Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

778 posts, 308251 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste andrei11

Iti dai seama ca mie mi se incurca numele in cap.
Eu retin informatia, de informatie am spus ca se repeta.
Ca se iau interviuri de la mai multe persoane e ok, dar mie imi scapa aspectul cu numele.
Asta nu inseamna ca nu ai dreptate, dar pentru mine in afara de numele de Udriste e cam vid in capul meu.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Vezi ca nu e vorba de Udriste Gheorghe, e vorba de Udriste Octavian!

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Upss, aduc mielul de Craciun. Ti-am spus eu ca nu le am cu numele, pentru mine era un singur Udriste.  :roll: Bine ca ai facut precizarea.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Ca sa nu mai fie niciun dubiu si nicio confuzie uite aici despre cine este vorba:
Octavian-Udriste-26.06.2008-4-292x300.jpg (19.14 KB; downloaded 4977 times)

 


  • rav
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste rav

Poate nu e, poate e aici locul potrivit pentru aşa întrebare - legată de depourile metroului bucureştean. De ce doar depoul IMGB (Berceni) «beneficiază» de linii de suprafaţă? Practic este singura porţiune a reţelei de metrou în care trenurile ies afară, cu călători, pe o distanţă apreciabilă - dacă exceptăm depoul Militari (Preciziei), unde oricum nu există staţie... Sau, ca să formulez altfel: m-aş fi aşteptat ca soluţia de la fostul IMGB să fi fost adoptată şi la alte capete de magistrală, în ideea că traversau, la vremea respectivă, zone industriale (sau poate chiar virane); de ce nu există linii de suprafaţă şi în alte locuri? Probleme legate de deszăpezirea liniilor? De inundare în caz de ploi torenţiale? De posibilă «breşă de securitate», în ideea că pot neaveniţii pătrunde mult mai uşor în reţeaua de tuneluri (sau, în contextul epocii, legate de funcţia de «apărare civilă» a metroului)?

 


Re: Metrou File de Poveste ByOnu

Depoul Ciurel este intr-un cartier cu blocuri, pentru 7 linii nu merita sa faci depou la suprafata, nu se pupa cu zona urbana. Are insa linii care fac legatura cu suprafata, cu liniile CFR.
Depoul Industriilor este la suprafata INTEGRAL.
Depoul Pantelimon este la suprafata si el. Doar ca pe plafonul de beton al halei este gazon, sa-i spun mai elegant.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

SERIAL FOTO VIDEO Metroul împliește 33 de ani. Episodul 7: Ce se întâmplă noaptea sub Bucureşti, după ce se închid uşile ultimului metrou
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 18618.html
25 noiembrie 2012, 07:00 |  Autor: Bogdan Păvăloi
Ultimul metrou se retrage gălăgios către depou, iar peste aproximativ cinci ore şi jumătate va reveni în tuneluri. Paznicul de peste noapte se asigură că toate intrările au fost închise cu zăvorul ca să nu care cumva să pătrundă un intrus şi să descopere secretele ascunse din subteran. Liniştea care acoperă staţia Piaţa Victoriei durează fix 10 minute.

 


  • rav
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste rav

@ByOnu: Mulţumesc de răspuns. Ştiam amplasamentul celor patru depouri Metrorex (pe cel din Militari l-am văzut live, ca să zic aşa)... Mă întrebam doar de ce legătura cu ele a fost făcută, cu excepţia IMGB-ului, subteran, şi nu prin linie de suprafaţă, dat fiind că la vremea respectivă cam toate capetele de linie - inclusiv cele doar cu rebruşare - erau în zone industriale sau semi-virane. Adică nu era mai ieftin să se facă ce s-a făcut între IMGB şi Depoul IMGB? Sau, dacă nu: atunci acolo de ce s-a făcut linie de suprafaţă, şi nu tunel, ca în restul capetelor de linie?

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Pentru ca statia aceea a fost proiectata din start sa fie statia depoului. Care depou are 2 nivele, minus 1 si zero. Metrourile se limitau la (actuala ) statie Dimitrie Leonida. Statia Berceni functiona numai cand intrau / ieseau schimburile de muncitori de la IMGB. Depoul avand 2 nivele, automat o linie trebuia sa iasa la suprafata.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Statii 'generate' de depou sunt Berceni (IMGB2), Antilopa iar acum va fi si Valea Ialomitei...
Depoul IMGB e pe doua nivele, Pantelimonul e 'acoperit' cu pamant (daca-ti spun de ce ai sa ramai uimit...pentru caldura...la vremea construirii lui...termoficarile erau...reci... :lol: ), Ciurelul e subteran si tot asa va fi si Valea Ialomitei...
Sa nu ma intrebi de ce e Ciurelul subteran...ca nu stiu...probabil e asa din cauza ca e prea aproape de linia curenta si nu era lungime suficienta ca sa iasa afara...
Valea Ialomitei e in subteran pentru ca e intre blocuri...

 


Re: Metrou File de Poveste pantograful

Daca tot a venit vorba de zona IMGB, ma permit sa intreb :
Dece se duc toate trenurile lui M2 pana la IMGB2/depou/berceni ? Din cate stiu exista macaz in X chiar dupa statia Aparatorii, deci ar putea intoarce acolo, sa zicem, 3/4 din trenuri (cel putin la ora de varf), astfel doar cateva ar ramane pentru deserta statiilor IMGB 1&2 (Dimitrie Leonida si Berceni), care totusi reprezinta peste 2 km. Oricum zona IMGB nu ofera nicio posibilitate de a se dezvolta in viitorul apropiat, iar ideile de prelungiri la centura sunt deocamdata... fantezii. Ar permite eliberarea a 1-2 trenuri la ora de varf pentru restul retelei... oricum suntem departe de o situatie de exces de parc (ca nu se vrea mentinerea in circulatie a IVE-lor e alta problema). Cel putin pe M2 frecventa ar putea scade inca destul.

PS : Imi cer scuze daca nu am postat in subiectul corect, nu prea stiam unde sa-l sriu.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Erau bretele...acum sunt doar diagonale simple...

 


Re: Metrou File de Poveste pantograful

Pardon, n-am inteles ce ai vrut sa spui. Cum adica doar diagonale simple ? Oare diagonala simpla = macaz in X (dar atunci ce sunt bretele) ? Imi cer scuze pentru ignoranta, am vrut sa stiu si eu.

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Iti raspund aici ca sa nu fim off

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2463 forum members have written 438147 posts in 5485 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use