Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1367006 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 278 279 280 281 282 283 284  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB Puss in Boots

andrei11 wrote:
# Puss in Boots  :twisted:  ci. ( adică mai mulți draci ).  Vrei scandal  cu mine ?  :lol:  :lol:  :lol:


:lol:  :bere:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB punmeister

@andrei11 @Puss in Boots:
IMG-20180315-WA0001.jpg (7.21 KB; downloaded 2036 times)

:lol: :lol: :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB Valentin





linie asemanatoare cu 368  - gandita ca fiind inlocuita cu linie de troleibuz





asemanator cu 368 - 2 - asemanator - linie de troleibuz in locul autobuzelor





93 - nord





71 - local

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB florin

alex230ro wrote:
De aproape un an ma plimb cu 300-ele Chibrit-Povernei si retur, orele sunt 7.50-8.00 iar seara 18.30-19.00 , daca dimineata frecventa este buna seara in schimb e dezastru.Am verificat pe site si zice 7 min, real avem 10 min (daca ai noroc) si 15 min in majoritatea cazurior.In general la 2 buc 381 apare si un 300, treaba as zice ca vine din cauza faptului ca pe Clabucet-Balcescu la ora aia masinile raman mai mult in trafic.Cum s-ar putea rezolva oare asta? Mult timp se pierde la virajul stanga - Ion Mihalache spre piata Victoriei, am vazut ca s-a mai umblat la marcaje dar fara succes.


Benzi unice pentru autobuze/troleibuze pe Catargiu și Magheru, banda unică tramvai + autobuz pe Mihalache, altfel n-ai cum.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB ByOnu

WAYNEN wrote:
...ar trebui să se refacă atât rețeaua de troleibuze pe Drumul Taberei (ramura de nord), cât și rețeaua de tramvaie pe Bucureștii Noi (între Bulevardul Gloriei și Laromet)...


Nu si nu. De ce? Hai sa facem troleibuz si tramvai unde chiar este nevoie de ele, altfel ajung sa se canibalizeze reciproc si devin redundante. Isi pierd rentabilitatea: vagoane si troleibuze irosite pe linii cu cerere scazuta, uzura inutila, mentenanta infrastructurii, salarii pentru vatmani si soferi care cara aer. Mai bine un 97 care sa circule la 15', decat un 97 si un 20 care sa circule la 30'. Este aiurea. :roll: Bucurestii Noi este un cartier INCA de case, iar metroul este SUPRADIMENSIONAT in prezent pentru necesarul zonei. Reintroducand 20-ul nu facem decat sa punem paie pe foc.

Prelungit 45 (3 variante: pe Chitila, pe 16 Februarie sau pe Laminorului), modernizata linia de pe Gloriei si Mihalache, si multe altele. In schimb, n-am o problema cu troleibuzul daca se suprapune peste reteaua veche de metrou cu interstatii de 1km. Avem nevoie de troleibuz pe relatia Unirii - Victoriei (prevazut in PMUD, dar PMB ne pacaleste cu troleibuzele cu autonomie), conectata reteaua de la Gara de Nord pentru a eficientiza putin traseele (de ce nu un Piata Rosetti - Straulesti, poate?). Hai, ca-s multe chestii utile de facut! :lol:

Daca tot vreti sa va jucati cu propunerile, schitati niste scenarii de reorganizare a retelei de troleibuz pe durata lucrarilor la M5 (tronsonul central), imaginandu-va faptul ca reteaua de pe Grivitei va fi conectata cu cea din vest, la Gara de Nord. Faceti asta AICI. ;)

 


Re: Liniile expres către Aeroportul Henri Coandă (780 și 783 PTMZ

V2A a scris:
"Văd că e trecut și 361?! Clar nu a rămas scris de acum 2 ani, este vopsit peste abțibildul STB"

Primul comunicat de anul acesta ce îl vizează pe 361 datează 8 noiembrie. Probabil a fost reintrodus pe 1 noiembrie sau pe atunci.
Modificări de trasee STB S.A., cu ocazia „Bucharest Urban Athletics”
Joi, 08 Noiembrie 2018
Cu ocazia desfăşurării evenimentului sportiv „Bucharest Urban Athletics”, în ziua de 11.11.2018, între orele 5:30 - 14:00, se restricționează traficul rutier pe Şos. Kiseleff, pe tronsonul cuprins între Str. Arh. Ion Mincu şi Piaţa Victoriei.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti S.T.B. S.A. va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră.

Astfel, liniile 361, 362 şi 783 vor funcționa pe sensul către Piața Presei-Piața Victoriei, de la Piața Arcul de Triumf, pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, apoi traseele de bază.

Autobuzele liniilor 361, 362 şi 783, pe sensul către Piața Presei-Piața Victoriei, vor opri în staţia ,,Arcul de Triumf”, corespunzătoare liniilor 131, 282, 330, 331, 335, amplasată pe Bd. Constantin Prezan, iar cele ale liniilor 361, 362 şi în staţia ,,Piaţa Victoriei”, amplasată pe Bd. Aviatorilor, înaintea intrării în Piaţa Victoriei.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB V2A

Știu, mă refeream la faptul că a fost scris pe plăcuță la Ikea, deși întoarce la Piața Presei. Da, din 1 noiembrie a fost introdusă.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB V2A

Acum o lună (mai exact, pe 21 noiembrie) am trimis STB o propunere pentru înființarea stației Splaiul Independenței pentru linia 698. Astăzi am primit răspuns și, cu această ocazie, am aflat scopul acestei linii (vedeți paragraful îngroșat - sunt sigur că au redus masiv traficul din centru prin înființarea liniei :lol:)

”Biroul Relatii Publice, Compartiment Secretariat Management Superior
Nr.:45432/31.12.2018

Stimate domnule Ilie Goruneanu,

Ca urmare a sesizarii facute, va comunicam ca linia 698 a fost infiintata ca urmare a implementarii masurilor din planul integrat de calitatea aerului. Astfel, pentru reducerea traficului in zona centrala, prin descurajarea accesului auto, s-a infiintat linia verde (indicativ 698) care sa asigure legaturi intre zonele de interes administrative (primarii de sector, ministere,etc).

De asemenea, functionarea unei statii de autobuz pe Str. B.P. Hasdeu dupa intersectia cu splaiul Independentei nu este posibila. Din cauza fluxului mare de vehicule, la oprirea autobuzelor in statie s-ar produce frecvent blocari ale traficului general in intersectie Str. B.P. Hasdeu/Splaiul Independentei.

Totodata, precizam ca activitatea de infiintare, reamplasare a statiilor mijloacelor de transport public este reglementata de O.U.G. 195/2002 republicata, care prevede la art. 6 din regulamentul de aplicare: alin. (2) “Statiile mijloacelor de transport public de persoane se stabilesc de catre autoritatile administratiei publice locale, cu avizul politiei rutiere”.

Vă stăm la dispoziţie în continuare.

Constantin Tobescu

Şef Birou”

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB ByOnu

Ma intriga putin acest 361 care, in acest format, pare destul de ok chiar.

361 Piaţa Unirii - Complex Comercial Băneasa
Piaţa Unirii, bd. I.C. Brătianu, bd. Nicolae Bălcescu, bd. Gheorghe Magheru, bd. Lascăr Catargiu, bd. Aviatorilor (șos. Kiseleff), bd. Constantin Prezan, șos. Kiseleff, șos. București-Ploiești, DN 1, Complex Comercial Băneasa.  


Deci se renunta la intoarcerea prin Calea Victoriei - Natiunile Unite. Pai atunci un indicativ mai util ar fi fost poate un 281 sau 382, traseul fiind doar o extensie a lui 381, un fel de 102-202.

Anyway, am o mare curiozitate: la Romana pastreaza oare statia in rond? Ar fi foarte bine. Astept harta actualizata a traseului.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB dany

Teoretic de la 1 ianuarie STB o sa scoata in fiecare zi pe sosele 925 de masini, din care 112 in liniile regio, asta inseamna ca avem 1000 de stelute (5 tulcene, 2 moldovene, 2 de scoala) si 100 de Otokar, deci 1100 de masini. La un calcul simplu 1100-925=175-5-2-2=166. 166 de masini care au fie diverse reparatii de facut fie sunt imobilizate.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB V2A

dany wrote:
(5 tulcene, 2 moldovene, 2 de scoala)

Pe lângă cele enumerate mai este o ”steluță” zimniceană  :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB dany

Asta nu o stiam, care este aceea?

 



Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB linia 69

Oare Depoul  Bucurestii Noi o sa mai aibe ture in linia 79  după reînființarea liniei 97 ?

 


Go to page:  1  ... 278 279 280 281 282 283 284  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423959 posts in 5277 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use