Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4844 posts, 1368000 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
4888 (linia 422) s-a defectat azi cu probleme la motor . Probabil va reveni destul de repede...
4888 (linia 422) s-a defectat azi cu probleme la motor . Probabil va reveni destul de repede...
4888 - DEFECT - 21.04.2022.jpg (402.34 KB; downloaded 2724 times)
- anndrei
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Gabi23 wrote here:4433 a revenit săptămâna aceasta. 4394 încă așteaptă luneta în Bujoreni conservat.
Vor lipsi o perioadă: 4394 luneta spartă (din nou) și 4433 geam lateral spart.
- Andrei Tudor
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andrei Tudor
Astăzi a circulat pe linia 382.
Pis111 wrote here:
4927 se indreapta spre garaj cu 2 geamuri sparte pe stanga spate.
Astăzi a circulat pe linia 382.
- messe
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
messe
Joi ( 21 aprilie), pe la ora 13:00, 4884 era defect pe Viilor (sens spre Eroii Revolutiei) in apropiere de intersectia cu Istrati. Avea capota la motor ridicata ca si 4888 prezentat de Gabi23.
Joi ( 21 aprilie), pe la ora 13:00, 4884 era defect pe Viilor (sens spre Eroii Revolutiei) in apropiere de intersectia cu Istrati. Avea capota la motor ridicata ca si 4888 prezentat de Gabi23.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
4884 este din nou operational.
Se afla pe linia 232 in aceste momente.
4884 este din nou operational.
Se afla pe linia 232 in aceste momente.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
4234 și 4558 vor lipsi o perioadă pentru înlocuirea unor geamuri sparte.
4234 și 4558 vor lipsi o perioadă pentru înlocuirea unor geamuri sparte.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
La fel 6807, care a trecut adineauri pe la Dristor, către autobază, cu un geam spart în dreptul ușii 2.
La fel 6807, care a trecut adineauri pe la Dristor, către autobază, cu un geam spart în dreptul ușii 2.
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
roberto2001
Seara buna. O intrebare am. Cu ceva timp in urma am inteles ca au fost mutate autobuzele hybrid prin anumite autobaze , iar Citaro-urile care stateau degeaba sau "pe butuci" au fost mutate. Am inteles ca vreo cateva sunt in parcul rece din Alexandria ( la momentul respectiv asa s-a zis). Ce se mai cunoaste in legatura cu acestea? Mai sunt recuperabile? Credeti ca vor reveni la traseu? Stiu ca unul era 4101 din cate am inteles atunci plus cateva Euro 4
Seara buna. O intrebare am. Cu ceva timp in urma am inteles ca au fost mutate autobuzele hybrid prin anumite autobaze , iar Citaro-urile care stateau degeaba sau "pe butuci" au fost mutate. Am inteles ca vreo cateva sunt in parcul rece din Alexandria ( la momentul respectiv asa s-a zis). Ce se mai cunoaste in legatura cu acestea? Mai sunt recuperabile? Credeti ca vor reveni la traseu? Stiu ca unul era 4101 din cate am inteles atunci plus cateva Euro 4
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Majoritatea (dacă nu chiar toate) autobuzelor ajunse în parcul rece al autobazei Alexandria nu au mai revenit pe traseu vreodată, deoarece acolo au fost stocate de regulă autobuze (și pentru prima dată troleibuze, din câte știu) cu defecte mari care erau șanse mici să se mai remedieze, dacă ne uităm un pic în urmă când au fost garate autobuze care modele similare încă se aflau în circulație, am să ne convingem că și cu Citaro se va întâmpla cam la fel (la începutul anilor 2000 au fost DAC-uri care erau folosite strict de piese și după plecau la casare, în vara lui 2008 au fost băgate Ikarusuri doar în conservare însă s-a dat ordin să se caseze, în 2009-2010 au fost băgate Iveco cu foi A4 în geam care specificau data opririi din circulație și problemele, spre exemplu 3353 - cutie viteze, pompă injecție și probleme de caroserie legate de pasajul și stâlpii de la ușa 3). Probabil așa o avea și Citaro (cu mici speranțe de a fi reparate, oricum într-un registru tot sunt trecute defectele), troleibuzele Ikarus nu cred că vor mai avea vreodată șanse, doar să aleagă câteva mai bune pentru un RK în lipsă de altceva și să liciteze ce rămân la stadiul de epave pentru a se elibera loc. Nu cred că trebuie reamintit ca cele care vor pleca la casare să se recupereze elementele mai bune pentru a ușura procesele de recondiționare și pentru a avea piese de schimb pe viitor, nu-l dai la remat pe X cu uși bune, colțare, bări și alte elemente de caroserie bune și eventual geamuri rabatabile originale, și-l trimiți pe Y la URAC cu elemente de caroserie serios avariate, anvelope de zici că-s oglinzi pe timp de ploaie, scaune rupte și mai știu eu ce surprize. Ar trebui inclusiv recuperate și diverse motorașe, cum ar fi cele de la ștergătoare, uși, aeroterme, compresor etc. Multe elemente rămân tot aceleași doar că trebuiesc recondiționate, și necesită destul de mult să nu fie avariate pentru a nu complica repararea (dacă se mai poate) sau cheltuieli mărite.
Majoritatea (dacă nu chiar toate) autobuzelor ajunse în parcul rece al autobazei Alexandria nu au mai revenit pe traseu vreodată, deoarece acolo au fost stocate de regulă autobuze (și pentru prima dată troleibuze, din câte știu) cu defecte mari care erau șanse mici să se mai remedieze, dacă ne uităm un pic în urmă când au fost garate autobuze care modele similare încă se aflau în circulație, am să ne convingem că și cu Citaro se va întâmpla cam la fel (la începutul anilor 2000 au fost DAC-uri care erau folosite strict de piese și după plecau la casare, în vara lui 2008 au fost băgate Ikarusuri doar în conservare însă s-a dat ordin să se caseze, în 2009-2010 au fost băgate Iveco cu foi A4 în geam care specificau data opririi din circulație și problemele, spre exemplu 3353 - cutie viteze, pompă injecție și probleme de caroserie legate de pasajul și stâlpii de la ușa 3). Probabil așa o avea și Citaro (cu mici speranțe de a fi reparate, oricum într-un registru tot sunt trecute defectele), troleibuzele Ikarus nu cred că vor mai avea vreodată șanse, doar să aleagă câteva mai bune pentru un RK în lipsă de altceva și să liciteze ce rămân la stadiul de epave pentru a se elibera loc. Nu cred că trebuie reamintit ca cele care vor pleca la casare să se recupereze elementele mai bune pentru a ușura procesele de recondiționare și pentru a avea piese de schimb pe viitor, nu-l dai la remat pe X cu uși bune, colțare, bări și alte elemente de caroserie bune și eventual geamuri rabatabile originale, și-l trimiți pe Y la URAC cu elemente de caroserie serios avariate, anvelope de zici că-s oglinzi pe timp de ploaie, scaune rupte și mai știu eu ce surprize. Ar trebui inclusiv recuperate și diverse motorașe, cum ar fi cele de la ștergătoare, uși, aeroterme, compresor etc. Multe elemente rămân tot aceleași doar că trebuiesc recondiționate, și necesită destul de mult să nu fie avariate pentru a nu complica repararea (dacă se mai poate) sau cheltuieli mărite.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
4841 a revenit în circulație după 7 luni de absență. Zilele trecute au mai revenit 4406, 4765, 4785 și 4926.
4841 a revenit în circulație după 7 luni de absență. Zilele trecute au mai revenit 4406, 4765, 4785 și 4926.
📖 Pagination options