Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 971179 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 276 277 278 279 280 281 282  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Mi se pare ca Virtutii este marcat prost, adica inca a ramas linia alba care delimita banda pentru la stanga, dar aceea trebuie stearsa pentru ca nu se mai poate face tanga de pe Virtutii, asa ca benzile 1 si 2 de la Crangasi trebuiesc lipite de gardul lui 41 iar cei care coboara de pe pasaj sa aiba banda lor si sa nu aiba cedeaza pana la semafor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vanelllou

M-am uitat si eu mai cu atentie zilele astea. Nu inteleg de ce se intra asa din scurt inainte de Lukoil.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mindmasster

O sa se refaca toate marcajele de sub pasaj. In mod clar trebuie banda separata pentru cei care coboara de pe pasaj.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

Salut
Spuneti mi si mie ce este asa mare realizare  acest pod ?  Ca urci pe el si te infunzi undeva ???? Nu vorbesc de bretele care coboara si urca pe el . Utilitatea acestui pod era sa scurteze drumul spre autostrada. A1.Cand se va intampla asta nu se stie !!!!

Dar pentru fraieri care o vor pe doamna Firea din nou primar merge.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cosminduru

Mie mi se pare incredibil că nu s-a asfaltat str. Amilcar Săndulescu.  Adică traficul pe acolo ar trebui teoretic să crească (cine vine din Roșu nu mai stă la Uverturii, vine prin Dâmbovița, da?) și dă de o uliță bombardată cu sens dublu și parcați haotic?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ticker

Poti multumi Primariei Sector 6, care nu stie ca se face ceva la ea in sector...
Prima ocazie e pe 27 septembrie ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

serbanandrei wrote:
Salut
Spuneti mi si mie ce este asa mare realizare  acest pod ?  Ca urci pe el si te infunzi undeva ???? Nu vorbesc de bretele care coboara si urca pe el . Utilitatea acestui pod era sa scurteze drumul spre autostrada. A1.Cand se va intampla asta nu se stie !!!!

Stim cu totii ca in forma actuala utilitatea exista dar este limitata. Cu adevarat util si o dovada de viziune ar fi fost sa se definitiveze PUZ-ul si sa se aprobe axproprierile pe intregul culoar necesar constructiei prelungirii (macar pana la limita orasului, cu loc pentru pod pana la A1 cand o catadicsi MT. Atunci am fi putut spune ca primaria are in vedere interesele cetatenilor (care sunt mult mai multi decat cei 20 afectati de exproprieri, iar dintre acestia multi stiau de proiect inca de cand si-a facut casele cu autorizatie pe spaga). Stim si ca lipsa de activitate e cauzata de dorina de a nu supara alegatorii (coroborata cu incapacitatea de a face o lucrare cu adevarat de calitate de teama imposibilitatii de delapidare de fonduri).

Dar toate astea nu neaga utilitatea proiectului. Momentan doar au mutat coada, cum bine se scria mai sus, insa acum au mult mai mult spatiu de manevra: se pot face racorduri temporare utilizand rampele actuale: de ce naiba tre sa intru in conflict de trafic folosind rampa Splai -Vest > Virtutii Sud cand as putea folosi rampa Splai - Est -> Virtutii Sud (o rampa pe unde actualmente nu are cine sa circule, dealtfel, ca nu exista prelungirea pe care ar deservi-o. Daca iei o astfel de abordare si o legi cu trei benzi in zona, din care una intrerupta cu "pastila" in dreptul rampei, vei constata ca brusc nu se mai fac cozi, intrucat nu se mai incurca lumea.

Pana la urma constructorul e obligat sa faca ce scrie la contract, chiar daca acu 10 ani era in plan o racordare directa ce acum este amanata. Dupa preluare, poate veni noul primar cu o optimizare temporara. Incerc eu acuma, de control. Da-mi 15 minute.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

poduri.jpg (222.24 KB; downloaded 2054 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

ticker wrote:
Poti multumi Primariei Sector 6, care nu stie ca se face ceva la ea in sector...
Prima ocazie e pe 27 septembrie

NOP! Asta-i haosul legislativ care se rasfrange si asupra acestei lucrari, de care a profitat, fiecare cum a putut, in speta de fata PMB si PS6!!
In acest context, de bataie de joc, sincer, cele 27 de reglementari legale (primare, secundare, tertiare), cu implicatii asupra dezvoltarii urbanistice a localitatilor, trebuie ”scuturate” bine de tot, ca unele dintre ele sunt ”active” din 1995 si n-as crede ca mai au vreun ”zvac”, decat in a pune talpi, in dezvoltarea armonioasa a unei urbe! :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ticker

^^Problema e la cei care vin din Uverturii (in scenariul ca se mai degreveaza traficul de pe Uverturii/Militari spre Splai, ca nu au acces direct in forma propusa de tine.

Iar giratoriul, cum ai zis si tu, nu e suficient pt 2 masini in acelasi timp.

^ @orex , degeaba daca viitorii primari vor fi aceeasi ca pana acum. Toti s-au declarat ca nu pot, ca nu au cum, desi au avut si guvernul 3 ani de zile si parlamentul 4 ani de zile. #nutotcuei

 


  • AL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului AL

Nu credeti ca problema cu semaforul de sub pod care acum are sens doar datorita trecerii de pietoni se poate rezolva cu mutarea trecerii de pietoni (si a semaforului) la capatul celalalt al refugiului, catre Crangasi, adica dupa breteaua de coborare de pe pod? Astfel cat ar fi verde pentru pietoni, ar putea profita cateva masini sa intre pe Virtutii... la fel cum se intampla pe Orsova cand se iese in Virtutii, la cealalta statie cu semafor pentru pietoni. Masura asta ar fi una rapida ca implementare si low-cost... dar banuiesc ca e nevoie de multa birocratie daca nu e prevazut asa din start in proiect.

Referitor la utilitatea lui partiala (cum bine zicea cineva mai sus), eu pot sa va spun ca pe directia spre centru mi-a scurtat timpul de deplasare la serviciu cu cca 15-20 min... dar deocamdata e putin cunoscut ca se poate intra de pe Amilcar... iar aleea aia e o bataie de joc!


P.S. plec spre casa sa ma bucur de ctitoria mareata... via pod/Virtutii etc. ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

@zapacitu
Da-mi voie. Daca o sa incerci sa faci giratoiu ”sus”, cati n-o sa incerce sa o coteasca spre stanga pentru a scurtcircuita traseul spre Virtutii? OHO, doar ai putintica rabdare sa se invete cu narav! Dupa ce dibuiesc ”strecuratoarea”, va fi de groaza din ambele perspective, pe sub sau pe deasupra pasajului, pe Virtutii , sens Militari!! Parerea mea! :bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Eu ma refer acuma, cat de fapt nu exista legatura dinspre Uverturii. Straduta aia ingusta nu prea se pune. Oricum recomandarea e fix ca pe desen, fara alte legaturi.

Am constatat cat de idioti au fost proiectantii. Rampele sunt stupid de inguste. Gabarit auto la limita inferioara. Autobuzele trebuie sa mearga cu 10-20 la ora maxim, de exemplu. Cu masina mica poti trece, dar daca nu ai experienta trebuie sa reduci viteza CONSIDERABIL. Marginea de eroare e mica si multi nu au nici experienta nici rabdare. Prevad multe incidente rezultate cu blocaje...

Ma rog, am remarcat de mult ca TOATE proiectele moderne de infrastructura sunt facute de un  :!:  :|  :?: fara carnet sau care nu a mai circulat prin Bucuresti de cand il plimba soferu lu tati de la Partid.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului CosminP

Asta spune Firea " Continuăm cea de-a doua etapa a investiției. Constructorul format din asocierea Max Boegl, Astaldi Spa și Eurocostrunct Trading 98 rămâne în șantier. Este finalizat proiectul tehnic si culoarul de exproprieri.  "

https://www.facebook.com/42765659729715 ... 079994196/

 


Go to page:  1  ... 276 277 278 279 280 281 282  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423128 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use