerul Transporturilor, până în luna mai, pentru tronsonul Universitate-Pantelimon, au fost elaborate proiectele tehnice aferente secțiunii Piața Iancului - Pantelimon și au fost prestate serviciile de expertizare a terenurilor si clădirilor aferente tronsonului Universitate - Pantelimon. Valoarea acestora servicii de proiectare și expertizare s-a ridicat la 8,97 milioane euro, sumele fiind plătite de la buget.
În prezent se află în pregătire documentația de achiziție pentru serviciile de proiectare aferente secțiunii Eroilor-Universitate-Piața Iancului, astfel încât până la sfârșitul anului să fie semnat contractul de proiectare și să înceapă elaborarea documentației tehnice.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/proiectarea-met...51446.html
Linia de metrou Iancului - Pantelimon, în curs de PROIECTARE. Când va fi dată în folosinţă
Pentru tronsonul de metrou Universitate - Piața Iancului - Pantelimon, Guvernul a contractat un împrumut de 465 millioane de euro și s-a angajat să aloce de la buget alte 828 milioane de euro, dar până în prezent nu a investit decât 9 milioane de euro pentru proiectarea secțiunii Iancului-Pantelimon.
Guvernul și Banca Europeană de Investiții au semnat, în 2011, un contract de finanțare pentru construcția tronsonului Universitate-Pantelimon al Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Pantelimon. Creditul extern de 465 milioane de euro și investiția de la bugetul de stat de 827,96 milioane de euro vor fi folosite pentru construcția tronsonului Universitate-Panteliomon și achiziția aferentă a 30 trenuri noi de metrou, inclusiv servicii de consultanță aferente achiziției acestora, scrie profit.ro.
Secțiunea Eroilor-Iancului ar trebui dată în folosință în 2023, iar secțiunea Iancului-Pantelimon în jurul anului 2030.
Potrivit unui document elaborat de Ministerul Transporturilor, până în luna mai, pentru tronsonul Universitate-Pantelimon, au fost elaborate proiectele tehnice aferente secțiunii Piața Iancului - Pantelimon și au fost prestate serviciile de expertizare a terenurilor si clădirilor aferente tronsonului Universitate - Pantelimon. Valoarea acestora servicii de proiectare și expertizare s-a ridicat la 8,97 milioane euro, sumele fiind plătite de la buget.
În prezent se află în pregătire documentația de achiziție pentru serviciile de proiectare aferente secțiunii Eroilor-Universitate-Piața Iancului, astfel încât până la sfârșitul anului să fie semnat contractul de proiectare și să înceapă elaborarea documentației tehnice.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Linia de metrou Eroilor-Drumul Taberei mai are de așteptat
http://www.capital.ro/linia-de-metrou-e...eptat.html
Atata timp cat RD si PDT sunt blocate, nici macar sfarsitul lui 2017 nu e fezabil ca si termen de finalizare.
Linia de metrou Eroilor-Drumul Taberei mai are de așteptat
http://www.capital.ro/linia-de-metrou-e...eptat.html
Atata timp cat RD si PDT sunt blocate, nici macar sfarsitul lui 2017 nu e fezabil ca si termen de finalizare.
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
http://jurnalul.ro/stiri/locale/o-noua-veste-proasta-pentru-locuitorii-din-drumul-taberei-magistrala-5-deviaza-5-luni-linia-41-717685.html
http://jurnalul.ro/stiri/locale/o-noua-veste-proasta-pentru-locuitorii-din-drumul-taberei-magistrala-5-deviaza-5-luni-linia-41-717685.html
O nouă veste proastă pentru locuitorii din Drumul Taberei: Magistrala 5 deviază 5 luni linia 41
"Linia de tramvai 41 se va devia local, pe o lungime de 100 de metri, înaintea intersecţiei dintre Bulevardul Drumul Taberei şi strada Braşov şi 50 de metri după intersecţie, pe partea stânga în sensul de mers spre pasajul Lujerului, pentru o durată de aproximativ 5 luni", au explicat reprezentanţii Metrorex, într-un răspuns la solicitarea B365.ro.
Cu toate acestea, Metrorex nu a comunicat momentul în care se va pune în practică această deviere. Mai mult, RATB recunoaşte că, oficial, nu s-a luat încă nicio decizie. Nici modul în care se va efectua acest demers nu este cunoscut momentan. Chiar şi aşa, purtătorul de cuvânt al RATB, Constantin Tobescu, consideră că impactul va fi unul foarte mare, ţinând cont de numărul de călători pe care traseul liniei 41 îl are.
"În contextul lucrărilor la metrou din zonă probabil vor interveni modificări asupra traseului liniei 41. Oficial, acum, nu s-a luat nicio decizie. În strategie există și această modificare, având în vedere construcția liniei de metrou. În momentul în care noi primim de la Metrorex o solicitare privind această deviere atunci vă pot oferi mai multe informații. Impactul va fi foarte mare, având în vedere fluxul de călători de pe traseul liniei 41. Cred că va fi reorientat către alte terminale. Nu știu, vor fi două secțiuni. Cred că se vor face bretele pentru Timișoara. Probabil vor fi și niște lucrări de infrastructură suplimentare. Nu mă pot pronunța acum", a declarat Constantin Tobescu, purtătorul de cuvânt al RATB.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
Acelasi subiect:
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1239-09-07-2016
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1835525620009652.1073741908.1525742790987938&type=3
Acelasi subiect:
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1239-09-07-2016
Ministrul Transporturilor Sorin Bușe își începe mandatul printr-o vizită pe șantierele din București
Creat: 09 Iulie 2016
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, și-a început mandatul printr-o vizită de lucru efectuată astăzi, 09.07.2016, pe principalele șantiere din Municipiul București.
La Metrorex, au fost vizate Magistrala 5 (stațiile Eroilor 2 și Favorit), precum și Magistrala 4 (stația Străulești).
Pe Magistrala 5, progresul fizic al lucrărilor este de 85% în ceea ce privește structura și de 10% în cazul finisajelor și instalațiilor aferente. La stația Eroilor 2, execuția structurii este realizată în proporție de 80%. În acest moment, se lucrează la legătura dintre M5 și M1 și se efectuează excavații pentru stația de pompare. De asemenea, sunt evaluate toate soluţiile posibile pentru diminuarea perioadei aferente devierii traficului auto. În ceea ce privește stația Favorit, execuția structurii este realizată în proporție de 97%.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1835525620009652.1073741908.1525742790987938&type=3
„Orice întârziere ori problemă care apare vreau să-mi fie raportată, pentru a găsi o soluție împreună, în mod realist și transparent. Vă acord tot sprijinul, sunt disponibil 24 de ore din 24, însă am nevoie de seriozitate.
În România este mult de lucru, dar pe viitor ne alegem partenerii care sunt profesioniști, care respectă termenele încadrându-se în costurile angajate. În mandatul meu, profitați de faptul că sunt inginer cu experiență managerială și înțeleg problemele care pot apărea în derularea unui proiect. Profitați de acest parteneriat", le-a transmis Ministrul Transporturilor, Sorin Buse, echipelor aflate pe santierele Magistralelor M4 si M 5.
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...heiere+a+l
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...heiere+a+l
Comisia Europeană a aprobat amânarea termenului de încheiere a lucrărilor la metroul Drumul Taberei - Eroilor
Comisia Europeană a aprobat, marţi, fazarea proiectului liniei de metrou Drumul Tabere - Eroilor, o procedură care permite finanţarea unei părţi din proiect din bugetul european 2007-2013, iar restul din fondurile alocate în perioada 2014-2020.
Proiectul trebuia însă finanțat integral din fondurile alocate de EU pentru perioada 2007-2013. Întârzierile masive întâlnite în lucrări, în bună măsură cauzate și de blocarea finanțărilor necesare timp de doi ani în perioada 2012-2013, au obligat la împingerea termenului de încheiere a lucrărilor dincolo de 2016.
Ca urmare a deciziei Comisiei Europene, prima fază a proiectului, finanţată din perioada de programare 2007-2013, are o valoare eligibilă de circa 200 de milioane de euro, din care 170 de milioane de euro reprezintă cofinanţarea din partea Uniunii Europene, prin Fondul european de dezvoltare regională.
Valoarea totală a proiectului este de peste 480 de milioane de euro, astfel că lucrările realizate de la începutul acestui an pot fi finanţate din actualul buget european.
Linia 5 de metrou va avea o lungime totală de 6,7 km, zece staţii şi un depou situat la staţia Valea Ialomiţei.
Comunicatul Comisiei Europene menţionează că data estimată pentru finalizarea proiectului este 31 decembrie 2017, deşi fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, a afirmat la bilanţul făcut la plecarea din funcţie, săptămâna trecută, că magistrala 5 va fi finalizată la jumătatea anului viitor. Termenul inițial era al doilea semestru al acestui an.
Potrivit Ministerului Transporturilor, stadiul fizic actual al lucrărilor de pe magistrala 5 de metrou este de 85% în ceea ce priveşte structura şi de 10% în cazul finisajelor şi instalaţiilor.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Cristy
25 Iulie 2016
In data de 22 iulie 2016, echipamentul de sapat tuneluri - Tunelling Boring Machine, botezat “Sfanta Filofteia” a realizat spargerea peretelui fronton, patrunzand in statia Eroilor 2.
Cel de-al doilea TBM, botezat “Sfanta Varvara” executa tunelul de legatura intre Magistrala 1 si Magistrala 5 de metrou, sapatura fiind realizata in proportie de 45%.
Lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor utilizate la realizarea tunelurilor.
http://www.metrorex.ro/_read426-1
25 Iulie 2016
In data de 22 iulie 2016, echipamentul de sapat tuneluri - Tunelling Boring Machine, botezat “Sfanta Filofteia” a realizat spargerea peretelui fronton, patrunzand in statia Eroilor 2.
Cel de-al doilea TBM, botezat “Sfanta Varvara” executa tunelul de legatura intre Magistrala 1 si Magistrala 5 de metrou, sapatura fiind realizata in proportie de 45%.
Lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor utilizate la realizarea tunelurilor.
http://www.metrorex.ro/_read426-1
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
Au vrut să facă o stație de metrou pentru Magistrala 5 și le-a ieșit un ștrand
http://www.libertatea.ro/stiri/bucurest...nd-1557667
Au vrut să facă o stație de metrou pentru Magistrala 5 și le-a ieșit un ștrand
http://www.libertatea.ro/stiri/bucurest...nd-1557667
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
Shock Shock Shock , Flash Flash Flash
Lucrarile la noua statie de metrou de la Eroilor s-au dus pe apa Sambetei. Toate galeriile au fost inundate de panza freatica
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...atica.html
Shock Shock Shock , Flash Flash Flash
Lucrarile la noua statie de metrou de la Eroilor s-au dus pe apa Sambetei. Toate galeriile au fost inundate de panza freatica
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...atica.html
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
http://metropotam.ro/Utile/ce-se-intamp...840925675/
SC Metrorex SA asigura cetatenii municipiului Bucuresti ca nu au existat si nu exista probleme in subteran la statia de metrou Eroilor 2 (in constructie), cum s-a vehiculat in mass-media.
http://metropotam.ro/Utile/ce-se-intamp...840925675/
SC Metrorex SA asigura cetatenii municipiului Bucuresti ca nu au existat si nu exista probleme in subteran la statia de metrou Eroilor 2 (in constructie), cum s-a vehiculat in mass-media.
📖 Pagination options