Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2360 posts, 848575 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 169
 
 

📖 Pagination options
Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Refugii, placute de pe traseu si programele de circulatie ...

Placuta de la statia "Biserica" e una mai veche ... denumirea actuala - "Monumentul Eroilor".

DSC_0636.JPG (251.76 KB; downloaded 6825 times)


DSC_0650.JPG (308.33 KB; downloaded 6821 times)


DSC_0641.JPG (246.6 KB; downloaded 6820 times)


Hotarului 439.JPG (194.86 KB; downloaded 6824 times)


Primaria Clinceni 439, 456 (2).JPG (166.06 KB; downloaded 6820 times)


Clinceni 439, 456.JPG (179.34 KB; downloaded 6830 times)


Soseaua Clinceni 439.JPG (218.55 KB; downloaded 6819 times)


Biserica 439.JPG (345.21 KB; downloaded 6825 times)


439 Dep. Alex.jpg (96.13 KB; downloaded 6853 times)


439 Clinceni.jpg (99.95 KB; downloaded 6864 times)

 


Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Cateva autobuze si dube  :twisted:  :evil:

4318 - Linia 439 - Soseaua Alexandriei (DN6 - Bragadiru) - 03 Iunie 2016





4450 - Linia 439 - Soseaua Ordoreanu (DC125 - Clinceni) - 21 August 2017





4564 - Linia 439 - Depoul Alexandria - 25 August 2017





DSC_0374.JPG (214.7 KB; downloaded 6855 times)


DSC_0389.JPG (194.52 KB; downloaded 6822 times)


DSC_0655.JPG (274.6 KB; downloaded 6823 times)


DSC_0643.JPG (217.8 KB; downloaded 6840 times)


DSC_0661.JPG (177.01 KB; downloaded 6838 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) hADRIAN

Salutare! Victor, da- mi voie sa te felicit si eu pentru reportajele pe care le faci si imi permit sa intervin pentru ca ai ajuns la linia mea de suflet, 439 din Clinceni, unde am copilarit la bunici si am capatat pasiunea pentru autobuze.
Pana la inceputul anilor '90 era detinuta de Autogara Rahova linia de Clinceni si in '92 sau '93 a aparut RATB cu 439 si....438. Acestea erau cele doua linii care aveau cap de linie CLINCENI - simplu, fara Primaria. Linia 438 era a doua linie care intorcea in Clinceni desi pleca de la Ghencea si trecea si printr- o portiune din comuna Domnesti care din 2005 de la desfiintare a ramas neacoperita de transport cu autobuzul pe o lungime de aproape 2 Km indiferent de introducerea/scoaterea preoresenestilor ulterioare. In 2011 438 a devenit ce stim acum. Revenind la 439, voi face o trecere in revista a masinilor care au fost turate perioade mai mari de timp pe ea. O particularitate a acestei linii era "cuplarea" ei cu linia 302 de la acea vreme, Depoul Alexeandria - Pod centura - Intrep Prefabricate Bragadiru. Masinile faceau o zi 302 o zi 439. Din anul 2000 si pana la desfiintarea din 2005, linia a beneficiat de tur ramforsare , doua curse dimineta si trei dupa amiaza, cursele din 302 nu se mai efectuau si masina din aceasta linie se "transforma" din 302 in 439 (de cele mai multe ori doar tabla din fata creand confuzii).Una din primele masini a fost un DAC 117 al carui numar nu il mai stiu, dar era in schema rosu-crem. Dupa casarea lui, titularul a primit un 112, respectiv pe 2612. Alaturi de acesta in la acea vreme au mai fost 2040, 2474, 2486, 2490 si 2493. In 1998 cand vechile DAC uri de la Alexandria au fost taiate si au primit altele cu RK uri recente de la alte autobaze, 2040 a fost inlocuit cu 2098. Intre timp 2612 avusese RK si devenise din alb-albastru galben-gri-alb. Au mai aparut apoi masini ca 2017, 2610, 2636 si spre marea desfiintare 554, 2488.
Este pacat ca o comuna care se dezvolta si acum, care sigur a trecut de populatia de care spuneai tu cu mult, are cele mai jalnice dube. Nu as avea nimic cu acesti privati daca ar oferi conditii decente, de genul masinilor de pe maxi taxi 407, 505 si alte lini pe care sunt niste masini mai mari, mai spatioase care au din constructie locuri si pentru in picioare; este cred linia cu cele mai deplorabile masini in comparatie cu celelalte comune invecinate. Sper macar la o reintroducere a curselor pentru weekend.
Referitor la masinile turate acum, avem si Euro 4, este 4704 din 438 care face cam o zi pe saptamana si pe Clinceni. La Euro 3 sa adaugam si pe 4590.
Sper ca nu v-am plictisit cu informatiile mele, am vrut doar sa ofer o imagine mai ampla a unei lini si comune de care inca sunt legat.

 


Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

@hADRIAN: Multumesc pentru feedback, dar si pentru informatii :D . Intr-adevar, am omis faptul ca linia 438 avea traseul Ghencea - Domnesti - Clinceni. Vazand poza ta de la avatar cu 554 si detaliile pe care le-ai redactat, mi s-au aprins imaginile in memorie cu Dac-urile care pleacau de la Ghencea.

Daca ar fi sa facem o mica recapitulare, unele trasee preorasenesti erau:

407 - Depoul Alexandria/Tacerii - Bragadiru - Cornetu/Mihailesti
438 - Ghencea - Domnesti - Clinceni
439 - Depoul Alexandria/Tacerii - Bragadiru - Clinceni
456 - Ghencea - Olteni - Clinceni

Daca am gresit, te rog sa ma corectezi  :oops:

Legat de prelungirea liniilor si in weekend ... poate un demers catre Primaria Clinceni ar fi bun, dar pentru asta e nevoie si de motive de la fata locului. Eu le-am creionat in minte ... am sa fac un draft poate saptamana viitoare dupa ce termin reportajele liniilor preorasenesti (au mai ramas 456 si 409 - in aceasta ordine).

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) hADRIAN

Asa este Victor, traseele au avut acea configuratie. Despre 407 ar fi de spus ca initial traseul era Tacerii - Mihailesti, in 2003 cu noul terminal de la Depoul Alexandria s-a mutat acolo, a urmat o scurta perioada inainte de 2005 in care nu mai stiu din ce cauze s-a scurtat traseul pana la Cornetu dar s-a revenit apoi la Mihailesti, urmad ca la reluarea preorasenestilor din 2006 sa fie oprit la Cornetu.
Cat despre 554, poza e facuta in fata casei, se vad si niste crengute asa la o privire mai atenta de la copacul ce il aveam pe atunci la poarta. Imi amintesc cu drag de retragerea celui care era titular la sch 2, la cursa de la 23, scotea tabla, stingea luminile si gonea de rupea pamantul, masina avand un mare potential.

 


Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 456: Ghencea – Prelungirea Ghencea – Clinceni
Autobaza Militari – 1 tur (Luni-Vineri); Sambata-Duminica: Nu circula.

Date tehnice

- 24 de statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 40 minute;
- Interval de succedare: 90 – 95 – 100 - 105 minute (in functie de ora);
- Lungime Traseu:

Dus - Intors (Aproximativ 26 km - Conform calcului efectuat cu ajutorul Google Maps din care 8,55 km in Judetul Ilfov):

Ghencea – Bulevardul Ghencea – Prelungirea Ghencea – DJ 602 (Soseaua Tudor Vladimirescu - Domnesti) – DC 122 (Strada Putul Olteni, Strada Ciorogarla – Olteni), DC 121 (Strada Ciorcarliei – Olteni si Clinceni) – DJ 401A (Clinceni) – DC 125 (Soseaua Ordoreanu) - Clinceni.

Turatie

Luni - Vineri: 1 tur;
Sambata – Duminica: Nu circula.

Mentiuni:
Desi este un singur autobuz pe zi, turul se imparte la 3 astfel: schimbul 1 lucreaza 4 curse pana la ora 10:50, apoi un alt sofer preia autobuzul pentru urmatoarele 3 plecari de la Ghencea, urmand ca un al treilea conducator sa efectueze 5 curse incepand cu ora 15:35. La final, acesta se retrage de la ora 23:55 de la Ghencea spre Autobaza Militari (23:55->00:15).

- Autobuze repartizate: 4388, 4442, 4878.

Observatii personale

Daca in ultima calatorie de ieri ne-am oprit in comuna Clinceni, astazi vom porni din acelasi loc, dar de data aceasta spre Bucuresti, intr-o alta directie. In urma completarilor lui hADRIAN (caruia ii multumesc inca o data), raiul autobuzelor preorasenesti era inregistrat in anii 2000 in preajma Primariei Comunei Clinceni unde intorceau:
Linia 438: Ghencea - Domnesti - Clinceni
Linia 439: Tacerii/Depoul Alexandria - Bragadiru - Clinceni
Linia 456: Ghencea - Olteni - Clinceni.

In prezent, din cele 3, doar 2 linii mai unesc localitatea ilfoveana de Capitala Romaniei (438 si 456). Cea de a doua despre care am sa va relatez cateva cuvinte este detinuta de Autobaza Militari, iar printre asezarile tranzitate se numara Domnesti (DJ 602), satul Olteni (DC 122 si DC 121), respectiv Clinceni (DJ 401A). Initial, capatul acestei linii era in fata primariei Clincei, dar odata cu reintroducerea celor doua linii incepand cu 09 Mai 2016, ultima statie a fost mutata la aproximativ 600 de metri, pe DC 125. Demersurile pentru amenajarea acestuia au inceput cu 2 luni inainte, conform spuselor primarului Adrian Budeanu in ziarul on-line Jurnalul de Ilfov: „În luna martie a acestui an, cu sprijinul Consiliului Local am luat decizia constituirii cât mai rapide a acestei facilităţi urbane importante pentru buna desfăşurare a transportului în comun al cetăţenilor noştri. E vorba şi de crearea unor condiţii optime pentru traficul auto.

Suprafaţa totală amenajată a platoului are 600 mp. Ea va asigura staţionarea şi manevrele la capătul de linie al autobuzelor cu nr. 439 şi 456.@ (poze cu acest capat gasiti in reportajul liniei 439 care se afla cu o pagina in urma).

Din punct de vedere istoric, primele "atestari documentare" ale acestei linii dateaza din 18 Mai 1992 cand a fost infiintata linia 456 intre Cartier Tudor Vladimirescu si Sat Olteni (a se verifica sursa). In 2006, linia era deservita cu autobuze Dac si Ikarus de la Autobaza Alexandria, asemeni anilor 2007 si 2008. Linia a disparut pentru o perioada in anul 2008, fiind reinfiintata ulterior pe 28 Noiembrie 2008, odata cu (re)aparitia unui numar impresionant de linii preorasenesti (51 la numar). Atunci cei de la Alexandria au trimis Rocar-uri de Simon pe linia 456. In vara anului 2009, erau prezente si autobuze Iveco care au circulat in paralel cu RDS-urile pana la retragerea acestora.
A urmat o perioada in care linia a disparut, iar incepand cu data de 9 mai 2016 circula constant.

Va spuneam in reportajele anterioare despre numarul mic de validari pe care RATB il inregistreaza cu aceste curse preorasenesti. Tot in interviul acordat ziarului on-line Jurnalul de Ilfov, dar si pe site-ul Primariei, primul om din comuna le promite oamenilor ca pe parcursul mandatului sau, cele 2 linii nu vor fi destiintate. Bun ... dau si eu din gura sau din scris aici si vin cu 2 intrebari care mi-au venit fulger in minte:
1) De ce nu exista o toaleta pentru soferi la capatul din Clinceni (daca tot s-a amenajat un spatiu asa cum trebuie, in comparatie cu alte capete din localitatile ilfovene)?
2) De ce nu se prelungesc cursele RATB si in weekend?
3) De ce dubele au capat in fata Primariei ? Astfel, din punctul meu de vedere, oamenii vor sari in dube decat in RATB.

Interesant e ca pe site-ul primariei am gasit  situatia incasarilor si platilor catre RATB in perioada mai – octombrie 2016 pe care le veti putea regasi mai jos, la "Sursa informatii@. Din ce se vedem, linia 456 se pare ca are mai mult succes, dar numarul validarilor ar trebui sa fie mai mare. Aici atrage atentia si primarul ca exista riscul ca parteneriatul cu RATB sa fie intrerupt, desi acesta admite ca in mandatul sau locuitorii din Cliceni vor avea autobuze pe strazile comunei ...

In final, va invit sa pornim in calatorie din Cliceni spre Domnesti (la intersectia cu Drumul Judetean 602) pe Drumul Judetean 401A. De mentionat ca in ziua care am facut reportajul, 4878 s-a defectat la intersectia DC125 cu DJ 401A (aproape de Primaria Clinceni), dupa ce i s-a rupt cureaua de la alternatorul 1 sau 2. Soferul a asteptat tractarea timp de mai bine de 2 ore (6:45->9:00).

Sursa informatii:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Olteni,_Ilfov
http://simplybucharest.ro/wp-content/up ... 04/itb.pdf
http://jurnaluldeilfov.ro/primarul-adri ... l-cu-ratb/
http://www.buletindeilfov.ro/690193-rat ... soaia.html
http://www.b365.ro/doua-noi-linii-preor ... 578.html#n
http://www.primaria-clinceni.ro/anun-53 ... mbrie-2016
http://www.primaria-clinceni.ro/print/p ... astructura

Traseu 456.jpg (118.88 KB; downloaded 8361 times)


456.jpg (1.56 MB; downloaded 8360 times)


4878 - 456D - 21.08.2017.JPG (261.19 KB; downloaded 8362 times)


DSC_0672.JPG (251.31 KB; downloaded 8359 times)


DSC_0676.JPG (267.54 KB; downloaded 8389 times)


DSC_0677.JPG (260.3 KB; downloaded 8359 times)


DSC_0679.JPG (241.06 KB; downloaded 8361 times)


DSC_0681.JPG (248.68 KB; downloaded 8360 times)


DSC_0683.JPG (216.92 KB; downloaded 8366 times)


DSC_0684.JPG (298.83 KB; downloaded 8363 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Continuare pe DJ 401A, apoi pe DC 122 (de unde incepe portiunea betonata).

DSC_0688.JPG (311.52 KB; downloaded 8324 times)


DSC_0689.JPG (244.17 KB; downloaded 8325 times)


DSC_0693.JPG (264.69 KB; downloaded 8326 times)


DSC_0694.JPG (252.52 KB; downloaded 8325 times)


DSC_0696.JPG (217.07 KB; downloaded 8325 times)


DSC_0698.JPG (232.69 KB; downloaded 8326 times)


DSC_0699.JPG (226.63 KB; downloaded 8326 times)


DSC_0700.JPG (296.84 KB; downloaded 8324 times)


DSC_0702.JPG (378.99 KB; downloaded 8324 times)


DSC_0704.JPG (258.81 KB; downloaded 8326 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

In continuare, pe DC 121 prin Satul Olteni catre DJ 602 ...

DSC_0705.JPG (295.86 KB; downloaded 8325 times)


DSC_0706.JPG (254.94 KB; downloaded 8324 times)


DSC_0707.JPG (238.39 KB; downloaded 8324 times)


DSC_0708.JPG (286.39 KB; downloaded 8327 times)


DSC_0709.JPG (363.47 KB; downloaded 8322 times)


DSC_0710.JPG (257.78 KB; downloaded 8323 times)


DSC_0711.JPG (255.41 KB; downloaded 8323 times)


DSC_0712.JPG (261.88 KB; downloaded 8323 times)


DSC_0952.JPG (254.51 KB; downloaded 8325 times)

 


Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Refugii de pe traseu, placute de statii si programul de circulatie de la ambele capete.

DSC_0686.JPG (270.28 KB; downloaded 8356 times)


Biserica Slobozia 456.JPG (155.36 KB; downloaded 8345 times)


Cimitir Caltuna 456.JPG (187.97 KB; downloaded 8329 times)


Ciocarliei 79 - 456.JPG (159.84 KB; downloaded 8328 times)


Clinceni 439, 456.JPG (179.34 KB; downloaded 8328 times)


Gradinita Nr.2.JPG (226.91 KB; downloaded 8328 times)


Scoala Olteni 456.JPG (304.43 KB; downloaded 8344 times)


Str. Sabarulului Nr. 155.JPG (153.7 KB; downloaded 8327 times)


456 Ghencea.jpg (112.86 KB; downloaded 8342 times)


456 Clinceni.jpg (125.15 KB; downloaded 8330 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Si la final ... cele 3 autobuze titulare pe linia 456, alaturi de concurenta ...

4388 - Linia 456 - Ghencea - 06 Iunie 2016





4442 - Linia 456 - Bulevardul Ghencea - 26 Iulie 2016





4878 - Linia 456 - Ghencea - 31 Iulie 2017





DSC_0685.JPG (301.01 KB; downloaded 8335 times)


DSC_0946.JPG (182.59 KB; downloaded 8332 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) hADRIAN

E4 4704 in 439
La Depoul Alexandria
20170904_142933.jpg (1.07 MB; downloaded 8201 times)
La biserica Clinceni
20170904_123444.jpg (1.03 MB; downloaded 8224 times)

 


Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 409: Insitutul Oncologic – Voluntari – Afumati
Autobaza Titan: Luni-Vineri: 2 ture; Sambata - Duminica: 1 tur.

Date tehnice

- 14 statii pe sensul spre Afumati si 15 opriri spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 37 – 38 de minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 40 – 43 – 82 – 87 - 100 (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu (Aproximativ 12,4  km - Conform Google Maps, din care 8,30 in Judetul Ilfov):

DUS: Institutul Oncologic – Soseaua Fundeni – Soseaua Colentina – DN 2/E 60 (Bulevardul Volutnari - Voluntari) – Soseaua Bucuresti-Urziceni (Afumati) – Afumati

INTORS: Afumati – DN 2/E 60 (Soseaua Bucuresti - Urziceni - Afumati) – Bulevardul Voluntari (Voluntari) – Soseaua Colentina – Soseaua Fundeni – Institutul Oncologic.

Turatie

Luni - Vineri: 2 ture;
Sambata – Duminica: 1 tur.

Mentiuni:
Turul 1 iese in prima cursa la 4:25, schimbul 1 avand 6 la numar, iar schimbul de dupa-amiaza are 4 curse.  
Turul 2 e ranforsare: are 3 curse la schimbul 1, cu prima la 5:05 si retragere spre Titan la 8:59. Iese, din nou, la schimbul 2, cu prima cursa la 15:30 si se retrage spre garaj la ora 23:15 (5 curse).
- Autobuze repartizate: 4205, 4761, 4771, 4920 (la nevoie, ar mai avea licenta 4469).  

Observatii personale

Ultima si poate cea mai urata linie preoraseneasca (din punctul meu de vedere) porneste din partea de Nord-Est a Bucurestiului si se indreapta catre comuna Afumati, traversand orasul Voluntari. In privinta celor afirmate anterior, am pus aceasta eticheta din cauza mizeriei care e in Sectorul 2, in deosebi in zona tranzitata de catre linia 409, dar si a populatiei care locuieste aici. Din pacate, cam acesta este peisajul care dominca cartierul Colentina, respectiv cele 2 localitati ilfovene prin care trec autobuzele de la Titan.

Initial, in urma cu multi ani, un numar consistent de linii preorasenesti isi aveau punctul de plecare din Bucuresti de la Institutul Oncologic catre Judetul Ilfov. Ce-mi vine acum in minte ar fi urmatoarele trasee:

Linia 409 (de altfel singura care mai "respira" si astazi): Institutul Oncologic - Voluntari - Afumati;
Linia 412: Institutul Oncologic - Afumati - Petrachioaia;
Linia 415: Institutul Oncologic - Moara Vlasiei - Sitaru/Fierbinti-Targ;
Linia 416: Institutul Oncologic - Moara Vlasiei (intr-o perioada a circulat pana la Manastirea Caldarusani, capat comun cu cel a liniei 452)
Linia 417: Institutul Oncologic - Stefanesti
Linia 426: Institutul Oncologic - Afumati - Dascalu;
Linia 432: Institutul Oncologic - Sindrilita;
Linia 454: Institutul Oncologic - Ganeasa

Din 8 linii, doar una a mai supravietuit schimbarilor din ultimii ani, iar meritul reintroducerii liniei dupa o pauza de ceva ani (Martie 2012) ii apartine primarului din Afumati, Gabriel Dumănică - cel putin asa reiese din articolul ziarului on-line Jurnalul de Ilfov, respectiv din postarea de pe site-ul Primariei Afumati. Intr-adevar, la vremea respectiva nu a fost o gaselnita electorala, dat fiind faptul ca au trecut mai bine de 5 ani de atunci si autobuzele de la Titan circula in continuare catre comuna ilfoveana. De mentionat faptul ca acestea au o singura statie in Voluntari, in preajma Complexului Comercial Metro Voluntari (posibil si pentru a veni in ajutorul angajatilor magazinului - acestea se deschide la 5 dimineata!). De altfel, cativa oameni au intocmit pe internet o petitie prin care cer RATB in Voluntari, dar fara succes pana in clipa de fata - probabil primarul Pandele le-a inchis usa-n bot cu autobuzele BWC (Intentionat am scris BWC pentru ca sunt niste bombe pe 4 roti)/Isuzu (acestea din urma sa spunem ca mai sunt asa mai de Doamna Ajuta, dar tot confortul si siguranta este oferita de catre autobuzele RATB). Acest ultim aspect referitor la confort si siguranta este mentionat de catre primarul din Afumati (care a ramas in functie si in zilele noastre) si ii indeamna pe locuitori sa isi valideze titlurile de calatorie, totodata prezentandu-le cetatenilor care sunt avantajele intocmirii unui contract intre primaria comunei Afumati si RATB pentru servicii de transport public - a nu se intelege ca ii fac publicitate, dar trebuie sa inteleaga oamenii din provincie ca daca nu isi achita calatoria (tariful acela mic care e de 1,5 lei sau abonament lunar pe o linie preorasenesca RATB - 35 lei), risca sa ramana fara autobuzele RATB si vor aduce o gaura financiara localitatii.

In trecut, autobuzele Dac si Ikarus faceau legea pe aceasta linie, urmand Rocar de Simon, iar in prezent avem Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4. Traseul se parcurge lejer, timpii de intarziere pot aparea la intrarea/iesirea in/din Bucuresti, respectiv pe Soseaua Colentina pana in dreptul "Avionului" (intersectia cu Soseaua Fundeni). Autobuzele vin la timp, soferii titulari sunt zambitori la aparitia camerei foto  :D , la capatul de linie din Bucuresti, respectiv in statia "Cartier Colentina" (sens Afumati) este afisat programul de circulatie, dar in momentul in care se trece Soseaua de Centura si se ajunge in Afumati ... incepe groaza: nu prea exista refugii, alveole pentru autobuze (nici atat), iar distanta dintre statiile "Doraly" si "Brazi" mi se pare cam mare ... Referitor la capatul liniei din localitatea ilfoveana ar fi de spus ca e un pic riscant in momentul in care autobuzele intorc (o intersectie cu 3 strazi, in raport cu sensul de intoarcere), iar asezarea acestuia e asa sa fie acolo, fara sa fie un spatiu amenajat corespunzator (am pretentii de-o banca, placuta de statie - e una facuta de catre cei din comuna probabil - program de circulatie, toaleta pentru sofer).

In concluzie, o linie clasica, din categoria doar ca sa fie pentru a-i ajuta pe oameni. Impactul cred ca ar fi unul rasunator daca s-ar mai introduce inca un autobuz, ar circula in weekend si la pranz, dar in conditiile actuale, in care dubele fac legea (si sunt multe trasee care tranziteaza localitatea ilfoveana) e greu sa te lupti cu ele, unii dintre dubari avand traseul pana la Bucur Obor ... legaturile sunt bune (in special cu tramvaiul 21, troleibuzul 66 si autobuzul 253), capatul din Bucuresti e bine amplasat, dar ... e nevoie de o implicare mai consistenta pentru ca RATB sa devina numarul 1 pentru Afumati.

De mentionat faptul ca pozele sunt facute in mai multe zile: unele dintre ele in ultimele zile ale lunii august, respectiv altele sambata, pe 9 Septembrie 2017.

Acesta a fost ultimul meu reportaj cu liniile preorasenesti. Sper ca informatiile aduse sa va fie de folos, sa urmarim peste ani cum vor evolua lucrurile, dar mai multe am sa scriu, ca o sinteza, zilele urmatoare ...

Sursa informatii:

http://www.primariaafumati.ro/index.php ... -rezolvata

https://www.petitieonline.com/forum/157893

http://jurnaluldeilfov.ro/transportul-i ... rezolvata/

http://dannychannel.weebly.com/blog/tra ... -civilizat

http://www.ratb.ro/v_bus_preorasenesc.php

409.jpg (1.64 MB; downloaded 8143 times)


Traseu 409.jpg (260.18 KB; downloaded 8139 times)


DSC_0974.JPG (391.17 KB; downloaded 8140 times)


DSC_0972.JPG (283.99 KB; downloaded 8140 times)


DSC_0971.JPG (261 KB; downloaded 8139 times)


DSC_0966.JPG (242.47 KB; downloaded 8165 times)


DSC_0963.JPG (258.82 KB; downloaded 8138 times)


DSC_0962.JPG (346.72 KB; downloaded 8147 times)


DSC_0961.JPG (261.74 KB; downloaded 8139 times)


DSC_0960.JPG (287.11 KB; downloaded 8139 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Continuare pe Soseaua Fundeni, Colentina si in Afumati ...

DSC_0959.JPG (249.42 KB; downloaded 8068 times)


DSC_0975.JPG (252.87 KB; downloaded 8064 times)


DSC_0987.JPG (254.81 KB; downloaded 8084 times)


DSC_0989.JPG (266.32 KB; downloaded 8064 times)


DSC_0990.JPG (228.56 KB; downloaded 8079 times)


DSC_1027.JPG (194.64 KB; downloaded 8063 times)


DSC_1028.JPG (185.77 KB; downloaded 8063 times)


DSC_1029.JPG (191.69 KB; downloaded 8064 times)


DSC_1030.JPG (181.59 KB; downloaded 8064 times)


DSC_1034.JPG (178.56 KB; downloaded 8063 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Capatul din Afumati si cateva placute de statii de pe traseu ...

DSC_0447.JPG (269.71 KB; downloaded 8064 times)


DSC_0450.JPG (201.6 KB; downloaded 8065 times)


DSC_0452.JPG (195.51 KB; downloaded 8065 times)


DSC_1032.JPG (334.88 KB; downloaded 8072 times)


Institutul Oncologic 182, 253, 409.JPG (262.94 KB; downloaded 8063 times)


Cartier Colentina 409, N108.JPG (212.07 KB; downloaded 8065 times)


Pasaj Colentina 409, N101, N108.JPG (302.15 KB; downloaded 8066 times)


Institutul Meteorologic 409.JPG (278.83 KB; downloaded 8065 times)


Doraly 409.JPG (211.24 KB; downloaded 8067 times)


Complex 409 - Afumati -.JPG (353.32 KB; downloaded 8066 times)

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 169
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use