Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5585 posts, 1236939 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
O fi pentru calator, dar se duce in buzunarul Mrex (in mod corect, Mrex are cifre clare cat il costa transportul unei persoane... Daca "cineva" considera ca este un pret prea mare, "cineva" sa dea banu'...)
Eu spuneam doar ca la tarful actual metroul este falimentar.
Adica nu isi acopera cheltuielil din incasarile de la calatori.
Nu discut daca tariful este prea mic sau prea "nesimtit de mare", etc., sau de ce se subventioneaza metroul sau de catre cine...
Discut doar aspectul economic.
La tarifele de acum Mrex ar trebuie sa inchida portile intr-o luna. Daca ar trai doar din ceea ce incaseaza de la calatori.
Din partea mea sa se se subventioneze 100%. Sa fie "moca", cum isi dorea blonda sa faca la RATB...
Caz in care metroul ar deveni "100% falimentar"... Zero venituri, cheltuieli cat cuprinde....
O fi pentru calator, dar se duce in buzunarul Mrex (in mod corect, Mrex are cifre clare cat il costa transportul unei persoane... Daca "cineva" considera ca este un pret prea mare, "cineva" sa dea banu'...)
Eu spuneam doar ca la tarful actual metroul este falimentar.
Adica nu isi acopera cheltuielil din incasarile de la calatori.
Nu discut daca tariful este prea mic sau prea "nesimtit de mare", etc., sau de ce se subventioneaza metroul sau de catre cine...
Discut doar aspectul economic.
La tarifele de acum Mrex ar trebuie sa inchida portile intr-o luna. Daca ar trai doar din ceea ce incaseaza de la calatori.
Din partea mea sa se se subventioneze 100%. Sa fie "moca", cum isi dorea blonda sa faca la RATB...
Caz in care metroul ar deveni "100% falimentar"... Zero venituri, cheltuieli cat cuprinde....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Orice subventie primita de o regie faciliteaza indeplinirea scopului regiei, si cum scopul acestei regii este transportul calatorilor, absolut orice subventie imaginabila nu are cum sa fie altfel decat pentru calator.
Orice subventie primita de o regie faciliteaza indeplinirea scopului regiei, si cum scopul acestei regii este transportul calatorilor, absolut orice subventie imaginabila nu are cum sa fie altfel decat pentru calator.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Propun acordarea de subventii nelimitate Regiei Autonome de Distributie a Agentului Termic. Cunoscuta popular ca RADET.
Scopul Regiei este incalzirea bucrestenilor. Un scop mai nobil decat plimbarea hai-hui prin oras, mai ales iarna.
Cu subventii 100%, toti bucrestenii vor fi complet incalziti, si nimeni nu va mai avea restante la "Asociatie".
Scopul va fi fost atins...
shoppy wrote:
Orice subventie primita de o regie faciliteaza indeplinirea scopului regiei
Propun acordarea de subventii nelimitate Regiei Autonome de Distributie a Agentului Termic. Cunoscuta popular ca RADET.
Scopul Regiei este incalzirea bucrestenilor. Un scop mai nobil decat plimbarea hai-hui prin oras, mai ales iarna.
Cu subventii 100%, toti bucrestenii vor fi complet incalziti, si nimeni nu va mai avea restante la "Asociatie".
Scopul va fi fost atins...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Diferenta e ca radet are pierderi de 50-60%. Metrorex are din ce in ce mai multi calatori anual.
Diferenta e ca radet are pierderi de 50-60%. Metrorex are din ce in ce mai multi calatori anual.
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
cris_m
Am si eu asa o curiozitate, stiu ca la noi e tara tuturor posibilitatilor si ca tot ce ar trebui sa fie normal, nu e. Daca tot a hotarat Metrorex sa acorde reducere la titlurile de calatorie, de ce nu mareste numarul punctelor din care pot fi achizionate? Ok, hai sa zic ca la abonamente trebuie scris numele pe cartela si ca e o idee mai complicat (desi nu ar trebui), dar la restul de cartele ce e asa greu?
Am si eu asa o curiozitate, stiu ca la noi e tara tuturor posibilitatilor si ca tot ce ar trebui sa fie normal, nu e. Daca tot a hotarat Metrorex sa acorde reducere la titlurile de calatorie, de ce nu mareste numarul punctelor din care pot fi achizionate? Ok, hai sa zic ca la abonamente trebuie scris numele pe cartela si ca e o idee mai complicat (desi nu ar trebui), dar la restul de cartele ce e asa greu?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Pentru ca atunci cand iei cu reducere, cineva trebuie sa iti plateasca tie reducerea. Deci trebuie trecut undeva ca ai luat cu reducere. Si nu toate casele sunt echipate cu instrumentele necesare (caiet, pix).
Pentru ca atunci cand iei cu reducere, cineva trebuie sa iti plateasca tie reducerea. Deci trebuie trecut undeva ca ai luat cu reducere. Si nu toate casele sunt echipate cu instrumentele necesare (caiet, pix).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Trecut numele, prenumele, CNP-ul si unitatea de invatamant.
Trecut numele, prenumele, CNP-ul si unitatea de invatamant.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
cris_m
Si iar ne intoarcem la vechea problema cu cartelele antice si de demult in locul cardurilor de plastic, reutilizabile...
Si iar ne intoarcem la vechea problema cu cartelele antice si de demult in locul cardurilor de plastic, reutilizabile...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Chiar si daca ai avea carduri reutilizabile, ei tot ar trebui sa iti scrie datele intr-un registru intern. Deci nu ai rezolva problema decat daca ar avea ei un sistem informatic mai complex care sa consemne automat unele chestii.
Chiar si daca ai avea carduri reutilizabile, ei tot ar trebui sa iti scrie datele intr-un registru intern. Deci nu ai rezolva problema decat daca ar avea ei un sistem informatic mai complex care sa consemne automat unele chestii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Păi eu cunosc că la RATB elevii au reducere pe "plastice". Nu se poate folosi același PLASTIC și la metrou ?
Păi eu cunosc că la RATB elevii au reducere pe "plastice". Nu se poate folosi același PLASTIC și la metrou ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Plasticul e de forma, in interior e un chip NFC. RATB tot iti scrie datele undeva manual . Nici ei nu sunt cu mult peste.
Plasticul e de forma, in interior e un chip NFC. RATB tot iti scrie datele undeva manual . Nici ei nu sunt cu mult peste.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Sa vedem cat costa pe la altii proiectarea unui tronson de metrou :
Operatorul reţelei de metrou din Sofia alege Sweco pentru proiectarea unei secţiuni de metrou de 5,6 km
http://www.zf.ro/business-international ... m-17342162
Metropolitan, operatorul reţelei de metrou din Sofia, a selectat compania locală Sweco Energoproekt pentru proiectarea unei secţiuni de metrou de 5,6 km cu 6 staţii, care va lega zonele centrale ale oraşului cu districtul estic Slatina, relatează Seenews.com.
Acordul are o valoare de 958.000 de leva (489.000 de euro).
La începutul lunii iunie, Banca Europeană de Investiţii anunţa că Sofia caută finanţare de 22 milioane de euro pentru construirea celei de-a doua etape a magistralei 3 de metrou a Sofiei. Magistrala 3 va avea 16 km şi 19 staţii.
Sa vedem cat costa pe la altii proiectarea unui tronson de metrou :
Operatorul reţelei de metrou din Sofia alege Sweco pentru proiectarea unei secţiuni de metrou de 5,6 km
http://www.zf.ro/business-international ... m-17342162
Metropolitan, operatorul reţelei de metrou din Sofia, a selectat compania locală Sweco Energoproekt pentru proiectarea unei secţiuni de metrou de 5,6 km cu 6 staţii, care va lega zonele centrale ale oraşului cu districtul estic Slatina, relatează Seenews.com.
Acordul are o valoare de 958.000 de leva (489.000 de euro).
La începutul lunii iunie, Banca Europeană de Investiţii anunţa că Sofia caută finanţare de 22 milioane de euro pentru construirea celei de-a doua etape a magistralei 3 de metrou a Sofiei. Magistrala 3 va avea 16 km şi 19 staţii.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
survola
Nu știu de ce se discuta despre interval de 90 de secunde între trenuri pe M2. În această dimineață se circulă la un "sănătos" interval de 2 minute și 30 de secunde, de rămâne lumea în stații la Tineretului, Unirii și Piața Victoriei. Pe sensul spre Pipera, desigur.
Nu știu de ce se discuta despre interval de 90 de secunde între trenuri pe M2. În această dimineață se circulă la un "sănătos" interval de 2 minute și 30 de secunde, de rămâne lumea în stații la Tineretului, Unirii și Piața Victoriei. Pe sensul spre Pipera, desigur.
📖 Pagination options