Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393330 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@sab:
Daca 'n-am protestat' la postingul tau si plansa e clara si vorbeste 'de la sine', de cate 'confirmari' suplimentare mai ai nevoie?...
@sab:
Daca 'n-am protestat' la postingul tau si plansa e clara si vorbeste 'de la sine', de cate 'confirmari' suplimentare mai ai nevoie?...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Tunelul de metrou si pasajul rutier nu au absolut nici o legatura in afara statiei 'Academia Militara'. Metroul se deplaseaza aproximativ pe sub sosea ( si latimea a doua benzi de circulatie e de vreo 6 - 7 metri ) asa incat viitorii pereti perimetrali ai pasajului rutier si peretele de mijloc dintre sensuri nu o sa se intersecteze cu tunelul de metrou, fundatia acestor pereti poate cobori la ( multi ) metri sub pamant, pur si simplu trec ( peretii ) pe langa tunelul de metrou. Daca nu s-a inteles fac un desen ? Dar eu sper ca s-a inteles.
Tunelul de metrou si pasajul rutier nu au absolut nici o legatura in afara statiei 'Academia Militara'. Metroul se deplaseaza aproximativ pe sub sosea ( si latimea a doua benzi de circulatie e de vreo 6 - 7 metri ) asa incat viitorii pereti perimetrali ai pasajului rutier si peretele de mijloc dintre sensuri nu o sa se intersecteze cu tunelul de metrou, fundatia acestor pereti poate cobori la ( multi ) metri sub pamant, pur si simplu trec ( peretii ) pe langa tunelul de metrou. Daca nu s-a inteles fac un desen ? Dar eu sper ca s-a inteles.
- nenuandrei
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
nenuandrei
sper sa nu se faca acel pasaj parcare fiinca este inportant pentru trafic si abia astept sa va primele poze din subteran.Sa stiti ca sunt foarte incantat de idee si de proiect si abia astept sa se finalizeze chiar dc nu o sa mai fiu la liceu sa ma plimb cu el
sper sa nu se faca acel pasaj parcare fiinca este inportant pentru trafic si abia astept sa va primele poze din subteran.Sa stiti ca sunt foarte incantat de idee si de proiect si abia astept sa se finalizeze chiar dc nu o sa mai fiu la liceu sa ma plimb cu el
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Sa intelegem ca atunci cand te faci om mare nu mai circuli cu metroul?
Iti spun ca abia atunci cand o sa fii stresat si o sa vii dupa 10 ore de munca acasa o sa apreciezi cu adevarat un metrou care te duce acasa si la serviciu fara stresuri si fara injuraturi in trafic. Afara si avocatii se plimba cu metroul, si bancherii (nu doar liceenii). E mult mai comod si mai eficient.
Eu n-as pune piciorul in masina proprie pt. a merge unde pot ajunge si cu metroul.
nenuandrei wrote:
sper sa nu se faca acel pasaj parcare fiinca este inportant pentru trafic si abia astept sa va primele poze din subteran.Sa stiti ca sunt foarte incantat de idee si de proiect si abia astept sa se finalizeze chiar dc nu o sa mai fiu la liceu sa ma plimb cu el
Sa intelegem ca atunci cand te faci om mare nu mai circuli cu metroul?
Iti spun ca abia atunci cand o sa fii stresat si o sa vii dupa 10 ore de munca acasa o sa apreciezi cu adevarat un metrou care te duce acasa si la serviciu fara stresuri si fara injuraturi in trafic. Afara si avocatii se plimba cu metroul, si bancherii (nu doar liceenii). E mult mai comod si mai eficient.
Eu n-as pune piciorul in masina proprie pt. a merge unde pot ajunge si cu metroul.
- marian
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
marian
M-am gindit sa pun o intrebare care poate este un pic naiva pt cunoscatori si nici nu stiu daca aici este locul corect, asa ca va rog sa-mi iertati anticipat nestiinta,as vrea sa stiu de ce nu s-ar putea face o legatura directa intre P-ta Cringasi si Universitate cu trecere prin P-ta Victoriei,care cel putin pina se face metroul in Dr Taberei ar fi o legatura buna cu centrul luind tramvaiul 41pina la Cringasi si apoi metroul.
M-am gindit sa pun o intrebare care poate este un pic naiva pt cunoscatori si nici nu stiu daca aici este locul corect, asa ca va rog sa-mi iertati anticipat nestiinta,as vrea sa stiu de ce nu s-ar putea face o legatura directa intre P-ta Cringasi si Universitate cu trecere prin P-ta Victoriei,care cel putin pina se face metroul in Dr Taberei ar fi o legatura buna cu centrul luind tramvaiul 41pina la Cringasi si apoi metroul.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Ar fi o buna legatura...ocolind tot orasul... Iar daca nu stai pe langa 41 mergi cu cel putin 3 mijloace de transport, cand ai o legatura directa cu un autobuz/troleibuz, poate la fel de rapida daca pui la socoteala atatea schimbari.
Un raspuns foare simplu ar fi : nu se poate cel putin pentru ca :
- cele doua statii enumerate sunt pe magistrale diferite, care nu comunica decat printr-o simpla linie tehnologica, deci este nevoie de lucrari complexe care nu se justifica, asta in cazul in care tehnic este posibil...
- niciuna dintre cele doua statii nu este capat de linie, deci linia ar trebui sa fie Republica-Berceni via Crangasi, ceea ce ar fi (iarta-ma, te rog) o mare aberatie. Si asa avem un lucru oarecum nefiresc, si anume M1 Dristor1-Dristor2 ..
- si la ora actuala se poate face traseul propus de tine de catre cine doreste. Totul este ca trebuie sa schimbi metroul la Victoriei. Si nu se mai "strica"(modifica) nimic la ceea ce exista acum.
Ar fi o buna legatura...ocolind tot orasul... Iar daca nu stai pe langa 41 mergi cu cel putin 3 mijloace de transport, cand ai o legatura directa cu un autobuz/troleibuz, poate la fel de rapida daca pui la socoteala atatea schimbari.
Un raspuns foare simplu ar fi : nu se poate cel putin pentru ca :
- cele doua statii enumerate sunt pe magistrale diferite, care nu comunica decat printr-o simpla linie tehnologica, deci este nevoie de lucrari complexe care nu se justifica, asta in cazul in care tehnic este posibil...
- niciuna dintre cele doua statii nu este capat de linie, deci linia ar trebui sa fie Republica-Berceni via Crangasi, ceea ce ar fi (iarta-ma, te rog) o mare aberatie. Si asa avem un lucru oarecum nefiresc, si anume M1 Dristor1-Dristor2 ..
- si la ora actuala se poate face traseul propus de tine de catre cine doreste. Totul este ca trebuie sa schimbi metroul la Victoriei. Si nu se mai "strica"(modifica) nimic la ceea ce exista acum.
- marian
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
marian
Este adevarat ce spui,ca se poate face traseul schimbind metroul la Victoriei dar tocmai pierderea de timp pt transbordare o eliminam binenteles daca tehnic vorbind este posibil.Eu fac acest traseu in fiecare zi si ajung la Universitate mai repede decit cu autobuzele sau troleibuzele care merg direct.In privinta capatului unul ar putea fi chiar la Cringasi .Habar nu am de ce un metrou poate trece gol pe o linie tehnologica si cu calatori nu,dar pt rezolvarea unor probleme de transport a unui cartier intreg as face tot posibilul sa treaca si cu calatori.Daca de curiozitate intr-o dimineata cineva ar monitoriza traficul de pe linia 41 ar vedea ca la fosta Tricodava din 368 coboara o mare parte din calatori si urca in 41.Unde crezi ca coboara in principal calatori acestia? La metrou si la autobuzul 300.Pina sa incerc si eu acest traseu ma suiam in 368 ca sa ajung dimineata la Universitate. coboram pe la Favorit unde autobuzul se bloca, mergeam pe jos pina la Razoare si acolo ma urcam intr-un alt autobuz.
Este adevarat ce spui,ca se poate face traseul schimbind metroul la Victoriei dar tocmai pierderea de timp pt transbordare o eliminam binenteles daca tehnic vorbind este posibil.Eu fac acest traseu in fiecare zi si ajung la Universitate mai repede decit cu autobuzele sau troleibuzele care merg direct.In privinta capatului unul ar putea fi chiar la Cringasi .Habar nu am de ce un metrou poate trece gol pe o linie tehnologica si cu calatori nu,dar pt rezolvarea unor probleme de transport a unui cartier intreg as face tot posibilul sa treaca si cu calatori.Daca de curiozitate intr-o dimineata cineva ar monitoriza traficul de pe linia 41 ar vedea ca la fosta Tricodava din 368 coboara o mare parte din calatori si urca in 41.Unde crezi ca coboara in principal calatori acestia? La metrou si la autobuzul 300.Pina sa incerc si eu acest traseu ma suiam in 368 ca sa ajung dimineata la Universitate. coboram pe la Favorit unde autobuzul se bloca, mergeam pe jos pina la Razoare si acolo ma urcam intr-un alt autobuz.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Ceea ce propui tu este imposibil. In configuratia actuala s-ar putea circula numai dinspre Crangasi spre Universitate (nu si invers ) fara statie la Piata Victoriei, adica dupa Gara de Nord urmatoarea statie ar fi Piata Romana. Ca sa nu mai vorbim ca si daca ar fi posibila circulatia in sensul opus, ar aparea probleme mari de coordonare si dispecerizare. Si toate astea pentru ce? Ca sa elimini o simpla transbordare?
Cea mai simpla metoda de exploatare a liniilor de metrou este "Metoda KISS: "Keep it separated and simple!"
Ceea ce propui tu este imposibil. In configuratia actuala s-ar putea circula numai dinspre Crangasi spre Universitate (nu si invers ) fara statie la Piata Victoriei, adica dupa Gara de Nord urmatoarea statie ar fi Piata Romana. Ca sa nu mai vorbim ca si daca ar fi posibila circulatia in sensul opus, ar aparea probleme mari de coordonare si dispecerizare. Si toate astea pentru ce? Ca sa elimini o simpla transbordare?
Cea mai simpla metoda de exploatare a liniilor de metrou este "Metoda KISS: "Keep it separated and simple!"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@marian:
raspunsul 'adevarat' e altul, nimeni in lume nu face linii de metrou care sa uneasca 'direct' orice punct cu orice punct, nu e nici logic, nici necesar, nici economic si nici posibil, peste tot se face 'o retea' de linii care sa-ti permita sa ajungi de oriunde oriunde 'cu transbordari'...
daca treaba asta nu te satisface n-ai decat doua optiuni:
- fie-ti tragi helicopter proprietate personala;
- fie incaleci pe bicicleta si dai la pedale...
Mai exista si posibilitatea sa astepti sa ajunga M5 la Universitate...
@marian:
raspunsul 'adevarat' e altul, nimeni in lume nu face linii de metrou care sa uneasca 'direct' orice punct cu orice punct, nu e nici logic, nici necesar, nici economic si nici posibil, peste tot se face 'o retea' de linii care sa-ti permita sa ajungi de oriunde oriunde 'cu transbordari'...
daca treaba asta nu te satisface n-ai decat doua optiuni:
- fie-ti tragi helicopter proprietate personala;
- fie incaleci pe bicicleta si dai la pedale...
Mai exista si posibilitatea sa astepti sa ajunga M5 la Universitate...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
marian este un tovaras de suferinta, care cred ca a incercat, ca si mine, cel putin o parte din variantele:
- autobuz la tricodava, 41 la Crangasi si metroul de pe M1, ori 41 la Lujerului si metroul de pe M3 (suparatoare transbordarile, sub 45 - 50 de minute oricum nu faci pana la Unirii)
- mai recent, pe jos sau cu taxiul pana la Gorjului, apoi M3
- 385 pe Prel. Ghencea (solutie falimentara la orele de varf, e mai rau ca pe Dr. Taberei, iar in afara orelor de varf, 68-urile isi fac datoria)
- bicicleta (cea mai rapida, dar nu e fezabila pe vreme rea sau pe frig si nici lipsita de riscuri - nu mai zic de problema schimbatului).
Iata de ce iti vin ganduri disperate: de ce nu se face o legatura intre 41 si statia Lujerului, in pasaj, ori...legatura Crangasi - Universitate!
Asteptam M5 pana la Universitate...sunt multumit si cu Hasdeu, daca se face in 4 ani.
@sguru: am o intrebare in legatura cu statiile alea sapate la suprafata: pe Regina Elisabeta cum o sa fie, tot "sapatura deschisa"? Si mai departe, pe la Mosilor, Traian etc? Nu-mi pot imagina asa ceva...
Acum pentru Raul Doamnei - Eroilor: se decoperteaza pe toata suprafata statiei, ori doar partial?
marian este un tovaras de suferinta, care cred ca a incercat, ca si mine, cel putin o parte din variantele:
- autobuz la tricodava, 41 la Crangasi si metroul de pe M1, ori 41 la Lujerului si metroul de pe M3 (suparatoare transbordarile, sub 45 - 50 de minute oricum nu faci pana la Unirii)
- mai recent, pe jos sau cu taxiul pana la Gorjului, apoi M3
- 385 pe Prel. Ghencea (solutie falimentara la orele de varf, e mai rau ca pe Dr. Taberei, iar in afara orelor de varf, 68-urile isi fac datoria)
- bicicleta (cea mai rapida, dar nu e fezabila pe vreme rea sau pe frig si nici lipsita de riscuri - nu mai zic de problema schimbatului).
Iata de ce iti vin ganduri disperate: de ce nu se face o legatura intre 41 si statia Lujerului, in pasaj, ori...legatura Crangasi - Universitate!
Asteptam M5 pana la Universitate...sunt multumit si cu Hasdeu, daca se face in 4 ani.
@sguru: am o intrebare in legatura cu statiile alea sapate la suprafata: pe Regina Elisabeta cum o sa fie, tot "sapatura deschisa"? Si mai departe, pe la Mosilor, Traian etc? Nu-mi pot imagina asa ceva...
Acum pentru Raul Doamnei - Eroilor: se decoperteaza pe toata suprafata statiei, ori doar partial?
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
ANTENA
KISS rule = Keep it stupid simple
Dominatrix wrote:
Ceea ce propui tu este imposibil. In configuratia actuala s-ar putea circula numai dinspre Crangasi spre Universitate (nu si invers ) fara statie la Piata Victoriei, adica dupa Gara de Nord urmatoarea statie ar fi Piata Romana. Ca sa nu mai vorbim ca si daca ar fi posibila circulatia in sensul opus, ar aparea probleme mari de coordonare si dispecerizare. Si toate astea pentru ce? Ca sa elimini o simpla transbordare?
Cea mai simpla metoda de exploatare a liniilor de metrou este "Metoda KISS: "Keep it separated and simple!"
KISS rule = Keep it stupid simple
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
@ANTENA: La exploatarea metroului, Sarutul se adapteaza in functie de context.
Revenind la subiect, s-au facut vreun studiu de impact pentru traficul suplimentar indus de M5 cu capat provizoriu la Eroilor asupra statiei Piata Unirii? Fiindca e destul de limpede ca deschiderea M5 va determina o crestere (zic eu, destul de importanta) a numarului de transbordari intre "Piata Unirii M1" si "Piata Unirii M2", fiindca cei care vor veni cu metroul din Drumul Taberei si vor fi nevoiti sa coboare la Eroilor vor prefera sa-si continue drumul cu metroul, in loc sa se suie din nou intr-un autobuz sau troleibuz pe Kogalniceanu ca sa ajunga unde au nevoie?
@ANTENA: La exploatarea metroului, Sarutul se adapteaza in functie de context.
Revenind la subiect, s-au facut vreun studiu de impact pentru traficul suplimentar indus de M5 cu capat provizoriu la Eroilor asupra statiei Piata Unirii? Fiindca e destul de limpede ca deschiderea M5 va determina o crestere (zic eu, destul de importanta) a numarului de transbordari intre "Piata Unirii M1" si "Piata Unirii M2", fiindca cei care vor veni cu metroul din Drumul Taberei si vor fi nevoiti sa coboare la Eroilor vor prefera sa-si continue drumul cu metroul, in loc sa se suie din nou intr-un autobuz sau troleibuz pe Kogalniceanu ca sa ajunga unde au nevoie?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Prima 'inghesuiala' usor previzibila e la Eroilor, a doua, si mai mare la Universitate...
La Unirii nu prea are ce 'devalmasie' sa se intample...
Prima 'inghesuiala' usor previzibila e la Eroilor, a doua, si mai mare la Universitate...
La Unirii nu prea are ce 'devalmasie' sa se intample...
- marian
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
marian
Va multumesc tuturor pt raspuns,asta-i motivul pt care imi place acest forum ai parte numai de oameni care stiu ce vorbesc,dar daca intradevar vreti sa auziti o idee disperata pot sa va mai spun una "banuiesc ca daca tot am inceput sa spun prosti macar sa merg pina la capat'' ce ziceti de o legatura de metrou care sa plece de undeva de la gara Cotroceni sa treaca prin pasajul Lujerului prin depoul Cringasi si apoi sa intre pe M1.Bineinteles ca eu presupun ca exista o linie prin depou care sa faca legatura direct cu actuala linie ferata care intra in depou dinspre pasajul Lujerului.Si daca tot am inceput sa debitez prosti va spun ca as uni-o cu actuala linie a lui 41 spre Ghencea.Stiu ca exista un singur sens si ideea mea este ca cheltuielile pt constructia liniei sa fie cit mai mici de aceea m-am gindit la ceva la fel ca Republica-Pantelimon.@Sguru eu cind am propus acea legatura intre Cringasi si Universitate m-am gindit ca in urmatori 4-5 ani sau citi or fi pina cind se construieste M5 noi cei din Dr Taberei vom avea o legatura cu centrul chiar ocolita care ar fi mult mai rapida decit cea directa.In incheiere iti multumesc pt sfaturi si promit sa-l rog pe seful meu sa-mi cumpere helicopter sau sa ma lase sa stau acasa si sa ma plateasca pina este gata M5,dar sa sti ca este destul de chitros si nu cred ca o sa-i placa ideea.Ce sa-i faci oameni rai!!
P.S Poate imi ia o bicicleta
Va multumesc tuturor pt raspuns,asta-i motivul pt care imi place acest forum ai parte numai de oameni care stiu ce vorbesc,dar daca intradevar vreti sa auziti o idee disperata pot sa va mai spun una "banuiesc ca daca tot am inceput sa spun prosti macar sa merg pina la capat'' ce ziceti de o legatura de metrou care sa plece de undeva de la gara Cotroceni sa treaca prin pasajul Lujerului prin depoul Cringasi si apoi sa intre pe M1.Bineinteles ca eu presupun ca exista o linie prin depou care sa faca legatura direct cu actuala linie ferata care intra in depou dinspre pasajul Lujerului.Si daca tot am inceput sa debitez prosti va spun ca as uni-o cu actuala linie a lui 41 spre Ghencea.Stiu ca exista un singur sens si ideea mea este ca cheltuielile pt constructia liniei sa fie cit mai mici de aceea m-am gindit la ceva la fel ca Republica-Pantelimon.@Sguru eu cind am propus acea legatura intre Cringasi si Universitate m-am gindit ca in urmatori 4-5 ani sau citi or fi pina cind se construieste M5 noi cei din Dr Taberei vom avea o legatura cu centrul chiar ocolita care ar fi mult mai rapida decit cea directa.In incheiere iti multumesc pt sfaturi si promit sa-l rog pe seful meu sa-mi cumpere helicopter sau sa ma lase sa stau acasa si sa ma plateasca pina este gata M5,dar sa sti ca este destul de chitros si nu cred ca o sa-i placa ideea.Ce sa-i faci oameni rai!!
P.S Poate imi ia o bicicleta
📖 Pagination options