Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3318 posts, 566899 views
📖 Pagination options
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
andrei11 wrote:Andrei, chiar nu iti inteleg rationamentul. O linie de metrou se gandeste pentru a fi capabila sa raspunda la parametrii finali cand functioneaza la intreaga capacitate. La "cale libera" nu se poate circula nici in deplina siguranta. De ce sa circuli la cale libera daca trenurile stiu sa mearga la nivel ATO? Doar ca sa pui inutil in pericol siguranta pasagerilor si sa stresezi personalul de exploatare?
??? La ce-ti trebuie protectie ? Ca intre 1 Mai si Parc nu ai cum sa ai decat un metrou / fir de circulatie.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ba sa sti ca stiu despre ce e vorba, dar daca de la punctul A la punctul B nu incape decat un metrou, in momentul in care metroul respectiv intra pe sectiunea AB gata, s-a terminat, se face semnalul rosu si rosu ramane pana cand metroul nu se intoarce din punctul B si trece de sectiunea BA, lasand-o libera. Asta am vrut sa spun. Este exact ce a spus si Iliutu, dar in loc de rosu a spus de bobina de 2000 Hz.
Ba sa sti ca stiu despre ce e vorba, dar daca de la punctul A la punctul B nu incape decat un metrou, in momentul in care metroul respectiv intra pe sectiunea AB gata, s-a terminat, se face semnalul rosu si rosu ramane pana cand metroul nu se intoarce din punctul B si trece de sectiunea BA, lasand-o libera. Asta am vrut sa spun. Este exact ce a spus si Iliutu, dar in loc de rosu a spus de bobina de 2000 Hz.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
andrei11 wrote:Pai tocmai asta e, ca "incap" mai multe. Daca ai un tren parcat in tunelul de dupa Bazilescu, spre Zarea, ce faci? Aceeasi problema este la retragerea/intrarea in circulatie a trenurilor respective, cand (evident) vei avea 2 trenuri pe acelasi fir intre 1 Mai si Bazilescu.
Ba sa sti ca stiu despre ce e vorba, dar daca de la punctul A la punctul B nu incape decat un metrou
-
- andrei11
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
Mai mult de 5 (cinci), e fizic imposibil.
Mai mult de 5 (cinci), e fizic imposibil.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Vezi aici. Precizez ca e un studiu propriu, dar alta solutie de circulatie ca sa se respecte timpi rezonabil nu e.
Vezi aici. Precizez ca e un studiu propriu, dar alta solutie de circulatie ca sa se respecte timpi rezonabil nu e.
- iliutu
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Doua rame ? E interesant cum ai gandit-o teoretic, poate detaliezi.
Doua rame ? E interesant cum ai gandit-o teoretic, poate detaliezi.
-
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
cristapone
De ce este imposibil ? Cand magistrala va fi terminata (nu conteaza cand) nu vor circula trenuri cu 6 vagoane cum este normal ?
Dominatrix wrote:
Mai mult de 5 (cinci), e fizic imposibil.
De ce este imposibil ? Cand magistrala va fi terminata (nu conteaza cand) nu vor circula trenuri cu 6 vagoane cum este normal ?
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
Numarul de 5 este numarul maxim de trenuri simultan in circulatie, nu e vorba de numarul de vagone/tren. Mai mult de atat, nu e posibil deocamdata, si asta rezulta si din schemele lui Andrei11.
N-am inteles de ce e "normal" sa ai trenuri de 6 vagoane. Numarul de trenuri cu care se circula si intervalul dintre ele e dictat de cererea de transport, deci e vorba de un calcul bazat pe criterii economice de eficienta de exploatare. La ce ar folosi sa invarti acolo inutil un mare numar de trenuri lungi si goale? Doar ca sa ai pentru ce plati un consum aiuristic de energie electrica?
Numarul de 5 este numarul maxim de trenuri simultan in circulatie, nu e vorba de numarul de vagone/tren. Mai mult de atat, nu e posibil deocamdata, si asta rezulta si din schemele lui Andrei11.
N-am inteles de ce e "normal" sa ai trenuri de 6 vagoane. Numarul de trenuri cu care se circula si intervalul dintre ele e dictat de cererea de transport, deci e vorba de un calcul bazat pe criterii economice de eficienta de exploatare. La ce ar folosi sa invarti acolo inutil un mare numar de trenuri lungi si goale? Doar ca sa ai pentru ce plati un consum aiuristic de energie electrica?
-
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
cristapone
Am inteles probabil din cauza lipsei de spatiu pentru garare.
Dominatrix wrote:
Numarul de 5 este numarul maxim de trenuri simultan in circulatie, nu e vorba de numarul de vagone/tren. Mai mult de atat, nu e posibil deocamdata, si asta rezulta si din schemele lui Andrei11.
Am inteles probabil din cauza lipsei de spatiu pentru garare.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
iliutu
Am gandit-o ca o solutie temporara. Traseul este scurt si fiecare rama circula pe firul ei, fara a mai fi nevoie de incrucisari. Evident, apar ceva probleme in statii pentru calatori la urcare - o data merge intr-un sens, apoi in sens opus. Dar se poate rezolva cu anunturi si semnalizari optice clare.
Am gandit-o ca o solutie temporara. Traseul este scurt si fiecare rama circula pe firul ei, fara a mai fi nevoie de incrucisari. Evident, apar ceva probleme in statii pentru calatori la urcare - o data merge intr-un sens, apoi in sens opus. Dar se poate rezolva cu anunturi si semnalizari optice clare.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Noi discutam aici de cate trenuri pot circula pe magistrala si nu din cate vagoane e compus un tren. Tot timpul am incurcat TEM - urile cu REM - urile, nu-mi intra in cap si pace. Cat timp vor circula IVE - ele vor fi trenuri formate din 4 vagoane. E arhisuficient si nu se justifica trenuri mai lungi. Mai ales ca la GdN 2 exista o linie de garare / stocare unde nu poate incapea decat un tren din 4 vagoane. Poate i se face mila cuiva sa mai posteze odata ce inseamna REM, TEM, poate le invat si eu.
Singura incurcatura este la Basarab, acolo s-ar incurca cu transbordarea, cum faci, cum indrumi calatorii ?
Noi discutam aici de cate trenuri pot circula pe magistrala si nu din cate vagoane e compus un tren. Tot timpul am incurcat TEM - urile cu REM - urile, nu-mi intra in cap si pace. Cat timp vor circula IVE - ele vor fi trenuri formate din 4 vagoane. E arhisuficient si nu se justifica trenuri mai lungi. Mai ales ca la GdN 2 exista o linie de garare / stocare unde nu poate incapea decat un tren din 4 vagoane. Poate i se face mila cuiva sa mai posteze odata ce inseamna REM, TEM, poate le invat si eu.

Singura incurcatura este la Basarab, acolo s-ar incurca cu transbordarea, cum faci, cum indrumi calatorii ?
📖 Pagination options