Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 154327 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Acum in toamna, stati sa vedem niste reazemuri temporare noi ca nu cred ca il monteaza fara reazemuri temporare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Nu, se vor pune in schimb niste turnuri provizorii.
Fara-titlux-1536x739.jpg (103.94 KB; downloaded 2735 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Acolo este un goagal translate din italiana, la reazem ii spune turn, la pila reazem, la deschidere camp, la pasaj pod, continuizarea vine de la "continuazione" si tot asa, double-click ignore.
Da, cele vechi sunt inutile fiind prevazute 2 si in alte locuri fata de solutia actuala cu 3 pentru deschiderile laterale.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Media

Vor suspenda linia 21 pentru aceste lucrări?

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului DocOctavius

Nicușor Dan pe Facebook
Au intrat în țară primele transporturi cu elementele componente ale tablierului metalic de la Pasajul Doamna Ghica, iar weekendul acesta vor ajunge în șantier.

După ce vor fi livrate toate piesele, începe asamblarea tablierului și punerea acestuia pe poziție.

Este o etapă importantă din această lucrare deoarece tablierul metalic reprezintă 50% din obiectivul de investiții Pasaj Doamna Ghica.

Lucrările la pasaj sunt executate de Trustul de Clădiri Metropolitane, iar tablierul metalic este fabricat în Italia.
6E681A2D-4C94-4EE7-9DA0-E7BF8196B9A2.jpeg (515.79 KB; downloaded 2338 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, noua metoda de constructie ND, premiera absoluta ce ar trebui studiata la arhitectura, este obligatoriu sa ajunga absolut toate componentele in santier si deabia dupaia se poate asambla ceva; defapt trebuie sa toarne fundatii si sa asambleze noile reazeme temporare, doar ca mucitorii zgarma la peroanele lui 41 si nu termina decat peste o luna(daca nu mai intarzie).
Oricum era clar ca termenul de Craciun este ratat, deci sa ne auzim sanatosi la Paste.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Primul segment a ajuns deja la pasaj, anunță pe facebook vicele Horia Tomescu.
img_1_1662186803720.jpg (122.69 KB; downloaded 2253 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Confirm... Dar eram pe fuga si nu am reusit sa prind decat "din mers"
IMG_20220903_135730.jpg (703.98 KB; downloaded 2166 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului thor5

shoppy wrote here:
Da, noua metoda de constructie ND, premiera absoluta ce ar trebui studiata la arhitectura, este obligatoriu sa ajunga absolut toate componentele in santier si deabia dupaia se poate asambla ceva; defapt trebuie sa toarne fundatii si sa asambleze noile reazeme temporare, doar ca mucitorii zgarma la peroanele lui 41 si nu termina decat peste o luna(daca nu mai intarzie).
Oricum era clar ca termenul de Craciun este ratat, deci sa ne auzim sanatosi la Paste.

Nu e nevoie sa fii sarcastic. De mult timp arhitecții în Romania nu mai studiază metode și tehnologii de construire (din păcate). Numai inginerii de construcții studiază asa ceva și nu atât de mult cât ar fi nevoie. Ca dovada, aceasta structura metalica a trebuit proiectata și construita în Italia. Pentru ca în Romania nu a avut nimeni curajul și uneltele necesare. Structura e formata din profile metalice tubulare (tip țeavă) care au trebuit tăiate și sudate după contururi curbe. Acest lucru nu se poate realiza manual de sudorul Dorel, ai nevoie neapărat de mașini CNC computerizate, cu taiere laser de mare precizie (altfel tai strâmb și strici otelul degeaba).

Oricum nu hotărăște Viermișor (de mătase) Dan tehnologia de asamblare și execuție, numai proiectantul si antreprenorul de specialitate pot hotărî cea mai potrivita metoda de lucru. Faptul ca așteaptă toate sub-ansamblele în șantier îmi sugerează ca proiectantul din Italia va veni sa supravegheze operațiunile de asamblare. Ceea ce ar dovedi ca este un antreprenor serios și nu îl lasă pe Dorel sa își facă de cap în șantier. Asamblarea propriu-zisa nu durează mult (poate 2-3 zile). Mult mai mult durează fabricarea segmentelor și transportul lor din Italia pana în Romania.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Unde le vor depozita inainte de a se apuca de treaba?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Văd că le descarcă pe rampe.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Budy187

thor5 wrote here:
Nu e nevoie sa fii sarcastic. De mult timp arhitecții în Romania nu mai studiază metode și tehnologii de construire (din păcate)...

Vorbesti prostii. Tablierul respectiv nu are nimic special. El nu a putut fi uzinat in Romania deoarece oferta de pret a PMB a fost atat de mica incat la primele strigari nu s-a prezentat nimeni. Din a doua incercare, dupa ce au saltat putin pretul, s-a prezentat o singura firma la licitatie, cea italieneasca.
In Romania, la Vard Braila s-au realizat segmentele tablierului metalic pentru Pod Braila si au fost sudate tot de catre romani. Un sistem de tablier cu platelaj ortotrop de un infinit de ori mai complex decat amaraciunea asta. Argumentul tau cum ca arhitectii si inginerii nu mai studiaza cum si cat ar trebui nu sta in picioare deoarece pentru semnatura exista cerinte de stampila pe care le obtii in urma unor examene.
Cat despre tehnologia de punere in opera, ea este stabilita de catre proiectantul de specialitate prin proiectul de tehnologie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

La zecile de poduri / pasaje a căror construcție am urmarit-o mereu s-au adus câteva piese care s-au și plasat pe poziție, nicăieri instalarea nu a fost condiționată de aducerea tuturor pieselor. ND vorbește prostii  a de obicei, oamenii care trebuie să construiască reazemele temporare zgarma la peroanele 41.
S-a dat cu smoală și cealaltă rampă, probabil se va asfalta ca să depoziteze și acolo.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433219 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use