Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4149 posts, 1040666 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 279 280 281 282 283 284 285  ... 297
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Podul fără legătura cu A 1  este TOTAL INUTIL.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

In alta ordine de idei, am observat ca lumea se lasa foarte usor polarizata de titluri de rahat, fara nicio baza.

Regula de 3 simpla:
- daca titlul e senzational sau socant in vreun fel, amintit-va ca 99 din 100 astfel de articole sunt practic reclame mascate
- daca e de pe social media, aminti-va ca 3 din 4 "informatii" sunt false
- judecati si voi cu capul, nu cu titlurile altora

Eu astept cuminte sa se mai termine din lucrari, sa vedem cum se organizeaza de fapt la sol treaba. Sa treaca alegerile sa scapam de otrava electorala si pe urma o sa aflam cum stam de fapt si de drept.


Nodul asta este foarte util ca perspectiva de dezvoltare. Cred ca suntem toti de acord ca un oras NU se poate dezvolta fara bulevarde. Nu poti avea 2km de stradute de 8m gard-la-gard fara niciun bulevard sau drum mai lat si sa spui ca e altceva decat un sat. Bafta la introdus transport in comun pe acolo. Lipsa bulevardelor si a transportului in comun dezvoltat ODATA CU noile cartiere genereaza puzderia de masini in trafic. Lipsa scolilor genereaza efectul "navetism scolar", agravat tot de lipsa posibilitatii transportului in comun.

Nu sunt de acord cu afirmatia vehiculata de mai multe ori pe aici ca podul e inutil. A! Ca nu e utilizat la maxim potential asta e alta treaba si e adevarat. Dar inutil nu este. Ganditi-va ca autostrata A2 a fost inaugurata in anii '80 - insa atunci era vorba doar de segmentul peste Dunare de la Fetesti-Cernavoda. Era inutila? Nu tocmai. Era utilizata la adevarata ei valoare de autostrada? Absolut deloc! A fost utila ulterior? Este utila acum?

De ce nu s-a facut invers: intai bulevardul, apoi podurile la nivel? Pentru a fost pornit inainte de criza, cand erau bani si pentru ca in forma actuala e mai putin deranjant (exproprieri putin) si genereaza mai multa faima politica. Primii doi ani de dupa alegeri se uita repede, atunci e momentul "sa faci treaba". De asta spun ca astept cuminte sa treaca alegerile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Problema este că nu există nicio perspectivă plauzibilă să se continue lucrarea spre A 1.  Asta e problema. La ora actuală bulevardul spre A 1  trebuia să fie deja început. Așa cum la M 5 deja trebuiau să apară săpături pentru stațiile spre Iancului 2. Nu mai vorbesc despre M 6 - de ani buni numai discuții interminabile și un ciot. Pardon, amorsă, să nu mă fugărească guru pe aici.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cosminduru

Acest proiect e mort. Gata. Va rămâne acel pod și se va face un fel de resistematizare pe micile străduțe din zonă ca să fie mai multe posibilități de intrare/ieșire pe pasaj și atât.
Tot e bine că cei din Chiajna vor avea cum să ajungă în centru fără să mai treacă pe la Lujerului (Sir) și se va degreva un pic Uverturii.
Dezavantajul este că se va aglomera acel cartier liniștit de case.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

E normal sa se faca, e inceput. CAND? Nu ma intreba, ca era normal sa avem deja M5 la Granitul, nu prostia aia de parcare inutila.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Eu spun de pe acum ca sunt de acord cu continuarea proiectului pana in DNCB*. Nu sunt impotriva proiectului. Dar nu pentru argumentele aduse de colegul de pe pagina precedenta.

Ma gandesc nu conectat direct cu A1, ci doar cu DNCB sau cu A0 in perspectiva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

As fi curios sa le aud, din moment ce nu coincid cu cele deja expuse :)

Sincer, treaba PMB e sa duca strada pana in apropierea DNCB si sa vina cu o propunere mai departe.

MT sa decida daca o leaga de A1, de A0, de DNCB sau de toate. Cel mai logic e racordarea la A1 (care A1 nu are posibilitatea de a intersecta DNCB in mod eficient in prezent, iar strapungerea asta POATE fi o solutie -- momentan in forma initial gandita nu era utila, insa ar fi putut fi modificata). Insa exista si alte solutii, inclusiv alt traseu (sau lipsa unei continuari) dupa DNCB.

Ceva similar lipseste in prezent la celalalt capat al Splai-ului la Catelu-Glina, unde nu poti intra usor de pe A2 pe Splai, ca sa eviti bulucul care se face la Ikea. Din pacate zona nu pare sa fie de interes nici pentru MT nici pentru PMB. ORICE autostrada trebuie, cand ajunge intr-un oras, sa aiba mai multe metode de "descarcare" inainte de a ajunge intr-o zona cu trafic de interes local. Daca nu ai asa ceva, ai blocaje. Si le stim cu totii.

EDIT: Ref potantiala continuare dupa DNCB: vad trei variante, din care una e cea actuala (eventual prelungita - B + D), una care duce in A0, insa paralel cu A1 si e complicat de trecut de centrele comerciale din zona (vezi C) si una care trage un viaduct fix prin Lacu Morii (Surplacu de Barcau, cineva?) si ajunge la DNCB si A0 pe cu totul alt traseu (vezi E). Ceea ce nu e rau si nici nu exclude varianta actuala (si cea mai simpla dealtfel) a proiectului.
Annotation.jpg (787.84 KB; downloaded 2292 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ticker

ByOnu wrote:
Eu spun de pe acum ca sunt de acord cu continuarea proiectului pana in DNCB*. Nu sunt impotriva proiectului. Dar nu pentru argumentele aduse de colegul de pe pagina precedenta.

Ma gandesc nu conectat direct cu A1, ci doar cu DNCB sau cu A0 in perspectiva.


E musai legatura directa cu A0 sau A1 (oricare) pentru ca DNCB nu va face fata traficului aditional.
Daca tot e vorba sa facem ceva, trebuie facut civilizat (adica cu cap, inteligent, gandire in perspectiva)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Am zis inca de la inceput ca sunt bani pierduti... Muti coada dintr-o parte in alta peste tot unde apar semafoare si conflicte de trafic.
Ar fi fost o varianta daca se impartea traficul in mai multe directii, dar cum sa mai faci cu infrastructura prezenta?
Basarab e mai ok pentru ca imparte traficul pe Giulesti-Vasile Milea-Grozavesti intr-un sens si Plevnei, Grivitei, Titulescu cu intermitent la dreapta in celalalt.
Pana la urma suntem in oras, nu podurile astea sunt solutia, ci o retea VASTA de metrou/tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Beneficiul imediat este decongestionarea Grozavestiului unde tot Splaiul trebuia sa faca zigzag pe pod si pe rusinea acea de Economu Cezarescu(sau cum s-o chema).
Este adevarat ca asta s-ar fi putut realiza doar cu podul mic si blocajul s-ar fi mutat pe podul mic; dar, in aceasta situatie, nu cumva ar fi sarit toti expertii ca vinovat pentru blocaj este semaforul cu viraj la stanga pe Virtutii?, ca nu ar fi fost mult mai bine sa se desfinteze virajul la stanga si sa se faca un pasaj ca uite, spatiu liber o droaie, maidan deci fara probleme de mostenire istorica, nu este nici un bloc sa spuna ca-i trece pasajul pe la geam, deci la mintea cocosului perfect pentru facut pasaj?

Eu nu inteleg de ce incompetentii nu au facut benzile utile calumea, adica au muncit sa asfalteze ditai banda de langa Statia de alimentare STB care este inutila(fara strapungere) si nu au facut calumea banda de maxima utilitate(tot in lipsa strapungerii) pe care coboara tot traficul si care o vedea oricine ca va crea probleme, de parca au tinut mortis sa se inece si ei la malu Dambovitei lafel ca MT.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Cu A0 da, cu A1 este periculos pentru ca efectiv va fi incurajat traficul de tranzit pe Splai, pana-n A2. Zic sa ne gandim si la ce impact va avea o astfel de prelungire, practic, a lui A1 pana la... Grozavesti... Unirii.

Paris deja vorbeste despre pietonalizarea unuia dintre maluri, la noi Dambovita nu aduce beneficii turistice si de agrement pentru locuitorii propriului oras. Sa muti A1 pe Splai cred ca ar fi lovitura fatala. Exista, desigur, varianta de a forta traficul pe inelul median si pe cel central prin taxa de centru, spre exemplu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Descurajarea traficului de tanzit nu se face prin blocarea dezvoltarii orasului, toate orasele civilizate au strapungeri si rute alternative si nu sunt sufocate de trafic de tranzit, pentru descurajarea traficului de tranzit si cresterea calitatii vietii locuitorilor orasului se pun in oras limitari de viteza, benzi de transport in comun, marirea spatiilor verzi si pietonale in detrimentul benzilor unde sunt mai multe de 2 pe sens, inmultirea trecerilor de pietoni semaforizate si amenzi pentru desurajarea incalcarii legilor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

@Shoppy
Hai sa fim seriosi, unde ai vazut tranzit, in Occident, aproape de km ZERO intr-o capitala?  Daca facem asta, adica sa aducem fluxul de masini care vin dinspre A1, A0, DNCB, in Bucuresti, numai ca sa strabata diametrul ”cercului” am ”sfeclit-o” pe romaneste! :bere:
Aici nu pot fi, decat intru totul in acord total cu @ByOnu, ca nu trebuie ”injectat” trafic in Bucuresti, ca si asa e sufocat, ci trebuie dispersat negresit!
PS
TAXA OXIGEN e un demers cat se poate de bun, numai ca ”duamna” s-a trezit tarziu s-o aplice, ca deh 2020, nu stiu cum i-a scapat, ca-i, culmea, an electoral! TREBUIE INTRODUSA, nu de alta dar cred ca numai asa o sa respiram si noi, concetatenii capitalei un aer mai de calitate! ;)  :bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca tu vezi ca in Paris, Viena, Berlin, orice oras civilizat, nu exista trafic de tranzit prin centru si de aici concluzionezi ca acele orase nu au strapungeri si rute alternative spre centru, concluzia este gresita.
Daca tu vrei sa mergi cu masina sa vizitezi centrul Parisului pai sigur o sa ajungi destul de repede cu masina in centru dar acolo singura solutie de parcare va fi parcare platita cu 10euro/ora si orice pas stramb o sa fie taxat scump de politie.
Asta cu nu facem investitii in infrastructura ca vin provincialistii si circula pe ele este ca si cum ai spune ca nu facem spatii verzi ca vin bizonii si parcheaza pe ele, nu sa nu facem este solutia, ci sa facem cu cap si respectand pe toata lumea.

 


Go to page:  1  ... 279 280 281 282 283 284 285  ... 297
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433599 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use