Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 153256 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
anndrei
Pe 106 merge. Nu are ce sa urce.
Pe 106 merge. Nu are ce sa urce.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ADK
S-au dovedit un eșec și proiectul CIVITAS pentru Ikarusurile ploieștene. Dar totuși, mai face ceva cu 4116 sau revine la unul diesel ori face altceva din el gen electric sau troleibuz?
S-au dovedit un eșec și proiectul CIVITAS pentru Ikarusurile ploieștene. Dar totuși, mai face ceva cu 4116 sau revine la unul diesel ori face altceva din el gen electric sau troleibuz?
- anndrei
-
Posted:
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Calaretul
4116 era functional inainte sa intre in conversie? Ma gandeam de ce nu l-au ales pe 4231 care este tras pe dreapta din 2015...
4116 era functional inainte sa intre in conversie? Ma gandeam de ce nu l-au ales pe 4231 care este tras pe dreapta din 2015...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
BGP2597
Ikarusurile Ploieștene au mai circulat totuși încă 15 ani de la implementarea proiectului Civitas.
ADK wrote here:
S-au dovedit un eșec și proiectul CIVITAS pentru Ikarusurile ploieștene.
Ikarusurile Ploieștene au mai circulat totuși încă 15 ani de la implementarea proiectului Civitas.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
anndrei
Cam toate autobuzele au circulat macar o perioada scurta cu calatori. Doar acesta a consumat gazul de pomana. Pana si DAC UDAN au circulat o gramada de ani.
Cam toate autobuzele au circulat macar o perioada scurta cu calatori. Doar acesta a consumat gazul de pomana. Pana si DAC UDAN au circulat o gramada de ani.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Flota de Citaro e mult prea degradata sa mai poti face ceva conversii. Sau acolo unde e ceva mai bine, nu prea mai merita din punct de vedere economic...
ADK wrote here:
S-au dovedit un eșec și proiectul CIVITAS pentru Ikarusurile ploieștene. Dar totuși, mai face ceva cu 4116 sau revine la unul diesel ori face altceva din el gen electric sau troleibuz?
Flota de Citaro e mult prea degradata sa mai poti face ceva conversii. Sau acolo unde e ceva mai bine, nu prea mai merita din punct de vedere economic...
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Mariusv
Nici pe alta linie a autobazei nu va circula, nu?
barbuandrei wrote here:
Nu va circula prea curand. Proiectul a fost un esec total. Dupa cum unii stiti deja, autobuzul nu a putut urca rampa de la Botanica, in momentul in care era plin cu saci cu nisip.
Nici pe alta linie a autobazei nu va circula, nu?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Cezar210
Totuși nu înțeleg de ce nu îl introduc pe o linie cu cerere mică, așa cum este 106 de exemplu, sau 278, unde nici nu are ce sa urce.
Acum, stă și ruginește in autobaza după ce s-au băgat bani in el...
Totuși nu înțeleg de ce nu îl introduc pe o linie cu cerere mică, așa cum este 106 de exemplu, sau 278, unde nici nu are ce sa urce.
Acum, stă și ruginește in autobaza după ce s-au băgat bani in el...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Posibil ca STB sa nu fi platit pretul intreg pentru modificare daca s-au ratat testele.
Posibil ca STB sa nu fi platit pretul intreg pentru modificare daca s-au ratat testele.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Andrei98
Dacă la teste nu a urcat o panta cu câțiva oameni în el, ce șanse are să meargă bine cu vreo 80-90 oameni în el?
Dacă la teste nu a urcat o panta cu câțiva oameni în el, ce șanse are să meargă bine cu vreo 80-90 oameni în el?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Problema aici este cuplul redus al motorului de 700-ish Nm, ceea ce va dati seama ca nu merge pe o linie gen 336.
Problema aici este cuplul redus al motorului de 700-ish Nm, ceea ce va dati seama ca nu merge pe o linie gen 336.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
La teste a fost cu saci de nisip ca sa simulze incarcarea maxima pe panta maxima, daca il bagi pe o linie usoara ca 106 care nu urca nici o panta s-ar putea sa mearga, doar ca nu stim daca STB a platit echipamentele, daca nu le-a platit atunci este in aer.
La teste a fost cu saci de nisip ca sa simulze incarcarea maxima pe panta maxima, daca il bagi pe o linie usoara ca 106 care nu urca nici o panta s-ar putea sa mearga, doar ca nu stim daca STB a platit echipamentele, daca nu le-a platit atunci este in aer.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
TPB
Ca la noi nu-i la nimeni! Am pierdut timp și bani pe niște inutilități.
4116 circulă acum? NU! Câte s-au promis (că vor fi modernizate)? 500! Câte sunt? Unul singur.
4117 circula acum? NU! Ce au făcut? Un mare nimic? Câte s-au promis? 100! Câte sunt? 0.
4142 circula acum? NU! Câte troleibuze s-au promis (că se vor moderniza)? 100! Câte sunt? 0.
Vedeți? Acești oameni care au fost/sunt în conducerea STB nu știu să pună nevoile bucureștenilor pe primul loc. Este 2022... da? Timpul a trecut. Avem 200 autobuze defecte, 400 turcisme, minunate (a se înțelege ironia), mai avem 130 ,,hybride" si abia acum facem licitație pentru autobuze electrice? Care vor avea 12m sau 18m lungime? Nu vrem să scăpăm de înghesuiala din autobuze?
Welcome in Romania... si ce să mai zic... ce să mai zic?
Ca la noi nu-i la nimeni! Am pierdut timp și bani pe niște inutilități.
4116 circulă acum? NU! Câte s-au promis (că vor fi modernizate)? 500! Câte sunt? Unul singur.
4117 circula acum? NU! Ce au făcut? Un mare nimic? Câte s-au promis? 100! Câte sunt? 0.
4142 circula acum? NU! Câte troleibuze s-au promis (că se vor moderniza)? 100! Câte sunt? 0.
Vedeți? Acești oameni care au fost/sunt în conducerea STB nu știu să pună nevoile bucureștenilor pe primul loc. Este 2022... da? Timpul a trecut. Avem 200 autobuze defecte, 400 turcisme, minunate (a se înțelege ironia), mai avem 130 ,,hybride" si abia acum facem licitație pentru autobuze electrice? Care vor avea 12m sau 18m lungime? Nu vrem să scăpăm de înghesuiala din autobuze?
Welcome in Romania... si ce să mai zic... ce să mai zic?
📖 Pagination options