Topic: Știri, noutăți, perspective
473 posts, 215168 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
@Andras17: De unde stii ca troleibuzele " plimbă aerul prin cartierele Clujului"? Ai fost cumva la fata locului ?
@Andras17: De unde stii ca troleibuzele " plimbă aerul prin cartierele Clujului"? Ai fost cumva la fata locului ?
- Robert
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert
Boc nu e primar de 30 de ani, astfel putem spune că Neag a fost sprijinit de toate administrațiile. Lăsând la o parte politica noi toți știm că Neag și imediat cei sub el au o viziune învechită, ca să nu îi spunem altfel și cam tot ce a făcut CTP-ul a fost împins de primărie.
În cea ce privește troleibuzele, văd că o grămadă de lume e deranjată/uimită că Clujul are un surplus de troleibuze, dar nimeni nu s-a gândit dacă CTP-ul nu are surplus de șoferi pentru troleibuze? Într-o țară dezvoltată cu viziune clar erau gata toate traseele, șoferi instruiți și așa mai departe, dar nu suntem încă acolo. Oricum eu am mai spus că dacă CTP-ul nu începe să angajeze și femei șoferi de autobuz/tramvai/troleibuz ca în Vest ei nu îi văd bine. Mai ales că după ce va trece Covid vom avea iarăși un număr mare de români ce vor pleca în vest la muncă pentru a compensa efectele crizei Covid.
Încărcarea cred că nu e mare în această perioadă pe trasee, deci nu cred că va fi o lipsă mare scoaterea troleibuzelor (din punctul meu de vedere).
Boc nu e primar de 30 de ani, astfel putem spune că Neag a fost sprijinit de toate administrațiile. Lăsând la o parte politica noi toți știm că Neag și imediat cei sub el au o viziune învechită, ca să nu îi spunem altfel și cam tot ce a făcut CTP-ul a fost împins de primărie.
În cea ce privește troleibuzele, văd că o grămadă de lume e deranjată/uimită că Clujul are un surplus de troleibuze, dar nimeni nu s-a gândit dacă CTP-ul nu are surplus de șoferi pentru troleibuze? Într-o țară dezvoltată cu viziune clar erau gata toate traseele, șoferi instruiți și așa mai departe, dar nu suntem încă acolo. Oricum eu am mai spus că dacă CTP-ul nu începe să angajeze și femei șoferi de autobuz/tramvai/troleibuz ca în Vest ei nu îi văd bine. Mai ales că după ce va trece Covid vom avea iarăși un număr mare de români ce vor pleca în vest la muncă pentru a compensa efectele crizei Covid.
Încărcarea cred că nu e mare în această perioadă pe trasee, deci nu cred că va fi o lipsă mare scoaterea troleibuzelor (din punctul meu de vedere).
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Având în vedere faptul că linia 23 a fost de autobuz înainte, cel puțin un echipaj trebuia mutat pe troleibuz. La Brașov se poate. Din 49 de soferi de Solaris, 47 sunt foști șoferi de autobuz.
Având în vedere faptul că linia 23 a fost de autobuz înainte, cel puțin un echipaj trebuia mutat pe troleibuz. La Brașov se poate. Din 49 de soferi de Solaris, 47 sunt foști șoferi de autobuz.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert
Nimeni nu zis că nu se poate. Trebuie să se vrea...era frumos totuși un comunicat mai sincer în care să ni se spună problemele ivite pe parcurs.
Abia aștept să văd ce mai născocesc pentru celelalte 2 trasee
Nimeni nu zis că nu se poate. Trebuie să se vrea...era frumos totuși un comunicat mai sincer în care să ni se spună problemele ivite pe parcurs.
Abia aștept să văd ce mai născocesc pentru celelalte 2 trasee
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
SUPLIMENTARE CURSE LINIA 8 - IN ATENTIA PUBLICULUI CALATOR !
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca, incepand cu data de 23 noiembrie 2020, suplimenteaza numarul mijloacelor de transport pe linia de autobuze nr.8 P-ta M. Viteazul – Str. T. Vuia.
Programul poate fi consultat pe site-ul companiei www.ctpcj.ro.
Va multumim.
Sursa: http://www.ctpcj.ro/index.php/ro/despre- ... a-8/1387
SUPLIMENTARE CURSE LINIA 8 - IN ATENTIA PUBLICULUI CALATOR !
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca, incepand cu data de 23 noiembrie 2020, suplimenteaza numarul mijloacelor de transport pe linia de autobuze nr.8 P-ta M. Viteazul – Str. T. Vuia.
Programul poate fi consultat pe site-ul companiei www.ctpcj.ro.
Va multumim.
Sursa: http://www.ctpcj.ro/index.php/ro/despre- ... a-8/1387
- Robert
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert
Transportul în comun se extinde și în localitatea Gilău, care practic face parte din inelul 2 metropolitan dacă nu mă înșel. Din păcate nu am reținut din ce dată încep să circule noile linii.
Transportul în comun se extinde și în localitatea Gilău, care practic face parte din inelul 2 metropolitan dacă nu mă înșel. Din păcate nu am reținut din ce dată încep să circule noile linii.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Și un articol din presă pe tema asta.
Gilăul va avea transport public efectuat de Compania de Transport Public Cluj
Consiliul Local Cluj-Napoca a aprobat includerea Gilăului în Asociația Metropolitană de Transport Public, dar mai e nevoie de un vot pentru ca transportul cu autobuze moderne să ajungă până la Gilău.
”Procedura este ca fiecare membru al AMTP să își dea acordul pentru primirea noastră. Avem deja hotărâri de la Florești, Feleacu, Baciu și Chinteni; a mai rămas doar Apahida, dar așteptăm un vot pozitiv și de acolo. Ulterior, vor mai fi necesare câteva zile pentru ca decizia să fie validată de instanță. Ce vreau să vă spun este că mai durează, dar foarte puțin, să vedem autobuzele în Gilău. Reprezentanții CTP au început verificările de traseu și monitorizările privind gradul de încărcare pe diversele tronsoane orare pentru a putea estima care va fi necesarul de mijloace de transport. Am convenit cu ei ca autobuzele să circule până la ieșirea spre Căpușu”, a explicat primarul Gelu Topan.
Între timp, din 2 decembrie, Compania de Transport Public va inaugura noul traseu Cluj - Someșul Rece - Gura Râștii. Această relație nu a depins de proceduri birocratice, întrucât operatorul privat s-a retras.
Știri de Cluj
Și un articol din presă pe tema asta.
Gilăul va avea transport public efectuat de Compania de Transport Public Cluj
Consiliul Local Cluj-Napoca a aprobat includerea Gilăului în Asociația Metropolitană de Transport Public, dar mai e nevoie de un vot pentru ca transportul cu autobuze moderne să ajungă până la Gilău.
”Procedura este ca fiecare membru al AMTP să își dea acordul pentru primirea noastră. Avem deja hotărâri de la Florești, Feleacu, Baciu și Chinteni; a mai rămas doar Apahida, dar așteptăm un vot pozitiv și de acolo. Ulterior, vor mai fi necesare câteva zile pentru ca decizia să fie validată de instanță. Ce vreau să vă spun este că mai durează, dar foarte puțin, să vedem autobuzele în Gilău. Reprezentanții CTP au început verificările de traseu și monitorizările privind gradul de încărcare pe diversele tronsoane orare pentru a putea estima care va fi necesarul de mijloace de transport. Am convenit cu ei ca autobuzele să circule până la ieșirea spre Căpușu”, a explicat primarul Gelu Topan.
Între timp, din 2 decembrie, Compania de Transport Public va inaugura noul traseu Cluj - Someșul Rece - Gura Râștii. Această relație nu a depins de proceduri birocratice, întrucât operatorul privat s-a retras.
Știri de Cluj
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Autobuze CTP în Gilău, din 4 ianuarie
Consiliul Local Cluj-Napoca va avea pe ordinea de zi a ședinței din 30 decembrie un proiect de hotărâre privind încheierea actului adițional la contractul de delegare a gestiunii privind serviciile de transport public local, între Asociația Metropolitană de Transport Public Cluj și Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA, având ca obiect delegarea serviciului de transport public local pe raza UAT Gilău. Consiliul Local Gilău a aprobat deja regulamentul și caietul de sarcini privind delegarea gestiunii serviciului de transport public.
„Îmi face o mare plăcere să vă anunț că de luni, 4 ianuarie, traseul Gilău - Cluj-Napoca va fi asigurat de Compania de Transport Public (CTP). Gilăuanii merită un transport modern și îl vor avea din 2021. Capetele de linie vor fi la pompa de carburant din vestul Gilăului, respectiv la stația de pe strada Bucium, din Cluj-Napoca. Posesorii de abonamente din Gilău și Someșul Rece vor primi și un abonament gratuit pe o linie din interiorul municipiului”, a anunțat primarul Gilăului.
Iată care sunt prețurile stabilite pentru bilete și abonamente:
Gilău - Cluj-Napoca - o călătorie: 7 lei; abonament: 200 de lei; Someșul Rece - Cluj-Napoca - o călătorie: 7 lei; abonament: 220 de lei; Uzina - Someșul Rece - Cluj-Napoca: o călătorie: 10 lei; abonament: 250 de lei;
Linia M51 (Bucium Cluj-Napoca - Peco Gilău)
Dus: Bucium, Cora, Primăria Florești Nord, Ferma 9 Nord, RAR Nord, La Fântână Nord, Primărie Gilau Nord, Grădinii Nord, Peco Nord.
Întors: Peco Sud, Nurcăriei, Primarie Gilău Sud, La Fântână Sud, RAR Sud, Ferma 9 Sud, Primăria Floresti Sud, Oncos, Bucium.
Program de circulație:
Zile lucrătoare: Bucium: 05:50, 07:00, 09:15, 11:00, 12:30, 13:30, 14:30, 15:15: 16:15, 17:30, 19:15, 20;35, 22:30. Peco Gilău: 04:50, 05:50, 06:45, 08:15, 10:15, 12:15, 13:00, 14:15, 15:15, 16:5, 17:15, 18:15, 20:00, 21:10.
Sâmbătă: Bucium: 06:00, 07:30, 15:15, 19:30, 21:30 Peco Gilău: 05:30, 06:45, 13:00, 17:00, 20:00
Duminică: Bucium: 07:00, 15:15, 19:30, 21:30 Peco Gilău: 06:00, 13:00, 17:00, 20:00
Linia M52 (Bucium Cluj Napoca – Uzina Electrică Someșul Rece)
Dus: Bucium, Nodul N Nord, Primăria Florești Nord, Ferma 9 Nord, RAR Nord, La Fântână Nord, Stația de Tratare Est, Complex Someșul Rece Nord, Biserica Someșul Rece, Gura Râștii Nord, Uzina Electrică Nord.
Întors: Uzina Electrică Sud, Gura Râștii Sud, Cămin Someșul Rece, Complex Someșul Rece Sud, Stația de Tratare Vest, La Fântână Sud, RAR Sud, Ferma 9, Primăria Florești Sud, Oncos, Bucium.
Programul de circulație:
Zile lucratoăre: Uzina Electrică: 05:30 Someșul Rece: 05:45 Bucium: 16:00
MonitorulCJ și CTP Cluj-Napoca
Autobuze CTP în Gilău, din 4 ianuarie
Consiliul Local Cluj-Napoca va avea pe ordinea de zi a ședinței din 30 decembrie un proiect de hotărâre privind încheierea actului adițional la contractul de delegare a gestiunii privind serviciile de transport public local, între Asociația Metropolitană de Transport Public Cluj și Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA, având ca obiect delegarea serviciului de transport public local pe raza UAT Gilău. Consiliul Local Gilău a aprobat deja regulamentul și caietul de sarcini privind delegarea gestiunii serviciului de transport public.
„Îmi face o mare plăcere să vă anunț că de luni, 4 ianuarie, traseul Gilău - Cluj-Napoca va fi asigurat de Compania de Transport Public (CTP). Gilăuanii merită un transport modern și îl vor avea din 2021. Capetele de linie vor fi la pompa de carburant din vestul Gilăului, respectiv la stația de pe strada Bucium, din Cluj-Napoca. Posesorii de abonamente din Gilău și Someșul Rece vor primi și un abonament gratuit pe o linie din interiorul municipiului”, a anunțat primarul Gilăului.
Iată care sunt prețurile stabilite pentru bilete și abonamente:
Linia M51 (Bucium Cluj-Napoca - Peco Gilău)
Dus: Bucium, Cora, Primăria Florești Nord, Ferma 9 Nord, RAR Nord, La Fântână Nord, Primărie Gilau Nord, Grădinii Nord, Peco Nord.
Întors: Peco Sud, Nurcăriei, Primarie Gilău Sud, La Fântână Sud, RAR Sud, Ferma 9 Sud, Primăria Floresti Sud, Oncos, Bucium.
Program de circulație:
Zile lucrătoare:
Sâmbătă:
Duminică:
Linia M52 (Bucium Cluj Napoca – Uzina Electrică Someșul Rece)
Dus: Bucium, Nodul N Nord, Primăria Florești Nord, Ferma 9 Nord, RAR Nord, La Fântână Nord, Stația de Tratare Est, Complex Someșul Rece Nord, Biserica Someșul Rece, Gura Râștii Nord, Uzina Electrică Nord.
Întors: Uzina Electrică Sud, Gura Râștii Sud, Cămin Someșul Rece, Complex Someșul Rece Sud, Stația de Tratare Vest, La Fântână Sud, RAR Sud, Ferma 9, Primăria Florești Sud, Oncos, Bucium.
Programul de circulație:
Zile lucratoăre:
MonitorulCJ și CTP Cluj-Napoca
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
După 2 femei (una pe tramvai și una pe autobuz electric), CTP a angajat și un argentinian.
https://cluj24.ro/exclusiv-videofoto-sof ... _DrnwfqI
După 2 femei (una pe tramvai și una pe autobuz electric), CTP a angajat și un argentinian.
https://cluj24.ro/exclusiv-videofoto-sof ... _DrnwfqI
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
Sursa: Monitorul CJ
Elevii clujeni se vor bucura de luni, 8 februarie, de 10 autobuze noi construite la fabrica Iveco din Italia. Noile autobuze ultramoderne au norma Euro 6. Mașinile sunt dotate cu sistem de încălzire în sezonul rece, sistem de aer condiționat pentru sezonul cald, indicatoare transport elevi față și spate cu iluminare tip led, sistem de supraveghere video în interior și exterior, sistem de urmărire prin GPS a vehiculului.
Începând de luni, 08.02.2021 se va relua transportul elevilor din clasele 0 – IV la școli, cu autobuze dedicate, pe cele 14 trasee, din cartierele Mănăștur, Zorilor, Gheorgheni, Mărăști, Grigorescu, Bună Ziua, Bulgaria, Iris și Lombului.
Sursa: Monitorul CJ
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
<ultramodern> devine un cliseu deja. Sunt pe perna magnetica? Au sistem integrat de de teleportare?
Inteleg ca sunt autobuze <noi>, dar euro 6 si <ultramodern> nu se pupa.
Auzi tu ma, au incalzire si aer conditionat. Wow! Se mai fabrica ceva ..fara?
<ultramodern> devine un cliseu deja. Sunt pe perna magnetica? Au sistem integrat de de teleportare?
Inteleg ca sunt autobuze <noi>, dar euro 6 si <ultramodern> nu se pupa.
Auzi tu ma, au incalzire si aer conditionat. Wow! Se mai fabrica ceva ..fara?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
Viceprimarul Tarcea susține că vor fi doar 22 de Imperio, câte au fost licitate, nu 24, cum s-a tot susținut anterior în presă. De asemenea, vor să mai cumpere 10 autobuze (nu se specifică norma de poluare):
Sursa: Ziua de Cluj
Viceprimarul Tarcea susține că vor fi doar 22 de Imperio, câte au fost licitate, nu 24, cum s-a tot susținut anterior în presă. De asemenea, vor să mai cumpere 10 autobuze (nu se specifică norma de poluare):
Primăria vrea să cumpere anul acesta încă 10 tramvaie și 10 autobuze nepoluante. Majoritatea banilor vin din fonduri europene.
Transportul în comun se numără printre prioritățile primăriei din acest an. Cele 10 tramvaie și 10 autobuze nepoluante, se adaugă celor 12 tramvaie cumpărate anul trecut, din care 7 sunt puse deja în circulație, a declarat viceprimarul Dan Tarcea la Radio Cluj.
Șefii municipalității clujene își doresc scăderea poluării, prin încurajarea folosirii mijloacelor de transport în comun. Viceprimarul Dan Tarcea spune că întregul parc auto al Companiei de Transport Public va fi modernizat.
"Aproximativ 50 la sută din flotă este nepoluantă, electrică, fie că discutăm de tramvaie, autobuze electrice sau troleibuze. Obiectivul nostru este ca până în 2026 toată flota pe care o avem să fie integral nepoluantă – electrică sau cu alte surse de combustibil care vor fi la vremea respectivă", a declarat Dan Tarcea.
Odată cu achiziția de noi autobuze, va fi extins și transportul public metropolitan. Viceprimarul Dan Tarcea susține că multe mașini care circulă în Cluj-Napoca aparțin locuitorilor din comunele limitrofe, iar asigurarea unor legături cu aceste comune îi va convinge pe o parte dintre ei să-și lase mașinile acasă.
"Este absolut necesar să avem un transport metropolitan performant, pentru că foarte multe mașini vin în Cluj-Napoca din zona metropolitană. Încă din luna decembrie s-a extins transportul în comun în zona comunei Gilău, astfel încât să preia cât mai mulți locuitori care vor să ajungă la Cluj din localitatea respectivă. S-a dublat numărul de autobuze față de vechiul operator, deci practic prin această soluție ne dorim să încurajăm oamenii să folosească cât mai mult transportul în comun", mai spune viceprimarul Clujului.
Sursa: Ziua de Cluj
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Deci ei cumpara "autobuze euro 6 ultramoderne" in 2021, dar au OBIECTIVUL ca in 5 ani flota sa fie integral electrica sau non-diesel???
Hai ma...
Deci ei cumpara "autobuze euro 6 ultramoderne" in 2021, dar au OBIECTIVUL ca in 5 ani flota sa fie integral electrica sau non-diesel???
Hai ma...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Acum ceva timp ziceau că vor ca până în 2024 să fie full electric, în campania ce-a trecut Boc zicea de 2028, acum nenea ăsta zice de 2026. Nici ei nu știu ce vor. Au luat diesele cu grămada în anii trecuți. Deadline-urile astea mi se par strict de campanie electorală (chit că ea a trecut).
Acum ceva timp ziceau că vor ca până în 2024 să fie full electric, în campania ce-a trecut Boc zicea de 2028, acum nenea ăsta zice de 2026. Nici ei nu știu ce vor. Au luat diesele cu grămada în anii trecuți. Deadline-urile astea mi se par strict de campanie electorală (chit că ea a trecut).
📖 Pagination options