Topic: Repartizarea troleibuzelor
417 posts, 132389 views
📖 Pagination options
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Just a User
Mai ales că cei din Pajura au mers ani la rând cu Ikarus-uri fără aer condiționat, podea coborâtă, etc.
Mai ales că cei din Pajura au mers ani la rând cu Ikarus-uri fără aer condiționat, podea coborâtă, etc.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
idk_vlad
86 are oricum traseu comun cu 90/97, linii care beneficiază de Solaris.
86 are oricum traseu comun cu 90/97, linii care beneficiază de Solaris.
- DenisM017
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
DenisM017
Marea problemă a lui 90 este că vine mai prost ca 86, tocmai de aceea mulți îl preferă pe 86. Dar chiar și așa consider că 86 ar trebui să primească alte troleibuze noi, când vor veni acelea, decât să le scoată de pe liniile actuale.
Marea problemă a lui 90 este că vine mai prost ca 86, tocmai de aceea mulți îl preferă pe 86. Dar chiar și așa consider că 86 ar trebui să primească alte troleibuze noi, când vor veni acelea, decât să le scoată de pe liniile actuale.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Costin
Problema e ca avem autobuze pe linii de troleibuz pentru ca nu sunt destule troleibuze cu autonomie, pe cand linia 95 e full troleibuze cu autonomie desi nu e nevoie de ea.
Problema e ca avem autobuze pe linii de troleibuz pentru ca nu sunt destule troleibuze cu autonomie, pe cand linia 95 e full troleibuze cu autonomie desi nu e nevoie de ea.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
cris_m
Problema e ca doar in cateva saptamani s-au pierdut aproape 10 ture deservite de troleibuze, vehiculele stand bine mersi in depou si iesind ceva mai consistent in weekend. Daca intr-o zi lucratoare ies undeva la 60-68 de vehicule din cele 100 livrate, tot ce depaseste acest interval e deja a 8-a minune....
Inteleg ca ar fi o problema cu personalul din cauza perioadei de concedii, dar mi-e greu sa cred ca toti soferii si-au luat in aceeasi perioada. Si inca ceva, de ce vara trecuta nu erau probleme la aceleasi depouri? Sau chiar in aceasta primavara cand a debutat proiectul Solaris?
Problema e ca doar in cateva saptamani s-au pierdut aproape 10 ture deservite de troleibuze, vehiculele stand bine mersi in depou si iesind ceva mai consistent in weekend. Daca intr-o zi lucratoare ies undeva la 60-68 de vehicule din cele 100 livrate, tot ce depaseste acest interval e deja a 8-a minune....
Inteleg ca ar fi o problema cu personalul din cauza perioadei de concedii, dar mi-e greu sa cred ca toti soferii si-au luat in aceeasi perioada. Si inca ceva, de ce vara trecuta nu erau probleme la aceleasi depouri? Sau chiar in aceasta primavara cand a debutat proiectul Solaris?
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Bogdan Ciorascu
Eu as scurta 86 la Gara de Nord.
97 acopera excelent tronsonul 1Mai-Piata Romana-Foisor in ambele sensuri.
Eu as scurta 86 la Gara de Nord.
97 acopera excelent tronsonul 1Mai-Piata Romana-Foisor in ambele sensuri.
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
petro burgener
Există posibilitatea ca unii șoferi să refuze Solarisurile! E imposibil să fie defectiuni la 30 de vehicule!
cris_m wrote here:
Inteleg ca ar fi o problema cu personalul din cauza perioadei de concedii, dar mi-e greu sa cred ca toti soferii si-au luat in aceeasi perioada. Si inca ceva, de ce vara trecuta nu erau probleme la aceleasi depouri? Sau chiar in aceasta primavara cand a debutat proiectul Solaris?
Există posibilitatea ca unii șoferi să refuze Solarisurile! E imposibil să fie defectiuni la 30 de vehicule!
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Cezar210
Azi a circulat 5237 de la BN pe linia 85, probabil din cauza ca, fiind relocat la Vatra, nu s-a mai tinut cont ca era venit de la BN si a iesit pe 85.
Azi a circulat 5237 de la BN pe linia 85, probabil din cauza ca, fiind relocat la Vatra, nu s-a mai tinut cont ca era venit de la BN si a iesit pe 85.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
cosminduru
Cum adică să refuze? Un angajat are dreptul de a refuza un vehicul numai dacă este neconform, cu defecțiuni ce ar putea pune în pericol activitatea, ceea ce nu este cazul la Solarisuri, fiind noi!
Deci dacă refuză li se poate face raport disciplinar, corect? Și la 3 năzbâtii din astea desfăcut contractul de muncă.
petro burgener wrote here:
Există posibilitatea ca unii șoferi să refuze Solarisurile! E imposibil să fie defectiuni la 30 de vehicule!
Cum adică să refuze? Un angajat are dreptul de a refuza un vehicul numai dacă este neconform, cu defecțiuni ce ar putea pune în pericol activitatea, ceea ce nu este cazul la Solarisuri, fiind noi!
Deci dacă refuză li se poate face raport disciplinar, corect? Și la 3 năzbâtii din astea desfăcut contractul de muncă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
shoppy
Pai exact asta inseamna sa fi titular pe ceva, acel ceva sa fie al tau si sa refuzi sa mergi pe altceva, daca i-ar face cuiva referat ar fi ca si cand ar fi desfintat titularizarea.
Pai exact asta inseamna sa fi titular pe ceva, acel ceva sa fie al tau si sa refuzi sa mergi pe altceva, daca i-ar face cuiva referat ar fi ca si cand ar fi desfintat titularizarea.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
TrainWrecker
La momentul actual circula DOAR un troleibuz pe linia 90, celelalte 5 ture sunt acoperite de autobuze (3 otokare si 2 ZTE).
La momentul actual circula DOAR un troleibuz pe linia 90, celelalte 5 ture sunt acoperite de autobuze (3 otokare si 2 ZTE).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
punmeister
Adica bataie de joc dupa atata fanfara cu mama convertim linii de bus in troleibuz.
Adica bataie de joc dupa atata fanfara cu mama convertim linii de bus in troleibuz.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
V2A
Sunt două troleibuze (5444 și 5445). Turația actuală a liniei 90:
L-V: 9 ture , din care 6 troleibuze Solaris de la dep. Vatra Luminoasă și 3 autobuze de la autobaza Ferentari
S-D: 7 ture, din care 3 autobuze de la autobaza Ferentari, 2 autobuze ZTE de la autobaza Floreasca și 2 troleibuze Solaris de la dep. Vatra Luminoasă.
Sunt două troleibuze (5444 și 5445). Turația actuală a liniei 90:
L-V: 9 ture , din care 6 troleibuze Solaris de la dep. Vatra Luminoasă și 3 autobuze de la autobaza Ferentari
S-D: 7 ture, din care 3 autobuze de la autobaza Ferentari, 2 autobuze ZTE de la autobaza Floreasca și 2 troleibuze Solaris de la dep. Vatra Luminoasă.
- idk_vlad
-
Posted:
-
📖 Pagination options