Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
773 posts, 143547 views
📖 Pagination options
- AndreiV
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
AndreiV
Nu am fost foarte atent la drum, dar părea să mai fi apărut una (doar marcajul BUS) pe Str. Gării de Nord, imediat după rondul de la Mircea Vulcănescu x Berzei, până la intersecția cu traseul troleibuzelor către gară, sper să nu mă fi înșelat Ar putea avea legătură cu cele menționate anterior?
Nu am fost foarte atent la drum, dar părea să mai fi apărut una (doar marcajul BUS) pe Str. Gării de Nord, imediat după rondul de la Mircea Vulcănescu x Berzei, până la intersecția cu traseul troleibuzelor către gară, sper să nu mă fi înșelat Ar putea avea legătură cu cele menționate anterior?
- ThatDude
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ThatDude
Într-adevăr.
Cel mai probabil e doar o stație pentru noul 97.
Într-adevăr.
Cel mai probabil e doar o stație pentru noul 97.
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
petro burgener
Sau poate, TPBI ne pregătește o nouă surpriză pentru ...70!
Sau poate, TPBI ne pregătește o nouă surpriză pentru ...70!
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Mihai Neagu
Sigur este o stație pentru noul 97!
Sigur este o stație pentru noul 97!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
TrainWrecker
De azi liniile 16,17 si "noul" 605 circula pe str. Paleologu si Mantuleasa (doar pe sensul catre Lacul Tei), totusi nu inteleg de ce doar 605 efectueaza oprire in statia Mantuleasa, iar 16/17 au o interstatie de aproape 1km intre Sf. Vineri si Bd. Carol I.
De azi liniile 16,17 si "noul" 605 circula pe str. Paleologu si Mantuleasa (doar pe sensul catre Lacul Tei), totusi nu inteleg de ce doar 605 efectueaza oprire in statia Mantuleasa, iar 16/17 au o interstatie de aproape 1km intre Sf. Vineri si Bd. Carol I.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
deprodio
Efectuează și 16/17.Am fost eu azi cu 17 și a făcut statia.Ce e deranjant,e că statia lui 605 e vis-a-vis de statia tramvaielor Urcare dar autobuzele fac statia 323/385.
Efectuează și 16/17.Am fost eu azi cu 17 și a făcut statia.Ce e deranjant,e că statia lui 605 e vis-a-vis de statia tramvaielor Urcare dar autobuzele fac statia 323/385.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
dekolor
STB nu a excelat la capitoul comunicare in weekend-ul asta din pacate. Linia 621 a circulat sambata pe linia de tramvai desi nu era nicaieri mentionat acest lucru iar in aplicatie era trecuta in statiile de la trotuar .
STB nu a excelat la capitoul comunicare in weekend-ul asta din pacate. Linia 621 a circulat sambata pe linia de tramvai desi nu era nicaieri mentionat acest lucru iar in aplicatie era trecuta in statiile de la trotuar .
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
TrainWrecker
Pe InfoTB nu arata ca face oprire la Mantuleasa.
deprodio wrote here:
Efectuează și 16/17.Am fost eu azi cu 17 și a făcut statia. [...]
Pe InfoTB nu arata ca face oprire la Mantuleasa.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
deprodio
Știu,și eu m-am mirat când a făcut statie.Cred că au uitat să treacă în aplicație.
Știu,și eu m-am mirat când a făcut statie.Cred că au uitat să treacă în aplicație.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Mi se pare absolut penibil faptul că STB trimite în trasee de troleibuze cu autonomie, în continuare, la nevoie, autobuze E3… personal, nu sunt de acord nici măcar cu E4, darămite E3… mi s-ar părea normal să se trimită doar Hybride, sau măcar Otokare.
Mi se pare absolut penibil faptul că STB trimite în trasee de troleibuze cu autonomie, în continuare, la nevoie, autobuze E3… personal, nu sunt de acord nici măcar cu E4, darămite E3… mi s-ar părea normal să se trimită doar Hybride, sau măcar Otokare.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
edi1717
De asemenea, acele 4 ture trimise de Autobaza Obregia pe 97, nu pot fi transferate la Dep. Buc. Noi sau la Dep. Nitu Vasile? Normal, acestea fiind realizate cu Solarisuri, daca cumva una dintre cele doua depouri ar mai putea primi inca 4. Mi se pare ca la cum este in acest moment situatia, linia nu va fi niciodata doar cu troleibuze, si asta in cazul in care toate sunt la traseu. Da impresia de proiect nefinalizat.
De asemenea, acele 4 ture trimise de Autobaza Obregia pe 97, nu pot fi transferate la Dep. Buc. Noi sau la Dep. Nitu Vasile? Normal, acestea fiind realizate cu Solarisuri, daca cumva una dintre cele doua depouri ar mai putea primi inca 4. Mi se pare ca la cum este in acest moment situatia, linia nu va fi niciodata doar cu troleibuze, si asta in cazul in care toate sunt la traseu. Da impresia de proiect nefinalizat.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
@sorin.niculescu_, multe repartizări sunt penibile. Așa este când singurul criteriu de performanță este că se învârte roata.
@edi1717 ar mai primi încă 4 ca să ce? Ca să stea rezervă / ranforsare în depou? Dar dacă se tamponează un Solaris, ce scoți în locul lui, Ikarus? Nu ne poate duce până în Tineretului.
Impresia de proiect nefinalizat este dată de obișnuința cu heirupul și cu deciziile luate ca să se vadă bine liniile de protocol, fără a urmări în mod real niște criterii de performanță. Linia 97 100% Solaris nu e criteriu de performanță. În schimb, eficientizarea a unui număr cât mai mare de trasee prin eliminarea dublurilor inutile, scoaterea pe trasee a numărului maxim de ture cu vehicule ecologice (în loc să stea rezerve degeaba), electrificarea echitabilă a transportului public din centrul orașului, extinderea punctuală a rețelei de troleibuz, etc. sunt criteriile adevărate de performanță ce ar trebui urmărite de proiecte.
Sigur că, într-o lume ideală, flota de troleibuze IMC noi ar fi de 3-4 ori cât este acum și toate depourile ar avea ce să scoată pe trasee, dar realitatea este "aia care este".
@sorin.niculescu_, multe repartizări sunt penibile. Așa este când singurul criteriu de performanță este că se învârte roata.
@edi1717 ar mai primi încă 4 ca să ce? Ca să stea rezervă / ranforsare în depou? Dar dacă se tamponează un Solaris, ce scoți în locul lui, Ikarus? Nu ne poate duce până în Tineretului.
Impresia de proiect nefinalizat este dată de obișnuința cu heirupul și cu deciziile luate ca să se vadă bine liniile de protocol, fără a urmări în mod real niște criterii de performanță. Linia 97 100% Solaris nu e criteriu de performanță. În schimb, eficientizarea a unui număr cât mai mare de trasee prin eliminarea dublurilor inutile, scoaterea pe trasee a numărului maxim de ture cu vehicule ecologice (în loc să stea rezerve degeaba), electrificarea echitabilă a transportului public din centrul orașului, extinderea punctuală a rețelei de troleibuz, etc. sunt criteriile adevărate de performanță ce ar trebui urmărite de proiecte.
Sigur că, într-o lume ideală, flota de troleibuze IMC noi ar fi de 3-4 ori cât este acum și toate depourile ar avea ce să scoată pe trasee, dar realitatea este "aia care este".
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
edi1717
Am inteles, eu am crezut ca cele 4 ture ale Autobazei Obregia circula si ele de luni pana vineri alaturi de Solarisuri.
Am inteles, eu am crezut ca cele 4 ture ale Autobazei Obregia circula si ele de luni pana vineri alaturi de Solarisuri.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Păi circulă (cred). Oricum nu contează acest lucru. Eu vorbeam de operabilitate. Dacă un troleibuz devine indisponibil, autobaza poate trimite un autobuz în locul lui. Altfel, ca să asiguri linia doar cu troleibuze, invariabil vei avea nevoie de rezerve / ranforsări care să stea în depou degeaba când nu sunt necesare. De aici vine avantajul în operabilitate atunci când ai și câteva ture de la o autobază pe liniile de troleibuze cu autonomie.
Păi circulă (cred). Oricum nu contează acest lucru. Eu vorbeam de operabilitate. Dacă un troleibuz devine indisponibil, autobaza poate trimite un autobuz în locul lui. Altfel, ca să asiguri linia doar cu troleibuze, invariabil vei avea nevoie de rezerve / ranforsări care să stea în depou degeaba când nu sunt necesare. De aici vine avantajul în operabilitate atunci când ai și câteva ture de la o autobază pe liniile de troleibuze cu autonomie.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination